יום חמישי, 26 בינואר 2012

בניחוח אשכולית ורודה (והפתעה בסוף הפוסט)

אתמול הוזמנתי עם חברותיי לבלוגספירה להשקה סדרת המוצרים החדשה מבית ניוטרוג'ינה. ההשקה נערכה בחדר האירועים של ה-Kitchen Market, ממש מעל הקומה של השוק המרהיב בנמל ת"א, באווירה שכולה אוכל ואשכוליות ורודות.

כפי שניתן לנחש מהכותרת של הפוסט, האשכולית הורודה היא הסיבה שהתכנסנו כאן מלכתחילה: מדובר בסדרה  שאמורה להילחם בראשים השחורים ולטפל בתופעות הלא נעימות שמאפיינות בדרך כלל עור שומני.

בהתאם לכך, הפרזנטציה הכילה מידע מעניין לגבי טיפול נכון בעור שמן, וגם ניתן ערך מוסף לגבי המלחמה באקנה, השימוש ברואקוטן וכד' (סיפרו לנו למשל שתזונה נכונה לא באמת משפיעה על מצב העור, אלא מדובר בעיקר במיתוס).


קצת על האירוע

קשה לי להתעלם מהאירוע עצמו היות והוא היה מאורגן בצורה מקסימה. מזג האוויר הסתדר בדיוק לטובתנו כך שזה היה יום בהיר וחמים ללא ענן בשמיים, יום מושלם לביקור בנמל וכנראה שגם יום מושלם לניחוחות האשכולית הורודה והמרעננת שזכינו להסניף מכל עבר. מאוד התרשמתי מהארגון המופתי, מהאסתטיקה של המקום עצמו וכמובן מהאוכל הטעים.


מה ניוטרוג'ינה מספרים לגבי הסדרה?

מעיון בקומוניקט אני מגלה שהתרחיץ מסדרת האשכולית הורודה מדורג כמס' 1 בקטגוריית הניקויים הרגילה והרפואית. הנוסחה הייחודית אמורה לנקות לעומק את העור כדי לסייע בהעלמת הפגמים הבולטים. יחד עם זאת, מדגישה החברה כי המוצרים אינם אמורים לייבש את העור, כאשר הניחוח של האשכולית אמור ללוות אותנו הרבה אחרי שמסיימים את רוטינת הניקיון.



ניוטרוג'ינה מבטיחים לנו הפחתה משמעותית במספר הקומודונים הפתוחים והפחתה משמעותית בספירת הנגעים, בפרזנטציה גם הובטח לנו שנראה תוצאות החל מהשימוש הראשון. אני כבר יכולה לאשר בקלות את ההבטחה הריחנית היות, והניחוח של האשכולית הורודה הוא אכן מאוד מורגש ואפילו עמיד ביחס לניחוחות של מוצרים אחרים שאני מכירה ומיועדים לאותו שימוש.

על אף שניוטרוג'ינה מדגישים כי המוצרים אינם אמורים לגרום לייבוש העור, הייתי בכל זאת מגדירה את קהל היעד המרכזי של הסדרה כנשים בעלות עור צעיר ומסוג מעורב עד שמן. גם העובדה שהפרזנטצזיה נגעה כמעט אך ורק במאפייני העור השמן חיזקה את התחושה שלי שזו לא בהכרח סדרה שתתאים לכל סוגי העור.




כמה פרטים טכניים לגבי הסדרה
  • תרחיץ פנים בניחוח אשכולית ורודה מכיל 200 מ"ל במחיר 90 ש"ח.
  • תרחיץ גרגירים לפנים בניחוח אשכולית ורודה מכיל 150 מ"ח במחיר 90 ש"ח.
  • תרחיץ קרם יומי בניחוח אשכולית ורודה מכיל 150 מ"ל במחיר 90 ש"ח.
  • את תרחיץ הפנים ניתן להשיג באיביי ב-12.18 פאונד כולל דמי משלוח ואת תרחיץ הקרם ניתן להשיג גם כן באיביי ב-19 דולר, כלומר כל אחד מהם יעלה כ-70 ש"ח (יתכן שאחרי המבצעים יהיה משתלם יותר לקנות בארץ).
שימו לב שהמחירים לא כוללים את המבצעים השונים, את המוצרים ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, ניו פארם, המשביר לצרכן וברשתות הפרפומריה המובחרות.


