יום רביעי, 14 במרץ 2012

Back to life

חוזרים לשגרה. מצחיק לדבר במונחים של חזרה לשגרה כשרק שלשום נפל טיל בסמוך לבית שלי, וכשהסרטון הפותח של מהדורת החדשות המרכזית בערוץ 2, צולם על ידי לא אחר מאשר ספק הפיצות הקבוע שלי, אבל כנראה שאלו החיים שלנו בזמן האחרון.


התמונות שמופיעות בפוסט צולמו בתקופה רגועה יותר, ואני מקווה שהשמלה האופטימית והלבנה היא סמל לבאות, לקראת התקופה השקטה והחדשה שבדרך. הסטרס של השבוע האחרון מילא לי מצבורים לחודשים ארוכים, אז אין צורך להתאמץ יותר.

כמעט כל מה שאני לובשת כאן, פרט לנעליים שעליהן אדבר בהמשך, הן תוצר של החלפות מוצלחות. קאלה היא לא רשת שאני קונה בה בדרך כלל, ואת עיצוביו של אייל לסטר כלל לא הכרתי עד לאותה החלפה, כך שזה נחמד שיש הזדמנות לקבל חשיפה למותגים ומעצבים שלא יוצא להכיר בנסיבות אחרות.


הנעליים הן של טופשופ, והפעם מדובר במציאת איביי מתוקה במיוחד של 60 ש"ח בלבד. הן קצת מצחיקות אותי כי הן מעוררות בי אסוציאציות של נעלי חשפניות בגרסת הלייט, אך מה כל זה לעומת העובדה שסוף סוף הצלחתי להניח את ידיי על נעליים שקופות, שעליהן אני מפנטזת כבר חודשים ארוכים.

האיפור הפעם מבוסס ברובו על מוצרים שכבר זכו מאז להפוך לפייבוריטים שלי: השפתון של Rebel, שרק לאחרונה הנחתי לו שוב אחרי שימוש אינטנסיבי מאוד (והוא כבר עייף ותשוש), והאייליינר השחור משחור של טארט, שעוד לא נולד האייליינר טוש שיגרום לי להיפרד ממנו לטובת אחר.


ההוכחה לכך שאי אפשר לצלם בשקט בבית הזה:


מה כבר ביקשתי? זמן בילוי נרקיסיסטי עם עצמי?
אני לובשת: שמלה- קאלה/ קרדיגן- אלמוני/ נעליים- טופשופ/ תיק- אייל לסטר/ משקפי שמש- קלואה
ושיהיה רק שקט!

10 תגובות:

  1. קשה לי עם התיקים של לסטר, כי הם ברובם חיקויים כלכך בוטים, ממש בלי בושה.

    את השמלה אהבתי (באופן מפתיע, היא ממש לא הסגנון שלי), אבל לא הייתי משלבת אותה עם גרביונים שחורים אלא עם משהו יותר אביבי, בהיר ובוהו-שיק שכזה.

    ועל ההסלמה כתבתי לך כבר בפוסט הקודם (טיפטיפה).

    השבמחק
  2. התמונה שנתן מציץ שם מאחורה מצחיקה מאוד!
    המשפט שלך מהפוסט הקודם על כך שעצם ההגדרה של "סבב" היא כבר דפוקה מהדד לי בראש עוד מאז, וגורם להרבה מחשבות.

    השמלה הלבנה מקסימה, ומאוד מחמיאה לך!
    בתקווה לתקופה חדשה מלאה באושר ושקט.

    השבמחק
  3. שנדע ימים שקטים יותר!

    השבמחק
  4. הוכחת עכשיו שסומק ורוד בוהק יכול להראות מצויין ולא כמו פורים, פשוט צריך לדעת להניח אותו נכון.
    פרי (?) מהממת. דומה שתי טיפות מים להאני, הבוקסרית שלי ז"ל. הכלבים האלה הם דברים שאי אפשר לתאר במילים...

    השבמחק
  5. מקסים כמו תמיד!!
    שתדעו רק שקט ושלווה, מחזיקים לכם אצבעות מהמרכז :)

    מוזמנת להציץ בבלוג החדש שלי:
    http://fashiondesignandme.blogspot.com/

    השבמחק
  6. את נראית משגע :.)
    מאחלת לכם המשך של שקט שליו לנצח נצחים!

    השבמחק
  7. איזה תמונות יפות! ובאמת אופטימיות..
    השמלה מקסימה בעיני, בחיים לא הייתי מנחשת שהיא של קאלה...

    השבמחק
  8. לובה, את נראת מקסים והשילוב של בדים מאוד נשי. אבל למה גרביון כל כך אטום וחונק לעומת בדים קלילים כנוצה?
    ולעניין בטחוני, אני מאוד מקוה גם, שהמצב בדרום ירגע ונוכל לחזור לשגרה אמיתית של שקט!

    השבמחק
  9. השמלה מקסימה והאיפור שלך פשוט הורס כאן. מאוד מאוד אהבתי!

    השבמחק
  10. הנעליים בהחלט מדליקות!
    אהבתי גם את השמלה.
    הרבה זמן חשבתי ושיניתי את דעתי לגבי השפתון "המורד". ועכשיו כשאני לא יודעת אם אני רוכשת מאק אני בכלל מסירה את זה מהראש. אין ספק שעליך הוא נראה מצוין!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top