יום שני, 23 בינואר 2012

מסיבת ההחלפות של סלונה

ביום שבת הוזמנתי למסיבת ההחלפות הראשונה אי פעם של סלונה, ואני מוכרחה להודות שהופתעתי לטובה. קודם כל, זו מסיבת ההחלפות הראשונה שבה נכחתי בפורום כזה, כלומר לא רק בין חברות. כשלא מכירים את הנפשות הפועלות, אפשר רק לנחש איזו סחורה יביאו, וזו חלק מהסיבה שכל כך התרשמתי- כולן קיוו לקבל פריטים איכותיים ולכן כולן גם הביאו עמן פריטים איכותיים באותה רמה להחלפה. זה ממש לא מובן מאליו.



הרי הכי קל להביא למסיבה כזו פריטים סוג ב' ולצפות לאסוף אוצרות, אבל לא, כאן נשמר קו אחיד של איכות ורצון טוב, ואני מייחסת את זה לבנות שהוזמנו. אגב, הושמעה לא מעט ביקורת לגבי העובדה שהמסיבה הזו התקיימה בפורום של מוזמנות בלבד, ביקורת שאני לא הצלחתי לרדת לסוף דעתה. מסיבות כאלה ממילא מתקיימות בדרך כלל בין חברות, ולכן אני לא חושבת שאפשרי לפתוח אותן לקהל הרחב כי זה פשוט לא יעבוד.



אז מי כן הוזמנו לאירוע? בנות צוות סלונה כמובן, שאת רובן פגשתי בפעם הראשונה והתגלו כבנות מקסימות, בלוגריות אופנה, כמה קוראות של האתר וכל השאר היו חברות של חברות שבאו לעשות שמח. אני לא יודעת אם זה המקום עצמו שהשרה עלינו אווירה נעימה או השילוב בין השופינג המדומה לבין הקאווה שזרמה, אבל באמת ובתמים הייתה אווירה כייפית.



מבחינתי קונספט ההחלפות הוא מבורך. אני לא יודעת אם בפועל הוא גורם לנו לקנות פחות, אבל הוא בהחלט מסייע לנו לייעל קצת יותר את המלתחה. 'נפטרתי' במסיבה לא משק אחד אלא מארבעה שקים של פריטים שאני לא צריכה ובספק רב אם אשתמש בהם שוב. בתמורה קיבלתי שקית עמוסה בפריטים איכותיים שאהבתי וארצה ליהנות מהם גם בהמשך, כך שמבחינתי זו לא רק תחלופה הוגנת אלא גם ממש בריאה.



אז מה השלל שאיתו יצאתי? יש שני פריטים שאני מאוד גאה שהצלחתי לאסוף בזמן: שמלה של נעמה בצלאל וחצאית של רוס אובטה, חצאית בייסיק שחורה בדיוק כמו שחיפשתי. מה שיפה הוא שכל הנוכחות במסיבה היו לא רק בעלות טעם שונה אלא גם בעלות מידות שונות, כך שכל אחת אספה את הפריטים שאהבה מבלי להרגיש שהיא מתחרה עליהם.



כמה בנות אפילו דיווחו שהן הרגישו בהתחלה חוסר נעימות לאסוף פריטים ככה סתם, חינם אין כסף. כמובן שברגע שנכנסים לאווירה מתגברים מהר על חוסר הנעימות, ובכל זאת, עצם העובדה שהתחושה הזו קיימת רק מראה שהחלפות כאלה הן אינן נפוצות וחבל.



בסלונה מגדירים את המסיבה הזו כפיילוט, מה שאומר שבעתיד יתקיימו מסיבות במתכונת דומה. המטרה הייתה לעודד גם את מי שלא נכחה במסיבה, לארגן אירוע דומה בין חברות. הרי לכל אחת יש פריטים שהיא לא צריכה, אז למה להמשיך לאגור אותם?



אני תומכת נלהבת בכל מה שקשור ליד שניה ולראייה, אני פעילה באתר ההחלפות כבר שנתיים. אני יודעת שהרבה בחורות מרגישות סלידה לנוכח הרעיון הזה, אבל אני חושבת שברגע שמבינים שיד שניה לא בהכרח מתאר את כל מה שבלוי, ישן ולא רלוונטי, אלא אפשר ממש למצוא אוצרות- קל להתגבר על הרתיעה הזו.











