יום שבת, 10 במרץ 2012

קרליין, נעים להכיר!

את קרליין הכרתי לראשונה כשהבלוגריות הוזמנו להשקת הקולקציה החדשה של המותג בקיץ האחרון, עוד בזמן שהייתי בפגרה. עד אז נהגתי להשתמש באופן קבוע במסיר הדו פאזי שלהם, אבל כמובן שבכל הנוגע למחלקת האיפור, גם אני סבלתי מסנוביזם ולא טרחתי אפילו להתקרב לסטנד שלהם בפארם.

אני זוכרת שזו הייתה מרינה שהציגה סווטצ'ים מתוך הקולקציה שמיד שבו את לבי, מה שגרם לי לשלוח את אמי חמושה ברשימת קניות כדי שתרכוש עבורי דואוז של צלליות בזמן שנפשה באילת (שאני אוותר על מוצרי איפור ללא מע"מ? Hell no!). הופתעתי לטובה מהפיגמנט שלהם, מהעמידות ובכלל, מהבאז החיובי שקרליין החלו לעורר ברשת באותה תקופה.

נריץ קדימה לקולקציה החדשה, שאמנם לא התאפשר לי להיות נוכחת בפרזנטציה שלה, אך הוחלט בכל זאת לשלוח לי את המוצרים לסקירה. שמתי לב שהפעם, הבאז החיובי התחלף פתאום בשליליות, לעתים מוגזמת,  אולי כי מבחינת רבים קרליין עדיין משמשת כמטרה נוחה לתקיפה. אני לא שותפה לתחושה הזו של חוסר הפרגון, עם או בלי קשר למוצרים שקיבלתי.

בעיניי חברה ישראלית שעושה מאמצים למתג את עצמה כראויה להתייחסות, מאזינה לצרכים של קהל לקוחותיה ושואפת לשפר את עצמה, היא חברה שראויה לפרגון, גם אם ברור שלקרליין יש נקודות תורפה ואזורים שעליה להתחזק בהם.

ועכשיו עם כל ההקדמה הזו, ניגש לבדיקת המוצרים עצמם, לא?


נתחיל מהמייקאפ (159 ש"ח). לא ידעתי איך לגשת אליו אפילו, שכן הפסקתי להשתמש במייקאפ פודרה כבר לפני כמה שנים, ולא ממש טרחתי לבחון אופציות אחרות מאז. אני מעדיפה מייקאפ נוזלי על פני הגרסא הדחוסה, שכן בעיניי הוא נותן עבודה טובה יותר ותוצאות יפות.

קרליין למרבה המזל פטרו אותי מהדילמה, שכן הם הוציאו לאור ארבעה גוונים בלבד, וכמובן שגם הגוון הבהיר ביותר לא התאים עבורי. זה מביא אותי לחסרון הראשון במוצר: אי אפשר לצפות שבאמצעות סדרה של ארבעה גוונים, אפשר יהיה לקלוע לרוב האוכלוסיה. אני לא יודעת האם הסיבה ל'קמצנות' בגוונים נובעת מהעובדה שמדובר במוצר נסיוני, אבל הייתי שמחה לראות גוונים נוספים מצטרפים לליין בהמשך.

מאחר שגם הגוון הראשון היה כהה מדי עבורי, החלטתי שלא לנסות את המייקאפ על העור. ידעתי שלא אוכל לשפוט אותו באובייקיטיביות וסביר להניח שהייתי קוטלת אותו רק בגלל הנושא של חוסר ההתאמה בצבעים, מה שהיה מקשה עליי להתרשם מהפרמטרים האחרים. לכן העברתי את המייקאפים לשתי נסייניות אחרות: חמותי וחברה.

חמותי, על אף שגם היא בדרך כלל משתמשת אך ורק במייקאפ נוזלי, אהבה את המייקאפ של קרליין. יש לה עור שזוף ויבש, והיא אמרה שגוון מס' 2 התאים לה באופן מצויין, שהגימור היה סמי- מאט ולא הדגיש לה אזורים יבשים בעור.

