יום שבת, 4 בפברואר 2012

מניקור בחסות לאקה (והכרזה על הזוכה!)

את לאקה הכרתי באופן אישי רק לפני מספר שבועות, כשרכשתי מהם לק שאותו קיוויתי להכתיר בתואר 'החרדל המושלם'. הגעתי לדוכן אחרי שבמשך חודשים חיפשתי את החרדל המושלם והחמקמק הזה, עד שנתקלתי במקרה באחת התגובות בבלוג של הבקבוקית  ובאמצעותה גיליתי שאת הלק אפשר להשיג ממש מתחת לאף, בדוכן הלאקה השכונתי.

תמונת הלפני

אז החרדל המושלם הוא לא היה, יותר כמו מעין צהוב מאובק שחסרה לו רק שכבה אחת של עומק כדי להפוך לחרדל אמיתי, ובכל זאת, לא יכולתי שלא להעריך את האומץ של החברה הישראלית להוציא לאור לק כל כך שנוי במחלוקת. עד לאותו יום הנחתי שבלאקה משווקים את כל לקי המניקור הבנאליים, כלומר ורוד- אדום- כתום- לא תודה, והנה, הופתעתי לטובה.

ידיה הענוגות של ישראלה


אז כשהוזמנתי למניקור בלאקה, הגעתי הפעם ללא דיעות קדומות, ובכל זאת, אני לא חושבת שהפנמתי את מגוון הלקים העצום עד שראיתי אותם 'מבפנים'. למזלי הבחורה שעשתה לי מניקור הייתה מאוד נחמדה, כך שהייתה לנו שפה משותפת- היא שייפה את הציפורניים בהתאם לצורה שרציתי ובחרה עבורי לק שלא תכננתי עליו בהתחלה אבל בדיעבד מאוד אהבתי.

עוד קצת פורנו ידיים



בסך הכל אין הרבה מקום לפאשלות במניקור אקספרס שכזה, וזו נקודה לחיוב. העבודה התבצעה באופן סטרילי, הייתי מרוצה מעבודת השיוף וההנחה עצמה של הלק נעשתה בצורה מדוייקת וכלבבי. כמה דקות לאחר סיום העבודה, טפטפו לנו על הציפורניים טיפות שמן לייבוש, שכנראה לא רק האיצו את תהליך הייבוש עצמו אלא גם תרמו לעמידותו של הלק.

טה דה!!


תהליך הייבוש לא היה מהיר במיוחד (10-15 דקות, תלוי כמה אתן מחמירות) אך בסך הכולל של התהליך מדובר בהחלט בפרק זמן סביר, כחצי שעה בסך הכל החל מרגע הסרת הלק הקודם. יש בנות שהמניקור מחזיק עליהן אפילו שבוע- שבועיים, עליי הוא החזיק חמישה ימים שזו תקופת זמן מכובדת לכל הדיעות ובכלל לא אופיינית לי. ידוע שמניקור מקצועי בדרך כלל מחזיק הרבה יותר זמן מאשר מניקור תוצרת בית.

הלקים

רוב הלקים הם בעלי גימור קרמי ורק לאחרונה יצאה לאור קולקציית גוונים מטאליים שהייתה מאוד פופולרית בקרב הבלוגריות האחרות. עלות לק אחד היא 30 ש"ח, כאשר לרוכשות מעל לק אחת ניתנות הנחות הדרגתיות. הפיגמנטים של הלקים מיובאים מצרפת, מה שעשוי להסביר הן את הפיגמנט העשיר והן את העמידות, ואילו תהליך הערבוב עצמו נעשה בארץ.




מחיר הלקים מעט גבוה לטעמי, בייחוד כשמשווים אותם ללקים של אורלי לדוגמא, אותם ניתן להשיג ב-25 ש"ח בסניפי סופרפארם, לדעתי היה מקום ליישר קו עם רף המחירים הזה גם לטובת מי שרוכשת לק בודד. עם זאת יש לציין כי הלקים איכותיים- המברשת שלהם דקה ונוחה, המריחה שלהם אחידה ומספיקות שתי שכבות כמעט בכל הגוונים כדי להשיג כיסוי מלא.

