יום שישי, 24 בפברואר 2012

סערה בקופסת גלוסיבוקס

התלבטתי האם לכתוב פוסט נוסף על גלוסיבוקס או להניח לסערה הזו לדלג מעל הבלוג שלי, כשלבסוף החלטתי שאם המלצתי לקוראות לעשות מנוי לחודש פברואר, מן הראוי שאכתוב פוסט מסכם ובו הרשמים שלי מאותו חודש ואבדוק האם ההמלצה אכן הייתה מוצדקת.

עכשיו אחרי שהרוחות קצת נרגעו, וכולן כבר קיבלו את הקופסא המיוחלת שלהן (או לפחות היו אמורות לקבל בתיאוריה), אפשר לחשוף את תוכן הקופסא ללא חשש לספוילרים ולבדוק האם היא החזירה את ההשקעה או לא. אז כמה נקודות שראוי לציין לגבי גלוסיבוקס של חודש פברואר:

המשלוחים

המקבלות הראשונות של סבב הקופסאות הופתעו לגלות שהקופסא הגיעה אליהן באמצעות שליח ולא בדואר רשום כצפוי. גלוסיבוקס ציינו שזו מין הפתעה על חשבון המערכת, וכבר בשלב הזה הרמתי גבה. גם משלוח בדואר בוודאי לא יהיה נוח לכולן, אך עצם העובדה ששיטת המשלוח הזו מאפשרת ללקוחה לאסוף את החבילה מהסניף בזמן שנוח לה, זה כבר יתרון משמעותי על משלוח באמצעות דואר שליחים.

תיאורטית, שליח שמגיע עד הבית עם החבילה אמור להטריח את הלקוחה משמעותית פחות מאשר ההליכה עד סניף הדואר וההמתנה בתור, אבל כמובן שזה נכון רק ברמת התיאוריה, שכן בפועל השליחויות הן מאוד בעייתיות ומסורבלות. כבר יצא לי לשמוע על לקוחות שנאלצו לעבור טרטורים איומים רק כדי להשיג את הקופסא, ובמקרים כאלה מן הראוי שהקופסא תהיה מצופה בזהב, ולא רק בפוקסיה. בתור שירות שאמור להיות פאן, אין ספק שהנושא הזה מוציא את כל המיץ.

גלוסיבוקס ייחסו את המהלך הזה לכך שלטענתם חבילות רבות שהם שלחו בדואר רשום לא הגיעו ליעדן. אני שואלת- ברצינות? כי אני מכירה מספיק חברות שעובדות עם דואר ישראל כבר שנים, כמו כל פרפיום לדוגמא, ומעולם לא נתקלתי בחבילות אבודות או בכשלים הסוג הזה.

בשלב שבו גלוסיבוקס החליטו באופן גורף, אחרי שסגרו בקושי חודשיים של פעילות, להעלות את מחיר הקופסא ל-75 ש"ח- אני מודה שכבר התאכזבתי סופית. אם לפני כן עוד אפשר היה להתווכח לגבי איכות השירות, הרי שבעלות כזו, אני לא יכולה להמליץ לאף אחת בלב שלם לעשות מנוי לקופסא.


השירות

חברה שיודעת להתנהל כמו שצריך מול הלקוחות שלה, היא כבר חברה שמקבלת ממני כמה נקודות זכות. לצערי זה לא היה המצב עם גלוסיבוקס, והופעתי לגלות שריקושטים נורו משני הצדדים ביום שבו כמות התלונות הגיעה לפיק.

בעיניי זה לא לגיטימי להחזיר תשובות במייל, אשר רובן ככולן לא רלוונטיות, ימים ארוכים אחרי הפנייה הראשונית, ואני בוודאי לא חושבת שלענות בצורה צינית או לסכם תלונות ב"על מה המהומה??" זה לגיטימי כשרוצים לשמר מוניטין סביר.

