יום ראשון, 18 במרץ 2012

זקוקה לעזרתכם+ עדכון

עדכון: אני ובל רוצות להודות לכם על כל העזרה!


לרוב אני לא נוהגת לבקש תרומות, אבל הפעם אחרוג ממנהגי, מאחר ואני צריכה לגייס סכום כסף לא קטן- ובמעט זמן. אתחיל לספר לכם את הסיפור על הגורה שבה נתקלתי הבוקר:

מצאתי אותה מחוץ לחנות נרגילות, קשורה לעגלה ולידה מיטה וקערת אוכל. ניגשתי בסך הכל ללטף אותה, כשהבעלים שלה ניגשה אליי ושאלה האם אני מעוניינת לאמץ אותה, כי היא לא רוצה להמשיך לגדל אותה ומעדיפה למסור אותה הלאה.


המשכתי לשוחח איתה, והתברר כי היא מבקשת עבור הכלבה סכום של 800 ש"ח, לאחר שלטענתה רכשה אותה ב-3000 ש"ח. היא סיפרה שהכלבה היא "גזעית ללא תעודות" (כלומר שקר כלשהו), היא לא חוסנה מעולם, ובוודאי שהיא גם לא מעוקרת.


הסכמתי לעזור לפרסם אותה ביד2, מאחר ולבעלים שלה אין גישה לאינטרנט, אבל כשהגעתי הביתה הספקות התחילו לכרסם והגעתי להבנה שאין סיכוי שכלבה גזעית למראה ולא מעוקרת תגיע לידיים הנכונות. לכן החלטתי לאסוף תרומות כדי שאוכל לקנות את הכלבה בעצמי, לחסן אותה, לעקר אותה ולמסור אותה לבית חם.

בית חם נמצא לה במהירות מפתיעה: מדובר במשפחה שהפקינז שלהם נפטר לאחרונה בגיל 14, ומאז הם בדכאון כבד ומעוניינים לאמץ כלב חדש. המשפחה לא יכולה לשלם את סכום הרכישה בבת אחת, אלא רק את סל האימוץ שאגבה מהם לאחר החיסונים והעיקור, ולכן עדיין יש צורך בתרומות.


800 ש"ח זה אמנם סכום לא נמוך, אבל אם אצליח לאסוף כמה אנשים יחדיו ונשים כל אחד 100-200 ש"ח כפי יכולתנו, נצליח לאסוף את הסכום בהקדם. כרגע, 800 ש"ח זה כל מה שמפריד בין הגורה לבין הבית החם והחדש שלה.

לכן, אני מבקשת את עזרתכם. כל סכום יעזור. אם תרצו לתרום, אנא פנו אליי במייל- luba891@gmail.com או בפייסבוק.


16 תגובות:

  1. אויש היא כזאת בובית! נראית קצת אומללה :(
    הלוואי והיה לי איך לעזור, אבל אני סטודנטית שחיה כבר כמה חודשים מהמינוסים, כך שממש ממש אין לי אפשרות כלכלית לעזור.

    בכל אופן יישר כוח!!

    השבמחק
  2. שירה- זה בסדר ולגיטימי לחלוטין, כפי שאמרתי, כל אחד כיכולתו. גם שיתוף הפוסט יעזור לנו מאוד!

    השבמחק
  3. מוזמנת לפרסם אצלי בפרופיל בפייסבוק: "אוהבי הכלבים והחתולים בישראל"
    ובפייסבוק באופן כללי, זה הכלי המתאים יותר לדעתי, עם כל הקבוצות למען בעלי חיים.

    השבמחק
  4. מוזמנת לפרסם אצלי בפייסבוק "אוהבי הכלבים והחתולים בישראל"
    בפייסבוק בכלל זה מקום טוב לפרסם, בקבוצות של אוהבי בעלי חיים.

    השבמחק
  5. מוזמנת לפרסם אצלי בפייסבוק "אוהבי הכלבים והחתולים בישראל"
    בפייסבוק בכלל זה מקום טוב לפרסם, בקבוצות של אוהבי בעלי חיים.

    השבמחק
  6. מוזמנת לפרסם אצלי בפייסבוק "אוהבי הכלבים והחתולים בישראל"
    בפייסבוק בכלל זה מקום טוב לפרסם, בקבוצות של אוהבי בעלי חיים.

    השבמחק
  7. שותף בפורום כלבים בתפוז !! כל הכבוד לך שוב ושוב על הדאגה הכנה והמאמצים ועל הלב הגדול שלך, תעדכני אותנו ..

    השבמחק
  8. לובה יקרה - איך אפשר להעביר אליך כסף?

    השבמחק
  9. היי קארין! את הכסף אפשר להעביר לי בהעברה בנקאית, אשמח אם תצרי עמי קשר במייל או בפייסבוק כדי שאסביר לך אודות הפרוצדורה

    השבמחק
  10. קודם כל כל הכבוד לך על כל המאמצים שאת עושה! כן ירבו אנשים כמוך, את מדהימה
    אני אשמח לעזור, כבר שולחת לך מייל :)

    השבמחק
  11. כל הכבוד לך על כל מה שאת עושה.
    את עושה מצווה ענקית והלוואי ויתרבו אנשים כמוך.

    השבמחק
  12. באמת שירבו אנשים כמוך!
    ובל נראת פשוט מאושרת עד גג העולם)))

    השבמחק
  13. כל הכבוד לך!
    מעשה טוב טוב טוב

    השבמחק
  14. לא קשור לנושא, אבל הייתי שמחה לקישור למוכר ממנו קנית את שמלת הכלה שלך [ואם יש המלצות/התראות בנושא]. יש לי חברה שנסתה להזמין באיביי שמלת כלה ונכוותה והייתי שמחה להמלצה. תודה

    השבמחק
  15. לצערי החנות שממנה הזמנתי לפני שנה כבר לא פעילה באיביי :(

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top