ניסויים בבעלי חיים

מיד כשהוזמנתי לאירוע התחלתי לחפש מידע ברשת לגבי הסוגיה הזו כדי לבדוק האם יש טעם שאגיע או לא. המידע באינטרנט היה מאוד סותר, ובעוד שחלק מהרשימות הכניסו את ניוטרוג'ינה לרשימה השחורה יחד עם הקונצרן ג'ונסון & ג'ונסון, רשימות אחרות התעקשו בתוקף שניוטרוג'ינה עצמם לא מבצעים ניסויים אלא מתפקדים כיחידה נפרדת לחלוטין.

החלטתי להגיע לאירוע בכל זאת ולו כדי לברר את הנושא בעצמי. במהלך הפרזנטציה הובטח לי שניוטרוג'ינה אינם מבצעים ניסויים בבעלי חיים, ולכן ביקשתי לאמת זאת באמצעות הצהרה פורמלית. הבוקר נחתה אצלי במייל ההצהרה הבאה:


The Neutrogena brand does not test its cosmetics products on animals, and we follow the requirements of the European Union animal testing ban worldwide, except where required by law or government authorities.  

In addition, our company is a member of the European Partnership on Alternative Approaches to Animal Testing (EPAA), an organisation which is lead by industry and the European Union (EU) committee on a joint basis, which aims to develop alternative methods to animal testing for safety assessments.  The cosmetics industry in the EU has performed pioneering work in this area.  The cooperation of a variety of parties including national and European authorities, consumer protection organisations, and animal welfare groups, has been instrumental in driving alternative approaches to animal testing.

הצהרה זהה שחררו לאוויר גם ג'ונסון & ג'ונסון עצמם. מה אומר לכן? אותי ההצהרה לא מספקת, כי ההסתייגות הזו לגבי החוק אומרת שניוטרוג'ינה מוכנים לבצע ניסויים בבעלי חיים כדי להיכנס לשווקים מסויימים שדורשים זאת.

בדיוק כפי שאנחנו כלקוחות יכולות לבחור בצרכנות מוסרית ולא ללרכוש מוצרים שנוסו על בעלי החיים, כך גם החברות עצמן יכולות לבחור לעבוד רק עם שווקים שלא דורשים בחוק ניסויים בבעלי חיים, אלא שרובן כמובן בוחרות שלא לעשות זאת, וניוטרוג'ינה היא אחת מהן.

מאחר ואותי ההצהרה לא סיפקה, אני מצרפת סרטון סקירה של הסדרה שמבשר טובות לגבי איכותה וההבטחות שמקבלים ביחד עם המוצרים-




ועכשיו להפתעה, החלטתי לחלק לצ'פר את אחת הקוראות של הבלוג מארז מפנק וכייפי שכולל את המוצרים הבאים:
  • תרחיץ קרם יומי בניחוח אשכולית ורודה
  • תרחיץ פנים בניחוח אשכולית ורודה
  • מגבת פנים ורודה ומפנקת של ניוטרוג'ינה עם הכיתוב Have a pink morning
  • סט לקים סדוקים של פופה בכסוף- שחור. סווטצ'ים של גרסת הזהב- בורדו תוכלו למצוא אצל מרינה







אז מה צריך לעשות כדי לזכות?

  1. אם טרם עשיתן זאת, הצטרפו כמנויות לבלוג באמצעות כפתור 'עקוב' המופיע בתחתית הפוסטים.
  2. לחצו לייק לפוסט באמצעות התוסף המופיע בתחילתו.
  3. כתבו לי בתגובה איך אתן שומרות על עור נקי ובאילו מוצרים אתן משתמשות.
  4. לא לשכוח להוסיף בתגובה את כתובת המייל שלכן כדי שאצור איתכן קשר במידה ותזכו.
תנאי ההגרלה

הזוכה תיבחר באופן רנדומלי מתוך כל המגיבות שמילאו אחר כל הסעיפים. הכניסה להגרלה מתבצעת מרגע פרסום הפוסט ועד יום ו', ה-03.02 בחצות. על הזוכה אכריז יום למחרת ואשלח לה הודעה למייל, במידה והיא לא תשיב לי תוך 48 שעות, אגריל את המתנה מתוך המגיבות שנותרו.

הפרס יאסף באמצעות הדואר או באמצעות איסוף אישי בתל אביב או באשדוד (ובתיאום מראש כמובן)
בהצלחה לכולן!