היא גם הוסיפה שהמייקאפ החזיק לה בערך כשש שעות במזג האוויר הנוכחי לפני שהייתה צריכה לתקן אותו שוב, כך שלדעתה הוא עשוי להיות בעייתי לבעלות עור שמן, ובייחוד בתקופת הקיץ. היא משתמשת בו כבר כמה שבועות, ועושה רושם שהיא תמשיך להשתמש בו גם בעתיד. היא מניחה אותו באמצעות הספוגית, שלטענתה מאפשרת השגת כיסוי מעט מלא יותר מאשר מברשת.

הנסיינית השניה לעומת זאת, בעלת העור המעורב, לא אהבה את המייקאפ. היא אמרה שהגוון התאים לה 'בסדר, לא בצורה מושלמת', אבל הוא נתן אפקט מקומח וכבד מהסוג שהיא לא אוהבת. לכן, היא העבירה את המייקאפ לחברה אחרת, שדווקא אהבה אותו מאוד, כך שבסך הכל, לפי המדגם שלי, נראה שהוא מתאים בערך לכמחצית מהנסייניות, ולכן אני ממליצה לבחון אותו היטב לפני הרכישה.


את הלקים (35 ש"ח) של קרליין אישית קשה לי מאוד לחבב, שכן אני נמנית על קהל מעריצות Essie, לא רק הודות לפורמולה אלא בעיקר בזכות המברשת הדקיקה. יחסית אליה, המברשת של קרליין פשוט עצומה, מה שהופך את המריחה כולה למסורבלת ולא נוחה לטעמי.

מי שאוהבת מברשות גדולות יותר, עשויה דווקא לחבב את הבקבוקונים, שכן פרט לעובדה שחיצונית הם מעוצבים במקרה או לא במקרה ממש כמו הבקבוקונים של שאנל, כמעט כל גוון שקיבלתי להתנסות היה דיופ לגוון של שאנל שיש לי או שאני מכירה.

לפי מה שראיתי, מבחר הגוונים נכון לעכשיו הוא לא מרהיב מדי, אלא בעיקר מדובר באוסף בסיסי של צבעים שיתאימו למי שחדשה בענייני הלקים או נשארת נאמנה רק לקלאסיקות. מעבר לכך שהייתי שמחה לקבל בקבוקון בעל מברשת צרה יותר, היה גם יכול להיות נחמד אם קרליין יוציאו בהמשך גוונים מעט נועזים יותר, ולא רק את הורדרדים- אדומים הסטנדרטיים.


מי שאוהבת לשרטט אייליינר באמצעות טוש, תמצא שהאייליינרים (99.99 ש"ח) החדשים של קרליין מעולים: הפיגמנט שלהם עז, הם מאפשרים הנחה מדוייקת והעמידות שלהם פנטסטית. אני לא מכלילה את עצמי בקטגוריה, שכן אני נשארת נאמנה לאייליינר ג'ל, ולכן גם הטוש הנוכחי לא הצליח להמיר את דתי.

משום מה, תמיד כשאני עובדת עם טוש, התוצאה שמתקבלת היא לא סימטרית ואז דרושה לי הרבה עבודה כדי לאזן את הקווים. היופי באייליינר ג'ל הוא שתמיד אפשר לטשטש וליצור קו מעומעם יותר ולא בהכרח מדוייק, ואילו כאן, כל אי דיוק קטן בולט ואי אפשר לתקן או לחזור אחורה, אלא רק לעבות.

זו לא טענה כלפי האייליינר הזה ספציפית, אלא זו התכונה של אייליינרים כאלה באופן כללי, ולכן לטעמי הם יתאימו לבחורות מנוסות ועם יד מדוייקת. מבחינת איכות, הם מאוד מזכירים לי את האייליינר סופר-סליק של מאק שיצא בזמנו בקולקציית החתולים רק בשינוי קטן: הגוונים של מאק היו מאוד לא סטנדרטיים ומרגשים, בעוד שהגוונים של קרליין  בסיסיים יותר.