הייתי שמחה לגלות בעתיד לקים בעלי גימורים נוספים, ולא רק קרמיים ומקווה שיוסיפו בעתיד גם שמות לגוונים ולא רק מספרים, כפי שנהוג בשאר חברות הלקים הגדולות, כי לדוגמא את המספר של הלק שנעשה בו שימוש במניקור שלי לא טרחתי אפילו לזכור.

יחד עם המניקור קיבלנו גם מארז מוצרים: קרם ידיים, לק מחזק, לק מייבש ומארז של שלישיית לקים. במבט ראשון לא היה לי ברור מה אעשה עם כל המארז הזה, כי את הצבעים של הלקים לא הייתי בוחרת לעצמי וגם קרמים לידיים לא חסרים לי. אני תמיד מזכירה לעצמי שהתנסות במוצרים שלא בהכרח הייתי בוחרת לעצמי היא לאו דווקא רעה, ולכן החלטתי לשמור על ראש פתוח ובצדק- בסופו של דבר גיליתי שאני מחבבת את המארז.

דווקא הלק הכתום, זה שהיה נראה לי הבנאלי מכולם, התגלה בסופו של דבר כמעניין, שכן לא מדובר בלק כתום קייצי סטנדרטי אלא בלק עם שמץ של ג'ינג'ר, מה שאפשר לי למרוח אותו על הציפורניים אפילו כעת. גם לק הבורדו, שאצלי תמיד מתקבע בתודעה כלק של נשים מבוגרות, מצא חן בעיניי, אולי בזכות השימר העדין שמורגש בעיקר בשמש. הלק שמבחינתי היה הכי מיותר הוא הכחול, שכן יש לי כבר את ה-Blue satin של שאנל שדומה לו אך יפה ממנו בהרבה.


המוצר שהפתיע אותי בקטגוריית הטיפוח היה קרם הידיים. לא הייתי נמשכת אליו באופן רגיל בגלל הגדרת האנטי אייג'ינג שהוא מתהדר בה, ועם זאת, לאחר שהחלטתי לתת לו צ'אנס, גיליתי שיש בו SPF15, יתרון גדול ביחס לקרמים אחרים, ויש לו גם את הריח המוכר הזה של מוצרים המכילים SPF, שאני באופן אישי מאוד אוהבת. מעבר לכך הוא נעים לשימוש, נספג מהר בעור ונוח לנשיאה בתיק, כך שהוא אפילו הצליח להתברג לרשימת הקרמים החביבים עליי.



המוצר שהכי פחות התרשמתי ממנו הוא המחזק. אמנם טרם יצא לי לבדוק את ההבטחות שלו בדבר גדילה מהירה של הציפורניים, אבל בתור בסיס ללק (ולפי מה שהבנתי, ניתן לעשות בו שימוש כבסיס) הוא עושה עבודה לא מדהימה, ומשאיר שטח לא אחיד שקצת קשה לעבוד איתו לאחר מכן. המייבש לעומת זאת עושה עבודה נהדרת ואכן ייבש את הלק, שממילא לא עשה לי חיים קשים, במהירות המצופה.

בשורה התחתונה: בסך הכל מדובר באחלה שירות. אני לא יודעת עד כמה לי באופן אישי יצא להשתמש בו כי אני לא נוהגת להסתובב הרבה בקניונים, אבל בסך הכל בעבור העלות של המניקור (30 ש"ח) בהחלט מקבלים תמורה מלאה ולק שמחזיק מעמד בסביבות השבוע גם על מי שהעמידות זרה להן.