בלקים נעשה שימוש לצורך ההדגמה בבלוג בלבד
המוצרים נשלחו אליי מטעם החברות

44 תגובות:

  1. הצטערתי שלא יצא לי להגיע, נראה שהיה אירוע מקסים. המוצרים מותאמים לעור צעיר, היורשת בת ה 20 מאוד מרוצה מתרחיץ הפנים של נטרוג'ינה. עם ריח של אשכולית אדומה צריך להיות עוד יותר מוצלח.
    בד"כ יש 40% הנחה ואז המחיר בהחלט סביר.
    אני לא חובבת לקים סדוקים ואיני משתתפת בהגרלה. מי שתזכה בודאי תיהנה.

    השבמחק
  2. אני מאוד אוהבת את המוצרים של נוטרוג'ינה ואני ממש רוצה לנסות את האשכוליות האדומות (אחד מהפירות הדר שאני הכי אוהבת).

    אישית אני מנקה עם סבון של נוטריג'ינה ולאחרונה גם משתמשת במי פנים שלהם - כך שממש אשמח לזכות..

    את הלקים המתפוצצים אני פחות אוהבת...

    שמחה שחזרת לכתוב בלוג, הבלוג שלך הוא בין הראשונים שהתחלתי לקרוא:)

    must84@gmail.com

    השבמחק
  3. אני שומרת על העור בעזרת סבון ניקוי ומי פנים של ד"ר פישר. זולים ועושים את העבודה :)
    עוקבת כ- miriti@gmail.com ובפייסבוק כ- miriti_s@hotmail.com.
    תודה :)

    השבמחק
  4. אשמח להשתתף בהגרלה (:
    אני משתמשת בד"כ בסבון אקניל מאחר והעור שלי בעייתי למדי לצערי... לאחר מכן משתמשת בקרם לחות של ד"ר עור.

    shoshanna123@gmail.com

    השבמחק
  5. תגידי, את קיבלת ריליס לפרסם ככה ללא תמורה את הידיים והסלולרי שלי? D-:

    השבמחק
  6. אם אני לא מגיעה לאירועים של המשרד הזה, זה לא אומר שאני לא יכולה להשתתף בהגרלה, נכון? ;)
    רוטינת ניקוי הפנים שלי מפורטת היטב בפוסט הזה: http://falafelfashion.blogspot.com/2012/01/blog-post_08.html

    בגלל העור המעורב שיש לי, אני מאוד מקפידה על ניקוי טוב ואני אשמח מאוד להתנסות במוצרים חדשים שהותאמו לסוג עור כזה.
    אגב, קשה לי מאוד עם מה שנאמר שאקנה אינו מושפע מתזונה. העור שלנו הוא לחלוטין מה שאנחנו אוכלים ובעיקר, כמות המים שאנחנו שותים וזה, מניסיון אישי שלי, בתור מישהי שסבלה מאקנה בגירסא הבוגרת [לא המתבגרת]. מזל שלא הייתי שם, היתי [שוב] פותחת בדיון ובשאלות שבהחלט לא היו מוצאים חן בעיני המארגנים.

    מייל: falafelfashion@gmail.com

    השבמחק
  7. אצלי מרוב דובים לא רואים את היער יש לי מלא מוצרי טיפוח ואני כל הזמן מגוונת . הסרת איפור עם ה-מסיר (בה' הידיעה) של ביודרמה, אח"כ סבון,כרגע אני משתמשת בסבון ג'ל של קליניק ופילינג פעמיים בשבוע. מי פנים כמובן משלבת בין מי הפנים של קליניק, דקלאור והולילנד לסירוגין. ולבסוף סרום (אידיאליסט) ולחות. מעולם לא ניסיתי את המוצרים של נוטריג'ינה ואשמוח לנסות (: כמובן שאני עוקבת (סמויה רוב הזמן) ועשיתי לייק. linnroytman@gmail.com

    השבמחק
  8. גם אני אשמח להשתתף בהגרלה , מקווה שביצעתי את ההוראות כמו שצריך כי זה חדש לי :)
    יש לי עור שמן ואני מבצעת פילינג כמעט יומיום מפני שהוא קצת בעייתי , בגלל מצבי הכלכלי העגום מעולם לא ניסיתי מוצרי יוקרה מן הסתם אבל מגיל ההתבגרות דגמתי מלא מוצרים זולים-בינוניים וכיום בגיל 30 אני חושבת שמצאתי פתרונות שבינתיים הכי טובים לי , בתחום הפילינג :אני משתמשת בתרחיץ הגרגירים המקציף של קרליין , הוא זול יחסית במבצעים למיניהם והגרגירים שלו פשוט נתפסים על העור בצורה הכי יסודית שהכרתי עד היום , מבחינת מסכה לעור שמן , גיליתי את המוצרים של חברה איורוודית בשם ''הימלאיה'' ואני משתמשת במסכת צמח הנים שלהם כבר כמה שנים כשאני יכולה להרשות לעצמי לרכוש אותה , היא צמחית וטבעית ומבהירה ומנקה ומייפה מאד את העור הלא קל שלי :)סבון או קרם טוב טרם מצאתי ולקראת הקיץ בטוח שאצטרך לחפש .. תודה על ההגרלה וההזדמנות , נעים כאן מאד ~

