יום חמישי, 15 במרץ 2012

מפרגנת, לגמרי מפרגנת

גם אם לא הייתי אוהבת באופן אישי את שתי הבחורות שניצחו על ההפקה הבאה, ברור לי שהייתי מתפעלת ממנה בכל מקרה. למעשה, סביר להניח שאילולא הייתי מכירה את הנפשות הפועלות, הייתי חושבת לרגע שמדובר בהפקה מחו"ל. תמיד חיבבתי בלרינות, אסתטיקה שכולה על טוהר הלבן ובדים נשפכים, ויש בהפקה הזו הרבה מהשילוש הקדוש הזה, כך שלא פלא שהתמוססתי.

זה היה שבוע די נוראי מבחינתי, ואפילו לא רק בגלל האקשן שהיה כאן בתחילת השבוע (וכנראה שלא הסתיים סופית). אני כותבת 'היה', בתקווה שיום חמישי אחר הצהריים הוא סימן לכך שהשבוע כבר מאחוריי. זו כנראה פיית מצב הרוח שרשמה לי מרשם להפקה כזו, בתקווה שתרומם קצת את רוחי, וקלעה הפעם בול.

בגלגולו הקודם של הבלוג נהגתי לשתף מדי פעם הפקות מחו"ל או אימאג'ים מעוררי השראה שבהם נתקלתי ואהבתי, ועכשיו אין גאה ממני לשתף הפקה שכולה תוצרת כחול- לבן (ובעיקר לבן כאמור). אם גם אתן התאהבתן בתמונות, לחיצת הפליי על סרטון מאחורי הקלעים היא בגדר מאסט.







קרדיטים:

קונספט, עיצוב וסטיילינג: כלות אורבניות
צילום ועריכת וידאו: לבנת הספיר
הפקה: קרן קופלר
דוגמנית: שירי שיפר
איפור: קרן קורתי
עיצוב שיער:  יהונתן יעיש
שמלות כלה: יואב ריש & כלות אורבניות - הקולקציה האורבנית

את ההפקה המלאה ניתן לראות כאן
ושיהיה סופ"ש מוצלח!

7 תגובות:

  1. טוב השמלות של יואב ריש פשוט מושלמות. בדיוק כמו שאני אוהבת..
    הפקה מקסימה, תודה ששיתפת. סוף שבוע רגוע ושקט שיהיה.

    השבמחק
  2. ההפקה מקסימה, רק שהאיפור קצת היה חזק מדי לטעמי.
    אהבתי מאוד את הוידא.
    שיהיה סופ"ש נעים!

    השבמחק
  3. מה שממש נחמד זה שיש דוגמנית מתולתלת. כבר לא רואים אותן יותר!

    השבמחק
  4. so beautiful photos!! I really love it!!

    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    השבמחק
  5. הפקה מלאת קסם! מסכימה לגמרי עם מאיה לגבי השמלות של יואב ריש..
    סופשבוע ש-ק-ט.

    השבמחק
  6. מסכימה עם מיכל והערת המתולתלות נמאס כבר שכל דוגמנית מתולתלת ישר מחליקים.....תלתלים זה אופי! הפקה מקסימה:-)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top