יום חמישי, 5 בינואר 2012

Nude rodarte

על אף שלא נעים לי להודות בכך, הייתי אדישה לכל שיתופי הפעולה האחרונים בין H&M למותגי העל. אולי 'אדישה' היא לא המילה המדוייקת, כי הרי גם אני הסתקרנתי כשקיבלתי את הקומוניקטים הראשונים לתיבת המייל וקיוויתי לבשורות טובות (הו, הנאיביות!).


התקווה הזו התפוררה מהר, בערך כמו פרצופה הנמס של דונטלה ורסצ'ה, והסתכמה בכך שישבתי בבית חמוצת פנים וסירבתי להתקרב לעזריאלי. עם לאנווין עוד חייתי בשלום יחסי, למרות שהיה לי ברור שלא ארכוש משם דבר (רק את השרשרת רציתי, אני מודה!), אבל את הקולקצייה עם ורסצ'ה כבר ממש נהניתי לשנוא.


אני לא אוהבת את ההייפ המטורף סביב הקולקציות האלה, אני לא אוהבת את התורים שנערמים בכניסה להשקות ואני גם לא אוהבת את העובדה שכל מי שבחר לדלג על תורי הענק, אפילו אונליין לא יכול לרכוש את אחד הפריטים במחיר שפוי, שהרי בימים כתיקונם סביר להניח שתתבקשו לשלם יותר עבור דגם 'נדיר' של H&M עם לאנווין מאשר על פריט מקורי של אלבר ידידנו בכבודו ובעצמו!

במשך כל תקופת הילדות שמעתי מסבתא שלי סיפורים על איך עמדה בתור, אי שם באוקראינה, שעות על גבי שעות כדי להשיג פריטי לבוש יפים עבור נכדתה הבכורה. חשבתי לתומי שסיפורי הזוועות אודות התורים הסובייטים כבר עומדים מאחורינו, ובטח שלא נצטרך לשחזר אותם בישראל 2011, ובשביל מה?


אני דווקא בעד שיתופי פעולה שנועדו 'להוריד' את מותגי העל אלינו, ההמונים. רק שבעיניי קולקציות הערב המפונפנות עומדות בסתירה לכל הקונספט העממי, ולכן לא ברור לי מה בדיוק אנחנו, פשוטי העם, אלה שלא מזדמנים למסיבות קוקטייל בכל שני וחמישי, אמורים לעשות עם שמלת טוטו אדומה? נסו להתהלך בשמלה כזו בכל מקום שהוא לא תל אביב, נראה אתכם!

לתומי חשבתי שכל הפואנטה היא להביא לציבור בגדים יומיומיים עם טביעת אצבע של המעצב האהוב עלינו, כך שבאמת נוכל להרגיש שמדובר בפריטים שנגישים לכולנו. זו גם הסיבה שאני תולה תקוות בקולקצייה עם מארני, אשר נדמה כי תצליח היכן שקודמותיה נכשלו- ותהיה פרקטית ונגישה.



אני לא זוכרת שום שת"פ כזה שבאמת ובתמים התרגשתי ממנו, לפחות לא מאז ימיו של מת'יו וויליאמסון ל-H&M, לפני למעלה משלוש שנים. גם אז הקולקצייה הייתה אמנם קצת צבעונית ומקושקשת מדי, אבל לפחות היה אפשר להתהלך איתה במהלך היום, טווסית וגאה, מבלי להרגיש חריגה בנוף המקומי.



את קולקציות הקפסולה של טארגט (ואולי גם את הרשת הזו תעלה לארץ? פריטי פליז?) לעומת זאת אני דווקא מחבבת, להוציא את הקולקציה האיומה עם מאלברי: הן מתאפיינות בקו קז'ואל, לא איכותיות במיוחד אבל גם לא מתיימרות להיות כאלה, ועל אף שהעיצובים לא צועקים את שמם של המעצב כמו במקרה של H&M, הפעם דווקא מדובר ביתרון.

