יום חמישי, 9 בפברואר 2012

יום כיף בנמל




לפני כמה שבועות מצאתי את עצמי מעבירה את אחד הבקרים היותר יפים שהיו לנו לאחרונה בנמל תל אביב. רק כשמגיעים לאזור הזה, לים ולשוק המדהים (שאת רובו גם התעקשתי לצלם) מבינים איזו פריבלגיה זו להעביר ככה בוקר של כיף, בלי שום סיבה מיוחדת.

רק שאז מתבוננים סביב ובעצם מבינים שהנמל עמוס באנשים מכל מיני סוגים וגילאים, כמעט בכל שעות היום, גם בשעות שאמורות להיות מיועדות לעבודה. לא שזה גורע מההנאה, זה רק מעורר מחשבה לגבי האנשים שנמצאים באזור, מה מביא אותם לנמל ולאיזו מטרה הוקדש הבילוי שלהם.







התמונה הבאה זכתה למשפט "איזה לובה זה". אז כן, אני צפויה עד כדי כאב, ובכל זאת, לא יתכן שיעבור מולי גור, בייחוד גור של סלוקי שמעולם לא זכיתי לראות במציאות, מבלי שכל מיני רעשים בלתי רצוניים יתחילו לצאת ממני ואני אדרוש ליטופים + תמונה כמזכרת. הגור, אגב, נותר באדישותו.


השמלה שאני לובשת כאן שייכת לשיתוף הפעולה שכבר הזכרתי בעבר בין מיסוני לבין טרגט. אמנם יש לה את כל המאפיינים שאמורים לזכות אותה בקלות בתואר 'השמלה הכל יכולה', אבל כנראה שהחזות מטעה, כי בפועל היא עשויה מבד עבה יחסית אך נטולת שרוולים, מה שהופך אותה לראויה רק בתנאי שמשלבים אותה עם ג'קט.



רציתי להיות אמיצה וללכת על הקו הצבעוני עד הסוף, אך משום מה לאחר אי אלו נסיונות הגעתי למסקנה שאת הלוק הזה כדאי למתן, רצוי אפילו באמצעות גרביונים אטומים ונעליים תואמות, וכך גם היה. הנעליים הן תוספת חדשה למתלחה שלי, נעלי אוקספורד חמודות עשויות דמוי עור, שאותן קיבלתי בהחלפה למרבה ההפתעה. הן הפכו במהרה לנעלי ה'הליכה' שלי הודות לעקב קטנטן ולא מזיק ולחזות האלגנטית.


אני לובשת: שמלה- טרגט X מיסוני, חגורה- זארה, ג'קט- פוראבר21, נעליים- סנייק, תיק- ניין ווסט, משקפי שמש- מיו מיו

אפרופו שיתופי פעולה עם טרגט: הקולקציה החדשה של ג'ייסון וו סופסוף נחתה, גם במדפים בחנויות וגם בחנות הוירטואלית של טרגט. רוב הפריטים הנחשקים ביותר כבר אזלו מהמלאי, אך למרבה המזל ניתן להזמין אותם מאיביי. המחירים? באופן צפוי המחירים של הקולקצייה, בייחוד אם משקללים פנימה גם את עלויות המשלוח, גבוהים מאלו שמופיעים בקטלוג, ובכל זאת, לא נצפה הטירוף של ימי לאנווין ו-H&M (שנמשך עד היום אגב).

רוב הפריטים מוצעים למכירה כרגע בבידינג, כך שזה מאוד תלוי עד כמה אתן מיומנות וסבלניות. אני משערת שמי שתעמוד בשני הקריטריונים הללו תוכל לחטוף שמלה ב-180-200 ש"ח, שזה לא רע אבל גם לא מדהים. אני משערת שאצטרך לאסוף את השמלות לאט לאט מכיוון שכבר הבעתי רצון בכל אחד מהפריטים בקולקציה, אז שיהיה לי בהצלחה.

ולסיום, אשאיר אתכם עם הנוף הפסטרולי של הנמל. למה? כי סופשבוע.



12 תגובות:

  1. היה כיף! באמת היה יום מושלם לטיול בנמל.
    אם כי אני עדיין מחכה לצ'ק על סך 180 ש"ח!!!

    השבמחק
  2. עוד לא עברו 90 יום, תיחנקי.

