יום שלישי, 7 בפברואר 2012

ציידת ההגרלות

כשנרקם שיתוף הפעולה ביני לבין האנטר, מיד ידעתי שאת המגפיים שאקבל אשמח להגריל ולהעניק כמתנה לאחת הקוראות בבלוג. על אף שזה לכאורה לא ממש אופייני לסגנון שלי, אני מוכרחה להודות שיש משהו במגפי הגומי האלה שעושים לי חלושעס, אולי כי הם קצת מזכירים לי נשכחות וגורמים לי לחייך בכל פעם שאני נתקלת בהם.

אני מאוד מעריכה את השילוב בין הפרקטיות לבין העיצוב והיכולת לחדש בכל פעם עם דגמים וגוונים חדשים. זו הוכחה חותכת לכך שמגפי חורף איכותיים לא מוכרחים להיות עשויים מעור אמיתי כדי להיות עמידים בפני שלוליות ולא חסרות אלטרנטיבות טובות.

לטובת מי שמזג האוויר הקריר בחוץ לא מספק לה את המוזה הראויה, הוספתי כמה אימאג'ים מהממים מבית האנטר שאמורים לעורר חשק. התמונות מוכיחות שעם סטיילינג נכון אפשר לעשות כל מה שעולה על הדעת ואפילו לשלב את מגפי הגומי בלוק אלגנטי (לא בטוחה שהייתי עולה על זה לבד).







 צילום: יח"צ




ועכשיו מספיק עם הפטפטת, ניגש ישירות למעשים. במסגרת שיתוף פעולה עם האנטר, אני מגרילה זוג מגפיים בצבע מטאלי, במידות  36-42 (בהתאם לבחירת הזוכה) ובשווי 599 ש"ח במתנה!



מה צריך לעשות כדי לזכות?

1. להצטרף כמנויה לבלוג באמצעות כפתור 'הצטרף לאתר זה' המופיע בתחתית הפוסטים תחת 'קוראים'.
2. ללחוץ לייק לפוסט באמצעות התוסף המופיע בתחילתו.
3. ללחוץ לייק לעמוד הפייסבוק של האנטר בישראל
4. לספר לי בתגובה לפוסט הזה עם מה תשלבו את מגפי ההאנטר במידה ותזכו.
5. להוסיף את כתובת המייל שלכן בסוף התגובה.
6. לטובת החברים המתחשבים שירצו לזכות במגפיים עבור בנות הזוג, לרגל הולנטיינז דיי: ספרו לי כמה זמן אתם ביחד ולמה לדעתכם מגיע לבת הזוג לזכות בפרס.
7. כניסה נוספת להגרלה תינתן למי שתשתף את הפוסט בפייסבוק ו/או בטוויטר ותספר על ההגרלה בכמה מילים (הדביקו לינק של השיתוף או את היוזר שלכן בתגובות כדי שאוכל לראות את זה).

ועכשיו כמה פרטים לגבי ההגרלה:

1. הכניסה להגרלה תתאפשר מרגע עליית הפוסט לאוויר ועד ליום שלישי הבא, ה-14.02, בחצות. על הזוכה אכריז יום למחרת.
2. הזוכה תיבחר באופן רנדומלי מבין כל המגיבים שעמדו בקריטריונים. מייל ישלח לזוכה והיא תתבקש להשאיר את פרטי ההתקשרות שלה (טלפון וכתובת) לצורך מימוש הפרס. במידה והזוכה לא תענה תוך 48 שעות מרגע ההכרזה, תוגרל משתתפת אחרת במקומה.
3. הפרס ישלח לזוכה עד לבית עם שליח או לחילופין ניתן יהיה לממש את הזכייה באחת מחנויות פיוז'ן.

שיהיה בהצלחה לכולן!