על אף שברור לי שלקבל כמות גדולה כל כך של תלונות, ואולי גם ביטולים, ברזולוציה של שבוע זה לא נעים- זה בהחלט לא מצדיק את העובדה שגלוסיבוקס לא ידעו לטפל בתלונות כראוי, לא ברמה המעשית ולא בשום רמה אחרת. אם יש משהו שמשפיע על חוויית השירות, אפילו יותר מאיכות הקופסא עצמה, הרי מדובר בצורה שבה החברה מתנהלת מול הלקוחה.


הפערים בין הקופסאות

בקופסא של חודש ינואר, יצא שבנות קיבלו מוצרים שונים של קלרינס על אף שכולן הזמינו ושילמו עבור אותה קופסא. בעיניי זה לגיטימי, ברור שזה תלוי בהיצע הקיים ולכן לא ניתן לספק לכולן תמיד את אותה התכולה. כל עוד מדובר במוצרים של אותה חברה, והשווי שלהם הוא פחות או יותר אחיד, יש אפילו משהו נחמד בכך שכולן מקבלות מוצר שונה.

לעומת זאת, יש משהו מעליב בידיעה שקיבלת מוצר בשווי מסויים, וזה בכלל לא רלוונטי אם זה מוצר של לייף או של כל חברה אחרת, בעוד שאחרות קיבלו מוצרים בשווי שונה באופן משמעותי. גם אם גלוסיבוקס החליטו לשלוח מוצרים שונים של חברות שונות, הרי מן הראוי היה לוודא שמדובר במוצרים בעלי ערך כספי דומה.

ההייפ

בתור חברה שהשתמשה בקלף 'חבלי הלידה' בכל הזדמנות שהייתה לה, לא ברור לי ההייפ שהיא עצמה התעקשה ליצור לקראת מועד עלייתה של קופסת פברואר לאוויר, שהרי את כל אותם קשיים שלא איחרו לבוא- היה אפשר לצפות מראש ולתאם ציפיות.

דובר על קופסא ייחודית בגוון פוקסיה, תמונות של תהליך האריזה הועלו לאוויר ימים ארוכים לפני שהקופסא הגיעה ליעדה, והכל בשביל מה? כדי לקבל קופסא שהקשר היחידי בינה לבין יום האהבה הוא כאמור בצבעה הורוד של האריזה (שבעיניי היא חביבה מאוד בעיצובה).


ההתאמה האישית

או יותר נכון, היעדר ההתאמה האישית. זה לא שחלילה ציפיתי שתוכן הקופסא יקלע בדיוק למה שאני באמת צריכה, אבל נדמה שהציפיה הקולקטיבית הייתה שלכל הפחות לא נקבל מוצרים שאינם תואמים לנו בעליל ואינם תואמים לפרופיל היופי שהתבקשנו למלא בטרם ההרשמה לאתר.

ושוב גלוסיבוקס יצרו במו ידם את הציפיה לכך שנקבל מוצרים שמותאמים לסוג העור/ השיער שלנו באמצעות מילוי עשרות שאלות ספציפיות, ולא הצליחו לעמוד במבחן המציאות. מילא אם היינו מקבלים מוצרים כלליים, שמתאימים לעור/ שיער רגיל, אבל יצא שהמוצרים שקיבלנו היו מאוד ספציפיים, ולכן מלכתחילה הסיכוי שיתאימו לנו הוא קטן. זה יוצר תחושה של זלזול בלקוח, וזה גם יוצר את התחושה שהמלאי הזמין היה הקריטריון היחידי שעמד לנגד עיני החברה במערכת השיקולים.


אנחנו

כן, אנחנו. יצא לי לעבור על התגובות לפוסטים שעלו בנושא וגם על עמוד הפייסבוק של הגלוסיבוקס, ואני מוכרחה לציין שלא הבנתי חלק גדול מהטענות שהועלו. הרבה בנות הלינו על כך שהמוצרים, ובייחוד המוצרים הישראליים, לא היו יוקרתיים מספיק לטעמן, ומה פתאום קיבלנו מוצרים של ים המלח ולייף בחבילה ולא של גארלן ושאנל כמו שציפינו.

