יום רביעי, 29 בפברואר 2012

אהבה לא קונים (או שכן?)

החודש היו כמה וכמה מוצרים שזכו ממני לשימוש תכוף+ ליטופים, ולכן החלטתי לא לשמור את כל הטוב הזה לעצמי אלא לחלוק איתכם את אהבתי החומרית. אז שנתחיל?


1. המוצר הראשון ברשימה הוא זוג מנצח מבחינתי. יש לי אוסף מברשות מכובד למדי, ברובו של מאק, ובכל זאת, השתיים החדשות באוסף הצליחו להתברג באופן מיידי לרשימת המוצלחות ביותר. שתיהן סינטטיות, שזה פלוס גדול מאוד מבחינתי, ועם שתיהן הנחת החומר היא פשוט חלומית.

את הראשונה הזמנתי מאיביי, בעבור כמה פרוטות (כ-50 ש"ח בהמרה למטבע ישראלי). היא הוזמנה מחנות שמשווקת כל מיני מברשות רנדומליות אך נחשקות. המוכר מוכן להישבע בחייו שהמברשות הן אותנטיות, אך מחירן הוא כאמור נמוך מאוד, כך שאיני יכולה להתחייב.

מדובר במברשת סומק סינטטית וורדרדה של ספורה, אשר פרט לעיצוב המקסים שלה, היא גם יודעת להתמודד היטב עם כל סומק, ואפילו עם סמקים קרמיים. הצורה המלוכסנת מאפשרת הנחה מדוייקת, ואילו הסיבים הרכים והסיננטיים הופכים את ההנחה לרוויה אך לא יותר מדי- בדיוק במידה המושלמת.

את המברשת השניה הזמנתי כחלק מאוסף של מברשות Real techniques, שהן פרי יצירתה של סמנת'ה, הלא היא חצי מהרכב פיקסיוו. אני עדיין נזכרת לפעמים ב-165 של מאק, במהדורה מוגבלת, שצימוק בחר בטוב טעם לחרב לי ונעצבת, ולכן לא הייתה שמחה ממני כשגיליתי שמברשת הקונטור של סאם היא אפילו מוצלחת יותר.

שוב אותו סיפור מוכר- סיבים רכים וסינטטיים, שמאפשרים הנחה מדוייקת, מבלי שיווצר כתם כהה ולא מובן, אפשר לטשטש איתה בקלות והיא אחת ממברשות הקונטור המוצלחות ביותר שנתקלתי בהן, אפילו יותר מה-F86 של סיגמא שהיא הרבה יותר קשה לעומתה.

  • את המברשת של ספורה ניתן להשיג כאן, ב-15.80$ כולל משלוח. את המברשת של סמנתה ניתן להשיג כחלק מסט ה-Core collection במקומות הבאים (שלי הוזמנו מאיביי).


2. את Rebel של מאק קיבלתי לסקירה עוד הרבה לפני שהבלוג שלי חזר לתחייה. מאז, כפי שאתם יודעים, היחסים שלי עם מאק התערערו קצת, אבל נכון למועד קבלת השפתון, עדיין הייתי מאקיסטית כבדה. את השפתון הזה הכרתי היטב, מאחר והוא שייך לליין הקבוע של השפתונים והופיע מאז בעשרות בלוגים בחו"ל ואפילו אצל קורין הנהדרת.

משום מה הוא אף פעם לא משך אותי יותר מדי, אולי כי באופן כללי הפסקתי להשתמש בשפתונים בגוונים עזים אלא העדפתי גוונים טבעיים יותר. כשהגיע הסתיו מצאתי את עצמי שולחת אליו יד פעם אחת, התרשמתי שהוא שפתון נחמד, אך לא נרשמה התלהבות מיוחדת.

רק כשהגיע החורף ועמו כל הקלישאות הידועות, הפכתי גם אני לקלישאה מהלכת כשבחרתי בו כמעט תמיד כזיווג מושלם לאייליינר שחור. מדובר בשפתון 'כבד', שמייבש את השפתיים ודורש הנחה מדוייקת. עם זאת, שמתי לב שגם כשהוא יורד מהשפתיים, הוא עושה את זה בצורה אלגנטית, ואני מאוד אוהבת את התכונה הזו בשפתונים. בסך הכל, מדובר מבחינתי בשפתון אידיאלי לעור בהיר ולכל מי שמחפשת מראה ואמפירי. מה יש? בחורף מותר.
  • את השפתון של מאק ניתן להשיג בסניפי הרשת ב-89 ש"ח או במבצע באק2מאק

 
3. על אף שאני מתחזקת שגרת טיפוח קבועה, אני בדרך כלל סקפטית מאוד לנוכח ההבטחות של מרבית מוצרי הטיפוח. במוצר הזה של דקלאור אני משתמשת על בסיס יומיומי כבר למעלה מחודש, ואני יכולה לומר בכנות שזה מוצר הטיפוח האהוב עליי.