צילום: דפנה טלמון




אז אם זיהיתם אותי בתמונות, בוודאי שמתם לב ששגעון הכלבים שלי הגיע גם לבגדים. הסריג שאני לובשת כאן הוא סריג השוס שלי: פנטזתי על חולצה דומה באסוס כשפתאום דווקא בתמנון, מכל המקומות בעולם, נתקלתי בסריג דומה להפליא ב-60 ש"ח בלבד. זה מוכיח את הטענה הישנה שלי שתמנון היא אחת הרשתות הטובות ביותר בארץ, בדיוק בזכות היותה עממית ונטולת יומרות, בדיוק כמו שאני אוהבת.


אז אמרתי לעצמי שאם כבר בולדוג מעטר את החולצה, מה יותר טבעי מאשר צילומים עם בולדוגית הסופר סייז האישית שלי (שידועה גם כפרי הבוקסרית). אני מאמינה שזו ההופעה הראשונה שלה בצילומים בבלוג, אך לא האחרונה. פרי אגב, הייתה משוכנעת שלטיול המוזר שלנו בחוץ הייתה מטרה אחת ויחידה- לגרש יונים מהחלון.


אני לובשת: סריג- תמנון, גופיה- רוס אובטה, ג'קט- דורות'י פרקינס, חצאית- פוראבר21, גרביונים- איביי, נעליים- מיו מיו

אחת התמונות מהצילומים עלתה לפייסבוק כבר ביום שבת כטיזר לקראת הפוסט הזה. תארו לעצמכם כמה גדולה הייתה ההפתעה שלי כשיום למחרת גיליתי שאלכסנדרה החליטה ללכת בעקבותיי (לא פחות ולא יותר!), כשלבשה חולצה דומה והתאבזרה בבולדוג צרפתי אוריגינלי. מצטערת אלכסנדרה, את חביבה והכל, ואפילו הקארה שלך נחמד, אבל אני יחד עם החולצה מתמנון ועם פרי- אנחנו לא רואות אותך ממטר!

מכאן

ולסיום- איפור, אלא מה? שוב חרגתי ממנהגי ועשיתי ניסיונות איפור, הפעם בהשראת סרטון של פיקסיוו שמרינה הפיצה לא מזמן בפייסבוק. על אף שעפרון טורקיז הפך להיות מזוהה בעיקר עם בר רפאלי, החלטתי להלביש אותו על מראה האיפור הרגיל שלי כדי להוסיף לו זריקת צבע.

מה שעודד אותי לנסות את המראה הזה הייתה העובדה שפיקסיוו השתמשו בפלטת MUA, שהזמנתי לפני מספר שבועות מאיביי בהמלצתה של שרונה. זו אחת מפלטות הדראגסטור הטובות ביותר שנתקלתי בהן והיא לחלוטין נותנת פייט ראוי אפילו לנייקד של אורבן דיקיי. אם אתן טסות לאנגליה בקרוב ויש לכן אפשרות להשיג את הפלטה במחיר המקורי שלה- 3 פאונד, תעשו זאת, באיביי היא עולה כ-50 ש"ח כולל משלוח.





15 תגובות:

  1. חייבת לציין שמסיבת ההחלפות נראת מהתמונות כאירוע כייפי ומאוד הצטערתי שלא הגעתי אליו.
    התבלבלתי וחשבתי שזה יקרה בסופ"ש הקרוב ולא זה שהיה וכשהבנתי שהתבלבלתי, היה כבר מאוחר מידי. אולי פעם הבאה.
    פלטת הצלליות נראת מאוד מוצלחת ואני אישית מאוד אוהבת לשלב עפרון טורקיז באיפור שלי. בעיני זה מאוד מחמיא לעיניים חומות דווקא.

    השבמחק
  2. ראיתי אותך ברשימת המוזמנות ותהיתי אם תבואי. כשלא הגעת ניחשתי שמזג האוויר הכניע גם אותך :)

    השבמחק
  3. טוב, את ידעת כבר מראש שלא אבוא ותאמיני לי שאפילו בונציה הצטערתי על כך. בעיקר כי ידעתי שבמסיבת ההחלפות חם יותר.
    אבל ברצינות, זה ניראה מדהים, גם האווירה, המקום והכל.
    יש מצב שזה יהפוך למשהו קבוע, או לפחות יקרה שוב, רק עוד פעם אחת?
    יש לי מלבד השמלה השחורה עוד המון דברים יפים להעביר.

    את ניראת מקסים עם הבולדוג ובלעדיו :)

    השבמחק
  4. תודה רבה על פוסט מקסים, אהבתי מאוד !! את אכן בלוגרית לתפארת ואני נהנת מאוד לקרוא אותו כל פעם מחדש(:

    ברצוני לשאול אותך 2 שאלות שאשמח מאוד אם תעני לי עליהן..:
    1. אשמח לשמוע את דעתך הכנה על מוצרי האיפור של ללין, במידה ויצא לך לפגוש בהם..(:
    2. גם אני צופה בערוצים שונים בקהילת האופנה והיופי ביוטיוב. אשמח לשמוע ממך באילו בנות את צופה, ולשמוע ממך אולי המלצות על כאולו שאיני מכירה..