67 תגובות:

  1. הא, מה ישמחוני מגפיים מגומי. את סעיפים 1-3 ביצעתי בחדווה, ומחשבה על טוטאל לוק בימינו - מרנינה את ליבי.
    מבטיחה לשלב את המגפיים עם מכנסי סקיני בצבע אפור משופשף, סריג וי עמוק שחור, גדול קצת ומאד צמרירי ורך, חולצת אריג אפורה וצעיף מנומר קטיפתי. כדי לתת טוויסט של צבע בתוך כל האפור-האפור הזה - נראה לי שאתרפע עם אודם אדום עמיד (מאלו שצריך נייר זכוכית כדי להוריד אותם אח"כ, כי אסור שקרקפת בת מתחת לשנה תזכה בחותמת יומית כזו של אודם. זה עושה פריחה כך מסתבר).
    מחזיקה לעצמי אצבעות :)

    השבמחק
  2. איזה כיף!
    אני משתוקקת לזוג מגפי גשם כבר די הרבה זמן, ועד עכשיו לא היה לי את האומץ לקנות. אולי עכשיו סוף סוף גם לי יהיה זוג! :)
    במידה ואזכה, אשלב אותם עם כל דבר בארון, במיוחד עם מכנסיים, ואלך לרוץ בגשם!

    השבמחק
  3. אני הייתי משלבת את המגפיים עם סקיני ג'ינס בצבע בוהק ואפודה מחממת. שיק חליבת בוקר כזה. אני נורא חקלאית לאחרונה!
    אני משערת שצריך גם להשאיר כתובת מייל leann.spa@gmail.com

    השבמחק
  4. מרוב התרגשות ברח לי! תשאירו בבקשה את המייל שלכן בסוף התגובה, עדכנתי את זה גם בפרטי ההגרלה
    בהצלחה!!

    השבמחק
  5. אני , אני , אני!!!!!
    אני מתה על HUNTER ! אני!!!!!
    ובכן , אני חושבת שזה תלוי בצבע אבל בגדול , סקיני , טי שירט לבנה וז'קט קז'ואלי בכחול נייבי עם איזו שרשרת עם נוכחות ואני מסודרת פיקס.
    עשיתי את כל מה שנדרש ממני בהוראות הפעלה .
    haboleshet@gmail.com

    השבמחק
  6. הלוואי הלוואי שאזכה, ואם אזכה אנעל את המגפיים עם חצאית שחורה קצרה מתנפנפת, חולצה מכופתרת בצבע שנהב וסוודרון שחור קטן מעל. יש אפילו שרשרת פנינים שמתחננת להיות חלק מהאאוטפיט הזה :)

    השבמחק
  7. הלוואי הלוואי שאזכה, ואם אזכה אנעל את המגפיים עם חצאית שחורה קצרה מתנפנפת, חולצה מכופתרת בצבע שנהב וסוודרון שחור קטן מעל. יש אפילו שרשרת פנינים שמתחננת להיות חלק מהאאוטפיט הזה :)

    ilanashahnuk@gmail.com

    השבמחק
  8. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  9. היי,לובה,
    אני אנעל את המגפיים עם חצאית ג'מס שחורה בגזרת A,גרביונים לבנים אטומים,חולצת שיפון לבנה שקפקפה ומעליה ווסט פרוותי ארוך שמגיע עד אמצע הישבן בצבע לבן/בז'/שמנת.
    אני אאבזר ב2-3 שרשראות חרוזים גדולים באורכים שונים,צמידי חרוזי זכוכית צבעוניים ועגילי שנדליר.משקפי שמש גדולים וכובע נשי עם שוליים רחבות בצבע בז'....בקיצור הכי בוהו -שיק שיש-המפטונ'ס ניו-יורק!!!!
    כתובת המייל שלי הוא:
    NATALIEFOREVER@WALLA.COM

    השבמחק
  10. וואו זה ממש ממש יכול לעשות לי את תקופת המבחנים הארורה הזאת :) כל הכבוד על ההגרלה המדהימה!

    אני מתה על נעליים מגושמות ומשלבת אותם עם כל דבר. את אלו ספציפית...
    ביום יום הייתי משלבת אותם עם מכנסיים נפוחים ופשוטים בצבע שחור (שנצמדים בדיוק מתחת לברך, איפה שנפגשים עם המגף), חולצה אפורה ארוכה ורופפת שנצמדת באגן ושרשרת מתכת גסה וארוכה :)
    בערב (כן! הייתי הולכת איתם גם בערב לבר) הייתי משלבת עם חצאית ג'ינס קצרה, גרביון כהה מאט וטופ פשוט עם מחשוף מחמיא וקפוצ'ון.

