יום שני, 20 בפברואר 2012

סיכום שבועי 12.02-18.02


אילו היינו חיים בעולם אידיאלי, סביר להניח שהפוסט הזה היה עולה כמתבקש במהלך הסופ"ש האחרון או לכל המאוחר ביום ראשון, אלא שאנחנו לא בדיוק חיים בעולם כזה, והעולם שלנו הוא מקום שבו קופסאות גלוסיבוקס נשלחות בעיכוב ליעדן, והעבודה ביחד עם הלימודים מתעקשים לעמוד בדרך, ולכן אני כותבת את שורות אלו רק היום.

השבוע החולף נפתח בטונים נעימים, וזאת להבדיל מהשבוע הקודם שהתחיל בצורה סיוטית במיוחד. קבעתי עם אחת- שרונה, שאולי חלקכם מכירים, לערב שכולו כיף, אוכל ואופנה. התחנה הראשונה שלנו הייתה בסטודיו של מדוזה, לרגל חגיגות הולנטיינז דיי, ובה נשנשנו להנאתנו שוקולדים קטנים בצורת מדוזונים ואת הלברדור המהמם שביקר במקום (תמונות בהמשך).

את הפוסט המלא תוכלו לקרוא בבלוג של השרונה, וקרוב לוודאי שגם אצלי בהמשך.


אמצע השבוע הביא עמו את הולנטיינז דיי הידוע לשמצה, שבמקרה שלי היה משמח משתי סיבות: באותו יום השתתפתי בצילומים יחד עם הקולגות לבלוגספירה, עבור הפקת אופנה שתעלה לאוויר ממש בקרוב. אופרתי וטופלתי ע"י צוות מקצועי והתיקים הצבעוניים ברקע רק הוסיפו לאווירה שהייתה מלכתחילה נעימה ופריכה. כאן גם פגשתי את כלב מס' 3 לאותו שבוע.

אחרי הצילומים, נפגשתי עם נתן, איש הקבע הטרי (אמרו יחד איתי- קולולולו!) לארוחת צהריים שהרגישה ממש כמו בימים ההם, של תחילת הקשר, והסתיימה עם זר ורדים לבנים האהובים עליי  שקיבלתי עם חזרתו מהצבא. כפי שניתן לתאר, לא הייתה שמחה ממני באותו יום.


אז למרות שאני כרגע במתכונת צנועה במיוחד של שני כלבים בבית, הכלבונים ממשיכים ללוות אותי באשר אלך, אפילו עד הבית! (אה, בעצם שתי אלה מוכרות לי). הכרתי השבוע כמה וכמה יצורים מהממים, ואפילו זכיתי להביא הביתה יצור קטן משלי, שקיבלתי באדיבות רבה משרונה של יום א'. הפעם כשחזרתי הביתה ובישרתי שאני מגיעה עם כלב נוסף, נתן נשם לרווחה כשגילה שמדובר בכלב שאני יכולה להכניס לכיס.


כפי שכבר סיפרתי לכם, בסופ"ש תפסה אותי מחלה קשה מנשוא. במשך יומיים שלמים הייתי מנוזלת וגססתי מחום לא יתואר של 37.1. חוץ מלעסוק ברחמים עצמיים, גיליתי גם שהלק שקיבלתי לסקירה מקולקציית הולנד של OPI, בעל השם המעניין- Vampsterdam, הוא הרבה יותר חביב מכפי שציפיתי, ואהבתי את העומק שלו על רקע הסערה שבחוץ (בדגש על 'בחוץ', שהרי לא הוצאתי את האף מהבית כל הסופ"ש).

המשכתי לצפות לפגישה המחודשת שלי עם אחייני הפרוותיים ולרגע שבו אוכל להעניק להם את תליוני השם שהזמנתי עבורם. זו מעין מסורת קטנה שאני מקפידה לתחזק עם כל האומנות שלי, וממליצה לכל בעלי הכלבים להזמין תג שם כזה מאיביי בהקדם.