    תודה רבה, ויום מדהים, עדן

    השבמחק
  5. היי לובה. אני קוראת לפעמים את הבלוג שלך ונהנית רוב הזמן מהכתיבה ומההירתמות שלך למען בעלי החיים, אבל שמתי לב למספר דברים ואני חייבת להעיר: אני לא מסכימה איתך בזה שזה לא אמור להפריע לאף אחד שהמסיבה היתה רק למוזמנות של סלונה.
    כלומר, אחל'ה. שתיתן קאווה, אכלתן תותים והחלפתן בגדים מעוצבים, כך שכל אחת שבה לביתה שמחה וטובת לבב מהמפגש הזה. כיפק היי! רק איך זה בדיוק תורם לקוראות שלא זכו לקבל הזמנה לאותו מפגש, בכך שאתן מפרסמות את זה בכל פינה אפשרית ברשת? למה לא להצטנע ולשמור את המפגש הסגור הזה לעצמכן? או שהמטרה היתה לעורר מהומה וסתם לעצבן?

    ונכון, החיים יפים יותר כשאת מקושרת לאנשים הנכונים, שנותנים לך הזמנות לאירועי השקה נוצצים ומתנות יח"צנות, ודוחפים אותך לכל מיני פרוייקטים מסחריים שונים או מעצבים עבורך בלוג.

    זה קצת צבוע בעיני, אני חייבת להודות. זה והעובדה שבתור צמחונית שפעילה למען זכויות בעלי החיים, את עדיין נועלת נעלי עור (Bיוניק, ככל הידוע לי זו חברה שההתמחות שלה זה מגפי ונעלי עור איכותיות. כי זה בסדר לנעול את החיה, אבל לא לאכול אותה?) ומשתמשת במברשות איפור של מאק וחברות נוספות, שעשויות משיער של סוסים ושועלים.

    את רוצה להיות אמיתית עם הקוראים שלך? תהיי אמיתית עד הסוף.

    אתי.ד.

    השבמחק
  6. ספי- אני לא יודעת אם זה יהפוך למשהו קבוע, אבל לפי מה שהבנתי יהיו מפגשים נוספים בעתיד

    מרג'ורי- בחיי שאין לי מושג ממי קיבלתי את מה שקיבלתי, הכל סודר באופן רנדומלי על השולחנות. פרט לשמלה ולחצאית שסיפרתי עליה לקחתי גם ג'קט בויפרינג, קרדיגן לבן מתוק ושמלה של גולף בצבע ממש יפה

    אתי- 25 קוראות של סלונה הוזמנו למפגש הזה ככל הידוע לי. שוב, זה לא היה יכול להתקיים בשום מתכונת אחרת כי זה לא הגיוני לקיים מסיבת החלפות המונית.

    מה יש לי להצניע כאן? זה סוד? אני כותבת על כל מיני דברים ולקחתי חלק במשהו מגניב ורציתי לכתוב עליו, כל קורא יכול לפרש את זה איך שבא לו, אבל לא הייתה לי שום מטרה לנקר עיניים. אם מישהי שקוראת את הפוסט תחשוב שזה רעיון נחמד ותרצה לארגן מסיבה פרטית שלה- אז מה טוב.

    לגבי העור והמברשות- הגעתי עם עצמי להחלטה שמעכשיו והלאה אני משתדלת לקנות רק מוצרים ידידותיים לבעלי חיים, גם בהנעלה וגם באיפור.

    עד לפני חצי שנה נהגתי לקנות בהנעלה ובתיקים כמעט אך ורק עור ומברשות של מאק היו החביבות עליי. אני לא מסתירה את זה, לא הייתה לי מודעות בנושא וזה מה יש.

    אני לא מצליחה להגיע למצב שבו אני זורקת/ מעבירה/ מוכרת את כל מה שאספתי עד עכשיו במשך שנים. אנחנו מדברות כאן על כמויות אדירות של מוצרים. זו החלטה שלי עם עצמי, אולי היא תשתנה בהמשך, וכמובן שאת יכולה לחשוב על זה מה שמתחשק לך וזו זכותך, אבל זה לא רלוונטי בכלל ליחס שלי לקוראים.

    כבר שמעתי לא פעם טענות שהופנו כלפי פעילים למען בעלי חיים על כך שהם אוכלים בשר או טענות כלפי צמחוניים שהם לא טבעוניים וכן הלאה.