    עשיתי את כל ההוראות וגם: https://www.facebook.com/leenTA

    בהצלחה לכולן!
    leenamromin at gmail dot com

    השבמחק
  11. עשיתי את כל השלבים הראשונים וגם שיתפתי בפייסבוק - https://www.facebook.com/profile.php?id=100001475734769

    אני אשמח לקבל את המגפים, מתה על מגפיים וסוף סוף אני אוכל לקפץ בשלוליות עם הילדים, אני אתאים אותם ללוק קזואל - גינס סקיני, חולצת T מדליקה ועליונית או סריג

    המייל שלי - yaffa.shely@gmail.com

    השבמחק
  12. תבחרי אותי!:-)

    אני יודעת מה הייתי משלבת.... טוניקה בצבע כסוף שמפניה מטאלי שנופלת קצת מהכתף, עם סקיני ג'ינס (ג'גינס במקרה שלי...) הכי פשוט, הכי מגניב. ולגמרי לגמרי שיק.

    השבמחק
  13. טרללי- מוסיפה את הלינק
    http://www.facebook.com/MiriamKalson/posts/174013859373638

    וחייבת להגיד שאני ממש רוצה אותם! :-P

    השבמחק
  14. ואייי רק אתמול היתי בחנות שלהם עמדתי הסתכלתי..ושוב הסתכלתי הסתכלתי שוב על המחיר וירד לי ריר אמרתי לעצמי מתי סוף עונה מתי??? לא של 30% ולא של 50% של 70% ...:) לבסוף בשביל להרגיע את עצמי קינחתי בגלידה.

    אבל אני עכשיו הולכת על כל הקופה במידה ואני אקבל את הנעל המדהיה הזו מתנה וכמובן שזה יהיה בצבע הזה... אני אדאג שאת מחברותי שמתחתנות בקרוב ילבשו אותה כנעל חתונה... שמלה כלה וכל האקססורייז!
    כולל תמונה

    בהצלחה לכולן
    המייל שלי - matroskachic@gmail.com

    מיכל

    השבמחק
  15. מפרגנת מכל הלב לבלוג שלך - בקישור

    https://www.facebook.com/pages/Matryoshka-by-Michal-Portman/189425791097014

    מיכל

    השבמחק
  16. וואו!
    אני חומדת את המגפיים האלה מאז הפוסט של מיראל..
    נהדר!
    1-3 בוצע כמובן :)
    מבטיחה לנעול אותן עם ה-כ-ל, בשניה שיתחיל שוב הגשם. אבל אם להיות יותר ספציפית - סריג גדול, סקיני וצעיף מחמם.

    תודות!
    zoharm89@gmail.com

    השבמחק
  17. וואו!
    אני חומדת את המגפיים האלה מאז הפוסט של מיראל..
    נהדר!
    1-3 בוצע כמובן :)
    מבטיחה לנעול אותן עם ה-כ-ל, בשניה שיתחיל שוב הגשם. אבל אם להיות יותר ספציפית - סריג גדול, סקיני וצעיף מחמם.

    תודות!
    zoharm89@gmail.com

    השבמחק
  18. אז ככה.
    את המגפיים שלי הייתי מצוותת עם גופייה יוקרתית מפוראבר21, לק זהב מ-אמם (של צ'יינה כמובן), קונסילר משומש, חצאית גורג'ס, תסרוקת ספוג בשיער וסקין הורס. האקססורי המנצח שיסגור את כל הלוק? תינוקת נטושה בקניון.
    והכל פריטים שרכשתי מכיסי כמובן.