זו הייתה גם הזדמנות לעשות סוף סוף סדר ראוי בארון הנעליים וכמובן להתכרבל עם הגדולה מכולן, זו שטיפלה בי במהלך כל תקופת החולי- והיא כמובן פרי שלי.


כשהתמונה הזו של מגפי השוקולד הנאים נחתה בתיבת המייל שלי, הרגשתי שמחה עזה (טוב, היא הייתה מעורבת בקנאה קלה, אני מודה!). הרגליים בתמונה הן כמובן של יעלי, הזוכה בתחרות, שהתגלתה גם כמותק של בחורה, בנוסף לטעמה הטוב בנעליים.

אז אחרי שיעל סיפקה לכן קצת השראה, לא יהיה הוגן מצדי להשאיר אתכן עם רגליים קרות, ולכן האנטר בשיתוף פעולה עם הבלוג החליטו לצ'פר אתכן בהטבה נוספת: 10% הנחה לרכישת מגפי האנטר! איך ממשים את ההטבה? אם מדובר ברכישה באמצעות האתר, יש להקיש את קוד הקופון HUN10P בשלב התשלום, ואם מדובר ברכישה דרך אחת מחנויות פיוז'ן, יש לציין את Fashion tails בתור הבלוג באמצעותו הגעתן לחנות ואת גובה ההנחה.

** ההנחה תקפה עד ה-10.03.12

תתחדשו!


5 תגובות:

  1. היה תענוג גדול לקבל את המתנה המקסימה הזו מלובה היקרה ומהאנטר. אחת המתנות הכי טובות שיש!!

    השבמחק
  2. מגיע שבוע פיצוי אחרי שבוע מבאס, לא?
    אכן העולם שלנו לא אידיאלי אבל חייבת לציין שהכלבלב שנכנס לכיס שקיבלת אידיאלי לחלוטין! מדובר על ווסט היילנד וייט טרייר ואני מכירה מישהי שתרצה מאוד לשים את ידיה על כזה. מאיפה הוא אם אפשר לשאול? :)

    אני לעולם לא רוכשת תגי שם וכאלה לכלבים שלי מכמה סיבות - הראשונה שהם לא יוצאים את פתח הבית בלעדי והשניה שאני פשוט לא יכולה לסבול קולר על כלב כשהוא בבית. זה מפריע לי שזה "מכסה" את הכלב. קשה לי ממש להסביר. מעצבן אותי כשזה מחרבש את הפרווה. ובכל מקרה אני לא אוהבת שהכלב שלי "מרשרש" כשהוא הולך כמו פרה עם פעמון.. (או חתול עם פעמון..)
    באופן כללי אני לא אוהבת על הכלב שום דבר שעושה רעשים מתכתיים גם אם לפעמים אני "מתפשרת". מעדיפה בד. ועדיף בד נעים עם גימור כמו שצריך. דפוקה קצת, אני יודעת :)

    השבמחק
  3. שבועות עמוסים עוברים עלייך:)
    בהצלחה לנתן בקבע- תתחילי להנות מהנחות החבר (אני תמיד לוקחת מהחבר..)
    הכלבים מקסימים, גם הכלב לכיס.
    ומבחינתי 37.1 זה חום! (אני לעולם לא מפתחת מעבר, גם אם אני מרגישה כמו סמרטוט!)
    מאחלת לך שבוע מקסים!!

    השבמחק
  4. כרגיל פוסט כיפי ותמונות מקסימות! שמחה לשמוע שהעניינים משתפרים. המשך שבוע מקסים!
    (ולגמרי תהני מהחבר... יש מלא הנחות עם הכרטיס שלהם, שווה!)

    השבמחק
  5. מקסים מקסים מקסים! אני גם רוצה כזה כלב קטן ושעיר לכיס :) המדוזות מהממות , כך גם הכלבים המתוקים האלה . הלק הולם אותך ולמרות שלא זכיתי במגפיים , אני מאחלת לזוכה להנות משלל החום שוקולד ההורס שלה! .

    והמון הצלחה לנתן כמובן .

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top