    השבמחק
  3. That dress is really pretty!
    I love clothes that look original yet classy

    Bisou,

    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק
  4. עשית לי חשק לא נורמלי לטיול כזה, הכל נראה כל כך טוב.
    ובכלל אני מתה על שווקים.

    השבמחק
  5. הנמל הוא אחד המקומות האהובים עלי בארץ לימי כיף ללא סיבה. ים, שמש, טיילת יפה, אוכל טוב, אווירת חופש, (הצעת נישואים :) מה עוד צריך?!
    השמלה שלך מהממת!
    סופש חמים ומהנה!

    השבמחק
  6. לא יודעת,הקולקציה הזאת לא דגדגה לי בארנק בכלל. אני יודעת שהרבה בלוגריות התלהבו ממנה.. שוין.

    יופי של גור!

    השבמחק
  7. התמונות מדהימות. השוק בנמל תל אביב הוא בהחלט חוויה וניסחת את זה הכי טוב שאפשר.

    הסלוקי מדהים! אני מאוד אוהבת את הכלבים האלה, הם כ"כ אציליים.

    וגם את השמלה אהבתי- אני אוהבת הדפסים כאלו!

    השבמחק
  8. התמונות מקסימות והשמלה יפהפיה!

    השבמחק
  9. אני כל כך מזדהה עם התהיות האלה לגבי טיב עיסוקם של עוברי האורח. בעיקר כי גם אני לעתים קרובות אחת מעוברי האורח האלה שלא תחובים במשרד ניין-טו-פייב. את יפהפיה כרגיל אבל אני מסתייגת מהשמלה. נראה לי שאני ואופנה איטלקית זה לא שידוך מהשמיים.

    השבמחק
  10. לא מפתיע שהגור נשאר באדישותו, אחרי הכל, מדובר על כלב מדברי :)
    לאחרונה יוצא לי להתקבל בכמה סלוקיים שכאלה. ומצחיק אותי נורא הקטע שעושים להם חשיפה. ברור שזה חשוב לחלוטין!!! לדעתי זה *ה*דבר הכי חשוב שיש לעשות עם גור כלבים באשר הוא גור כלבים!
    אבל, לחשוב על זה, שכלב מדברי, שעדיין יש ממנו כלבי בר, עובר חשיפה זה כמו ממ לא יודעת. אותי זה מצחיק בכל אופן חחח

    מה שכן, אני יכולה להבטיח לך שאם היית פוגשת את אריק שלי ברחוב, כגור או כבוגר (בינינו, ההבדל היחידי הוא רק בגודל, לא בהתנהגות :D) לא הייתם יכולים לעזוב אחד את השני. הוא היה מתרפק עליך לחלוטין ומתרגש מכל תשומת לב. וכמובן לא מתבייש לבקש את אותו יחס בדיוק מהבן אדם הבא שעובר לידו, גם אם הוא בכלל לא חובב כלבים חחח

    קשה לי עם תל אביב וקשה לי עם המון אנשים מרוכזים במקום אחד. מה שכן, קשה לי להתעלם מהעובדה שהנמל מהמם. שכיף לטייל בו, כיף לראות את כל החנויות, בתי הקפה, והאוירה. הים. כך כשיוצא וחברה מציעה את הנמל (ברור שאני לא אציא) אני עושה את ההצגה הרגילה על תל אביב ובסוף מסכימה :) וכמובן נהנית מכל רגע! (כמעט ;))

    השמלה חמודה לגמרי!
    באמת לא ברור מה חושבים להם אותם מעצבים כשבוחרים בבד עבה מצד אחד לשמלה, מצד שני בלי שרוולים.. מצד שלישי, משום מה זה תמיד מה שאני מחפשת.. או יותר נכון, אני מחפשת שרוול קצר (פחות "נעים לי" שרוול ארוך). ובסוף מוצאת את עצמי שמה חולצה שחורה בסיסית (צמודה כזאת) מתחת. נו, כי קר! ואז מה עשינו בזה? :)

    השבמחק
  11. Your dress is gorgeous!!!!! I'm so glad to have found your blog! I really enjoy reading your blog posts! You are such an inspiration! If you have a chance, please visit/follow my fashion blog. Your supports will mean the world to me!!! Thank you so much in advance. Please have a great Valentine week!!!

    השבמחק
  12. שמלה מהממת! מזג אויר מושלם להסתובב בנמל, לקנות ירקות טריים ולבלות יום מול הים היפה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top