יום שלישי, 31 בינואר 2012

סנאים וכלבים

את אחד מימי השישי הקרירים והנעימים של החודש האחרון הקדשתי לצורך ביקור בתל אביב ולמען מטרה טובה: מכירת בגדי וינטג' ויד שניה של עמותת 'הכלבים שבצל' בחנות החיות חוות רוטוויילר, שכל הכנסותיה הן קודש למפעל הצלת כלבים.

במסגרת המכירה ניתן היה לרכוש פריטי וינטג' לגברים ונשים במחירים מצחיקים (כאשר החנות המעולה 'המחתרת' שנסגרה לאחרונה תרמה גם היא פריטים נבחרים), לקנות צעצועים וחטיפים לכלבים במחירי עלות לרגל סגירת החנות המארחת וכמובן לאמץ כמה מהכלבים שבאו גם הם לרחרח במכירה.


במטרה לגייס מודעות לנושא, מתבקש לעשות שימוש במידע ובאימאג'ים קשים שבעצם מתארים בצורה המדוייקת ביותר את מצב הכלבים הנטושים בארץ, ובכל זאת, כשיוצא להתייחס לנושא הזה דווקא מהפן הכייפי והקליל, אני חושבת שזה משרת את המטרה בצורה לא פחות טובה, וזו הייתה המטרה גם במכירה הזו.



אחרי האירוע (שממנו יצאתי עם שק שלם של חטיפים לצאצאים), נפגשתי עם צחית, ליאור ושרי, המשפחה הקטנה והאהובה עליי. מי שלא זוכר, שרי הייתה האומנה הראשונה שלי ואהבת חיי, וכמובן שמאז האימוץ היא פרחה, גדלה והפכה לכלבה מהממת וללבה של המשפחה. אפרופו אומנה, אני שמחה לבשר שגם צימוק וגם צ'ונג אומצו יום אחר יום בקצב מסחרר, וקיבלו את השמות החדשים טימי וקולה (בהתאמה).



ישבנו לאכול צהריים בוולפנייטס, שם הזמנתי המבורגר צמחוני. במשך כל תקופת הצמחונות הלא- מאוד- ארוכה שלי מאוד רציתי לנסות המבורגר צמחוני ומעולם לא הזדמן לי, ובאותו שבוע יצא שאכלתי המבורגר צמחוני פעמיים, בפעם הראשונה בבלאק והפעם הזו.

אני מוכרחה להודות שההמבורגר של בלאק לוקח מבחינתי ובגדול, אם כי רק בדיעבד גיליתי שהוא מבוסס על ביצים וקצת התאכזבתי. בכל אופן, נחמד שגם במסעדות בשריות יש מנה שמוקדשת לצמחוניים, שיכולים ליהנות עם החברים מבלי להרגיש מקופחים.






עד כאן לחלק של הכלבים לפוסט זה, אבל הבטחתי גם סנאים, נכון? אז הפעם מדובר בחלק מהאאוטפיט שלי, שמבוסס על סריג נוסף ומבריק מתמנון, שנקנה בסוף עונה במחיר מצחיק של 60-70 ש"ח (לא זוכרת במדויק כי חלק מהסריגים עלו 60 וחלק 70). כבר אמרתי שאני אוהבת את תמנון, נכון? אז הנה עוד הוכחה.

הסריג הזה נזרק מעל השמלה הכל יכולה שלי מאסוס, ואת הלוק חתמתי עם המעיל הלבן של זארה, שהתאים במדוייק למזג האוויר והמגפונים הנוחים מגזית. הלוק הסופי? אינפנטילי ומתוק בדיוק כפי שאני אוהבת, ובעיקר נוח, מאוד נוח.






לסיום, מזכירה לכם שההגרלה של מוצרי ניוטרוג'ינה מתקרבת לסיומה השבוע.
זו ההזדמנות שלכן להירשם ולהשתתף. בסמוך למועד ההכרזה על הזוכה, תעלה כאן תחרות חדשה שתטריף לכן את החושים, שווה לעקוב!

19 תגובות:

  1. מהממת! ממש אהבתי את הבגדים, ובאופן כללי את מה שאת עושה למען בעלי חיים :-)

    השבמחק
  2. הסוודר עם הסנאים כל כך יפה! גם אני רוצה כזה, אבל חבל לי להרוס את עוצר הקניות הדי מוצלח שלי עד כה. (ובכלל, בטח עוד רגע ייגמר החורף)

    בפעם הבאה שאת בתל אביב - אני ממליצה בחום על ההמבורגר הטבעוני של בודהה בורגר. בכלל, על כל מה שיש להם להציע.

    השבמחק
  3. מענין, הייתי בבלאק ברמת החייל בשבוע שעבר וכל מה שהזמנתי היה גרוע. אולי נמצא סוף סוף מסעדה שמבכרת צימחונים על אוכלי בשר?

    הכלבלבים מקסימים, ואת יפהפיה כרגיל. את בטח מתחילה להשתעמם מהתגובות האלה הא?

