יום שלישי, 17 בינואר 2012

לעולם בעקבות אשדוד

תמיד משמח אותי לגלות מקומות חדשים שנפתחים באשדוד: כשבלאק סוף סוף נחתו בעיר מאוד שמחתי, כנ"ל לגבי ג'פאניקה, וכשסוף סוף הכריזו שבשנתיים הקרובות תיפתח גם כלביה באשדוד- אז כבר ממש נשמתי לרווחה. למרות שברור לי שאירוע הפתיחה של הבלאק לא שווה ערך לשמחה שארגיש כשהכלביה תיפתח את שעריה, כיף לדעת שנפתחים פה לאט אך בבטחה עוד ועוד מקומות שווים.

תחושה דומה עברה לי בבטן גם כשהוזמנתי להשקה של הסניף החדש של רונית רפאל באשדוד. מודה ומתוודה שחשבתי, כמו שבוודאי גם אתן חושבות, שסניף כזה מתרכז אך ורק באומנות האנטי אייג'ינג, ולכן הופתעתי לגלות שבמקום יוענקו גם טיפולי פנים ושירותי פדיקור ומניקור, בנוסף לתפריט הקבוע.


על אף שיש אינספור קוסמטיקאיות ומניקוריסטיות באשדוד, רשתות גדולות ונעימות שמעניקות טיפולי טיפוח לא היה ניתן למצוא כאן עד היום, וחבל. אחת הסיבות העיקריות שבגללן אני מעדיפה לטפל בעצמי אך ורק בבית ונמנעת מביקורים אצל קוסמטיקאיות  זה כי פשוט לא כיף לי, כי אם כבר התעללויות, אז אני בקטע של מזוכיזם טהור ולא צריכה גם את עזרתכן, תודה!

אז הפעם הגישה היא שונה, ורואים שנעשה ניסיון למתג את כל ענף הקוסמטיקה בצורה אחרת באשדוד. קודם כל, רונית רפאל בחרה לפתוח את הסניף המקומי שלה ב- K tower, שאלה מגדלים חדשים ומפוארים למדי הממוקמים בלבה של אשדוד, אה- לה מיני תל אביב.



שנית, השלוחה האשדודית מאוד מטופחת ומוקפדת, וזו אווירה שנעים להיכנס אליה כשבאים עם השאיפה לצאת משם גם כן מטופחות ומוקפדות. בעניין של העיצוב והבחירה במיקום, הם ללא ספק מקבלים ממני חמישה כוכבים בלי למצמץ.

גם בעניין השיווק אפשר להוריד בפני רונית רפאל את הכובע, ואני מייחסת את זה בין היתר גם לעובדה שהיא בחרה לפתוח את הסניף כאן בפריפריה. האירוע התנהל מאוד בגובה העיניים, ולמרות שהמקום, לפחות במונחים שלי, הוא מאוד מפונפן- האווירה הייתה מאוד קלילה ולא מחייבת.

להשקה הוזמנו נציגי המקומונים בצורה מאוד ממוקדת, רפאל עברה מעיתונאי לעיתונאי והתייחסה בצורה אדיבה לכולם, ולבסוף הוזמנו לארוחת צהריים במסעדת אידי דגים כל העיתונאים יחדיו וניהלנו שיחה, בין היתר גם על ההחלטה לפתוח סניף באשדוד, תוך כדי הארוחה.



זו גישה שונה מהרבה מותגים או מארגני אירועים אחרים, שבדרך כלל מנהלים שיחה כללית מבלי לדעת בכלל מי עומד מולם ועם מי הם מדברים. נחמד מאוד לראות איך רפאל עצמה מעורבת גם בהיבט השיווקי, מה שיכול להסביר את העובדה שהיא מצליחה לשרוד כשרבים אחרים נופלים.

אז חוץ מהאירוח הנעים, למדתי שלרונית רפאל יש שישה סניפים נוספים בארץ: בתל אביב, ירושלים, חיפה, רעננה, כרמיאל ונצרת. אז למעשה אשדוד היא השלוחה הדרומית הראשונה של הרשת, ואולי  לא האחרונה. מסתבר גם שרפאל הרחיבה את הפעילות שלה לחו"ל, הסניפים שלה ברוסיה ובשוויץ מצליחים מאוד ולאחרונה היא גם יצרה קשר עם רשת המלונות ארבע עונות במטרה לנהל את מרכזי הספא במלונות באירופה.



אחרי ההשקה, שהתקיימה לפני מספר שבועות, הוזמנו לטיפול פנים 'אוקסי- סטאר', לצורך התנסות בתפריט הטיפולים. מאוד חששתי מהטיפול הזה, ופחדתי להפוך את עצמי לשפן נסיונות מטעמו של מותג שידוע בעיקר באנטי אייג'ינג. מה לי ולאנטי אייג'ינג בכלל?

אז התחלתי לעיין בחומרים שקיבלנו בהשקה וראיתי שאת הטיפול לא ניתן להגדיר כאנטי אייג'ינג מובהק, וזה בהחלט לא טיפול פולשני, אלא טיפול יופי שאמור להחדיר לחות לעור, כך שזה כבר הרגיע אותי. הטוויסט? הטיפול מבוסס על תמצית כמהין שאמורה להפחית כתמי פיגמנטציה ופגמים נוספים בעור. כתוב גם שהתרכובת שבה נעשה שימוש במהלך הטיפול, ה- LEC40, נמצאת בתהליכי רישום כפטנט בלעדי של רונית רפאל.