    הכל עשיתי חוץ מהשיתוף שייעשה בימים הקרובים. ותסתדרי בלי המייל שלי, את כבר יודעת איפה למצוא אותי P-:

    השבמחק
  19. מרוב בדיחות פרטיות לא רואים יער P:

    השבמחק
  20. **הודעה מטעם הבוייפרנד**
    אני מסכים שהיא תלבש את המגפיים האלה רק עם ז'קט קרייזי ליין, ברונזר נצנצים ענק של פנינה וגלוס חום של קרליין! ואם אני אזכה בהגרלה אני מבטיח לספר לה שרכשתי אותם מכספי, ולא זכיתי דרכך ;-)

    השבמחק
  21. אוו, שווה במיוחד!
    שיתפתי, לייקקתי, עוקבת כבר זמן מה :)

    את המגפיים אלבש עם גרביונים אפורים אטומים, חצאית מיני פליסה בצבע שחור וסריג אפור וגדול, כדי שיהיה כיף להתכרבל.

    חולקת בטוויטר:
    https://twitter.com/#!/Fashion_Loca_l/status/166950920146530304

    מייל: fashionloca.l@gmail.com

    מקווה שאלוהי הרנדום בצד שלי :)

    השבמחק
  22. היי.... איזה כיף של הגרלה.מזמן חשקתי במגפי האנטר...אבל מה לעשות שצריך לשלם שכר דירה,דלק,ושאר ירקות....
    מי יודע אולי המזל יאיר לי ואני אקפץ בשלוליות הירושלמיות בחדווה :)
    טוב אז לחלק של המשימות הראשוניות ביצעתי את סעיפים 1-3.

    עם מה הייתי משלבת את המגף המדליק הזה ? עם מה לא ... אבל לשם העניין לדעתי המגף יכול להיראות מצויין עם מכנסונים ומתחתם גרביון צמר ,החלק העליון סוודר רחב ונשפך כיפי כזה ,לתת ברטרו למכנס הקטנטן...
    מראה חורפי כזה כיפי ובעיקר נוח.

    יאללה בהצלחה !!
    מיכל אנגלנדר
    המייל שלי :
    mikey.e.26@gmail.com

    משתפת בפייסבוק :
    https://www.facebook.com/strangelove100

    השבמחק
  23. איזה מגפיים מהממים!!
    סעיפים 1-3 בוצעו בהצלחה.
    המגפיים יתאימו לי פלאים עם סריג אוברסייס שחור קלוע מברשקה, חצאית ג'ינס קצרה מנופחה עם כפתורים לאורך מקדימה מסטודיו פאשה, גרביונים שחורים אטומים. וכמובן לאקסוסריז-2 שרשראות מזהב אחת קצרה, אחת ארוכה. צמידים וטבעות וכמובן על הראש סרט מנומר =)
    מייל: elinor_forever@walla.com
    וכמובן היוזר בפייסבוק Elinor Avisidris
    בוצע שיתוף לפוסט
    בהצלחה!

    השבמחק
  24. "שנינו יחד תחת מטריה, שנינו נועלים האנטר בוטס.." צבע מדליק ועיצוב עוד יותר. יותר מאשמח למגפיים האלו אחרי שלא קניתי בגרושים בטיול בגאורגיה.
    ומה אני אלבש איתם, כמון את השמלה השחורה עם גווני חום שקניתי מלונדון וכבר יותר מחצי לא נגעתי בה כי לא מצאתי נעליים מתאימות ומעל את המעיל הכי חורפי שיכול להיות, דובון דובון שמן. וכמובן שאין באמת צורך במטריה עםכאלו מגפיים.
    תודה רבה.ענבל
    inbi000@gmail.com

    השבמחק
  25. הגרלה משמחת - כל הכבוד !! בחיים לא יעלו לי על השוקיים :)

    השבמחק
  26. איזה בוקר קר, מושלם להגרלה שכזאת... אני הייתי משלבת את המגפיים עם ג׳ינס שחור וחולצת אוברסייז בצבעי בז׳ וקרם שנופלת מהכתפיים, ושרשראות זהב עם מלא שכבות, הן ישתלבו נהדר עם השיער הבלונדיני, ויאירו לי את החורף ואת תקופת המבחנים...zilnoa@gmail.com

    השבמחק
  27. לא יודעת מה איתכם אבל שאני חושבת האנטר עולה לי רק דבר אחד בראש! האחת והיחידה- קייט מוס, יש עוד מה להוסיף?! ואם בקייט עסקתי אז אין ספק שהייתי משלבת את מגפי האנטר המגניבות בטירוף יחד עם סקיני של ליוויס, גופית סבא בצבע לבן ואיזה בלייזר מגניב. אני הכי יפה שנוח לי:)
    אחלה הגרלה! בהצלחה לכולם!
    karin_barak@walla.com