    השבמחק
  9. אוי ,זאת נוש , שכחתי רק לצרף מייל ( קלאמזי ..) :

    sabubi@gmail.com

    השבמחק
  10. אפרת- כן, המחירים לפני ההנחה לא נמוכים, אבל הנחות של 40% זה מכובד לגמרי. אני גם לא טיפוס של קראקל בדרך כלל, אבל הלק הכסוף מהמם בעיניי

    מורן- מקווה בשבילך שתזכי :)

    מירית- אני בעד מה שזול ועושה את העבודה!

    שושנה- נשמע שהמוצרים של ניוטרוג'ינה יתאימו לך בול

    ישראלה- תתבעי אותי, אוכל לשלם לך בכלבים D:

    דוש- מותר, מותר, אני מאשרת :)
    היה לי אקנה קשה מאוד אפילו בגיל ההתבגרות, והוא חלף רק אחרי כמה שנים כשהתחלתי להשתמש בגלולות, במהלך כל השנים האחרונות ובפרט בשנתיים האחרונות העור שלי רגיש למדי, כך שעם כל הטיפים שחולקו לא התווכחתי כי זה לא משהו שאוכל להעיד עליו מניסיון.

    לגבי הנושא של בעלי החיים- זה כבר משהו אחר, כשנאמר לי שגם ניוטרוג'ינה וגם ג'ונסון וג'ונסון לא מבצעים ניסויים, זה היה נשמע תמוה בעיניי, כי זו עובדה ידועה שג'ונסון וג'ונסון מבצעים, אבל כאמור, ההצהרה הבהירה לי הכל, והאמת היא שאני אפילו מודה על כך שהם עשו לי סדר בדברים.

    נוש- (נוש ודוש, שמתן לב? D:), דונט וורי, זה קורה לי תמיד

    לין- טעם משובח יש לך!

    השבמחק
  11. טוב עקבתי כעוקבת ועשיתי לייק .

    איך אני שומרת על עור נקי ובאילו מוצרים אני משתמשת:

    טוב האמת שהעור שלי די טוב(רגיל) אין לי פגמים והוא די מאוזן. אבל יש שני מוצרים שאני מקפידה להשתמש בהם באופן קבוע וזה קרם לחות ומסיר איפור. מסיר איפור של לנקום וקרם לחות זה די משתנה אבל כרגע של קרם לחות אובליפיחה של שביט.

    מדוע אני לא משתמשת בסבון פנים כי שמתי לב שהוא מייבש לי את העור וגורם לי לאלרגיה וניסיתי די הרבה. עדיין לא מצאתי משהו שבאמת ישתלב לי עם העור בצורה נכונה אבל אני עדיין בחיפוש אחרי זה. אפרופו ניוטרוג'ינה אני שקלתי לאחרונה לנסות את המוצרים שלהם מכיוון שפעם קניתי מסכה לפנים שלהם והיא הייתה די טובה לי.

    הדוא"ל שלי:abcdefgh220@walla.com.

    אשמח לזכות ובהצלחה לכולן =)

    השבמחק
  12. שמעתי על הסדרה הזאת המון ביקורות טובות! אני גם מאוד אוהבת את ניוטרוג'ינה בכללי, ואני חושבת שהמוצרים שלהם מעולים.
    אשמח להכנס להגרלה!

