יום שבת, 17 במרץ 2012

פוסט התחדשויות

לאחרונה הצטברו אצלי בשידת האיפור (ובארון הנעליים, כפי שתראו בהמשך) כמה מוצרים חדשים ומסקרנים, שהחלטתי לסקור בפוסט. כל הרשמים שלי בפוסט מבוססים על התרשמות לא ארוכה, בת חודש לכל היותר, כך שיתכן ואשנה את דעתי בהמשך.

בושם Oh Lola! של מארק ג'ייקובס


מדובר במהדורה אביבית לבושם המוכר של מארק ג'ייקובס. אין ברשותי את הגרסה המקורית, אך לפחות מבחינה חיצונית, ניתן לראות שהמהדורה החדשה נראית הרבה יותר צעירה וורדרדה, כראוי לבושם שממותג כפירותי ואביבי.

יכול להיות שהבקבוק הפרחוני יראה מצועצע או קיטשי מדי לאחרות, אבל אני מאוד אהבתי אותו. כשאני מדמיינת את שידת הטואלט בבית החדש, אני ממש יכולה לראות איך הבושם הזה מתכתב עם הלוק שאני מדמיינת ואפילו מוסיף לו הרבה.

הבושם מורכב מתווים פירותיים של פטל, אדמונית ווניל. עליי הוא מתקבל מאוד רענן, נקי ועדין- ניחוח שהוא בהחלט אחד הפייבוריטים שלי. מה שכן, הבושם מתנדף עליי, לפחות לפי תחושתי האישית, במהירות, ומותיר ניחוח עדין מאוד - עד גבול הבלתי מורגש.

אמנם אני אוהבת ניחוחות נקיים, אך בדרך כלל, אני מעדיפה אותם מודגשים יותר, כמו ה-Fresh laundry של קלין, שניסיתי גם כן לאחרונה ומאוד אהבתי. מה שכן, כשנכנסתי לאחרונה לרכב של חברה עם הבושם עליי, היא מיד החמיאה לי על הריח הטוב, על אף שלא הבחנתי בו בכלל. אולי זה רק האף העקשן שלי שמתקשה לקלוט לאורך זמן את התווים המקסימים של הבושם.

  • בקבוקון של 50 מ"ל עולה 464 ש"ח וניתן להשיגו ברשתות הפארם ובמשביר לצרכן.

פלטת צלליות Natural at night של טו פייסד


טו פייסד הוא מותג שאני לא תמיד יודעת איך לאכול אותו: על אף שברור שיש לו כמה מוצרי דגל שנהוג להרעיף עליהם מחמאות, הוא גם מותג מאוד גימיקי, עם הרבה מוצרים שלא באמת מצדיקים את ההשקעה מעבר להתנסות הראשונית וההתלהבות מהאריזה.

יחד עם זאת, לגבי הצלליות של טו פייסד שמעתי רק שבחים, ובמשך תקופה ארוכה רציתי לנסות את פלטת העיניים הניטראלית שלהם, כשלבסוף הם הוציאו מהדורה נוספת שמכילה גם גוונים דרמטיים יותר, ונפלה ההחלטה להזמין דווקא אותה.

הפלטה מכילה תשעה גוונים, על טהרת החום והבז' שאני אישית מאוד אוהבת, עם שילוב נכון בין צלליות שימריות וצלליות מאט, שלא רואים בכל פלטה ניטראלית ובכל פלטת צלליות בכלל (נקודה לזכותם של טו פייסד היא שהם אינם מפחדים מצלליות מאט).

הצלליות פיגמנטיות ונמרחות כמו חמאה, הגוונים נפלאים ויכולים להשתלב נחמד אחד עם השני, אם כי הם אינם ייחודיים ואני משוכנעת שאפשר למצוא להם דיופים בחברות אחרות. בסך הכל זה לא מוצר הכרחי, בייחוד עבור מי שמתחזקת אוסף נאה של צלליות טבעיות כמוני, ובכל זאת, מדובר בפלטה מוצלחת שבהחלט תזכה לראות אור יום בתקופה הקרובה.

  • את הפלטה ניתן להשיג כאן, ב-54$ כולל דמי משלוח.

לק Ginger של צ'יינה גלייז


אם כבר דיברנו על מוצרים גימיקיים, אז אני יכולה להעיד על עצמי שגם מלקים הולוגרפיים התעייפתי לאחרונה, שכן הם רובם יפים בעיקר בשמש, ופחות מרשימים בשאר תנאי התאורה. לא כך המצב עם לק הג'ינג'ר - לק נחושתי עם נצנוצים הולוגרפיים מובנים, שמצליח להיראות מרשים בכל סיטואציה.