ללקים לעומת זאת, אני יודעת שאחזור בוודאות, על אף המחיר הגבוה שמעט צורם לי. הגוונים היפים (יש שם הרבה דיופים ל-Essie עבור מי שלא מצליחה להשיג) והאיכות המעולה מצדיקים מבחינתי את המחיר, ולכן כבר סימנתי לעצמי כמה גוונים שאשמח להתחדש בהם.



גילוי נאות: המניקור והמוצרים (פרט ללק החרדלי) ניתנו לי במתנה ע"י לאקה.


ועכשיו כמובן הגיע הזמן להכריז על הזוכה בתחרות:

נועה

מזל טוב! מייל ישלח אלייך בדקות הקרובות
ואתן, פשיוניסטות וחובבות איפור יקרות שלא זכיתן, המשיכו לעקוב, כי ביום שלישי תעלה כאן האמא של כל ההגרלות!

16 תגובות:

  1. Yay! איזה פוסט כיפי וצבעוני
    נראה שנהנתן מאוד [אהבתי את הגוונים שבחרתן] . לגבי מחיר הלק , אני מאוד מסכימה שהוא קצת מעל הרף ואני מקווה שבעבור זה מקבלים שירות ותמורה הולמת.
    בעבר , ניסיתי לק שלהם ולא הייתי מרוצה , אני מקווה שמאז שונתה הפורמולה כי תמיד כשעוברים ליד עמדות שלהם הכל נראה צבעוני ושמח.

    השבמחק
  2. היה ממש נחמד! אם היו מורידים את המחיר של בחמישה שקלים נוספים- זה היה מושלם, אבל גם במצב הנוכחי זה לא נורא כל כך. השוויתי אותם ל-Essie כי גם הפורמולה די דומה (אני סאקרית של Essie). ללק הכחול הייתה פורמולה דלילה ונדרשו שלוש שכבות כדי להגיע לאחידות, אבל כל השאר היו מצטיינים כבר אחרי שתי שכבות, שזה אחלה.

    השבמחק
  3. אהלן לובה. נראה נהדר רק יש לי שאלה:
    הם נותנים במתנה מארז באותו המחיר של המניקור או שצריך לשלם להם תוספת מחיר?

    נראה נחמד, אני רוצה לנסות

    השבמחק
  4. המארז ניתן לנו לסקירה, כדי שנוכל לדגום את המוצרים של לאקה. המניקור כולל בתוכו את השלבים שתיארתי- שיוף והנחת לק, ועלותו 30 ש"ח.

    השבמחק
  5. הייתי בלאקה בערך 3-4 פעמים. לפעמים השירות היה סבבה לגמרי, ולפעמים היו פרחות מעצבנות.
    הייתי שם בתחילת דרכי עם מחזקים ומייבשים וכו', וכמו שאמרת, המחזק בסדר אבל לא מדהים, והמייבש עושה ברק אבל לפחות לי, הוא לא כל כך מייבש.
    לא הייתי משקיעה שוב 40 שקלים (אם אני זוכרת נכון) במחזק הזה, אני מעדיפה באותו מחיר מחזק של סאלי הנסן שבאמת עושה ציפורניי ברזל.
    הלקים גם מעט יקרים לי, מעדיפה להוסיף עוד 5 שקלים ולקנות OPI באיביי :-)
    את הקרם הרחתי שם וממש אהבתי אותו.

    השבמחק
  6. נראה באמת נחמד. בחיפה אין לקה אבל יש דוכן דומה באחד הקניונים והוא תמיד מלא. מספר פעמים עשיתי שם מניקור והיה נחמד. הכי באסה זה לחכות שהלק יתייבש ואז לגלות שבטעות אצבע אחת לא שרדה או פגעה במשהו.
    המחירים נראים סבירים. הידעת שגם לקים של ג'ייד/לייף מיוצרים בצרפת וממולאים פה במפעל של ג'ייד? יאפ...