ההמלצה שלי הייתה שרק בנות שיכולות לשמור על ראש פתוח ופתוחות לקבל גם מוצרים שהן לא היו קונות בנסיבות רגילות- יעשו את המנוי, וכל השאר עדיף שישקיעו את כספן ברכישת מוצרים אהובים שהן קונות בדרך כלל.

הגיוני וראוי שבקופסא ישראלית ישולבו מוצרים של חברות ישראליות, ואני לא רואה בכך שום דבר פסול. זה לא הופך את הקופסא לעממית יותר בעיניי (שוב, פרט לנושא של הפערים בין העלויות, זה בהחלט לא תקין בעיניי) וזה לא מנמיך את ערכה של הקופסא לדעתי.

הקופסא שלי

אם אני בוחרת להתעלם מכל סערת הגלוסיבוקס של הימים האחרונים ומהפערים בין הקופסות השונות, אלא מתייחסת רק לקופסא שלי, אני יכולה לציין שאני דווקא יחסית מבסוטה ממנה. שניים מהמוצרים כבר הועברו או יועברו הלאה, והם השפתון של לוריאל והמסכה של וולה, מאחר ושניהם נוסו על בעלי חיים ולא ראיתי הצדקה להשאיר אותם אצלי על אף שהם לא נקנו מכספי.

הסבון, על אף שהוא מכיל שילוב של הריחות השנואים עליי בכל העולם- וניל פצ'ולי לבנדר, דווקא התגלה כנסבל ואפילו חביב בעיניי, וזה מבחינתי גילוי מרעיש, ואפילו בשאר המוצרים כבר הספקתי להשתמש וחיבבתי את רובם. אחרי שהסווצ'טתי את הצללית של לייף, היה לי ברור שבתור צללית היא די חסרת ערך, אבל להפתעתי הרבה גיליתי שהיא עובדת נפלא כהיילייטר, כך שאפשר לומר שהפקתי לימונדה מהלימונים, התנסיתי במוצרים שלעולם לא הייתי קונה בנסיבות רגילות ובסך הכל אני מרוצה.

גם השירות היה רחמני כלפיי: אני הייתי אמנם מאלה שקיבלו את הקופסא באיחור, אבל התברר שזה קרה רק בגלל שכמה ימים קודם לכן צלצל אליי השליח מחסוי ולא טרחתי לענות לו (אני לא עונה לחסוי!). ביום שבו הם השיגו אותי, תואמה איתי שליחות למחרת בבוקר, השליח הגיע בזמן והכל היה בסדר. ברור לי שזה מקרה מאוד נקודתי, ובאותה מידה זה היה יכול להתנהל בצורה אחרת, אבל כאמור, אני מתייחסת כרגע רק למקרה שלי.

בשורה התחתונה? ביטלתי את המנוי של חודש מרץ. למעשה, ביטלתי אותו עוד לפני שכל הטררם התחיל. מבחינתי זה מעולם לא היה שירות שהתכוונתי לתחזק באופן קבוע וקופסת הפתעות חודשית לא באמת נחוצה לי. כשפגמים בשירות של גלוסיבוקס החלו להתגלות, וכשהמחיר של השירות זינק בעשרות אחוזים, הרי כבר היה לי ברור שגם אם שקלתי לחדש את המנוי- עכשיו זה לא יקרה.

13 תגובות:

  1. לובה יקרה,
    אחלה פוסט! אני את הקופסא שלי טרם קיבלתי אבל בדיוק כמוך אני לא מתכוונת לחדש את המנוי משיקולי כדאיות. השירות הקלוקל והשינוי בעלות היו הקש ששבר את גב הגמל. חבל דוקא היה נדמה שזה קונפסט נהדר..שבת שלום.