אני מאוד מחבבת לקים מטאליים, בדגש על צבעי הנחושת, כך שלא היה קשה להרשים אותי עם הלק הזה, ובכל זאת, הוא ייחודי יותר בעיניי בהשוואה ללקים מטאליים האחרים, גם בזכות הגוון האדמדם המורגש, וגם בזכות החלקיקים ההולוגרפיים הבולטים לעין.

דרושות שתי שכבות לאטימות מוחלטת, רצוי עם טופ מעל, שכן אחרת הגימור הוא לא חלק. לא אוכל להעיד לגבי העמידות, שכן הוא נמצא עליי בסך הכל יום שני, אך כככל, לקים הולוגרפיים הם בדרך כלל אינם עמידים עליי במיוחד, כך שאני גם לא תולה ציפיות גם בלק הזה.

  • את הלק ניתן להשיג כאן, ב-7.45$ כולל דמי המשלוח

סומק Hervana של בנפיט


אפרופו חברות שאני לא תמיד יודעת איך לאכול, בנפיט בהחלט מככבת בראש הרשימה. לצד מוצרים איכותיים כמו צלליות קרם וסמקים, יש לחברה עוד אינספור מוצרים שאפילו ברמת התיאוריה, אני לא מצליחה להבין מהי מטרתם, ולכן אני בדרך כלל דובקת רק במוצרים שברור לי שהם יודעים לייצר היטב.

כאלה הם הסמקים של בנפיט, שבדרך כלל נחשבים למעולים. החסרון היחידי שלהם הוא באריזה המאסיבית, שתופסת המון מקום בשידת האיפור. הקושי באחסון לרוב מצדיק את המאמץ, שכן מדובר בסמקים פיגמנטיים, עמידים ומחמיאים, כמו למשל הסומק החדש של בנפיט- Hervana.

אין ספק שחיצונית מדובר בסומק מרשים ואסתטי. כשמערבבים את כל הפסים הצבעוניים מתקבל גוון ורוד צמר גפן, עדין מאוד. על אף שיש לי אינסוף סמקים ורודים כאלה, והם הפייברוטים שלי לאחרונה, לא הצלחתי למצוא גוון דומה או זהה לו, כך שמבחינתי זה הישג.

לא ברור לי מה הוא יתרום, אם בכלל, לכהות עור, אבל על עור בהיר כמו שלי הוא מתקבל עדין ולא דומיננטי, וההנחה שלו היא חלומית. אני אוהבת את הסמקים האלה שלא דורשים טשטוש או התעסקות מאסיבית, אלא הם גורמים לי להיראות כאילו אני סמוקה באופן טבעי (מה, לא?).

  • את הסומק ניתן להשיג כאן, ב-44$ דולר כולל משלוח. אני השגתי אותו בביד, במחיר נמוך יחסית, כך ששווה לעקוב מדי פעם ולראות האם הוא צץ בביד או עם תג מחיר אטרקטיבי יותר. 

Marshmallows for toasting, מוצר רב תכליתי של פילוסופי


את הריחות של פילוסופי אפשר ממש לאהוב או לסלוד מהם, להערכתי אין כאן הרבה מקום ליפול בין הקטגוריות. את רוב הניחוחות שלהם אהבתי (לפחות אלה שיצא לי להתנסות בהם), אבל אין ספק שהמוצר הזה הוא גולת הכותרת.

מדובר במוצר רב תכליתי, שאפשר לעשות בו שימוש כסבון גוף, שמפו או קצף אמבטיה. מאחר ורכשתי את הגרסה המוקטנת, של 60 מ"ל, אני משתמשת בו אך ורק כסבון גוף. התיאור של המוצר קולע בול- יש לו ריח של מרשמלו על האש, ניחוח שמעולם לא נתקלתי בו במוצרי אמבטיה, או במוצר טיפוח בכלל, ואין ספק שהוא הופך את חוויית הרחיצה למהנה ומתקתקה יותר. מומלץ בחום.

  • את הסבון ניתן להשיג כאן, בגודל מלא, ב-32 פאונד כולל דמי משלוח

נעליים של New look


 חשקה נפשי כבר תקופה ארוכה בנעליים עם עקב פרספקס שקוף, וכמובן שלא יכולתי להסתפק רק בזוג נעלי חשפניות של טופשופ כדי להשביע את תיאבון הנעליים שלי. כך יצא שנתקלתי במקרה בנעליים האלה של New look, שהפעם הצליחו לקלוע בדיוק למה שחיפשתי.