    מעטים הם האנשים שהם מושלמים בהכל ואני לא אחת מהם. אני אומרת תודה לכל מי שעושה משהו על כך שהוא טורח לעשות את זה, אם את מפרשת את זה מההיבט של הצביעות- לגיטימי, זכותך.

    השבמחק
  7. הבגדים שלבשת פשוט מקסימים! איזה כיף לעקוב אחריך...

    השבמחק
  8. לובה שתביני שלא באתי הנה במטרה לתקוף אותך, אלא להשמיע את דעתי.
    סבבה שרצית לכתוב על משהו מגניב שלקחת בו חלק, ואני מכבדת את זה, אילולא העובדה שכל אחת מהבלוגריות האחרות עשתה את אותו הדבר כמעט, וגם האתר עצמו (סלונה)טרח לפרסם טיזינג לפני המסיבה עצמה, וסיקור מטורף אחרי, מכל היבט וזוית אפשרית, כאילו מדובר במינימום טקס גלובוס הזהב וכאילו בכוח אתן רוצות שישנאו אתכן.
    ('יאיי אנחנו הוזמנו ואתן לא!')

    גם לא הצלחתי לרדת לסוף דעתך ולהבין את הסנטימנטליות והרכושנות הזו שקשורה לאיסוף מוצרי איפור. לשמור ביודעין מברשות של מאק שעשויות שיער בעלי חיים, שלא בדיוק עברו תספורת אצל ספר חיות, אלא קיפחו את חייהם בדרך- לא דרך, לא מרתיעה אותך? היה מרתיע אותך יותר אם היה מדובר בשיער כלבים?
    גם לא כתבתי שיש קשר בין העור והמברשות לבין היחס לקוראים. זה פירוש שלך לדברים שלי.

    העליתי פשוט שתי נקודות שונות שעלו מקריאה בבלוג שלך; אחת שקשורה למסיבת ההחלפות ההיא, ואחרת שקשורה לרתיעה שלך מכל מה שמתאכזר לבעלי חיים, אבל לא מונע ממך לנעול מגפי עור של בי יוניק ועוד להצטלם איתן לשלל הפקות אופנה, ואת אמנם לא חייבת דין וחשבון לקוראים, אבל אני לא חושבת שאת כנה עם עצמך. זו דעתי.
    שיהיה ערב נעים.

    אתי.

    השבמחק
  9. הרעיון של מסיבת ההחלפות ממש נחמד,
    עד שקראתי את הפוסט לא כ"כ הבנתי את הרעיון (כשראיתי את הכתבות בסלונה)

    אהבתי את מה שלבשת ! :-)

    השבמחק
  10. בהחלט נראה כמו חגיגה לבגדים וללובשות הבגדים:)
    כיך לקרוא על אירוע מהנה ושנהנית ככה.
    הסריג מתמנון מקסים! והוא משתלב מעולה עם פרי:)
    הלכתי לחפש את הפלטה באיביי...

    השבמחק
  11. תודה רבה על פוסט מקסים, אהבתי מאוד !! את אכן בלוגרית לתפארת ואני נהנת מאוד לקרוא אותו כל פעם מחדש(:

    ברצוני לשאול אותך 2 שאלות שאשמח מאוד אם תעני לי עליהן..:
    1. אשמח לשמוע את דעתך הכנה על מוצרי האיפור של ללין, במידה ויצא לך לפגוש בהם..(:
    2. גם אני צופה בערוצים שונים בקהילת האופנה והיופי ביוטיוב. אשמח לשמוע ממך באילו בנות את צופה, ולשמוע ממך אולי המלצות על כאולו שאיני מכירה..

    תודה רבה, ויום מדהים, עדן

    השבמחק
  12. אתי- אילו היה מדובר במברשת אחת או שתיים, אז מילא, אבל אנחנו מדברים כאן, בייחוד עם ארון הנעליים שלי, על פריטים בסך אלפי שקלים.

    לא רק שזה לא יהיה כלכלי או פרקטי מבחינתי, אני גם לא ממש רואה איך זה יועיל. מה שנקנה כבר נקנה. גם אם אני אזרוק הכל לפח, זה לא יטהר לי את המצפון אחרי שנים שעודדתי צרכנות לא מוסרית.

    אני מכבדת את דעתך, אבל בסופו של דבר, אין טעם להמשיך להתווכח לגבי הנושאים הללו.

    לא ראיתי סיקור מטורף למסיבה של סלונה אחרי שהיא התקיימה, ראיתי פוסט של העורכת שלי, היה גם את הפוסט שלי ושל יעל אוריאלי, אולי היה משהו שפספסתי.

