יום ראשון, 26 בפברואר 2012

מעשה בטרנץ' בצבע חציל

את התלבושת הזו הרכבתי באחד מימי הלימודים, ואפילו הופתעתי קצת לגלות עד כמה היא הייתה מוצלחת, שהרי היא דרשה ממני השקעה של פחות מחמש דקות ולא תכננתי שיצא שום דבר פנסי מדי. לא שהיא פנסי- שמנסי, היא אפילו די יומיומית וכזו שאפשר ללבוש ללימודים, לפגישת עבודה או לכל מקום אחר שלא דורש קוד לבוש מחייב מדי, ובכל זאת, יש בה את הפרטים הקטנים האלה שהופכים אותה למיוחדת בעיניי.


והמעיל הזה. הצבע שלו גורם לי לא לדעת מה לעזאזל עושים איתו כמחצית מהפעמים שבהם הוא נשלף מהארון, וגורם לי לאהוב אותו עד כדי בושה במחצית השניה. הוא נרכש אי שם בימי השירות הצבאי שלי, כשגיליתי לראשונה את תמנון, ומאז, בעליות ובמורדות- הוא תמיד שם איתי, עם הצבע החום חצילי והלא ברור שלו.


מה שאהבתי יותר מכל במראה הזה, הוא את מפתח הצוואר הנדיב של הטרנץ', שמאפשר רק הצצה חטופה למה שמתחבא מתחתיו, כך שהוא למעשה מפריד בין שני לוקים שהם דומים ועם זאת גם שונים. בדרך כלל כשלובשים מעיל מכובד וצעיף מעל, אין שום זכר למה שנמצא מתחתיו, וכך ברמת התיאוריה אני יכולה לעשות מעשה ליאור מילר מימי הניינטיז, כשאנשים עוד ידעו מי זה ליאור מילר, ולא ללבוש שום דבר פרט לאותו מעיל.


אם מזג האוויר מאפשר לוותר על הטרנץ', אפשר לצאת בדילוגים לרחוב עם חולצת המעטפת החביבה עליי מקסטרו (לא קשה להתחבב אליי כשאת חולצת מעטפת פלאפית) ועם סיכת התכלת המדוזית ולשמוח בחלקי. אבל חכו, כל דבר בשעתו, בינתיים המעיל היפה והמשונה שלי לא נעלם לשום מקום.


ובנימה זו, אאחל יום סביח לכולנו.

אני לובשת: מעיל- תמנון/ חולצה מכופתרת- גאפ/ שרשרת- טלולה טו/ סריג- קסטרו/ מכנס- ריפליי/ מגפיים- משביר/ שעון- קלווין קליין (מהשוק)/ צמיד- פנדורה/ סיכה- מדוזה
גילוי נאות- הצמיד נשלח אליי מהחברה

13 תגובות:

  1. אני ממש אוהבת את הצבע של המעיל. זה צבע שהופך את המעיל לפריט שמחזיק את האאוטפיט - כשאת איתו זה אאוטפיט אחד וכשאת מורידה אותו, את כבר עם אאוטפיט אחר לגמרי. זה ממש מגניב בעיני, כי למעילים יש נטייה להיות מגושמים והורסי אאוטפיטים.
    זה מדהים שצמידי פנדורה מידי כמה זמן הופכת להיות שוב מאוד פופלריים. יש להם תקופות :)

    השבמחק
  2. זו בדיוק הייתה התחושה שלי, הוא מוסיף כל כך הרבה שזו נראית כבר כמו תלבושת אחרת לגמרי.

    רק לאחרונה חזרתי לענוד תכשיטי כסף, אחרי תקופה ארוכה שהתנזרתי, ובעיניי זה היה ממש טיפשי. אחרי שקניתי את השעון ואת השרשרת, הצמיד שקיבלתי ממש בא בטוב.

    השבמחק
  3. אני נוטה לערבב זהב וכסף, מה שנחשב בעבור רבים טאבו. פעם חשבתי שזה די מכוער אבל איכשהו בתקופה האחרונה, הצלחתי להגיע למינונים שהם נכונים בשבילי.
    בכל אופן, המעיל מאוד מוצלח וכך גם האאוטפיט. או בעצם שני האאוטפיטים ;)

    השבמחק
  4. אני בעד. בכלל, יוצא שאני משנה את דעתי לגבי תכשיטים לעתים די תכופות, אז זה אומר שאני צריכה לשמור הכל למקרה שיום אחד שוב אחליף צד P:

    השבמחק
  5. אהבתי מאןד את המוארים המכופתר עד למעלה ואת השרשרת. בהחלט לוק לאמץ!

    השבמחק
  6. המעיל מהמם-גם הצבע וגם הגזרה. אני מאוד אוהבת את הבגדים של תמנון-יפים, איכותיים וזולים תמיד.
    גם השרשרת יפה.
    שיהיה לך יום מוצלח!
    ניבה
    off-na.blogspot.com

    השבמחק
  7. גם אני לא נוהגת לענוד תכשיטי כסף. למעשה, נראה לי שהעגילים שאני עונדת ביום (חדשים) הם כמעט היחידים שיש לי בצבע הזה.

    התלבושת, כרגיל, יפה מאד. אהבתי את השרשת של טלולה.

    השבמחק
  8. אהבתי מאוד את המעיל!
    כיוון שאני חובבת שחורים וכהים ידועה, אני דווקא חושבת שהייתי מוצאת המון מה לשלב עם המעיל הזה! מה שכן, הייתי מתקשה למצוא ימים ללבוש אותו שזאת הבעיה העיקרית שלי עם המעיל חורף האהוב עלי.. הוא שחור (כמובן) אבל אפשר גם ללבוש אותו מצידו השני שהוא אפור שכזה. ואני משתמשת בו אולי בלחץ 3 פעמים בשנה, והיו חורפים שלא מצאתי לא אף לא שימוש אחד..

    השבמחק
  9. אני מצטרפת להערות האוהדות. המעיל מעולה. ובכלל, יש לי העדפה לכל דבר שהוא לא שחור, דווקא במקום שרוב האנשים הולכים על שחור.

    השבמחק
  10. זממתי על השרשרת הזו לפני מספר חודשים, באחד הסיילים של אסוס. היא בהחלט עושה כאן את העבודה.

    את יודעת שבעקבות המלצותיך החמות הלכתי אתמול (בכוונה תחילה!) לתמנון? לא יצאתי עם כלום בסוף, אבל כמעט.

    השבמחק
  11. אני אישה זדונית! לדעתי כבר מאוחר מדי בשביל תמנון, בטח לא נשאר כלום מסוף העונה

    השבמחק
  12. היה סוודר אחד חמוד עם הדפס של נסיכת ברבורים שעלה רק 50, אבל משהו בגזרה שלו לא הסתדר לי. כנ"ל לגבי החולצות המשובצות והמכופתרות שלהם - צבעים מקסימים, גזרה שהיא רק "ליד". מכנסי הקורדרוי שלהם חביבים, אבל נראה לי פשע לקנות זוג בתמנון ב-120 כשהסייל בזארה מציע לי ב-80.

    השבמחק
  13. חולצה מכופתרת קלאסית במיוחד

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top