גם אם נתעלם לרגע מהעקבים, הרי שמדובר בזוג מטאלי, קלאסי ונאה, שיכול להשתלב בעצם עם כל הופעת לבוש, הודות לגוון הניטראלי. כמובן שהפלטפורמה השקפקפה כאן היא הפאנץ', והיא משדרגת את הנעליים מעוד זוג שיש לכולנו בארון, לזוג ייחודי, לפחות לאוסף שלי.

מהן ההתחדשויות האחרונות שלכן?
גילוי נאות: הבושם נשלח אליי לסקירה

14 תגובות:

  1. אהבתי כל אחד מהמוצרים- החל מהבושם שמשהו בו מאוד מושך אותי (אולי זה האביב הקרב?) והפלטה (היא קצת מזכירה לי בצבעים את הנייקד) דרך הלק והסומק (שאני הולכת לחפש ברשת...) ולבסוף הנעליים שממש מקסימות בעייני!
    תתחדשי ותהני על הכל,
    ןתמשיכי לחשוב היכן את מסדרת את הכל בדירה החדשה:)

    השבמחק
  2. התמונות לא ממש עושות חסד עם הנעליים, שבעיניי הן יפות יותר במציאות, כי התאורה בבית היא ממש זיפת (לחיי הבית החדש והמואר יותר).

    אני משערת שאצטלם איתו באחד מפוסטי הלבוש הבאים ואז אפשר יהיה להתרשם מהן בצורה מציאותית יותר.

    כל המוצרים האחרונים שנרכשו הם איכותיים מאוד, ובסך הכל אני מבסוטה מהם. אני חושבת שכל מי שאוהבת אותם גוונים/ תווים כמוני, תהנה מהם גם היא.

    השבמחק
  3. אגב, הפלטות של אורבן דיקיי אולי מרשימות יותר בתמונה הכוללת, אבל יש בפלטה של טו פייסד משהו שאין בהן כמעט, והן צלליות מאט.

    אני אוהבת לעשות שימוש בצלליות כאלה עבור קפל העין, כך שזה נוח שיש משני הסוגים בפלטה אחת.

    השבמחק
  4. התחדשויות יפות! טו פייסד ובנפיט הם אכן שני מותגים גימיקיים מאד שצריך לברור שם בפינצטה את מה שכדאי לקנות.
    בדיוק אתמול ראיתי כתבה ב"סגנון" של מעריב על טרנד נעלי החשפניות השקופות ונזכרתי בך. נעלי חשפנית=לובה, זאת מסקנה מתבקשת לא? D-;

    השבמחק
  5. הפלטה נראית נפלא ואופציה נהדרת ותחלופה לנייקד!
    חוץ מקורליסטה אין לבנפיט שום סומק שעושה לי את זה.

    השבמחק
  6. תתחדשי!
    הפלטה והסומק נראים מעולה. יש לי פלטה אחרת של טו-פייסד ואני מאוד מרוצה מהפיגמנט והאיכות של הצלליות. בדיוק שוקלת להזמין גם פלטת ברונזרים שלהם.
    במוצרים של פילוסופי אני חושקת בסתר כבר זמן רב אבל תג המחיר מרתיע אותי. אני ממש מתקמצנת לשלם סכומים כאלו על סבון גוף.
    אני בדיוק חזרתי מאילת עם שקיות מלאות כל טוב- לאוקסיטן, מאק, דיור וחצאית מקסטרו. פינוק חבל"ז...

    השבמחק
  7. פלטת הברונזרים אמורה להיות מעולה, יש לי מתוכה ברונזר אחד- הכתמתם המנומר, והוא חמוד מאוד.

    גם אני לא הייתי מוציאה 150 ש"ח עבור סבון, אבל הייתי שמחה לקרם גוף מהסדרה הזו. הריח כל כך מעולה, קשה לי לאתר במילים.

    מצד שני, אם אכן מדובר בקרם גוף, אין לי באמת צורך ב-400-500 מ"ל כי אני אוהבת לגוון, אני מוכנה גם להסתפק בחצי מזה.

    השבמחק
  8. תתחדשי על הכל!

    אני אהבתי מאוד את ההו לולה של מארק ג'ייקובס. אני איתן כבר שבוע וחצי בערך.
    עליי הוא מזכיר מאוד את הדולצ'ה אנד גבאנה בלו.

    ואני זוממת על ההרוואנה הזה של בנפיט כבר כמה חודשים, וכל פעם יוצא שאני קונה דברים אחרים בסוף :)
    הוא נראה לי מהמם ואני מתה על הסמקים שלהם!