    בעיניי זה מיזם אדיר ואני תומכת נלהבת של החלפות כבר תקופה ארוכה, אבל אני לא אובייקטיבית מן הסתם ולכן גם לא אתווכח איתך.

    אם התחושה האישית שלך הייתה שכל האירוע הזה נועד לעצבן, הרי אין לי דרך לשנות את זה, גם אם אני לא מצליחה לרדת לסוף דעתך.

    כל החלטה שאני מבצעת לגבי הרגלי הצרכנות שלי הם שלי ושלי בלבד. אני משתפת את הלבטים שלי גם כי אני יודעת שיש אחרים שנמצאים במצבי וגם כי אני כל הזמן לומדת תוך כדי התנסות, אבל זו גם לא הזמנה פתוחה להטיף לי.

    אני לא אומרת שזה מה שאת ניסית לעשות, אלא אני אומרת שקל לשפוט מישהו או לבקר את ההחלטה שלו כשהוא חושף מידע אישי לגבי עצמו.

    עדן- תודה רבה על התגובה! מוצרי איפור של ללין אני מודה שלא ניסיתי, כך שלצערי לא אוכל לסייע לך בנושא.

    אני עוקבת אחרי אחיות פיקסיוו כמובן, Arose 186 (שהיא חמודה אבל גם קצת מעצבנת), Tiffany D, Gossmakeupartist וליסה אלדריג'. אלה העיקריים. גם את Emilynoel83 אני אוהבת, אבל בסך הכל, אני לא עוקבת אחרי המון סרטונים, הייתי מנסה לבדוק מה קורה בפורומי האיפור, אני בטוחה שתקבלי שם המלצות טובות יותר :)

    אורלי- זה אחלה רעיון ומשהו שכל אחת יכולה ליישם בקלות עם החברות שלה

    Peacha- תודה! אם את לא מוצאת את הפלטה אשלח לך לינק

    השבמחק
  13. למען האמת לא רואה את עצמי במסיבת החלפות,
    אבל יכול להיות מעניין לנסות פעם אחת.
    החולצה שלך שבתה את ליבי, והכלבה שלך יותר:-)

    והפלטה, אוווו הפלטה! בדיוק כמו שאני אוהבת, הצבעים אוו.. רוצה רוצה רוצה!!!

    השבמחק
  14. הי,
    גם לי הרגיש שיש איזה נפנוף, עניין המסיבה הפרטית.

    גם ההסבר/תרוץ שאי אפשר לעשות את זה כמשהו יותר המוני או פתוח.
    הייתי במסיבות החלפות פתוחות, שפורסמו בפייס, והיו בהם דברים שווים ביותר.

    הייתי בשוקי קח-תן שהיו (ויש) בהם דברים שווים ביותר.

    דווקא החלפות בין חברות נראות לי מאוד מוגבלות. לכל אחת מידות שונות, טעם שונה, ומראש המבחר הרבה יותר מוגבל.

    ואם את מאוד אוהבת מותגים ויד-שניה, ממליצה לך לחפש בפייסבוק את "ארון הבגדים", מכירה חודשית של בגדי יד שניה ברמה"ש.

    לגבי כל הפריטים שיש לך שעשויים מבע"ח.
    לדעתיה דבר הכי חשוב הוא שינוי העמדה. עכשיו ברור לך שהמצב הוא רע, שמתעללים בבע"ח, ואת לא רוצה להיות חלק מזה. זו נראית לי הנקודה החשובה. אם את רוצה להפיץ את זה הלאה, נראה לי חשוב עוד יותר!

    אני לגמרי מבינה את הטיעון שמה שנעשה כבר נעשה. בעצם הרכישה כבר עודדת בעבר, ועכשיו את רואה את הדברים אחרת. אם אותך לא מגעיל ללבוש/לנעול/להשתמש באביזרים הללו, אז באמת לא חושבת שזה משנה אם תיפטרי מהם או לא.
    עם זאת, להבנתי, שימוש בהם בצילומי אופנה (שהוזכרו פה, אין לי מושג במה מדובר), כן ממשיך לעודד שימוש ורכישת אביזרים דומים בידי אחרים.
    ועדיין, לא נראה לי שמדובר פה בצביעות, או בשקר עצמי, השאלה היא איך את מרגישה עם זה.
    ויכול להיות שבעתיד תרגישי עם זה אחרת. יכול להיות שלא.

    לנסות להמיר את דעתם של אנשים מעולם הוביל רחוק. לפעמים רק יוצר אנטי.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top