    השבמחק
  2. אני מסכימה עם רוב מה שאמרת.
    אם את שואלת אותי לדעתי, גלוסי יצרו באז מטורף סביב הקופסאות האלה כאשר אין להם עדיין ממש קשר עם מספיק חברות שישתתפו במיזם. בפועל, כנראה רוב של חברות ישראליות הציע את עצמו (החבילה שלי זהה לשלך = 50% מוצרים ישראליים).
    כמה שאני מעריכה מותגים ישראליים והמאמץ שהם עושים בשביל לנסות להיות ברמה של "הגדולים" או לפחות אילו מחו"ל ששמם הולך לפניהם, המוצרים האלה מאוד נגישים לי.
    והסבירות שאני אנסה אותם (בעיני) גבוהה יותר מאשר אשלח את היד שלי לפריימר של גרלן...
    בכלל אני חושבת שהיתה בעייתיות מאוד גדולה בלתת פריימר לאחת וצללית לאחרת.
    צללית (ולא משנה של מי) מתומחרת נמוך יותר מפריימר, מעבר לזה, אם הסיכוי שהיד תשלח לצללית מעניינת (של כל חברה) גבוה יחסית, רובנו לא נשלח יד לפריימר אלא אם כן שמענו עליו המון המלצות..
    כך שבכל מקרה אני חושבת שפריימר הוא מוצר שהרבה יותר רלוונטי מבחינתי לקבל מאשר צללית בטח זולה כזו..

    גם אני שונאת את הריח פטצ'ולי-לבנדר-וניל וזה מבאס כי אני מתה על המוצרים של סבון! ומבחינתי המוצר הזה היה ה"היילייט" שנאלץ לעבור הלאה..

    אני החלטתי בכל זאת להשתמש במסיכה של וולה. אמנם עד לאחרונה הקפדתי מאוד עד כל נושא הניסויים, אבל לאחרונה אני מרגישה מיצוי נוראי. אני מרגישה שאני מגבילה את עצמי שוב ושוב ושוב בגלל כוחם של הקונצרנים. כ"כ הרבה חברות נקנות על ידי אחרות שכבר בקושי נשארות חברות קטנות.
    קחי לדוג' את כל הבלגן עכשיו עם שטראוס. פעם שטראוס היתה קטנה. היום לא.
    לפני חודשיים בערך נסגרה מחלבנה (המפעל שלה היה ממוקם קרוב יחסית למקום העבודה שלי) והרגשתי צער רב על זה שהם נסגרים. חברה קטנה, מוציאה מוצרים מיוחדים. אבל מה לעשות, היא לא כמו הגדולה אז היא נאלצת לפרוש.

    ואני תוהה האם זה באמת יתרום למישהו או משהו אם אני אפסיק לרכוש לקים של אסי או חברות אחרות שכל אשמתן היא שהן נרכשו על ידי גדולות.
    אם אסתי לאודר עושה ניסויים בבע"ח וכך גם קליניק, האם זה הגיוני שלא אשתמש יותר במוצרים של מאק כאשר הם באופן מובהק מעולם לא עשו ניסויים וגם לא מתכוונים לעשות? הם, שיש להם מודעות כ"כ גבוה לשירות, למחזור, למלחמה בסרטן. אני לא אומרת שמאק מושלמים (מי אמר אינספור קולקציות בשנה רובן מוגבלות בכמות קטנטנה..) אבל עדיין, אני מרגישה מרומה לחלוטין לאחרונה.
    אז כשמשהו נוחת אצלי בבית, אני מוכנה לתת לו צ'אנס גם אם לא ארכוש אותו.

    משני הניסיונות שלי עם המסיכה של וולה אני יכולה לומר שהיא "פסדר" לא הרגשתי שעשתה שום דבר מיוחד.
    השפתון של לוריאל נוסה, נחמד, הועבר הלאה. אם הייתי נופלת ממנו הייתי מחזיקה אותו למרות שאני לא יודעת איך הייתי מוציאה אותו מהתיק ומחדשת. זה היה נותן לי הרגשה מזעזעת מבפנים.