    השבמחק
  28. הו מגפי "האנטר"..
    חלום רטוב שלי ללא ספק.
    מגפי "האנטר" יאירו את יומי ואת ימי העבודה הארוכים.
    עם מה אשלב? עם שיערי הצהבהב ו..שמלת כלה :))
    כן כן, לאחרונה גוברת בי יותר ויותר ההבנה שברצוני להינשא בשמלת כלה ומגפי האנטר. והזהובים עונים בדיוק להגדרה המשובחת.
    מעבר לכך, אשלב את מגפי ההאנטר במאבק העובדים הסוציאליים! ובחתונה של אחותי גם כן (שאינה קשורה למאבק העו"סים :)).
    שיהיה יום מקסים!
    yael.mazor@gmail.com

    השבמחק
  29. הטרפתי כקוראת, עשיתי לייקים, פרסמתי את ההגרלה בפייס...
    אני חובבת מגפי גומי, והייתי משלבת אותן עם מזג אויר סגרירי והרבה גשם :) כ"כ כייף לצאת בגשם עם מגפי גומי, בידיעה ששום שלולית לא משנה

    השבמחק
  30. אז ככה - עשיתי את כל הרשימה וכמובן ששיתפתי בפייסבוק (https://www.facebook.com/Hadar.b)

    עם מה לא אשלב אותן? אני מכירה אותן עוד מניו יורק שם בזמנו עלו זוג ב- 300 דולר!! ואני מודה שמאז אני מפנטזת עליהן - בעייני הן ניתנות לשילוב עם הכל - מילולית עם הכל (כן כן אפילו ראיתי מישהו עם שמלת ערב - והיא הייתה כל כך מגניבה...)
    אז כמובן שהיכ אשמח לקבל אותן מתנה :)

    השבמחק
  31. איזה כייף!! חייבת לזכות!!
    טוב, אז הצטרפתי לבלוג, עשיתי לייק לפוסט ולעמוד, שיתפתי בפייס (https://www.facebook.com/orittsur), הרצתי בראש מלא אפשרויות לבוש, אני אספר לכן על אחת מהן - ג'ינס סקיני, גופיית סבא לבנה, ג'קט מדליק וצעיף צבעוני ועכשיו רק נותר לחכות לזכייה!!!
    orittsur@gmail.com

    השבמחק
  32. אני אשמח מאוד לזכות במגפיים ולשלב אותם עם שמלות וחצאיות ולשבור את המראה הכביכול פשוט שלהן...
    יעל
    yaelfestinger@gmail.com

    השבמחק
  33. היי כאן הבעל של חנית אנחנו יחד 12 שנה נשואים שנתיים הייתי מאוד רוצה לזכות בשביל אישתי שנתנה לי את המתנה הכי גדולה מהחיים את הנסיך הקטן שלנו לפני שלושה חודשים .יש לה טעם מצויין באופנה ככה שאני בטוח שהיא תדע איך לשלב אותו בצורה הכי מחמיאה שיש אשמח מאוד אים נזכה והיא תקבל את המגף היפה הזה תודה :)hanit161@walla.com

    השבמחק
  34. סליחה על הבורות, לא מוצאת היכן לוחצים לייק לפוסט..

    השבמחק
  35. ממש בתחילת הפוסט, מתחת לכותרת :)

    השבמחק
  36. צר לי אבל אין דבר כזה.. לא באקספלורר ולא בכרום.

    השבמחק
  37. גם לא כשאת לוחצת על הכותרת של הפוסט ונכנסת ישירות ללינק של הפוסט? את מחוברת לפייסבוק במקביל?

    בכל אופן, אם את רואה שעדיין לא מסתדר לך, אשמח אם תוכלי להעתיק את הלינק לפוסט ולהפיץ אותו בפייסבוק, זה גם תופס מבחינתי.

