יום רביעי, 28 במרץ 2012

סיכום (כמעט) שבועי


  •  הכלות האורבניות האהובות שלי מככבות בפינה חדשה בערוץ האופנה הישראלי. ימים יגידו האם הערוץ יצליח או לא, אבל אין ספק שנחמד לזפזפ מדי פעם בין הערוצים ולהיתקל בערוץ מקומי חדש.
  • אריזות ריקות שימשו לי תירוץ מושלם להיפרד מהבנות בסניף מאק אשדוד- סניף שליווה אותי שלוש שנים וממנו אני נפרדת בצער. הגוון הנבחר בבאק2מאק הוא Costa chic, גוון ניאוני שאני לא ממש יודעת איך לעכל בימים כתיקונם, אבל אין לדעת מה יביא עמו הקיץ.
  • הקולקציה החדשה של זארה הפתיעה לטובה, ומה שהפתיע אפילו יותר הייתה העובדה שלא נמשכתי לכל מיני טרנדים פסטליים למיניהם, אלא ניסיתי למצוא פריט שישמש אותי לאורך העונות. האם הצלחתי? על כך בפוסטים הבאים.
  • הארגזים כבר סגורים, הבית ארוז. רק כשמתבקשים לסדר ומספר את כל תכולת הארון בארגזים, מבינים באיזו כמות גדולה מדובר ופתאום מתעורר לו גם חשק עז להעביר הלאה את מה שלא צריך ולהיפטר מהעודפים לטובת בניית מלתחה חכמה יותר. סדר פסח כפוי.
  • העובדה שהבית מלא בארגזים והרצפה מכוסה בעיתונים לא ממש הפריעה לפיצית לעשות כיף ולהתעדכן בחדשות היום, עד שפרי החליטה להיכנס גם היא למרכז העניינים.
  • היום גם היה הביקור האחרון שלי בשוק, ביקור שהניב זוג תמונות בהשראה אפריקאית לבית החדש ב-15 ש"ח. תמיד התייחסתי באדישות לשוק הזה, בידיעה שהוא ממילא תמיד שם, יחד עם הנוף המהמם הזה לים- ופתאום זה כבר לא מובן מאליו.
  • עוד לא הספקנו להיפרד מגוויית הבית הקודם, והנה, אני כבר קונה במרץ אביזרים שיהפכו את הבית החדש והשומם למעט אישי יותר. דוגמא מצויינת לכך הוא מתלה התכשיטים מאסוס, שיצליח לשאת בגאון לפחות חלק מאוסף השרשראות שלי.
  • טי-שירט מלאה בהדפסים מלבבים וכלבלביים ב-20 ש"ח בתמנון הוכיחה פעם נוספת שתמנון יודעים לעשות מניפולציות רגשיות וכל מה שדרוש כדי לשמח אותי זו חולצה שעליה מרוחים כמה פרצופים טיפשיים.
  • ההחלטה להתעקש לצאת מהבית לטובת בילוי, כשכל בלאגן ההובלות ברקע אולי נראית מתבקשת לאחרים (צריך להתרענן קצת, לא?), אך לי היא מוכיחה שאם תחושת הבטן אומרת 'תישארי בבית', סימן שאת צריכה להישאר עם הגמדה ושאר החברים על הספה ולא לחפש הרפתקאות בדרום תל אביב.
  • אפרופו הגמדה, הבלאגן בבית גורם לה למצוא מקומות ישיבה חדשים ויצירתיים, כמו בארונות, במגירות ולאחרונה גם על הממיר (זה לא פרומו לערוץ האופנה החדש, בחיי!).
  • ולסיום, עם איזה גוון שוברים שמלה על טהרת השחור והלבן, אם לא צהוב ניאוני- זוהר- אין -יור -פייס? ושוב, זארה מפתיעים לפעמים.

הפוסט הבא שלי יכתב מאזור חיוג חדש,
עד אז שיהיה המשך שבוע קליל

7 תגובות:

  1. העיקר שאת משנה איזור חיוג , כל השאר באמת לא חשוב. אני מאחלת לך מכאן "ברוכה הבאה" למרכז ושמכאן יצמחו רק דברים טובים! נשיקות.

    השבמחק
  2. אני מאחלת לכם מעבר נעים וקליל וקבלת פנים נעימה בבית החדש! צעד קטן לאנושות, צעד גדול ללובה :-)

    השבמחק
  3. שיהיה במזל ויעבור בקלילות ומהירות, מחכה לראות תמונות מהמקום החדש

    השבמחק
  4. great photos:)
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    השבמחק
  5. בחנתי את הקוסטה שיק של מאק בהמלצתה של דנרה
    ולא אהבתי איך שהוא נראה עלי.
    כשאני מבקרת במאק אני בדר"כ מחפשת גוונים חריגים (והוא טכנית עונה על הקריטריונים :))
    כי אני יודעת שבכל מקום אחר אוכל למצוא את ה"סטנדרט"

    אל תספרי לאף אחד, אבל בסוד בסוד, אני ממש אוהבת מעברי דירה.
    לא את האריזה, וגם לא את המעבר עצמו (שאני נוהגת לעשות בעצמי עם טנדר אחד..)
    אבל את הסידור אחרי. את התכנונים של מה יהיה איפה, איזה ריהוט צריך
    איזה דברים אפשר להשאיר/לא להעביר כי אין בהם צורך
    הזדמנות לעשות סדר בדברים ולהעיף את כל מה שאנחנו כבר לא צריכים (חלק מזה נובע מהעובדה שאני כמעט תמיד גרה בדירה קטנה :))
    כך שאני לגמרי מבינה אותך.

    נראה לי שאת כבר מתחילה להתגעגע לאשדוד ובכל זאת נפרדת ממנה עם חיוך.
    אני חושבת שיש בזה מן החיוב.
    כי כשתחזרתי תרגישי שאת בבית, גם אם זה לא בית שהיית רוצה תמיד לגור בו.

    השבמחק
  6. זה סיכום טוב:)
    אתם כבר אחרי המעבר, מקווה שהכל עבר בשלום ושאתם מתאקלמים לכם בכיף (כל הנפשות בבית!)

    השבמחק
  7. מזל טוב לרגל המעבר! שיהיה לכם כייף בבית החדש והרבה אושר! וחג שמח כמובן.
    ניבה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top