בעיניי הגוונים המוצלחים הם החום והשחור, הסגול והכחול הם מעט בוהקים מדי לטעמי, אבל אני בטוחה שיש הרבה בחורות שיאהבו דווקא את הגוונים העזים יותר. יש לציין לטובת כל החוששות כי מסיר איפור איכותי מסיר ללא שום בעיה את שאריות האייליינר.


הגלוסים הם גולת הכותרת של הקולקציה הזו, ובצדק: הפעם יש כאן 15 גוונים, מה שאומר שכמעט כל אחת יכולה למצוא את הגוון המחמיא לה. יש כאן חלוקה טובה בין גוונים אטומים הדורשים הנחה מדוייקת, לבין גוונים שקפקפים יותר שאפשר להניח מעל שפתון.

הפורמולה לא דביקה ויחסית עמידה, ואפילו האפליקטור האיכותי והדק (כמו שאני אוהבת), הופך את ההנחה לחלום. אני יכולה באמת ובתמים להעיד על כך שאלו בין הגלוסים הטובים ביותר שניסיתי, והם מזכירים לי קצת את גלוסי הקרימשין של מאק, שנחשבים למוצלחים שבקטגוריה.

הגלוסים עולים במחיר השקה 49.99 ש"ח, זה בהחלט לא זול לחברת דראגסטור, וסביר להניח שלעולם לא הייתי מוציאה סכום כזה על גלוס של חברה עממית, אילולא היה מדובר במוצר טוב כל כך. אני מקווה שתמיד אפשר יהיה לרכוש את הגלוסים האלו במבצע, שכן במחיר הנ"ל, על אף שאינו זול, הם בהחלט מעניקים תמורה מלאה למחיר.


מתנצלת אם ההנחה של הגלוסים בחלק מהתמונות לא מספיק מדוייקת, מסתבר שלהחליף בין 13 גוונים זה מסובך יותר ממה שחשבתי, כך קרה שממש 'אנסתי' את השפתיים שלי עד שלבסוף התעייפתי. למרות ההקרבה העצמית הגדולה (הו!) היה לי חשוב לצלם את הגלוסים בפעולה כדי להמחיש את הגוונים המוצלחים.

בשורה התחתונה: מתיחת פנים מוצלחת, שהתחילה באריזות אתסטיות ונקיות שעושות חשק, והמשיכה במוצרים בסיסיים, אשר חלקם דורשים שיפור בעוד שאחרים עומדים במבחן התוצאה, וכאמור- גלוסים שהם פשוט נפלאים. אז קרליין, בהחלט נעים להכיר.

ושיהיה לכולנו סופ"ש שקט, כן?

  • כל המחירים המופיעים ברשומה הם לפני ההנחות השונות שניתנות בפארמים
  • קרליין אינם מבצעים ניסויים בבע"ח
  •  כל המוצרים שברשומה נשלחו אליי להתנסות

20 comments:

  1. פוסט מעולה! באמת הייתי סקרנית לגבי המייק אפ פודרה.
    לגבי הלקים טרם ניסיתי אבל אשמח לשמוע לאיזה מהלקים של שאנל יש דיופ (כי לצערי למרות החיבה לשאנל לא תתפסי אותי מוציאה 159 ש"ח על לק)
    לגבי הגלוסים- יש לי אחד מהסדרה ובאמת הם משמ טובים, ולא דביקים. כמובן שהעיצוב מאוד נחמד, אך פחות פרקטי בתיק האיפור.
    אני מאוד אוהבת את המיתוג מחדש שהמותג עושה (למרות שהייתי מעדיפה אריזות כהוות יותר שלא יתלכלכו כל כך מהר). מה שכן אני מאוד אוהבת שמדובר בחברה ישראלית (למרות שעד כמה שזכור לי הם מייצרים עכשיו באיטליה? יכול להיות?) ובחברה שלא מבצעת ניסויים בבע"ח. אין לי הרבה מוצרים שלהם (רק סומק וגלוס), אבל אני בהחלט לא מדלגת יותר על הסטנד שלהם (:

    השבמחק
  2. היי, לובה! האם את יודעת אם אסי מבצעים ניסוים על בע"ח?מחיפוש ברשת הבנתי שכן, אבל אולי הרשימה לא מעודכנת, ואני יודעת שהנושא קרוב ללבך, אז חשבתי שיהיה לך מה לחדש :-)
    לגבי הגלוסים, קראתי איפשהו ברשת שיש להם נטיה לייבש את השפתיים, קרה גם לך? תודה רבה ושבוע שקט ומקסים, מאיה.