    השבמחק
  7. יופי של סיקור! יחסית לעלות נראה כי מקבלים שירות מעל ומעבר.
    אכן בחיפה אין לאקה.. :-(
    יחד עם זאת ראיתי כבר בשני קניונים שירותי מניקור אקספרס כגון אלה שזה ממש נחמד.
    אני אישית מתפדחת מזה, מה גם שאם כבר יוצא להסתובב בקניון בלי הילדודס אז זה עם חברות ואנו די מנצלות זאת לשהות במאק ומשביר :-)
    שבוע טוב

    השבמחק
  8. אכן נראה שהיה לכן כיף :)
    אני מעדיפה לעשות את המניקור שלי לבד, אבל אין ספק שהרעיון של מניקור אקספרס הוא מעולה להרבה בנות. לקים של לקה טרם ניסיתי, עצרתי ליד הדוכן שלהם בעזריאלי פעם פעמיים, היה מאוד צבעוני, קצת יותר מדי בעיני, סוג של מרב עצים לא רואים את היער ולא הייתה לי סבלנות לחפש משהו. חייבת לציין שהחרדל והכתום מדליקים, אחלה צבעים!  

    השבמחק
  9. לאיזו חשיפה זוכות הידיים שלי כאן!! נהיו סלבס P-:
    אהבתי את החוויה וזה במיוחד כיף לעשות בשתיים. אם יש זמן וסבלנות בעת הסיבוב בקניון לדעתי זה פינוק נחמד להשקיע בו.

    השבמחק
  10. השרות בסניף הספציפי בקניון אלילון הוא מאוד טוב שוב דעתי האישית, אני בדרך כלל מורחת לק לעצמי כישורים שכאלה שרכשתי בעבודותי הקודמות כמניקוריסטית בין היתר...אבל בסך הכל שווה את המחיר.

    אני לא יודעת מה איתכם אבל אני עדיין עם אותו הלק אז אפשר להגיד שמחזיק שבוע ושוב תלוי כמה כלים עושים..

    הצבעים שעשיתם ממש יפים.

    התלבטתי ביןהחרדל לכחול ובסוף הלכתי על הכחול וקיבלתי המון מחמאות ודווקא 2 שכבות היו מספיקות הצבע ישב בול

    שבוע נפלא

    מיכל

    השבמחק
  11. הלק הכתום מקסים ממש ,הוא באמת מיוחד יותר ועמוק יותר בגוון , כך נראה מהצילום ..

    מעניין אם בחצי שעה אוכל גם לעשות מניקור לציפורניי העגומות , שמעולם לא ראו טיפול מקצועי , עם כל הקיוטיקלס והכל :-) ..

    תודה שוב על ההגרלה של ניוטרוג'ינה וברכותיי לנועה הזוכה :-) שמעתי וקראתי דברים טובים על שני המוצרים שהגרלת .

    ומילה אישית :
    עוד לפני כמה שנים בתקופה לא פשוטה בחיי , אהבתי ממש להכנס בשעות הלילה לכמה אתרים קבועים שמנחמים אותי והבלוג שלך היה תמיד ברשימה הזו , חיכיתי לעדכונים ולפעמים גם הגבתי ..בשם אחר .. אני רוצה לאמר לך שהרבה בלוגים ירדו מרשימת הקבועים כי נס ליחם בעיני , חזרו על עצמם , התמסחרו או איבדו מהאובייטיביות שלהם , או הפכו לנדושים . לא מזמן הגבת לפוסט של שרונה וכתבתי לה שאני מתגעגעת לבלוגך , שנפרדתי ממנו בצער בפוסט החתונה המרגש , והיא כתבה לי שאיפה אני חיה ושאת כאן שוב :-) אז רק לאמזמןגיליתי שהיות כאן , העדינות שלך עוברת בכל טקסט , בין אם סיקור ובין אם הצלת כלבים מקסימים , דבר שאני כל כך מעריכה כאוהבת ומגדלת יצור כזה משל עצמי, ואת נשמעת לי טובת לב ומקסימה , כותבת בכנות ובגובה העיניים ואנושית , ופשוט רציתי לומר תודה , ושכיף ללמוד ממך ולקרוא אותך, בהרבה הערכה :-)

    השבמחק
  12. נועה- אני מסכימה איתך שהשירות שתקבלי מאוד תלוי בבחורה שתקבלי. הבחורה שמולה התיישבתי מראש הייתה נעימה לי כך שתיארתי לעצמי שגם השירות כולו יהיה בסדר. נשמע לי די מבאס ליפול על מישהי שלא מחבבים, זה בטח הורס את החוויה כולה.