    איך אני שומרת על עור נקי:
    יש לי עור שמן עם נטייה לפצעי בגרות (אני בת 17 אז זה יחסית הגיוני). לקח לי המון זמן עד שעליתי את השגרה שבאמת עוזרת לעור שלי.
    המוצר הראשון שאני משתמשת בו (בבוקר ובערב) הוא של Clarins. קוראים לו One Step Gentle Exfoliating Cleanser (with orange extract) אני מאוד אוהבת אותו! הוא עדין, ועדיין יש בו פילינג. קראתי פעם שהוא אמור להעיר את העור, כלומר, לגרום לתחושת רעננות בבוקר. אחרי זה אני משתמשת בקרם לחות של ניוטרוג'ינה, oil free, ושמה מעליו קרם הגנה לפנים של אווין. בערב מורידה איפור, עם מגבונים של ניוטרוג'ינה ואז שוב שוטפת פנים עם הקלרינס. אחר כך אני שמה מסיכה של לנקום שקוראים לה pure empreinte. קרם לחות, ולישון :)

    האימייל שלי: the.noa2@gmail.com

    השבמחק
  13. אני מנקה את העור כרגע בעזרת הסבון (כתמתם) של ניוטרוג׳ינה.
    בכל חודשיים אני מחליפה לסבון אחר שממליצים לי עד שאמצא את הסבון האולטימטיבי בשבילי... בינתיים הכתמתם מוביל!
    מאחר ויש לי עור שמן עם נטייה לאקנה ושחורים הקצבתי לעצמי 2 שטיפות ביום בלבד!!! שמעתי ששטיפות מרובות דווקא פוגעות בעור.
    אני לא משתמשת במי פנים כי הם תמיד אלכוהולים מידי והצמר גפן יוצא נקי בכל מקרה :)
    אשמח מאוד לנסות את האשכוליות!!
    תודה על ההזדמנות, המייל שלי - yifatiii@hoail.com

    השבמחק
  14. היי לך, לובה,

    קודם כל - זאת הפעם הראשונה שאני מגיבה לפוסט שהעלת, וזאת למרות שקראתי עשרות (אם לא יותר מזה!) שכתבת. אולי זאת הזדמנות טובה להגיד לך שאני נהנת ממך מאוד; מהכתיבה, מהגישה, מהסגנון המשובח (שרק הלך והשתבח עם הזמן!), מהעובדה שאת אינטיליגנטית וממש מדברת בגובה העיניים.

    אפסיק את המחמאות בנקודה הזו, ואגש לעיקר:
    1/ לא אעשה לייק לפוסט הזה, ברשותך, שכן אין לי פרופיל פסייבוק. זה לא אומר שאני לא אוהבת.
    2/ לגבי שגרת הטיפוח שלי - דווקא כמה שפחות, עושה לי יותר טוב. אני שוטפת את הפנים כפעם בשבוע עם דרמקס המהולל שקיבלתי מרופאת העור שלי (זהירות: מייבש!), ומדי כמה ימים (כשיש עלי איפור ו/או כשהעור עושה סימני עייפות) אני משתמשת במגבוני הפילינג של Balloons, שעושים את העבודה היטב (גם כאן צריך להזהר מאגרסיביות יתרה, הם עלולים לשרוט).

    רב תודות לך!
    rakefet.hasela@gmail.com

    השבמחק
  15. את ממש זריזה:)
    סיקרת בצורה מעולה, בדיוק מה שחשוב ורלוונטי.
    סה"כ אני נהנית להריח את הבקבוק כל פעם מחדש.

    אבל למתפוצצים למינהם אני לא מתחברת:)

    השבמחק
  16. אני כל כך אוהבת מוצרי טיפוח בריח אשכולית. מרגישה שהסדרה הזו יצאה במיוחד עבורי :)
    עד היום השתמשתי בתרחיץ הירוק של גרנייה, והוא טוב אבל לאור הריח הכה מפתה של האשכולית, אני סקרנית מאד לבדוק את הסדרה החדשה הזו. פשוט העור שלי נוטה יותר למעורב מאשר לשמן...
    bijoula

    adaya18@hotmail.com

    השבמחק
  17. איזה יופי!!

    יש לי איזה אובססיה קטנה לפנים שלי.
    מנקה בוקר וערב עם סבון פנים של ד"ר פישר מסדרת ג'נסיס לעור מעורב (כתום..) ובבוקר בנוסף מנקה עם מי פנים גם מסדרת ג'נסיס. וכמובן קרם לחות:-) (של ניו-סקין)
    -(וכמובן מנקה עם מגבת פנים ששייכת רק לי..)


