יום שישי, 17 בפברואר 2012

פיליפ לים ואקמול

על פי התוכנית הזדונית שלי, לא הייתי אמורה להיות חולה לעולם. אני עובדת מהבית, הרחק מכל החיידקים והחולירות של העולם החיצוני, עוטפת את עצמי בצמר גפן נעים וחמים של בריאות, בזמן שחבריי לפייסבוק ממשיכים להציף את הפיד בתמונות של תרופות ואפים מנוזלים.


אלא שגם לתוכניות זדוניות, ואפילו אם הן מבריקות וגאוניות כמו שלי, יש פגמים, וכך מצאתי את עצמי חולה בבית- לראשונה מזה כמה שנים. לא חשבתי שהאויב יצוץ מבפנים, ושדווקא נתן, בעלי היקר, יהיה זה שישתול את בשורת השפעת בתוך צמר הגפן הרך והנעים שלי.


אז אני חולה. לא משהו קריטי, אבל עבור היפוכונדרית כמוני זה סוף העולם. כדי להתעודד קצת, אני מפצה את עצמי בלוח השידורים של הוט, שכולל סרטים עליזים ומרוממי נפש, כמו למשל 'ארץ קרה' ו'הפסנתרן'.


כשאני מצליחה סוף סוף לגרד את עצמי מהספה, אני מוצאת את עצמי עוברת שוב ושוב על הקולקציה של פיליפ לים משבוע האופנה האחרון בניו יורק. הו, פיליפ: משחקי הצללים, הגיאומטריות, הגוונים המונוכרומטיים והמניקור התואם, זה בדיוק מה שהיה רושם לי הרופא אילו היינו חיים בעולם מקביל.


(כל התמונות מכאן)

הו פיליפ,
הו הסינוסים

10 תגובות:

  1. אכן בגדים יפים שלעולם לא יהיו שלי..
    תרגישי טוב!

    השבמחק
  2. איזו קולקצייה מופלאה! מקווה שמצבך ישתפר, חליטת ג'ינג'ר לימון ודבש עושה פלאות אגב. שבת שלום.

    השבמחק
  3. הקולקציה שלו באמת השאירה עליי רושם מדהים. אני חושבת שהיא אחת הטובות השנה בנתיים, מלבד זאת של פרבל גורונג אהובי.
    תרגישי טוב!
    אני התעלמתי כל השבוע מהחולי שלי וממש סבלתי תוך כדי. כיף שאת בבית לפחות.

    השבמחק
  4. הקולקציה הזו מדהימה!!! יש לך בלוג ממש חמוד אז אחרי הביקורים הקבועים שלי בו החלטתי סוף סוף להגיב.. תרגישי טוב!
    מריה

    השבמחק
  5. מקווה שהיום את מרגישה יותר טוב!
    בתקופה האחרונה אימצתי לי הרגל חביב. כשאני מרגישה שהמחלה "מתחילה" (הכוונה כאשר אני קמה ומרגישה חלשה כזאת, הגרון מגרד ועדיין לא כואב) אני ישר קופצת לבית מרקחת וקונה לי אוסליוקוקינום. 6 מארזים קטנים של "סוכריות קופצות" (בחיי שאין לי הגדרה אחרת..), לוקחים במשך יומיים - ואין מחלה!
    ואם יש מחלה, היא מתבטאת בעיקר בעייפות. אין נזלת, אין כאב גרון - תענוג!

    ולגבי פיליפ, אנחנו לא מכירים, אבל את השמלה הלבנה עם הצדדים השחורים - אהבתי!

    השבמחק
  6. אני עם מיטל לגמרי התרופה הזאת ממש הצילה אותי כמה פעמים שהתחלתי להרגיש תסמינים של שפעת. מופלאה!

    השבמחק
  7. ממש שטיפת עיינים...
    אהבתי את הקולקציה!

    מקווה שאת מרגישה יותר טוב ומלאה כוחות לשבוע חדש

    השבמחק
  8. יש אנשים שגם המחלה לא תוציא את הקלאס והסטייל מהם. אני לא אחת מהם... הייתי חולה מיום שלישי וגם עכשיו, והבילוי שלי היה בעיקר מול משפחת קרדשיאן. אבוי.

    השבמחק
  9. צפיתי אתמול בחצי פרק של סדרת המופת עם בנות קרדשיאן, זה נחשב?

    השבמחק
  10. בטח שנחשב, ממליצה לך לחסום את הערוץ, הצילי את האייקיו שלא נשרף לך עדיין מהצפייה

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top