    אני גם אעדיף להוסיף כמה שקלים כדי להזמין לקים מחו"ל, מה גם שבאינטרנט אפשר למצוא סווטצ'ים שלהם ולא לקנות על עיוור, אבל אם כבר עושים מניקור אקספרס ויש הזדמנות לבחון את הלקים מקרוב, להתפנק בלק חדש זה די נחמד.

    מרינה- הייתי מאוד בלחץ מזה אבל למרבה המזל, כעבור רבע שעה הציפורניים שרדו בגבורה גם ביקור בשירותים וגם עלייה לרכב בלי שום תקלות :)

    הספרנית- דווקא אני עשיתי את המניקור יחד עם ישראלה ולדעתי החוויה בזוג דווקא תרמה. אני חושבת שלעשות מניקור אקספרס עם חברה לפני/ אחרי כוס הקפה בקניון יכול להיות ממש נחמד

    סנדי- מסכימה איתך, עד שקיבלתי את המניקור ויצא לי להתעמק בהיצע הגוונים, לא הבנתי מה קורה מימיני ומשמאלי, לפעמים המבחר הזה קצת גדול מדי, אבל ברגע שעוצרים כדי להבין מה קורה שם, הוא מאוד מרשים.

    מטריושקה- החרדל הוא גוון למבינות עניין בלבד P:

    נוש- מוכרחה להודות שעובר עליי יום מחורבן למדי, ולכן התגובה שלך לחלוטין עודדה אותי. המון המון תודה, אני מאוד מעריכה את זה.

    השבמחק
  13. יש לי צפורניים מאוד בעייתיות, נשברות ומתקלפות ללא הפסק, במיוחד בתקופות לחץ (מהסימנים הפיזיים הלא ברורים). כבר הרבה זמן אני מחפשת מחזק שיעשה עבודה טובה, ולאור זה שאת מציינת שהמחזק כאן לא משהו, אני מניחה שיש לך משהו טוב להשוות אותו אליו. הלפ, המלצה על מחזק איכותי וחזק במיוחד?

    השבמחק
  14. טל- אני לא רוצה לפסול מראש את המחזק של לאקה אחרי שימוש של פעמיים, הוא לא בהכרח מחזק רע, לי אישית אין בעיה של ציפורניים חלשות כך שיותר נחוץ לי בסיס מאשר מחזק של ממש. בתור בסיס באמת התרשמתי שההנחה שלו היא קצת גבשושית, מה שאותי מעצבן, אבל מצד שני, הצלחתי למרוח מעליו את הלק בלי בעיות, אז יכול להיות שזו סתם שריטה אישית שלי.

    אני שמה לב שהציפורניים שלי עכשיו הן חזקות במיוחד, אבל אני מייחסת את זה בעיקר להשפעות המניקור כרגע, מוקדם מדי לדעת האם המחזק באמת משפיע או לא, אבל אם תרצי, אעדכן אותך כשאסיים להתנסות בו.

    השבמחק
  15. אז... הלק הכתום נרכש והוא משוח על ציפורניי ברגעים אלו ממש, ומזכיר לי בטטות. המריחה אכן טובה, מברשת נוחה, אטום ואחיד ב-2 שכבות.
    מה שכן, אני עדיין מחזיקה בדעתי לגבי הסידור הלא מאוד מוצלח של הגוונים. אין סיכוי שהייתי מוצאת/ קונה משהו אם לא היה לי את המס' שרציתי רשום איתי.
    יום כתום!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top