    דווקא נשמע מעניין עם ריח אשכולויות!
    karingueron@walla.com

    השבמחק
  18. אני ממש אוהבת את כל המוצרי של נוטרוג'ינה, אני משתמשת במסיר איפור עיניים שלהם, במי פני, בסבון פנים ובמסכה. אני אשמח לנסות את סדרת האשכולית אדומה
    bariliutovich1@Gmail.com

    השבמחק
  19. העור הנקי שלי מתחיל משטיפה דו יומית (בוקר וערב) בסבון פנים מסדרת האורז של לאוקסיטן, לפעמים גם בצהריים אם אני מתקלחת או בא לי להתאפר מחדש לקראת יציאה בבערב.
    אחרי השטיפה אני מנקה עם מי פנים (הורודים של דקלאור), ומורחת קרם פנים (של גטינו) לשמירה על הלחות.
    אחת לשבוע אני עושה פילינג ומסיכה ביתית (של אנה לוטן) ובעיקר משתדלת להכניס לגוף שלי כמה שיותר מים כדי שהעור יראה זוהר ובריא.
    את המוצרים של ניוטרוג'ינה אני גם מאוד אוהבת, במיוחד את תרחיץ הגרגרים הכחול והנהדר שלכם שאני משתמשת בו פעמים בשבוע פחות או יותר.

    אני מנויה עוקבת כבר ממזמן וזה המייל שלי:
    Photofashionpassion@gmail.com

    השבמחק
  20. אני מכורה למוצרי לאוקסיטן ויש לי כמה תרחיצי פנים ופילינגים עדינים שלהם שממתינים לי בבוקר ליד הכיור ובערב במקלחת...
    המייל שלי הוא navy.dana בג'ימייל דוט קום (אני לא כותבת את המייל המלא במטרה למנוע פישינג של כתובות מייל לספאם. ממליצה לכולן לאמץ את ההרגל הזה).

    השבמחק
  21. אני מכורה למוצרים של Garnier.
    אני משתמשת על בסיס יומיומי בג'ל ניקוי לפנים ומי פנים Essentials המכיל תמצית ענבים.
    ופעם בשבוע שמה מסכה.
    יעל
    yaelfestinger@gmail.com

    השבמחק
  22. היי לובה! פוסט מקסים כהרגלך:-) אני עוקבת אחרייך כבר ממזמן ומאד נהנית:-)

    השגרת טיפוח שלי:
    ראשית שטיפת פנים עם סבון עץ התה של ד"ר כדיר (מהקוסמטיקאית) תוך שימוש במברשת פנים ייעודית, לאחר מכן שימוש בחלב פנים של קרליין וסוגרת את הטיפול עם מי פנים של "הסבון של מיכל" עסק בעל מוצרים טבעיים.

    המייל שלי:
    talichen86 at gmail dot com

    בהצלחה לכולן:-)

    השבמחק
  23. היי לובה,
    הצטרפתי כעוקבת לבלוג :-)
    שגרת הניקיון שלי -
    משתדלת לרחוץ לפחות פעמיים ביום את הפנים עם תרחיץ. התרחיץ משתנה לפי המבצעים בפארם. יצא לי לנסות גם את נוטרג'ינה ואהבתי.
    כיוון שיש לי עור מעורב שנוטה לפצעונים אני מורחת קרם פנים קליל, אוהבת מאד את נוטרג'ינה רב שימושי בקופסה הכחולה, יש לו מרקם קליל ועדין.
    לאחרונה רכשתי תרחיף יבוש פצעונים של סבוקלם, טרם החלטתי אם הוא שווה משהו, אבל יש לו ריח נחמד :-)
    חוץ מזה אני משתמשת פעם-פעמיים בשבוע במסכת גרגירים של גרנייה.

    המייל שלי:
    dafnadaf@yahoo.com

    השבמחק
  24. שלום ,
    אני מכירה את המוצרים של ניוטרוג'ינה עוד מהיותי ילדה(שנות ה-80 ככה ) . זכור לי על המדף באמבטייה סבון של ניוטרוג'ינה ,עוד כשגוון הסבונים שלהם היה בצבע כתום כהה. מדי פעם הייתי גונבת לאמא איזו לחיצה מהמשאבה ;)

    אז איך אני שומרת על נקיון עור הפנים :
    אני מקדישה יום בשבוע (בד"כ שבת,כי יש לי זמן )לטיפול עשרת אלפים מה שנקרא . אני מתחילה בפילינג מרענן עם סבון פילינג של ניוטרוג'ינה, לאחר מכן אני שוטפת את עור הפנים עם סבון של לקטופיל (עדין עדין ). וקרם פנים עשיר של ג'ייד . ובאמת רואים את ההבדל -העור אחרי מראה אפור (מעייפות השבוע ) נהייה בהיר יותר וקורן.
    כמובן במהלך השבוע ,מקפידה להסיר איפור ,ולהשתמש בסבון פנים ....
    זהו פחות או יותר...
    אני עוקבת אחרי הבלוג, עשיתי לייק...
    מיכל אנגלנדר
    המייל : mikey.e.26@gmail.com
    בהצלחה לכולן.....