    השבמחק
  4. טל- מי שמדברת! תודה מותק :)
    מרג'ורי- זה היעד הבא שלי. סריג ב-60 ש"ח, נותנים לך- לא תקחי?
    שרונה- הפוסט הזה עשה לי חשק להמבורגר של בלאק. אנחנו צריכות לקבוע לנו דייט וללכת לשם, מזמן לא ראיתי אותך.
    אולי תשאירי לי תגובות נאצה מדי פעם באמת? את כבר נשמעת כמו תקליט שבור

    השבמחק
  5. האמת שכמעט התפתיתי לקנות סריג מנצנץ(!) ב-60, אבל רק כמעט. הוא לא היה מושלם.

    השבמחק
  6. לא, אלין. חנות במתחם בזל (אולי יש עוד סניפים) שמוכרת בד"כ בגדים אפרפרים ולרוב יקרים לנשים יאפיות, אבל איכשהו מוצאת חן בעיני. מרגיע אותי להסתובב בה. כל כך מרגיע, שבמקום המנצנץ קניתי שכמיה שמחירה כפול (אבל עדיין הייתה ב-70% הנחה!)

    השבמחק
  7. לובה- הסריג של הסנאים נראה ממש חמוד והמעיל בכלל הורס! יש לך תמונה רק עם הסריג להתרשם?

    השבמחק
  8. אני חוששת שלא :( היה קר מדי כך שהצטלמתי רק עם המעיל

    השבמחק
  9. מותק, את ניראת מהמם. אני גאה בך על ההקפדה על לוקים מתוקים ונשיים. אני כבר מזמן נשאבתי לעולם הרבה יותר גראנג׳י מבחינה אופנתית. את כרגיל גם מאוד חמודה וטובת לב, שזה בכלל מקסים.

    השבמחק
  10. האמת היא שאני גם מתחברת לסגנון גראנג'י, עובדה שאהבתי את כל מה שלבשת לאחרונה, ובכל זאת, תמיד יוצא לי לחזור לאותה משבצת מבחינת לבוש, כנראה שזה מה שנוח ומוכר לי :)

    השבמחק
  11. את צודקת לגבי תמנון-הבגדים יפהפיים וזולים מאוד כל השנה ולא רק בסיילים. המעיל שלך מדהים!

    השבמחק
  12. תאמינו שקיבלתי את המעיל בהחלפה ממישהי שלא רצתה אותו?

    השבמחק
  13. גיליתי את הבלוג שלך רק עכשיו ורק רציתי לציין שכיף לגלות בלוג שיש בו גם מעבר לעולם השטחי שאנחנו כלכך אוהבות עם האיפור :)

    השבמחק
  14. Welcome!
    מקווה שתמשיכי לבקר :)

    השבמחק
  15. האירוע נקרא ממש כיף, ולמרות הקושי שבפרידה אני ממש שמחה לקרוא שצימוק וצ'ונג אומצו! איזה אושר:)

    גם אני טעמתי לראשונה את ההמבורגר הצמחוני של בלאק, והוא ממש טוב.
    בוולפנייטס אני מאוד אוהבת את הצ'יפס:P

    עשית לי חשק עז לסריג! ועוד יש סוף עונה בחוץ, לא??

    השבמחק
  16. אני ידועה כלא מבינה דבר וחצי דבר בסטיילינג אז אני פשוט יכולה לומר שהאוטפיט יפיפה! :) בדעה המאוד לא מקצועית שלי :]

    כל הכבוד על היוזמה הברוכה למען כלבים נטושים. חייבת לציין שהשבוע נפרש חיוך רחב מאוד על הפנים שלי (מסוג החיוכים המרושעים האלה) כשפורסם שאדם שנטש את כלבו הולך לשלם ובגדול על הנטישה.
    אני שמחה שסוף סוף במקום לחוקק חוקים דביליים (או להעלות הצעות לחוקים דבילים) באשכרה אוכפים את החוקים שכבר יש! הרי מה יעזור לחוקק חוקים שאף אחד לא מתייחס אליהם? חוק הכלבים המסוכנים, דבילי ככל שאני חושבת שהוא, הוא עדיין החוק. וכל עוד יש מליון מודעות ביד2 על הרבעות שלהם ואף אחד לא עושה כלום - ככה המדינה נראית (אגב, גם בעניין הזה שמחתי מאוד כאשר קנסו מספרי בעלות המלטות ואפילו החרימו את הגורים והולכים לעקר/לסרס אותם לפניה מסירה לבתים). אותו הדבר לחוק קיצוץ האיברים. יפה / לא יפה / נחוץ לא / נחוץ, אני שומעת את זה הרבה. אבל מה זה משנה? בישראל יש חוק - צריך לכבד אותו. לכן אם החלטתם להמציא חוק כזה - תעשו משהו, וגם כאן, באותה הזדמנות שקנסו את בעלי ההמלטות של הגורים ה"מסוכנים" קנסו גם בעלי כלבים שחתכו זנבות ואוזניים שגם זה מאוד יפה בעיני (לא שחתכו - שקנסו כמובן :))

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top