אני לובשת: שמלה- רודרטה X טארגט, גרביונים- משביר, נעליים- D&G, ג'קט וצעיף- פוראבר21, משקפי שמש- מיו מיו, תיק- פורלה

כך למשל גם קרה שחיבבתי את הקולקציה שלהם בשיתוף הפעולה עם רודרטה, גם היא לא חדשה. על שמלות הלינז'רי ויתרתי, אני חושבת שנתן יתנגד שאצא ערומה מהבית, אבל דווקא השמלה הזו, עם ההדפס הכאילו תחרתי, נראתה מאוד חיננית בעיניי. יש שם כמה פריטים נוספים שלא הייתי מתנגדת לאמץ למלתחה.

שיתוף הפעולה האחרון שלהם שאהבתי, והיה מבריק בעיניי, היה זה עם מיסוני אבל עליו כבר ארחיב בהמשך. חוץ מזה היה גם שיתוף פעולה עם Anna Sui שהיה חביב, והמצטיינות מביניכן בוודאי גם זוכרות את שיתופי פעולה עם אלכסנדר מקווין וז'אן פול גוטייה- שתי אושיות מגניבות בכל קנה מידה אפשרי.


אז כל ההקדמה הזו נועדה כאמור להציג את השמלה החדשה שלי, תוצרת הרומן האסור בין רודרטה וטארגט. היא נרכשה אונליין אצל איזה מוכר זניח וחיש מהר קיבלה מעמד של שמלת מולטי טאסק- מסוג השמלות שאני מאוד מחבבת, כי הן נראות טוב בפני עצמן בדיוק באותה מידה שבה הן נראות נהדר במראה רב שכבתי, כמו זה שאתם רואים לפניכם.


אם כבר שמלת ניוד, החלטתי לצוות אותה לאיפור עיניים תוצרת פלטת הנייקד המהוללת, פלטה שלי דווקא לא יוצא להשתמש בה לעתים תכופות, אולי כי פיזית היא קצת גדולה ומסורבלת, ולכן זה לא כיף גדול לשלוף אותה ממגירת האיפור ביחס לצלליות בודדות וקומפקטיות יותר.

אני שייכת לוותיקות שקיבלו את הפלטה בוריאציה עם העפרון הדו צדדי, מה שגורם לי להרגיש מאוד מבסוטה מכיוון שאני מעריצה עפרונות של אורבן דיקיי. על גלגל העין הנחתי את Sin, בקפל העין הנחתי את Toasted וטישטשתי עם buck, התיחום הוא כאמור עם עפרון הויסקי, ואותו טשטשתי עם Darkhouse, ועל עצם הגבה הנחתי את Virgin, הבהירה מכולן. הלוק הזה בהחלט נותן לי מוטיבציה לשלוף את הנייקד מהמגירה לעתים תכופות יותר.

מה איתכן? מה שיתוף הפעולה האחרון שאהבתן?

גילוי נאות: הצעיף ניתן לי במתנה מפוראבר21

7 תגובות:

  1. לובה, את נראת מדהים.

    אהבתי מאוד את הכתיבה שלך. במיוחד תזכורת על תורים באוראינה לבגדים ואוכל ומה לא..

    השבמחק
  2. לובה את נראת מדהים. אהבתי מאוד את הכתיבה שלך, ובמיוחד תזכורת על התורים באוראינה לבגדים, לחם ומה לא

    השבמחק
  3. השמלה שלך יותר יפה מכל הקולקציה גם יחד.
    היא מאוד פרחית לטעמי- ובהחלט לא שווה עמידה עם כל עם ישראל ואחותי בטורים כ"כ ארוכים (אני לא סובלת שיש המון סביבי...)

    האיפור מדהים:) אני מאוד אוהבת את הנייקד ואת אינסוף השילובים שלה!

    השבמחק
  4. יפיפיה שכמותך, השמלה באמת מאוד מאוד מוצלחת, אני מאוד אוהבת את הגזרה ואת האורך שלה.

    השבמחק
  5. אהבתי מאוד את המראה הזה. השמלה הזו היא ממש אני (ממממ....... :) וגם הג'קט. וגם התיק... :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top