    השבמחק
  25. אשמח להשתתף גם בהגרלה :)

    כיום מבחינת נקיון עור הפנים אני משתמשת בסדרת הVISIBLY CLEAR של ניוטרוג'ינה - תרחיץ פנים (היחיד שהגרגירים שלו נעימים לי ולא שורטים אותי) ובקרם פנים תואם.
    למרות שלאחרונה בגלל פצעונים עברתי בהמלצת הרופא לתרחיץ של אקניל ווש, אבל הוא תכף נגמר ובטח אחזור לניוטרוג'ינה.

    לצערי אני לא משקיעה איך שהייתי רוצה, אבל אני לא מצליחה למצוא זמן למסכות פנים או פילינג יותר רציני...

    המייל שלי הוא osnatz@gmail.com
    ותודה לשקר החן ששיתפה את הבלוג שלך בפייסבוק!

    השבמחק
  26. היי לובה, אני מכורה כבר כמה שנים למי הפנים של קליניק שעושים פלאות לעור השמנוני שלי. מדי בוקר אני רוחצת את הפנים בסבון הפנים של קליניק ומשלימה במי הפנים. בערב אחרי הסרת איפור אני מנקה את הפנים עם המוס של קלרינס שגיליתי לאחרונה' ולאחריו שוב מי הפנים של קליניק.
    אשמח לנסות אץ הסדרה החדשה של ניטרוג'ינה, מה גם שהיא בורוד, אז מה עוד אפשר לבקש? (:
    noamat@hotmail.com

    השבמחק
  27. הריח יוצר את החוויה אז אני שם....
    אני בגיל גבולי ולכן אשמח לנסות את המוצר ולראות שאולי הוא גם מתאים לגילאים קצת יןתר בוגרים.

    לובה הבלוג שלך מקסים, אחלה טיפים

    אני משתמשת בפילינג של גרניאר שמאוד עדין ומנקה בצורה טובה את העור הפנים ואינו מיבש שזה מאוד חשוב , ולאחר מכן בקרם לחות בוקר וערב של גונסון&גונסון מעולה.

    בהצלחה לכולן

    שירה
    zavadskshirel@gmail.com

    השבמחק
  28. לטיפוח העור, אני שוטפת פעמיים בשבוע את הפנים בסבון מוצק של Gluta pearl להבהרה ומיצוק של העור. בשאר חמשת ימי השבוע אני משתמשת במי הפנים ואז בסבון הפנים של clinique ולסיום מורחת תחליב לחות של clinique.

    (היות ואני מנומשת, אני מנסה כמה שיותר לשוות מראה חלק ובריא לפנים שלי)

    מקווה מאד לזכות!

    lshan0285@gmail.com

    השבמחק
  29. מה עניינים ? ;) אז אני מטפחת את עור הפנים בסבון פנים של go clear שנקנה בארה״ב והוא פשוט מדהים! ולעיתים מגוונת עם סבון של ד״ר פישר על בסיס אלוורה לעור שמן!
    Tchelet_t@walla.com
    :)

    השבמחק
  30. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  31. אני משתמשת בסבון 3 ב1 של הולילנד - הוא מסיר מעולה לכלוך ואיפור ומותיר עור נעים למגע.
    המייל שלי: tali.mittelman@gmail.com
    אחלה הגרלה!!

    השבמחק
  32. רגע רגע, גם אני!
    משתמשת במגוון מוצרים בו זמנית ומגוונת לפי הצורך ומצב הרוח.
    כרגע- בוקר וערב סבון פנים (קלרינס/ לנקסטר/ ניוטרוג׳ינה שנקנה לא מזמן) ובערב גם מי פנים (פופה/ פיוט). פעם בשבוע פילינג (ג׳ובנה) ומסיכת ניקוי (קליניק). מדי פעם תכשיר ניקוי מתחמם של אסתי לאודר.
    המייל שלי- sandy.fialkov בג׳ימייל
    בהצלחה לכולן ושבת מקסימה :) 

    השבמחק
  33. ככל שהזמן עובר ככה אני לומדת לשנוא את ההגדרה הזאת "כשהחוק דורש עושים ניסויים". נו באמת.. פעם, חשבנו ברצינות שזה אומר - אם החוק דורש.. לא חשבנו שהחוק הסיני דורש :/

    בכלל לאחרונה מצב השוק עם הניסויים בבע"ח הולך ומחמיר. בחיי שאני כבר לא יודעת מה לקנות. ואני כבר פתאום מוצאת את עצמי לא זוכרת מי שייך למי ולמה. עוד סיבה לעשות את הרכישה ברשת (כשיש זמן לבדוק תוך כדי באתרים השונים אם החברה עושה/לא עושה ניסויים בבע"ח).