    השבמחק
  3. היי, לובה! לאסי יש באמת גוונים משגעים, במשך הרבה זמן אני רוצה לנסות אותם אבל אז קראתי ברשת שהם מבצעים ניסויים בבע"ח, מה שביאס אותי מאד! הם באמת או שהרשימה שקראתי לא מעודכנת?
    לגבי הגלוסים, הם מהסוג שמייבש את השפתיים?
    תודה רבה ושיהיה שבוע שקט ומקסים, מאיה.

    השבמחק
  4. היי לין! לטעמי הפודרה דווקא ממש פרקטית לנשיאה בתיק, לצורך העניין, הסטודיו פיקס של מאק היא פודרת התיקונים הקבועה שלי ואני תמיד נושאת אותה איתה כי יש בה גם מראה וגם ספוגית כך שזה חוסך התעסקות, ממליצה לנסות.

    הלבן באמת לא פרקטי, מצד שני, אני מעדיפה את הלבן של קרליין בכל יום על פני השחור המלוכלך והמזוויע של נארס.

    לגבי הדיופים: הכחול המטאלי (אין לי מספק מדויק מאחר והוא כבר הועבר הלאה) הוא דיופ מאוד דומה לבלו סאטין של שאנל, האדום הוא דיופ של ה-Dragon, האפור הוא דיופ מאוד דומה ל-particuliere רק שעליי הוא היה יותר אפור מאשר בז', הורוד יכול להיות דיופ לכל מיני גוונים, לי יש את ה-Jade rose והם אמורים להיות די דומים.

    מאיה- זו תשובה מורכבת, Essie עצמם אינם מבצעים ניסויים בבע"ח, אך הם נקנו לאחרונה ע"י הקונצרן לוריאל, שהם כידוע מבצעים ניסויים.

    אני לא יודעת האם ניסויים בבע"ח עובדים באותה צורה באיפור וטיפוח כמו במותגי לקים, כך שהשורה התחתונה היא שאני לא יודעת אם זה אומר שהם עצמם מנסים על בע"ח או לא, אבל מבחינה טכנית הם נמצאים ברשימה השחורה עכשיו.

    לגבי הגלוסים- אני משתמשת בהם כבר כמה שבועות ומעולם לא נתקלתי בתופעת ייבוש שפתיים.

    השבמחק
  5. היי לין! לטעמי הפודרה דווקא ממש פרקטית לנשיאה בתיק, לצורך העניין, הסטודיו פיקס של מאק היא פודרת התיקונים הקבועה שלי ואני תמיד נושאת אותה איתה כי יש בה גם מראה וגם ספוגית כך שזה חוסך התעסקות, ממליצה לנסות.

    הלבן באמת לא פרקטי, מצד שני, אני מעדיפה את הלבן של קרליין בכל יום על פני השחור המלוכלך והמזוויע של נארס.

    לגבי הדיופים: הכחול המטאלי (אין לי מספק מדויק מאחר והוא כבר הועבר הלאה) הוא דיופ מאוד דומה לבלו סאטין של שאנל, האדום הוא דיופ של ה-Dragon, האפור הוא דיופ מאוד דומה ל-particuliere רק שעליי הוא היה יותר אפור מאשר בז', הורוד יכול להיות דיופ לכל מיני גוונים, לי יש את ה-Jade rose והם אמורים להיות די דומים.

    מאיה- זו תשובה מורכבת, Essie עצמם אינם מבצעים ניסויים בבע"ח, אך הם נקנו לאחרונה ע"י הקונצרן לוריאל, שהם כידוע מבצעים ניסויים.