קודם כל, יש לו ריח מעולה, מהסוג שעושה חשק להסניף את האצבעות הרבה אחרי שכבר החומר נספג לתוך העור. הוא נספג מהר, כך שאפשר להניח אותו גם בסמוך לרוטינת האיפור, והוא מלחח את העור ומותיר אותו זוהר יותר, ברמה אבסורדית כמעט.

באופן כללי אני מרגישה שהעור שלי נראה הרבה יותר טוב לאחרונה. אני בטוחה שאי אפשר להעניק את כל הקרדיט למוצר אחד, אבל אין ספק שהוא מטיב עמי והוסיף הרבה לרוטינת הטיפוח שלי. אמורים להניח אותו במהלך היום, באמצעות לחיצה על כל אחת מהמשאבות וערבוב החומרים ביחד. בדרך כלל לחיצה וחצי- שתיים מכל משאבה מספיקות לי לכיסוי אזור הפנים.

בגלל שתי המשאבות והעיצוב הלא שגרתי, תמיד יש לי תחושה שהבקבוק אוטוטו עומד להסתיים (זה יהיה יום עצוב כשזה יקרה). אין לי ספק שזה מוצר שאני אקנה שוב, למרות שתג המחיר שלו כואב למדי והכמות היא לא מהנדיבות שבהן נתקלתי.
  • Decleor Life radiance עולה 470 ש"ח ל-30 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות נבחרות.


4. אני לא טורחת להסתיר את אהבתי הרבה לחברת טארט, ובצדק- יש לחברה הזו כמה מוצרים מעולים. על אף שאני חובבת גדולה של אייליינר ג'ל, הופתעתי לגלות שאין לי באוסף ולו אייליינר ג'ל שחור אמיתי אחד. הרבה מושחרים יש לי, וגם כל מיני גוונים לא רגילים, אך לא שחור פחם כמו שכל בחורה צריכה באוסף.

מה אפשר לומר לגבי האייליינר הזה? הוא פיגמנטי מאוד, עמיד לאורך זמן וקל ליצור איתו את הקו המושלם, בהתאם לעובי הנדרש. מאז הזמנתי גם את חברו בגוון הברונזה, ויש לי תחושה שזה לא יגמר שם. לחלוטין מתמודד ראוי ל-Trackblack של מאק, ואפילו מעט זול יותר.
  • Tarte Clay eye liner ניתן להשיג כאן, ב-22.34$


5. את הסומק החדש של דיור, מקולקציית הפסטל לאביב 2012, חטפתי במקרה בביד באיביי בעבור סכום פעוט יחסית. מדובר בורוד אמיתי, ורוד צמר גפן כמעט בוהק, שבהחלט לא יתאים לכל אחת, אך נראה מאוד נחמד על בהירות עור כמוני.

לאחרונה אני אוהבת יותר ויותר סמקים בהירים וורדרדים כמו זה, כך שמדובר בתוספת נחמדה לאוסף, ואח מושלם לסומק Dandelion האהוב שלי מבית בנפיט. העיצוב המהמם והאריזה הקטיפתית רק מוסיפים לתחושה שמדובר במוצר שהוא פינוק אמיתי.
  • Dior Awakening blush ניתן להשיג כאן, ב-67$ כולל דמי משלוח.


6. במייקאפ הזה נתקלתי במקרה בעמוד הפייסבוק של מרינה, ואחרי שקראתי כמה ביקורות שהיא שיתפה, היה לי ברור שהוא מוכרח להיות שלי. כהרגלי, חיפשתי את המייקאפ אונליין, ולהפתעתי הרבה גיליתי שישראל היא אחת המדינות הראשונות שבה המייקאפ הושק במתכונת הזו, עם הפקק הלבן.

אצתי רצתי לניו פארם וקניתי את המייקאפ הזה ב-79.90 ש"ח, במסגרת מבצע שקר כלשהו. גיליתי שהגוון הבהיר ביותר בסדרה הוא ה-Buff בעוד שבסדרות אחרות של רבלון, הגוון הבהיר ביותר הוא האייבורי. להפתעתי גם ה-Buff התאים לי במדוייק.