    האמת, קראתי את הפוסט אתמול, אפילו לפני שההגרלה הסתיימה. אבל חשבתי לעצמי שאולי אני בכל זאת לא רוצה לקבל את המוצרים האלה במתנה. איכשהו זה יוצר טעם נפגם באג'נדה, לא?

    השבמחק
  34. ככל שאני קוראת ולומדת על הנושא הזה יותר, כך אני מרגישה גם יותר מבולבלת. כנראה שהמסקנה המתבקשת היא לקנות אך ורק מוצרים שבוודאות לא נוסו על בעלי חיים, מה שמשאיר אותנו רק עם המבחר הלא גדול שקיים בארץ ועם כל מיני חברות שלא תמיד קל להשיג בחו"ל כמו אילמסקה וטארט. עוד לא החלטתי היכן אני ממקמת את עצמי בכל הסיטואציה הזו.

    השבמחק
  35. כמוני כמוך :/
    במקום מסוים אני ממש מבסוטה שהמוצרים שאני מקובעת עליהם ברורים באג'נדה שלהם.

    אני מאחלת לעצמי ש 2012 תעבור במהרה ותחליף אותה 2013 בלי ניסויים בבע"ח..
    (כמובן שיש לי עוד סיבות להריץ את השנה הזאת, אבל למה להיות קטנוניים? ;))

    השבמחק
  36. השאלה מה יקרה ב-2013 מבחינת החוק, עד כמה שידוע לי החוק הזה יתפוס רק על האיחוד, נכון? כלומר, בסין החוק שמחייב בניסויים ימשיך להתקיים ואז חברות שירצו להיות פעילות גם בשוק הזה ימשיכו לבצע ניסויים בבע"ח, לא?

    השבמחק
  37. אם הם יחליטו להפסיק לשווק באירופה ורק בסין אז החוק לא תופס לגביהם.
    אם הם רוצים להמשיך לשווק באירופה הם חייבים להפסיק..
    אז אולי אומרים "מיליון סינים לא טועים" השאלה אם החברות האירופאיות יעיזו לנטוש את השוק של עצמן....

    השבמחק
  38. שאלה טובה. קראתי שאסתי לאודר למשל, חייבת חלק גדול מהזינוק ברווחים שלה לכלכלת סין.

    השבמחק
  39. אני לא אומרת שלא.. אבל מה, היא תוותר על כל השוק האירופאי בשביל זה? או שהיא "בנתיים" מכניסה רווחים עד שהחוק החדש יצ לפועל?

    השבמחק
  40. לא יודעת, זה ממש הזוי. אם אסתי לאודר יודעים שהחוק החדש שיכנס לפועל ימנע מהם להיות פעילים בסין, אז בשביל מה מלכתחילה להשקיע מאמצים ולהרחיב פעילות בשוק הזה לתקופה קצרה כל כך?

    השבמחק
  41. אולי בגלל שהניסויים שהם עשו עכשיו בשביל להכניס את עצמם לשוק, יאפשרו להם למכור את אותם מוצרים שהם ניסו עליהם לסין, גם אם לא את שאר המוצרים (החדשים יותר?) שיהיו בתהליכים החדשים.
    אז זה "חצי נחמה" מבחינתם..

    השבמחק
  42. היי אני מעוניינת לרכוש תרחיץ אחד של ניוטרוג'ינה ובגלל שיש 1+1 אז אני קונה עם חברה, יש לי עור שומני...איזה תרחיץ היית ממליצה לי לקנות? את הג'ל את הגרגירים או את תרחיץ הקרם? האם ניסית את כולם? איזה תרחיץ נתן לך הרגשה יותר נעימה?..
    אשמח אם תחזירי לי תשובה למייל
    lee_nagar@walla.com

    השבמחק
  43. היי לי, כמו שכתבתי, בסדרה לא התנסיתי בעצמי מאחר וניוטרוג'ינה מבצעים ניסויים בבעלי חיים, כך שלצערי לא אוכל לעזור בסוגיה הזו.

    השבמחק
  44. שלום,
    איפה ניתן לרכוש את המוצרים??
    והאם מותר לנשים בהריון?

    תודה
    :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top