יום שלישי, 28 בפברואר 2012

מאחורי הקלעים של ההפקה בבלמוד

לפני שבועיים התאספנו כמה בלוגריות בסטודיו חביב בלב תל אביב לרגל צילום הפקת אופנה במגזין בלמוד. המטרה של הצילומים הייתה להדגים את הסגנון האישי של כל בלוגרית באמצעות תלבושת אופיינית אחת, משימה בהחלט לא פשוטה גם כשמדובר בארון עם היצע ענק כמו שלנו.

אני חייבת לציין מילה טובה לגבי הארגון, ולומר שכל ההתנהלות הייתה מאוד מקצועית, ולרגע לא הרגשנו נימה של זלזול כי אנחנו בלוגריות (כלומר רק דוגמניות וונאביז ☺) ולא חלק מהתעשייה. הובאו להפקה אנשי המקצוע הטובים ביותר, כמו למשל ליאור נורדמן, שצילם בין השאר גם את ההפקה המעולה של הדרת הנשים לבלמוד רק חודש קודם, ושלי גפני שניצחה על האיפור.


באופן כללי, האווירה הייתה מאוד כיפית ולא לחוצה. לא ממש ידעתי למה לצפות מהפקה כזו ולכן באתי עם ראש פתוח- ולא התאכזבתי. מה שכן, ואולי זה מסימניה של הפקה ראשונה, לתמונה הסופית שלי לא כל כך הצלחתי להתחבר, ולמרות שלא שינו שום דבר מהותי בשיער או באיפור, ובהחלט היה ניתן לזהות אותי, בכל זאת לא הרגשתי שזו מספיק 'אני' ובדיעבד היו כל מיני דברים שהייתי משנה.

בסופו של דבר, אני מעדיפה להתרכז בחוויה עצמה ולא בתמונה הסופית, כי אין טעם להמשיך ולהרהר בה ועדיף להפיק לקחים להמשך. היה כיף לראות את הסטיילינג של הבנות האחרות, ואת המגוון שכל אחת הביאה איתה לסט. אתם אגב, יכולים לבחור את הסגנון המועדף עליכם בתחרות הלייקים שנערכת כעת בעמוד הפייסבוק של בלמוד. תחרויות לייקים הן בדרך כלל לא כוס התה שלי ולכן בחרתי שלא לקחת בה חלק, אלא לפרגן לשאר הבנות.


מאוד הסתקרנתי לעבוד עם שלי גפני. אני בדרך כלל נרתעת מאיפור מקצועי, אבל לגבי העבודות של שלי שמעתי דברים טובים, ולמרות שלא יצא לי להתנסות במוצרי מדינה מילאנו, החלטתי גם הפעם לא לבוא מקובעת מהבית, עד לרמה שאפילו את מראה האיפור שלי לא בחרתי אלא העדפתי ששלי תתאים לי אותו בעצמה.

שלי התאימה לכולנו איפור מאוד טבעי, כדי שלא ניראה שונות מהמראה הרגיל שלנו. כשבחנתי את העור שלי כעבור אי אלו שעות אחרי החזרה הביתה, שמתי לב שאיפור העיניים דהה ברובו ונעלם מאזורים נרחבים מהעפעפיים, מה שלא קורה לי כמעט אף פעם, אבל האיפור של העור עצמו לא זז, ומאוד התרשמתי לטובה מהאופן שבו הוא אופר.


מה שעניין אותי במיוחד היו ההברקות היפות, שעל עורה של מיראל בלטו הרבה יותר והיו מקסימות לדעתי. הן תוצר של שילוב בין שתי צלליות פריזמה סטאר, ורק כשבחנתי אותן מקרוב גיליתי עד כמה הן בעצם מנצנצות. לעולם לא הייתי מנחשת שאוהב היילייטר מנצנץ כל כך, ועובדה שאהבתי, כך שמבחינתי לקחתי מהסט טיפ מועיל שלא הייתי מודעת לו קודם.

את הטיפ הזה יצא לי ליישם מוקדם מהצפוי, כשהקופסא של גלוסיבוקס נחתה אצלי בבית, יחד עם הצללית של לייף. בתור צללית, אני מודה שלא התרשמתי ממנה וכבר תכננתי להעביר אותה הלאה, עד שנזכרתי שהיא מאוד מזכירה את צללית הפריזמה סטאר הורדרדה של מדינה מילאנו, והעזתי לנסות אותה על עצמות הלחיים.

התברר שמדובר בדיופ מאוד דומה, שיוצר את אפקט ההארה הזה שאני מאוד אוהבת, כאשר רק כשמתקרבים מבחינים בנצנצוץ. השטיפה הורדרדה נראית נהדר מעל סמקים ורודים, ויצא לי להשתמש מאז בצללית כבר כמה וכמה פעמים. הופתעתי מאוד לגלות שגם העמידות שלה מרשימה והיא החזיקה עליי יום שלם של לימודים ונסיעות.