    השבמחק
  38. עכשיו זה עבד..
    אז נתחיל מהתחלה: אמנם תחילה לא התפעלתי מהמגפיים כשראיתי אותם בכל מיני בלוגים, אבל מהמטאליים האלה אי אפשר להתעלם-מעלפים!
    סעיפים 1-3 - done
    אשלב את המגפיים עם חצאית שיפון מידי ורודה וחולצה עם שרוולי עטלף מתנפנפים מ-H&M (את החצאית תוכלי לראות כאן http://off-na.blogspot.com/2011/09/blog-post.html)
    כתובת המייל שלי off.na.blog@gmail.com
    שיתפתי בפייסבוק https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn
    תודה!
    ניבה.

    השבמחק
  39. אוייי אחת ההגרלות היותר שוות שהשתתפתי בה לאחרונה!!
    אני מאוד מאוד מאוד רוצה לזכות בהן.. וכזה יקרה אני ינעל אותן עם ג'ינס צמוד וגרביים קצת מעל הברך עם חולצה מכופתרת ואיזה סריג אובר סייז מעל, או עם חצאית פליסה קצרה עם ג'קט גדול ומגניב ובקיצור עם הכל!! :)
    בהצלחה לכולן

    המייל שלי katafeldman@walla.co.il
    ושיתפתי בפרופיל http://www.facebook.com/katafeldman

    השבמחק
  40. אשמח לפרוטקציה פה - כי אני אוטוטו טסה ליערות הגשם בברזיל! וכי את אוהבת אותי וכו'

    השבמחק
  41. היי לובה עשיתי כל מה שרצית, עכשיו נותר לי רק לחלום שיום אחד יגרילו אותי..:/ המגפיים האלו הם חלום שישלב את האהבה שלי לזהב ולטרנד המטאלי עם הצורך במגפי הגשם האולטימטיביות...

    בואי לבקר אצלי - תודה!
    XX
    Mayajoffe@gmail.com

    השבמחק
  42. אשלב את המגפיים עם סיקיני כחול וסוודר כסוף שקניתי באורבן אאוטפיטרס ורק מחכה להצטרף למגפיים האלה!!

    rotemn@gmail.com

    השבמחק
  43. הו. לבי מחסיר פעימה. האם אזכה לקפץ בשלוליות בסטייל, ועוד בצבע המוזהב הכה אהוב עלי?!
    את המגפיים אשלב עם מכנסיים שחורות וצמודות, סריג שחור ומעליו אפודת סריג בצבע שמנת, רכה וצמרירית. כמובן לא אשכח לק מטאלי, צמידים המשלבים דמוי עור ומתכת, מטריה ענקית וחיוך גדול. משוח בליפסטיק בוהק כמובן.

    עוקבת ומשתפת והכל
    http://www.facebook.com/profile.php?id=652964214

    סופ"ש מקסים!

    השבמחק
  44. וכמובן ששכחתי את המייל- sandy.fialkov בג'ימייל

    השבמחק
  45. כמובן שלא מפתיע שלא שמעתי על המותג זה חחח
    המגפים הסגולות בתמנה הרביעית הצחיקו אותי.
    יש לי מגפי פלסטיק סגולות של קרוקס שבחיי שכשאני הולכת איתם (מי ששם לב) חושב שאני ילדה בת 4 אולי. ודווקא בחרת להראות את הסגולות האלה. אמנם שלי בגוון מאט וכמובן שלא שיקיות בצורה הכי לא שיקית שיש. אבל מה אכפת לי, לא נכנס מים כשאני הולכת איתם.. והם נועדו בדיוק למטרה זו :)
    אגב, לאחיינית שלי בת ה 4 (כמעט!) יש בול כאלה. גאווה גדולה!