    אני החלטתי עדיין לא לבטל את המנוי. אני רוצה לתת להם צ'אנס למרץ. אם יאכזבו אעזוב אותם. ואני מאמינה שכבר עכשיו המון בנות עזבו אותם והמון בנות שוקלות את מהלכן אחרי מרץ, כך שיש לדעתי יותר ציפיה לחבילת מרץ מאשר לפברואר... לדעתי עתיד החברה יוחלט אחרי החבילה של מרץ. כמה שזה עצוב, כי לדעתי אם היה פחות הייפ (ומעעדות שירות..) כל זה לא היה קורה... וגם הצללית של לייף היתה מובנת...

    השבמחק
  3. מסכימה עם רוב מה שכתבת לגבי השירות וההייפ הלא מוצדק שהם יצרו.
    לעניין תכולת החבילה, לדעתי אין בעיה עם מוצרים ישראליים או עממיים, כל עוד זה לא הדבר היחידה בקופסה. הייתי מצפה לתמהיל שכולל מוצר אחד או שניים יוקרתיים, והשאר עממי / ישראלי.
    ובכלל, אם הרבה לקוחות מתלוננים כנראה שהם צודקים... לא לעניין לנסות לחנך את הלקוחות שלך ולרטון עליהם.
    באופן אישי, השירות החדש לא הלהיב אותי, וגם לא הלכתי להשקה משום כך. זה היה נראה לי כמו שירות חביב לנערות או משהו כזה. אחרי שהבטיחו שחבילת פברואר תהיה מיוחדת החלטתי לנסות, וכמובן שקצת התאכזבתי.

    השבמחק
  4. אני מסכימה עם מה שכתבת וגם אני בדעתך.
    כשאני מסתכלת על הקופסא שלי בצורה "נקייה" אני מרוצה ממנה והיה לי כיף לקבל אותה.
    אבל כשאני מסתכלת על התמונה הרחבה- אני מאוכזבת מאוד. אין לי מה להוסיף לעניין השליחים, השירות מכעיס ופשוט מוציא את החשק, ואני בין אלה שקיבלו את הקופסא הכי גרועה- גם צללית של לייף וגם דוגמית של בושם לגברים קוקוריקו- שזו הדוגמית הכי קטנה שחולקה [ואני באמת לא מבינה את הרעיון לתת דוגמית לגברים].
    אין לי בעיה עם החברות הישראליות, להיפך. ספציפית יצא ככה שיש לי בדיוק את אותה צללית של לייף והיא בשימוש קבוע אצלי. אבל זה לא הוגן שיש בנות שקיבלו קופסא שהערך שלה גבוה יותר ויש בנות שקיבלו דוגמית גדולה יותר.
    החלטתי לתת להם צ'אנס אחרון במרץ בתקווה שאולי השירות ישתפר, אבל זו באמת ההזדמנות האחרונה מבחינתי והם יצטרכו להתאמץ מאוד בשביל לפצות [ואני לא מדברת אל רמה של מוצרים אלא בעיקר על שירות טוב]

    השבמחק
  5. אני מאלו שקיבלו את הקופסא באיחור בגלל שלא יצרו איתי קשר. ברגע שהחלטתי, אחרי שקראתי את כל התלונות בפייסבוק לקחת את מספר החבילה שלי מגלוסיבוקס, התברר לי לאחר בירור קצר, שהיא מחכה לי כבר חמישה ימים בדואר.
    אני מרוצה מתוכן החבילה, לא ציפיתי שיהיו רק מוצרים יוקרתיים או רק מותגים מחו"ל, ויכול להיות שבגלל שלא היתה לי צפייה גבוהה גם לא התאכזבתי !
    אני לא ביטלתי את המנוי, מחכה לחודש הבא כדי להחליט...

    השבמחק
  6. מאיה- ביטלתי את השירות עוד לפני שהם החליטו להחליף את השירות לדואר שליחים, העלות את המחיר וכו'. ברור שמסקרן אותי מה יהיה בקופסא של חודש מרץ, אבל ממש לא בא לי להתעסק עם דואר שליחים כל חודש, זה נשמע כמו כאב ראש.