מה אפשר לומר? המייקאפ הזה מעניק כיסוי בינוני, נמוך יותר מהקולורסטיי כמובן, אך גבוה יותר מזה של בורז'ואה לדוגמא. ההתאמה בגוון היא אבסולוטית, והגימור הוא חי ויפה, בדיוק כמו שאני אוהבת. זה מייקאפ שאני מרבה להשתמש בו לאחרונה, ואני אוהבת אותו יותר עם כל שימוש.
  • את רבלון New complexion foundation ניתן להשיג ברשתות הפארם ב-70-79 ש"ח, בהתאם למבצעי הרשת.


7. את המוצרים של קלין רציתי לנסות כבר תקופה ארוכה, בעיקר בגלל העיצוב הנקי ובגלל הגימיק של הריחות שהיה נראה לי חביב. לא ידעתי מה באמת עומד מאחורי הגימיק הזה, אבל לא באמת היה סיכוי שאדלג על בושם שמתיימר להריח כמו כביסה טריה או כמו מקלחת.

הראשון שהזמנתי היה Fresh laundry, שהגיע גם עם שפורפרת תואמת של קרם גוף, שזוכה גם היא לשימוש לא מועט. הבושם, שהוזמן על עיוור, הצליח לעמוד על כל הציפיות- להריח פראשי ואפילו להיות עמיד. בעקבותיו, הזמנתי גרסת רול און של Shower fresh שגם אותו אני מחבבת מאוד.
  • את הבושם Clean- Fresh laundry ניתן להשיג כאן, בגרסת הטסטר,  ב-38.4$ כולל דמי המשלוח.

ומה איתכן? מה מוצרי החודש שלכן?
גילוי נאות: השפתון של מאק והמוצר של דקלאור נשלחו אליי לסקירה

14 תגובות:

  1. איזה כיף לפתוח את הבוקר עם פוסט חדש !
    :-)
    אפילו שהתמונה קטנטנה בקישור, ישר קלטתי את הבושם של Clean - מוצר מדהים בעיניי, ריח מושלם !
    אתמול קיבלתי חבילה מאסוס עם ערכת Leoprad love של Too faced -אני מקווה שהוא יהיה מוצר החודש שלי, אבל בינתיים מי שזוכה הוא השימר של The balm.

    השבמחק
  2. יש לי את הברונזר המנומר הכתמתם מתוך הערכה הזו, והוא ממש אחלה, את מזכירה לי שאני צריכה להשתמש בו יותר.

    השבמחק
  3. השפתון הצליח להפתיע אפילו אותי שמאז גיליתי אותו משתמשת בו המון!
    הסקירה על המברשות של פיקסיוו ציערה אותי לאור העובדה שלא הצלחתי למצוא אותן בשום מקום כשהייתי בארץ מולדתן :-(

    השבמחק
  4. איזה כיף שעוד מישהי מכירה את בשמי קלין! סיקרתי אותם בקצרה:
    http://materialisminabow.blogspot.com/2012/02/it-perfumes-of-moment.html

    בנוסף, הזמנתי לפני כשבועיים שני סטים של מברשות ריל טקניקס, מחכה בקוצר רוח! :)

    השבמחק
  5. ישראלה- אפשר תמיד להזמין מהאינטרנט, אמנם זה יוצא יותר, אבל אם גם ככה אין אופציה להשיג במקום אחר אז זה לא באמת משנה
    יעל- את ממש תאהבי אותן לדעתי, במברשות העיניים טרם הספקתי להתנסות כמו שצריך, אבל כל הסט של מברשות הפנים נהדר לדעתי

    השבמחק
  6. איזה פוסט כייפי :)

    אני ממש רוצה לנסות את המברשות האלו של ריל טכניקס. זו היתה תזכורת :)

    מאוד אוהבת את הרבל של מאק, והשבוע התלבטתי חצי שעה מול המחשב האם להזמין את האייליינר של טרטה :) אז כנראה שכן :)

    אני פחות נמשכת לסמקים ורודים מאוד לאחרונה, אבל הסומק של דיור מהמם! ואני רוצה להכנס לכיתת הלימוד שלך על בידים באיביי. אין לי סבלנות להתעסק עם זה ונראה לי שאני מפספסת קצת פאן...

    השבמחק
  7. פוסט כייפי! הזמנתי מברשת של ריל טכניקס, אבל טרם קיבלתי, הזמנתי את הסטיפינג בראש נראה איך היא, מאיזה אתר הזמנת את המברשת שלך? וכמה שילמת משלוח?
    אגב הלינק של ספורה לא עובד, אשמח אם תוכלי לשלוח לי את הלינק, אני בהתמכות קשה למברשות!
    נורא בא לי לנסות את הבושם של קלין כבר הרבה זמן, אנסה לתפוס אותו בדיל שווה.