    השבמחק
  9. לא מכירה אף חברה שאת מדברת עליה :) מאז ימי האונליין והשפל הארנקי שלי נשארתי מאחורה , אבל ממש , אחרי ששנים הייתי הכי מתמצאת !!
    אוהבת מאוד את הסומק שנראה נפלא , אני בתור חיוורת אוהבת מאוד וורודים מדוללים :) ''סמקים מפודרים'' כאלו .. היה לי פעם אחד מעולה של מייק אפ פוראבר , מה שמעלה בי רעיון לטחון יחד שארית פודרה וסומק עז וורוד מדי שיש לי :))
    אני הכי אוהבת איפורי מאט , גם בצלליות !! באיפורי מאט הפיגמנט הוא סופר חשוב ולכן הרבה חברות מטשטשות איכות בינוניות בשפיכת תועפות של שימרים למוצרים :) אין כמו מאט !!
    גם הבושם עושה חשק , אני חייבת להריח פעם את הבושם הזה של ''קלין'' .. יש אותו בארץ בכלל ?

    הנעליים מקסימות , האימום שלהם עדין ונשי :) כמוך :)

    תתחדשי על הכל הכל ותהני ~~~
    ( ומפיצה את הפוסט החדש לגבי הכלבה , כל הכבוד לך !! )

    השבמחק
  10. נוש- אם את אוהבת צלליות מאט, דעי לך שלטו פייסד יש פלטה מעולה שמוקדמת אך ורק לצלליות כאלה, יש לי אותה גם והיא מצויינת.

    את הבושם לא ניתן להשיג בארץ, אבל אם את אוהבת ריחות נקיים, רוב הסיכויים שגם אם תקני על עיוור זו תהיה קנייה מוצלחת, הוא נפלא ממש

    השבמחק
  11. תודה לובה :-) אני אחכה שמישהו (אהמ אהמ) יקנה לי במתנ את הבושם המפתה !!
    ומה ? תגידי .. בל אצלך ?? :-) ???

    השבמחק
  12. היי לובה
    תתחדשי על הכול!
    תענוג גדול לקרוא אותך.

    אני חייבת לחלוק שלאחרונה אני יותר בקטע של סמקים אפרסקיים ולמדינה מילאנו יש אחד ממש סבבה, אבל אני לא זוכרת את שמו.. אבל גם לו יש מן חלוקה לכמה גוונים וזה יוצא יפה.

    אגב, האם נתקלת לאחרונה בקרם פנים שמותאם גם לאנטי אייג'ינג לבחורות צעירות, בסוף העשרים תחילת שלושים? אני מחפשת כזה, והמעט שנתקלתי בהם לא מריחים משהו..

    השבמחק
  13. עד כמה שאני יודעת, לבחורות בגילאים שציינת לרוב מומלץ לא לעשות שימוש במוצרי אנטי אייג'ינג.

    אני חוששת ממוצרים כאלה, ולכן אני לא בקיאה בכלל בכל מה שהולך בקטגוריית האנטי אייג'ינג.

    השבמחק
  14. הבושם של ג'ייקובס ממש יפה. אני מסוקרנת לבדוק את הריח שלו בפארם.
    יש לי הרגשה שהוא יהיה לטעמי

    פלטות באופן כללי פחות מדברות אלי כי אני אוהבת לבחור את הצלליות שלי בקפידה ואחת-אחת
    אבל אין ספק שיש משהו מאוד מיוחד בפלטות של טו-פייסד, אני תמיד מסתכלת עליהן וחושבת שהן יפות ויזואלית
    אבל לא באמת עושה לי חשק לרכוש אותן..

    אל הלק לא התחברתי למרות שאני (דווקא) מאוד אוהבת הולוגרפיים.

    התנסתי רק במוצר אחד של בנפיט F.Y.Eye. מאוד אהבתי אותו והתבאסתי כשגיליתי שהוא יוצא מהליין..
    כרגע (וכבר מאתיים שנה בערך..) אני חומדת את אחד ההילייטרים שלהם דווקא..
    סמקים אף פעם לא היה "הקטע" שלי. אני תמיד מרגישה "סמוקה" (או ככה אני נראית בלי מייקאפ כבד..)
    לכן לא מתחשק לי "להוסיף עוד"

    מרשמלו!!! ואו! נשמע מגניב לאללה! רק שאני לא מוכנה להפרד מ 32 פאונד בשבילו :]

    הנעליים מדליקות ברמות! אהבתי גם את האפקט השקוף (עזבי אותך חשפניות, פשוט מדליק ודי!)
    וגם את הגוון המעניין של הנעל.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top