    מיטל-אם אכן יתברר שזה יהיה מעכשיו והלאה תמהיל המוצרים בכל קופסא, כלומר 50%-50%, אני מסכימה איתך שיש בזה משהו בעייתי. מאחר והם לא מפרטים עם אילו חברות הם משתפים פעולה, וכנראה מסיבה טובה, התייחסתי לשילוב של המוצרים הישראליים לאו דווקא כמקרה חוזר, מהסיבה הפשוטה שאין לי מושג מה יהיה בעתיד.

    לקבל אחת לכמה קופסאות כמות גדולה של חברות ישראליות זה לא רע בעיניי, ואני הרגשתי שהרעש שחברות כמו לייף ואהבה עוררו בקרב הלקוחות היה מוגזם.

    לגבי הניסויים- אני מסכימה איתך שזה תחום מאוד בעייתי, ומי שבאמת רוצה לקיים את הנושא עד הסוף, המסקנה המתבקשת היא שאין ברירה אלא לעשות שימוש רק במוצרים של חברות קטנים, כאלה שטרם נרכשו ע"י קונצרנים, וחברות כאלה רובן ככולן אינן זמינות בארץ.

    מבחינתי ההפסקה עם מאק הייתי סוג של מהלך מבורך, גם אם כביכול כפוי. הייתי 'מאקיסטית' גדולה בעברי, קניתי פריטים כמעט מכל קולקציה שיצאה לאוויר, ובזמן האחרון הרגשתי שאני כבר לא עומדת בקצב של הקולקציות החדשות.

    לגבי מאק וחברות הבת האחרות, ברגע שמתעמקים בהצהרות, רואים שלהן יש אותן הצהרות כמו לאסתי לאודר, כלומר זה לא רק עניין של קונצרן שמבצע ניסויים וחברות בת שלא מבצעות, כמו במקרה של בודי שופ ולוריאל, או Essie ולוריאל, אלא מדובר כאן במקרה שגם לכל חברות הבת ישנן הצהרות בעייתיות, ולכן אני עדיין נמצאת בדילמה שלי.

    המעבדה- אני מסכימה איתך, מלכתחילה לא ראיתי את עצמי מחדשת את השירות הזה לאורך זמן, אמנם אני יודעת להפיק הנאה מכל מיני סוגים שונים של מוצרים, אבל אין לי צורך להתחיל למלא את הבית בדוגמיות, זה נראה לי מיותר.

    אלטר אגו- גם אילו הייתי רוצה לחדש את השירות ולתת צ'אנס לקופסא של מרץ- ב- 75 ש"ח אין סיכוי שזה יקרה, אני כבר אמצא שימושים טובים יותר לכסף שלי.

    אורלי- שמעתי שזה קרה להרבה בנות, לא מבינה למה הם מלכתחילה לא מסרו מספרי מעקב

    השבמחק
  7. אני מרגישה שכל התחום של הניסויים בבע"ח הפך איכשהו לאחרונה ליותר פרוץ. וגם חברה שלא עשתה, פתאום עכשיו עושה (ע"ע אסתי לאודר). פתאום אני מעריכה הרבה יותר את לוריאל שאמרה את האמת מהרגע הראשון. שלא פחדה להתחבא מאחורי שום דבר וגם תרמה כספים (כמו גם אסתי לאודר, אגב) למחקרים שימצאו פתרונות אחרים לניסויים בבע"ח.

    יש לי תחושה כזאת של אי אמון. שאני לא יודעת מי עכשיו לא מנסה, ושבוע הבא פתאום תצא בתצהיר חדש.

    לגבי מאק, לאחרונה אני כמעט ולא קונה שום דבר אצלם. מידי פעם יש לי איזו צללית שמדברת אלי אבל עכשיו, מה שהכי מעניין אותי זה שוגרפיל ושירו שבמקרה של שתיהן ברור לי שאין ניסויים בבע"ח.
    מה שכן, אני מאוד אוהבת את השפתונים של מאק ומבאס אותי להפרד מהאופציה של לרכוש אותם. בכלל ההגבלה הזאת לא לרכוש מוצרים שהתרגלתי לרכוש גם מרגיזה אותי. אני תוהה האם אסתי לאודר הצליחה להתחמק מלומר את האמת תקופה ארוכה מאוד ולאחרונה משום מה הוציאה את האמת החוצה. ופתאום אין לי אמון שגם אחרות לא פועלות אותו הדבר.
    חברות ק טנות לא נגישות בארץ וזה מעצבן! אי אפשר *הכל* להזמין מחו"ל..