קרדיט: מיכל מימון

כראוי לבלוגרית ממושמעת, ביקשתי משלי שתפרט לי את המוצרים שבהם נעשה שימוש, לטובת המתעניינות. מיותר לציין שכל המוצרים, פרט לשימר נוזלי של נארס, הם של מדינה מילאנו:
מייקאפ Light foundation בגוון בהיר (01)
פודרה Crystal glass שקופה
פודרה כהה שבה נעשה שימוש על העור שלי בתור הצללה
Nars coppa cabana שימר נוזלי
סומק Samba time
צלליות פריזמה סטאר 03+13
צללית 104 לטשטוש ובקפל העין, צללית שחורה בתור אייליינר וצלליות הפריזמה על עצם הגבה
שפתון- 65091

ועכשיו לקרדיטים:
צילום הפקת אופנה : ליאור נורדמן
שיער : בן רביבו
איפור : שלי גפני


אני לובשת:
שמלה- פיליפ לים/ קרדיגן- הוניגמן/ חגורה- זארה/ גרביונים- איביי/ נעליים- זארה/ שרשרת- H&M/ תיק- מייקל קורס/ צמיד- פנדורה


הגליון של בלמוד ובתוכו ההפקה שלנו צפוי לצאת במהלך השבוע הראשון של מרץ,
שלישי שמח!

12 תגובות:

  1. איזה פרוייקט יפה! כולכן יצאתן מהמם!

    השבמחק
  2. אהבתי מאד את האיפור ששלי עשתה לך! השיער קצת טעון שיפור, אבל בכל מקרה את יפה כתמיד :)

    השבמחק
  3. חייבת להגיד שלדעתי את מתאפרת ומסתרקת הרבה יותר יפה בעצמך- קחי זאת כמחמאה גדולה כמובן!
    לגבי הצללית של לייף- גם אני "נתקעתי" איתה, אבל היא לא גליטרית מדי לשמש כהיילייטר? אני הסווצ'תי אותה רק על היד ודי נחרדתי מכמות הניצנוציישן...

    השבמחק
  4. תודה בנות!
    סנדי- אני גם חושבת שאני יודעת להסתדר יותר טוב ביום יום. לא שחלילה מי שעבד איתנו לא היה מוכשר, הם היו מוכשרים מאוד, אבל הם לא התאימו לי את האיפור והשיער שמחמיאים לי.

    בצללית בחיים אבל בחיים לא הייתי עושה שימוש כהיילייטר אילולא ההתנסות הזו על הסט. לטעמי הצללית הזו והצללית של מדינה מילאנו מאוד דומות.

    נסי לעשות ניסיון בבית, מעל סומק ורוד, לדעתי זה יוצא ממש יפה. ההברקה עצמה יוצאת מורגשת, כלומר היא לא עדינה כמו היילייטרים מסויימים, אבל לדעתי כשהאור פוגע בה היא מהממת.

    השבמחק
  5. אז ככה, זו לא חוכמה, כי, את מהממת ויש לך עור מ ו ש ל ם ולכן כל איפור נראה עליך מדהים - ואכן, כמו שאמרו גם בנות אחרות, את עושה זאת בעצמך טוב הרבה יותר. באשר לבגדים שבחרת, יש לי הרגשה שלא ידעת מה לבחור ולכן בחרת ה כ ל...קצת עמוס, קצת לא קשור, אבל כמובן לאור יופייך והופעתך המרשימה תמיד, כל זה מתגמד

    השבמחק
  6. תודה רבה, ואין לי ברירה אלא להסכים. מה שאני לובשת כאן בסט נלבש גם בעבר, ולטעמי היה מוצלח, כי הוא היה נקי יותר. הפעם כשבחרתי להתאבזר יותר, זה יצא טו מאץ'. אני עדיין אוהבת את השילוב בין השמלה לבין הקרדיגן, אבל בהחלט לא עם כל מה שמסביב.
    נו שויין.

    השבמחק
  7. פשוט אין על האאוטפיטים שלך! אני מתה על שילובי הצבעים, הדוגמאות, המרקמים והשכבות. את מהממת ואני מחכה כבר לראות איך יצאה התמונה האמיתית :)
    נשיקות.

    השבמחק
  8. איזה כייף :) מסקרן להיות מהצד השני של המצלמה.
    ולגבי מדינה מילאנו, לצערי הם עושים ניסויים בבע"ח, ולי זה מוריד מהם

    השבמחק
  9. נראית לי חוויה כייפית :)
    לא יצא לי לראות את התמונות. האמת שאני גם לא מכירה את המגזין (לא שזה באמת מפתיע אותי..)
    אבל בכל מקרה זאת יוזמה יפה.
    אני חושבת שזה יפה שנותנים במה ל"נשים אמיתיות" (גם אם טכנית הגעתן מהספרה הוירטואלית ;)) להראות את עצמן.

    לאחרונה יצא לי לראות איזשהו פלייר שנעשה אני חושבת בשנות ה 80 שחברה שלי מופיעה בו. אם נעזוב רגע את העובדה שיש לה פנים מהממות וזה אף אחד לא יכול להגיד מילה גם היום, אני לא חושבת שדוגמנית במידות "האלה" היתה מגיעה לאנשהו היום. ובעיני היא היתה הכי יפה שיש. לא היתה שמנה, היתה מלאה במקומות הנכונים, נראתה מעולה.
    אז נכון, את לא נראית לי מישהי עם "בעיית משקל", אבל אני נוטה לשער (מהתמונות) שאת לא בגובה של דוגמנית.
    אני יכולה להגיע לגובה של דוגמנית, אבל אני צריכה את העקב הנכון בשביל זה ;)
    ונשים אמיתיות, מגיעות בגבהים שונים, ובמידות גוף שונות.
    וזה מה שהייתי רוצה לראות. אישה אמיתית.
    והפקה של בלוגריות זה הכי נשים אמיתיות שיש.

    השבמחק
  10. היה מהמם וכיף ושמחתי לבלות איתך ועם הבנות האחרות. לדעתי יצאת מתוקה להפליא.

    השבמחק
  11. לובה את כרגיל מדהימה!!!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top