    עם זאת, קשה לי לראות את עצמי הולכת עם מגף בצבע זהב.. כך שאני לא בטוחה שהייתי רוצה להשתתף בהגרלה הזו ואולי אפילו לזכות במשהו שאחרת תרצה הרבה יותר ממני. לכן אשאיר את המגפים המיוחדים האלה למישהי אחרת :)
    ללא ספק הגרלה מגניבה לגמרי!
    בהצלחה לזוכה :)

    השבמחק
  46. יאמייי מגניבה לאללה ההגרלה הזו! תודה על ההזדמנות..
    עשיתי כמובן כל מה שצריך ואני מאוד מקווה לזכות!
    יש שני דברים שהייתי משלבת את הנעליים איתם: הראשון זה השלג שיירד כאן והשני זה ארון נעליים חדש! זהו אני הבטחתי שאם אני מקבלת את הנעליים האלה אני רצה לקנות ארון ענק לנעליים כי כבר נמאס לי מבלאגן! ואם בעניין אופנה עסקינן - אז באררררווור שג'ינס ואיזה סריג יפה הולכים עם זה יופי... :)
    המייל שלי: LITALMAR@WALLA.CO.IL
    ליטל

    השבמחק
  47. את הנעליים אשלב עם סקיני למיניהם, אבל קודם כל , אם אזכה בהם, לכבוד הולנטיינס, ולכבוד אהובי, אנעל רק אותם לרגליי ולגופי ;-)
    pitzkadulim@gmail.com

    השבמחק
  48. עשיתי לייק ו"שייר" ואת כל המטלות,
    את המגפיים אלבש עם כל דבר בימי גשם הרבים שיש השנה
    פשוט לא בא לי לכתוב כמו כל קודמותי שאלבש סקיני...
    moav0508@gmail.com

    השבמחק
  49. עשיתי גם שיתוף:
    http://www.facebook.com/profile.php?id=814157835

    moav0508@gmail.com

    השבמחק
  50. מגפיים שוות!
    אם אזכה, אשלב אותן עם ג'ינס שחורים וסריג ורוד.
    נרשמתי לבלוג ועשיתי לייק להאנטר, וגם לרשומה זו.
    maayanf24@gmail.com

    השבמחק
  51. שיתפתי על הקיר :https://www.facebook.com/friedman.maayan

    maayanf24@gmail.com

    השבמחק
  52. האמת? שהן היחידות שחסרות לי בארון כדי להתאים פשוט ל-כ-ל דבר! אני חובבת אופנה מושבעת ואוהבת שילובים לא קונבנציונליים,אם מבחינת שילובי צבעים,אם מבחינת סגנונות שונים.המגפיים של האנטר יתאימו ליום גשום ואפרורי שכל מה שבא ללבוש הוא טרנינג מחמם, יתאימו ליום קריר שבו יש ללכת למכללה בהרגשה של "זרקתי עליי משהו ובאתי" (כי העיקר שיש את המגפיים!!)וכמובן בעבור ערב לא מחייב שצריך להיות במרכז העניינים בלי לסבול על עקבים (כי הכל אפשרי) הסוד הוא בייחודיות שאת מביאה לכל חדר שאליו את נכנסת...הלוואי והן יהיו שלי- אדע להשתמש בהן בתבונה ולייצגן בכבוד ;) בהצלחה לכולן!!!

    השבמחק
  53. היי.
    אני חבר של סנדי ואנחנו ביחד קצת יותר מ 4 שנים ( עוד מעט חתונה ).
    ואני חושב שמגיע לה לקבל את המגפייים כי לדעתי גם ככה יש לה יותר מדי אז מה זה כבר עוד זוג אחד :)


    eladsorani@gmail.com

    השבמחק
  54. שיתפתי בפייסבוק

    https://www.facebook.com/https://www.facebook.com/profile.php?id=687018060&viewas=687018060&returnto=profile

    השבמחק
  55. עוד יומיים ולנטיין דיי): אני לבד ...כל כך לבד...מה שיכול לחמם לי את הלב זה זוג המגפיים המהממם הזה! אני חולה על כסף וזהב! ואם לא מתנה בדמוי טבעת אז אולי אתם תעשו לי טוה על הלב ותהפכו את הים הזה למאושר(: תודה!!!