    בקיצור, עייפתי במידה מסוימת, ובעוד שפעם מלבד סכיני גילוח ומוצרי נשים (תחתוניות/פדים) בכל השאר לא היו נכנסים אלי הביתה מוצרים (וגם לא הייתי מוכנה לקבל אותם במתנה ע"ע גלוסי..) שנוסו על בע"ח. וגם בתחום של מוצרי הנשים, ניסיתי את האורגניים, הייתי רוכשת בעדן טבע מרקט, אבל באמת שהם חלופה גרועה.
    לגבי סכיני גילוח אני משתמשת ממש ממש מעט (פעם בחצי שנה לפני טיפול לייזר) כך שאני "סולחת" לעצמי בזה. כי באמת חקרתי וחיפשתי ולא מצאתי חברה אחת שהיא בסדר..

    השבמחק
  8. היי , ומה את אומרת על זה שקיבלנו רק 4 מוצרים ולמעשה הבטיחו לנו 5 מוצרים? (הרי כולן אומרות שהדוגמית של הבושם זה צופר, אבל גם המסכה של וולה זה צופר הרי זאת דוגמית פצפונת להתנסות חד פעמית) המניפולציה של מדיניות "צ'ופרים" מכעיסה להרגיז. ועכשיו הגבול מיטשטש לא יודעים מה צופר ומה אמור להיות כחלק מהחבילה אלא על פי מ"ל וכמות מדודה של מוצרים.

    השבמחק
  9. שירה- במסכה של וולה אפשר להפיק שימוש של שתי חפיפות לדעתי, כך שמאחר והם לא הגדירו כמות עפ"י מ"ל כמו שכתבת, אפשר להתווכח האם זה עומד בקריטריונים או לא.

    פריט הבונוס היה מיותר לגמרי, והוא עומד בניגוד למה שהובטח לנו בפרזנטציה, שלא יופיעו דוגמיות בגודל מביך בקופסא אלא רק כאלה שבאמת יאפשרו התנסות אמיתית.

    גם הבושם של ורסצ'ה הוא קטן מאוד, אבל אפשר להפיק ממנו כמה שימושים כך שהוא עומד בהגדרה, אבל בושם של 1 מ"ל זו באמת בדיחה, ואם מצרפים דוגמית לגברים בקופסת ולנטיינז שמיועדת לנשים, אז לטעמי באמת עדיף כבר לא לצרף שום צ'ופרים.

    השבמחק
  10. מסכימה עם כל מה שכתבת.
    נוצרו פה לא מעט בעיות, והם היו צריכים לחכות עם הפרסום המסיבי עד שכל הפרטים לא היו סגורים.
    זה יכל להיות רעיון מאוד מוצלח, אבל בסופו של דבר כ"כ הרבה לקוחות נותרו עם טעם מעט מר בפה- מכל סיבה שהיא.

    השבמחק
  11. לובה, לגבי המסיכה של וולה - יש לי שיער יחסית ארוך והיא הספיקה לי לשלושה שימושים ללא התקמצנות. גם די אהבתי אותה. אבל אני מסכימה לגבי הגודל של הבושם, זה מגוחך.

    השבמחק
  12. את המסיכה העברתי לחמותי, יש לה שיער קצוץ כך שאם לך זה הספיק לשלושה שימושים, בטח אצלה זה יחזיק אפילו קצת יותר שזה אחלה.

    השבמחק
  13. מסכימה עם כל מה שכתבת כאן!
    אני עוד לא ביטלתי אבל סביר שאם אלו יהיו החבילות בוודאי אבטל תוך חודש חודשיים

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top