יום שני, 13 בפברואר 2012

זהירות! פוסט מתוק

כבר הודיתי בפוסט הקודם שגם אני נפלתי השנה לטירוף הולנטיינז דיי. בתור מי שבדרך כלל מתעלמת מהיום הזה ומתייחסת אליו בתור יום רגיל לכל דבר, לא ממש ידעתי מה אמורים לעשות בולנטיינז והאם יש קוד התנהגות מקובל.

למרבה המזל, גיבשתי הצעת הגשה קלילה, שאמורה להנעים את זמנכן בין אם אתן חוגגות עם אדם אהוב ובין אם אתן חוגגות עם עצמכן, כי בסופו של דבר, אנחנו לא באמת זקוקות לחצי שני או ליום מיוחד בשנה כדי לפנק את עצמנו במתנות.

אז מה עושים בולנטיינז דיי?

Sade your love is king

זו הזדמנות נהדרת להתפנק עם כל הנשנושים שביום יום אנחנו מתחמקים מהם. ביום האהבה אוכלים רק מה שאוהבים- זה חוק בלתי כתוב.

עוגיה וקאפקייק ממאפיית דלאל בנווה צדק

מתכוננות לבילוי אוהבים? אז לפני הכל, חשוב להזין וללחח את העור באמצעות מוצרים מפנקים.

Decleor Life radiance/ Origins Mega Mushroom skin relief/ Philosophy Pure grace

ועכשיו כשהעור מוכן, מה לגבי מראה איפור בסגנון רומנטי?

Bourjois Flower Power/ Clarins Radiance 3D powder/ Dior rose Brazilia harmony blush

עור יפה דורש מלתחה יפה, לא כן? ואם היא קצת קיטשית, מה רע? ולנטיינז דיי, מותר לנו.

שמלה של קאלה/ שרשרת של פפושקה


איזה מין ולנטיינז דיי זה בלי נגיעה של צבע אדום?

Revlon Strawberry suede
Minna Parikka shoes/ Chanel April nail polish/ Prada Infusion De fleur D'orange

זהו, הכל מוכן לבילוי?

מכאן

גם אם לא, תמיד תוכלו להישאר לבלות בבית

מכאן

כי בעצם, מה זה משנה כשאוהבים?


חג אהבה שמח!!!


גילוי נאות: המייקאפ, השרשרת והקרם של דקלאור נשלחו אליי מהחברות

19 תגובות:

  1. אתם כאלה מתוקים! יום אהבה שמח לכם!

    השבמחק
  2. אתם פוטוגניים נורא :)

    איך אהבתי את התמונה הלפני אחרונה ששמת. גם אני רוצה בטן כזאת.

    השבמחק
  3. אתם ממש מקסימים! אל תפסיקו לאהוב, נשיקות ויום אהבה שמח.

    השבמחק
  4. חג אהבה שמח לחמודים!

    עכשיו אני נזכרת שרציתי לרחרח אתמול את ה-grace שלך, כי יש לי את inner grace שאני מאד אוהבת והוא עומד להגמר. נו שוין!

    השבמחק
  5. אויש הגיף שעשיתם פשוט מתוק :). אני ממתעבי החג אבל קצת עשית לי חשק...

    השבמחק
  6. התמונות שלך לא חוקיות! מה זה ההיממון הזה ? [המצאתי הטייה אחרת למהמם :-P]

    כל המתוק הזה גרם לי לרייר פה על הריצפה . השרשרת מהממת וכך גם אתם כזוג :)

    השבמחק
  7. איזה אדיר התמונות המתחלפות למטה:)

    השבמחק
  8. מקסים !!!
    יום אהבה שמח !
    :-)

    השבמחק
  9. ממש אהבתי את השרשרת. אני אוהבת פוסטים של תמונות כי זה קצת מראה מי את מעבר לאאוטפיטים (המשגעים!).
    אגב, את מודעת לזה ששם הבלוג שלך הוא "זנבות אופנה" ולא "סיפורי אופנה"? אם זה בכוונה אז סורי, אבל הרגשתי צורך לציין את זה.

    השבמחק
  10. חמודים!!
    פוסט מקסים.

    השבמחק
  11. יום אהבה שמח לכם!
    התמונות שלכם יחד מקסימות!
    ואיכשהו את תמיד עושה לי חשק לאוכל נוסטלגי- היום זה התות מרשמלו.
    מקווה שאתם מבלים יחד

    השבמחק
  12. אתם מקסימים!!
    והפוסט הזה עושה חשק ליום כיף עם האהוב..

    השבמחק
  13. היי לובה פוסט ממש חמוד:-) אהבתי במיוחד דווקא את השפתון של רבלון שנראה בגוון ממש יפה!
    התמונות עם האנימציות שלכם בסוף מקסימות! שיהיה יום אהבה שמח!:-)

    השבמחק
  14. Synthetically Elegant- בהחלט מכוון, אני חובבת זנבות גדולה!
    טלי- השפתון של רבלון אכן מהמם, הוא יככב כאן בפוסט בקרוב
    תודה בנות!

    השבמחק
  15. Valentine's Day
    מתוק בהחלט... איזה מתוקים אתם יחד!

    אהבתי מאוד את הנעליים חולשה שלי במיוחד לפפיון המנצנץ.

    מיכל - http://matryoshkachic.blogspot.com/2012/02/love-is-in-air.html

    השבמחק
  16. תמונות מדהימות!
    התעלפתי ומתתי מהנעליים....

    השבמחק
  17. אני ממש אוהבת את המרשמלו המסוכר הזה בצורת תות! כמה זמן שלא אכלתי שכזה!

    גם כשהייתי בזוגיות ולנטיינז לא הרשים אותי. ועכשיו כשאני תקופה ארוכה בלי בן זוג, הוא עובר לידי מבלי ששמתי לב אפילו. לא מצליחה להזכר אפילו באיזה יום בשבוע זה היה..

    הנעליים מתוקות בטירוף! קשה לי להאמין שהייתי נראית עם שכאלה בציבור (אחרי הכל, יש לי מוניטין לשמור ;))

    התמונות בסוף מקסימות!

    מקווה שהיה לכם ולנטייז כייפי, לפי התמונות בהחלט נראה ככה! :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top