    השבמחק
  56. מה שהכי ילך עם זה בעיניי זה טייץ או סקיני שחור וטוניקה חורפית! :)

    dianazvulun@gmail.com

    השבמחק
  57. איזו הגרלה כייפית! כבר חודשים שאני ממש רוצה למצוא מגפי גומי גבוהות. הרכב שלנו הוא בעצם קטנוע ובמהלך החורף, מספיק שהכביש קצת רטוב וכל הרגליים שלי מכף רגל ועד ברך נרטבות. זה דיי מבאס! אם אני אזכה, המגפיים הללו יהיו החברות הכי טובות שלי בכל פעם שאני אעלה על הקטנוע! (וחוצמזה שממש בא לי ללבוש שמלה עם מגפיים...)
    tali@talischiffer.com

    השבמחק
  58. לאחר שביצעתי את שלושת השלבים הראשונים ואת השלב השביעי (שיתפתי וסיפרתי על ההגרלה בפייסבוק ובטוויטר), נותר רק לספר עם מה אשלב את מגפי ההאנטר (ההורסות ת'בריאות) במידה ואזכה...
    מגפי האנטר מתאימות לי לשעות היום, לעבודה, ללימודים ולבילוי ליילי...הן צבעוניות, אופנתיות ומפתיעות כל פעם מחדש!במידה ואזכה אני אשלב אותם עם שמלת משי פרחונית וג'קט וינטג'...(ועל זה דורין אטיאס הייתה נותנת 5 דרקונים!!!:))
    XoXo


    mail:morchen85@gmail.com
    twitter&facebook:Chen Mor

    השבמחק
  59. כל הכבוד על ההגרלה! על הסגולות אני חולמת מזמן ותמיד משהו עוצר את הקניה... אולי כי הצבע לא פרקטי ויש לי כבר מספיק נעליים שאני יכולה ללבוש רק כמה פעמים בשנה. בכל מקרה הייתי לובשת אותם עם חצאית שחורה עם פרחים, טייץ עם טוניקה או כל שילוב אחר שיכנס לי לראש כשאנעל אותם :) תודה על ההגרלה!
    tatyana.slobodnik@gmail.com

    השבמחק
  60. ליאת, רינת ובנות נוספות ששכחו להשאיר כתובת מייל- אם תזכו, איך אצור איתכן קשר?

    השבמחק
  61. איזה הגרלה פוטוגנית...

    בעז"ה אשלב את מגפי האנטר הנדירות עם שמלה בצבע ירוק עז, גרביונים שחורים, צעיף מנומר והמוןהמון צמידים מרשרשים בזהב, שחור ולבן.
    המגפיים בהחלט בצבע לא קונבציונלי הדורשים השקעת מחשבה בבחירת אאוטיפט מתאים.
    והכי חשוב, היות ומדובר בהופעה כ"כ נוצצת - אין מצב שתמצאו אותי חוזרת על אותה הופעה פעמיים. :-)
    XOXO
    mirimelamed@gmail.com

    השבמחק
  62. וואי איזה יפים המגפייםםםםם אוקיי אשלב אותם עם ג'ינס סקיני וחולצה מטאלית!
    shirli20@012.net.il

    השבמחק
  63. מגפיים ממש מגניבות..

    אני אלבש אותן עם שמלה שקניתי ולצערי אין לי מגפיים מתאימות אז היא זרוקה לה בארון.. כך שזה ממש פיקוח נפש :)

    nitzan.sc at gmail dot com

    השבמחק
  64. אהובתי ואני חמש שנים וחמישה חודשים ביחד, ואני שמח על כל רגע. מגיע לה את כל מגפי ההאנטר שבעולם.

    shevetz@hotmail.com

    השבמחק
  65. בוצע, בוצע בוצע ובוצע...
    ואת המגפיים האלה? הייתי נועלת ערומה! כזה יופי?
    מגיעות להן כל הבמה!

    sosnerdiana@gmail.com

    בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  66. ג'ינס טישרט וזהו ואת המגפיים, הורס!!!
    tal@equipment.co.il

    השבמחק
  67. המגפיים ישמחו מאוד את שמלת הכלה שלי שממתינה בסבלנות לחתונה שלנו ביום שישי הקרוב... כן כן אני מתחתנת ב17 לפברואר ואני בטוחה שהגשם הצפוי בשישי והזכיה במגפיים יעזרו לי להיות כלה של חורף פשוט מושלמת:)
    המייל שלי:

    rotem.jean@gmail.com

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top