    אני לא יודעת האם ניסויים בבע"ח עובדים באותה צורה באיפור וטיפוח כמו במותגי לקים, כך שהשורה התחתונה היא שאני לא יודעת אם זה אומר שהם עצמם מנסים על בע"ח או לא, אבל מבחינה טכנית הם נמצאים ברשימה השחורה עכשיו.

    לגבי הגלוסים- אני משתמשת בהם כבר כמה שבועות ומעולם לא נתקלתי בתופעת ייבוש שפתיים.

    השבמחק
  6. בהחלט מסקרן לנסות את הגלוסים, קראתי עליהם הרבה ביקורות חיוביות. הגוונים משגעים!

    השבמחק
  7. קיוויתי שמצאת דיופ לפרדוקסל או משהו מהמיוחדים של שאנל (:
    לגבי הפרקטיות נשיאה - התכוונתי לגלוס, המבחנה גדולה וכבדה לדעתי. אין ספק שהשחור של נארס פשוט מתקן לטביעות אצבעות, משהו נורא!!
    לגבי הפודרה- אני משתמשת בבלוט, והאמת שאני חוששת לחדש עם הפיקס כי אני חוששת ליצור עומס ומראה מקומח, ועם הבלוט אין לי בעיה לחדש. מה באמת ההבדל בין שתיהן?

    השבמחק
  8. את מקסימה! ואני נהנת לקרוא אותך בכל פעם מחדש.

    את הגלוסים ואת האיילינר [במיוחד הסגול] מאד מעניין אותי לנסות.

    תודה על הסקירה :-)

    השבמחק
  9. שרונה- תנסי, לדעתי תאהבי אותם!
    לין- לדעתי לפיקס יש יותר כיסוי, הבלוט טובה יותר, אני מתעקשת לקחת איתי את הפיקס בגלל קבעון ישן, פעם זה היה המייקאפ הקבוע שלי, ונוח לי שיש בפודרה תא פנימי לספוגית, לכי תביני.
    המבחנות של הגלוסים באמת עצומות ולא נוחות.
    מעיין- תודה! שמחה שאהבת!

    השבמחק
  10. איזו הקרבה למען סקירה!! אני שקלתי לרגע לעשות כמוך ולצלם סוואטצ'ים שפתיים, ואז המחשבה על לעשות את זה עם 13 גוונים עשתה לי רע P-:

    השבמחק
  11. פוסט מאוד מעניין! עבודה טובה :)

    השבמחק
  12. יש לקרליין עדיין לא מעט נקודות לשיפור, אבל בסה"כ הם התחילו ממקום מאוד נמוך ובתוך פרק זמן דיי קצר [עניין של שנתיים-שלוש] הם הצליחו למצב את עצמם במקום גבוה יותר, ובסה"כ הם עוברים תהליך חיובי מאוד ואני מפרגנת להם.
    לא ניסיתי את הלקים באריזה החדשה, בנתיים אני רק מתלהבת מהעיצוב של הבקבוק. יש לי שני לקים בבקבוק הישן והפורמולה שלהם מצוינת, חבל שטווח הגוונים דיי קטן ובסיסי.
    לגבי הגלוסים- כל הכבוד לך על ההשקעה :) אתמול צילמתי שני מוצרים והתייאשתי.
    הסדרה הזו עושה לי חשק, אבל 50 ש"ח לגלוס זה קצת יקר :/ [בכלל יש להם בעיה של תמחור]

    השבמחק
  13. אני חובבת קרליין מאז שהתחלתי להתאפר בגיל 15. אחת הסיבות תמיד הייתה העובדה שהם לא מקיימים ניסויים בבע"ח ולכן אני שמחה שהרמה שלהם עולה.

    גדלתי עם הארנב של קרליין והוא חקוק לי בראש היטב. :-)

    דווקא יש לי לא מעט לקים של קרליין ואפילו היה לי אוסף הזוי ולא ברור של אותו לק, בבקבוקים שונים (כי משנים את העיצוב מדי פעם). :-P אותי זה הצחיק.

    יש לי מייקאפ שלהם שאני דווקא מאוד אוהבת. נוזלי, לא כבד, וחברותי לאקנה שלי...