    השבמחק
  8. תתחדשי על הכל. הכל נראה מעולה! :)
    ידעתי שהסומק יהיה לי ורוד מדי , טוב שלא קניתי בסוף ;). המברשות נראות ממש טוב .

    השבמחק
  9. מאד מסקרן אותי הבושם הזה. תוכלי אולי להביא אותו ביום שני למען ארחרחו?

    השבמחק
  10. לובה, באיזו מברשת את נעזרת כדי למרוח את האייליינר? יש לך לינק און ליין לרכישה של המברשת (אם היא לא זמינה בחנויות בארץ)

    השבמחק
  11. איזה כיף פוסט איפור!
    אני הולכת להזמין נראה לי את אחת המברשות, עשית לי ממש חשק.
    כמוך, גם אני בהתחלה לא כ"כ התחברתי לרבל של מאק- אבל לאט לאט צצה אהבה ואני ממש אוהבת את הגוון.
    האיליינר נראה מעולה, עכשיו ממתינה לראות אות בפעולה.
    ולגבי המייקאפ- מחר אני מתכננת קפיצה לסופר פארם, הצלחת לסקרן אותי!

    השבמחק
  12. תתחדשי על המברשות! נראות בהחלט שוות! לאחרונה אני מרגישה שהמחירים של מאק (למברשות) עוד יותר לא מוצדים מבעבר. אפשר למצוא כאלה תחליפים טובים, שעל מה ולמה אנחנו משלמות כ"כ הרבה במאק? :/

    שכחת לכתוב את שם השפתון אבל אני משערת שמדובר ב REBEL. נורא חמדתי אותו אי שם מתישהו, ואז "עבר לי". יש בו משהו שמרגיז אותי קשה לי לומר מה בדיוק. כאילו שמרגיש לי כשאני שמה אותו שהוא לא מתקבל באותו גוון על כל השפה. אולי זאת רק אני..

    טרם הזמנתי מוצרים של TARTE. אבלזה עוד יגיע :)

    ראיתי את המייקאפ הזה ב 29 לפברואר בביקור שמשביר. לא ממש ידעתי מה זה הפלא הזה אבל לא היה לי כוח להתעמק בו. אני משתמשת בגוון באף בקולורסטיי הרגיל מעניין אם זה יהיה הגוון שלי גם במייקאפ הזה. אולי באמת כדאי לקפוץ לסופר פארם (בשבת כשאין דיילות..) ולקחת לי דוגמית.

    השבמחק
  13. קורין- בידים באיביי דורשים באמת הרבה זמן וסבלנות, בסומק של דיור נתקלתי במקרה, אבל יצא שקניתי אותו במשהו כמו 120-130 ש"ח כולל משלוח, שזה סביר יחסית לסמקים של מאק, כך שלפעמים זה משתלם

    לין- את המברשות הזמנתי מאיביי באיזה ביד רנדומלי, כך שאני לא ממש זוכרת כמה בדיוק שילמתי על המשלוח, רק זוכרת שזה לא היה מעט.

    תיקנתי את הלינק למברשת של ספורה, כך שעכשיו את אמורה להיות מסוגלת להיכנס ללינק ללא בעיה. מברשת מעולה!

    הבולשת- כן, זה בהחלט לא סומק לכל אחת, בכלל, כל הקולקציה החדשה של דיור היא מאוד ספציפית ואביבית

    שרונה- אשתדל לזכור!

    אלה- בעיקרון יש את ה-266 של מאק שאמורה להיות טובה, לי יש את ה-231 מליין הפרו שהיא מעולה.

    אגב, אם את שוקלת להזמין אייליינר של טארט, אז יש רשומות שמעניקות מברשת אייליינר של טארט במתנה, זו מברשת מעולה.

    http://www.ebay.com/itm/TARTE-Waterproof-Clay-Shadow-Liner-Green-Brush-NIB-/130571815245?pt=US_Makeup_Eyes&hash=item1e66afc94d

    וגם אפשר להזמינה בנפרד-

    http://www.ebay.com/itm/Tarte-Double-Ended-Eye-Liner-Eyeliner-Lot-2-Makeup-Brush-NEW-Use-With-Clay-Liner-/320784555874?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4ab03fdf62

    Peacha- הוא בהחלט שווה בדיקה, נסי להשיג דוגמית אם תוכלי

    מיטל- יש סיכוי שתהי בין הבאף לבין הגוון המעט כהה יותר, למרות שבאף בקולורסטיי מתאים לי גם, אבל שווה לבדוק לפני שקונים

    השבמחק
  14. לובה, תודה רבה על העזרה והלינקים. ותודה גם על הכתיבה הנהדרת :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top