    השבמחק
  14. הדבר היחיד מהקולקצייה שניסיתי היו הלקים ומאוד אהבתי! הגלוסים נראים מקסימים והאריזה שלהם מעניינת מאוד :)
    אני איתך עם האייליינר - האייליינר ג'ל עדיין מדבר אלי הרבה יותר אבל אני שוקלת בכל זאת לנסות את זה של קרליין כי החוד שלו נראה דקיק במיוחד!

    השבמחק
  15. תודה על הסקירה המקיפה! הגלוסים נראים עלייך מצויין, אז היה שווה להתאמץ. הארבעה האחרונים ממש מדליקים!

    אגב, באיזה ג'ל אייליינר את משתמשת? האם יש חברה מסויימת מומלצת?

    השבמחק
  16. ישראלה- עשית בשכל, בחיי P:
    הדס- תודה!
    אלטר אגו- אני מסכימה איתך שהמחיר לא ידידותי לצרכן, זו סדרה מעולה עם גוונים שקורצים כמעט לכולן, אבל תג המחיר לא.
    קיטי- אין ספק שהעובדה שהם אינם מבצעים ניסויים בבע"ח הופכת אותם להרבה יותר אטרקטיביים
    שירי- בתור אייליינר טוש מדובר באופציה ממש טובה, אליי זה פשוט לא מדבר. הם אכן מדוייקים ומאפשרים הנחה דקה ומדוייקת.
    ליסה- משום מה עד כה החברות היחידות שהוציאו אייליינר ג'ל היו חברות שאינן עממיות, כמו מאק. למאק יש כמה אייליינרים מעולים, גם מהליין הקבוע וגם במהדורות מוגבלות.

    לאחרונה הבנתי שגם מותגים עממיים יותר עלו סוף סוף על הגל, כמו למשל מייבילין, אז שווה לבדוק.

    השבמחק
  17. גם לי יש כמה קבעונות ישנים (:
    את משתמשת בפיקס מעל מייק אפ או "סולו"?

    השבמחק
  18. אחלה פוסט!
    סופר יסודי

    השבמחק
  19. לין- משתמשת בפיקס רק לצורך תיקונים, נשאר לי ממש מעט ממנו ואין לי כוונה לחדש, כך שהוא אפילו לא חלק מהרוטינה הקבועה שלי. עם זאת, הוא אחד המוצרים הבודדים שקניתי שוב ושוב, קבעונות, יו נואו :)

    Hug- תודה!

    השבמחק
  20. אני מסכימה איתך לגמרי.
    אני מרגישה שיש לגמרי חוסר כבוד לקרליין בגלל שהם חברה ישראלית.
    מודה, לא יצא לי להתנסות בהרבה מוצרים שלהם, אבל ממה שהתנסתי בסה"כ הייתי מרוצה
    לדעתי, התמחור שלהם גבוה מידי (גם אם ב 1+1 הוא משתלם) וזה דבר שהייתי משנה בו את התפיסה.
    אני חושבת שחברה ישראלית צריכה קצת להנגיש את עצמה יותר לקהל שלה.
    ולא לנסות להתחבא במגדל השן, כי את זה, כך נראה, "משתמשות" כבדות ממש לא יקנו.. (תרתי משמע)

    עדיין לא ניסיתי את הלקים, אבל אני דווקא חובבת של מברשות סטאייל OPI (ןלא מחבבת את אסי..)
    כך שיש לי הרגשה ש"יש לי למה לצפות" במובן החיובי של העניין :)

    כמוני כמוך, אני עם האייליינר ג'ל שלי. תודה :)
    מה שכן, אני דווקא מברכת על זה שיש גם גוונים נוספים - סגול וכחול.
    אני חושבת שיש לי 6-7 ג'ליינרים בצבעים שונים ביניהם, מעניינים יותר ופחות, בכל מקרה, יש אחד חום ואחד שחור והשאר צבעוניים

    אחרי עיון קצרצר בפוסט של ישראלה, רכשתי את ה 313. במילה אחת - מדהים!!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top