המילה פטנט לכשעצמה קצת הבהילה אותי, מה גם שזכרתי היטב את טיפול הפנים האחרון שקיבלתי שבועיים לפני החתונה, שממנו יצאתי אדומה ובעיקר מאוד כועסת, ומאז נשבעתי שאני לא מתקרבת יותר לשום קוסמטיקאית. בסופו של דבר הבנתי שההבטחה הזו לא כל כך ריאלית ולא תזיק לי חוויה מתקנת.

טיפול האוקסי-סטאר

לפני קבלת הטיפול מקבלים שאלון שצריך למלא את פרטיו, אמורים לפרט שם לגבי רגישויות, תרופות או מחלות ידועות. התרשמתי שהטיפול היה מאוד סטרילי, שזו נקודה חשובה מאוד כשמדובר בעור הפנים. המטפלת שלי, מילנה, הייתה מאוד אדיבה והסבירה לי על כל שלב ושלב בתהליך הטיפול.

בשלב הראשון קיבלתי עיסוי קרקפת, שזו הנקודה הרגישה ביותר שלי בכל הגוף. בכל פעם שמתעסקים לי בשיער או בקרקפת זה מטמטם אותי, כך שאתם מבינים שכבר התחלנו ברגל ימין. משם המשכנו לפילינג עדין, טיפה מעקצץ, לצורך הסרת תאים מתים.

החלק הבא היה הפחות חביב עליי, בעיקר כי הוא נעשה בעונה הלא מתאימה, והוא כולל שימוש בחמצן ובאמפולת ה-LEC40. אני מתארת לעצמי שבקיץ השלב הזה בטיפול הוא בגדר תענוג צרוף אבל גם בחורף הוא לא נוראי כל כך, רק טיפה קריר מדי. על השלב הזה חוזרים פעמיים והוא נמשך כשתי דקות בסך הכל, כך שזה לא נורא.

צילום דני אופלינגר


לאחר מכן נעשה עיסוי פנים במטרה להזרים לשם דם, ובסיום העיסוי הונחה עליי מסיכה בעלת רכיב ויטמין C, ומעליה רפידת גזה ומסיכת אטימה נוספת כדי ללכוד בפנים את האמפולה ולאפשר לרכיבים לחלחל טוב יותר לעור. בסך הכל הטיפול נמשך כשעה.

מילנה הדגישה שמטרת הטיפול היא ליהנות, כך שלא תצאו מכאן סובלות או בוכות. מבחינתי זו הייתה בריחה מאוד נחמדה מהמציאות ובאמת זה היה נחוץ לי. מיד כשהסתיים הטיפול חזרתי להתעסק בדרמות הרגילות שלי אבל היה נחמד להתנתק מהכל ולו לשעה.



מילנה אבחנה את העור שלי בצורה נכונה, אמרה שכרגע הוא נוטה ליבש, שהוא רגיש, דק ואפילו קצת שקוף. שאלתי אותה מי קהל היעד של הטיפול הזה, והיא אמרה שהוא מתאים גם לנשים בעלות עור בוגר יותר, נשים הסובלות מפיגמנטציה ולנשים אשר עור הפנים שלהן הפך ליבש בגלל שגרת טיפוח לא נכונה. היא גם אמרה שבנוסף לטיפול האוקסי-סטאר, שאותו אני קיבלתי, אפשר לקבל סוגים נוספים של טיפולים אשר נעשה בהם שימוש ברכיבים משתנים, בהתאם לסוג העור, כך שלמעשה אפשר להתאים את הטיפול לכולן.

נקודה נוספת לחיוב: כאן לא דוחפים לך מוצרים, וזאת למרות שלרונית רפאל יש קו מוצרים משלה. בטיפול דומה שקיבלתי לפני כשלוש שנים, שיווקו לי באופן מאוד אגרסיבי מוצרים של דרמולוג'יקה. למרות שדרמולוג'יקה היא חברה נהדרת, ובסך הכל הרווחתי שרכשתי את המוצרים, אני חושבת שזה לא פייר לשווק לך מוצרים כשאת חצי ערומה, בחדר לח ונעים, וקוסמטיקאית עוטפת אותך במסיכה של רכיבים נעימים.



התוצאות

אז עכשיו נדבר על הת'כלס, מה חשבתי לגבי הטיפול? קודם כל, אציין שמטרת הטיפול, על פי החומרים שקיבלתי, היא להפחית באופן דרמטי את מראה הפיגמנטציה ופגמי עור אחרים, ליצור מראה אחיד לעור, להשיג עור חלק ונעים למגע וליצור גוון עור אחיד.

האם הוא עמד בציפיות? במבט ראשוני שמתי לב שהעור שלי נראה הרבה יותר מלוחח והוא באמת היה נראה קורן, כפי שהובטח. היה לו את הברק היפה הזה שבדרך כלל אני משיגה באמצעות שימוש במייקאפים בעלי גימור חי- רק בנטורל.

הובטח גם שהעור יראה עבה יותר ואני מודה שאת השינוי הזה לא הרגשתי. העור שלי עדיין נראה דק ושקוף, ועדיין חסרה לו האחידות הזו שמאוד הייתי מעוניינת בה, אבל כנראה שזה לא ריאלי כשמדובר בעור שהוא למעשה בלתי נראה. יום למחרת העור עדיין הרגיש נעים למגע ונראה באופן כללי טוב, אבל שינויים דרמטיים בסיום טיפול אחד לא נראו כאן.

לגבי שאר ההבטחות- אמנם הימים שלי כבת טיפשעשרה ששרפה את עצמה לדעת בחופי אשדוד הותירו בי מעט סימנים, בעיקר בדמותם של נמשים, לא הייתי אומרת שיש לי פיגמנטציה של ממש או פגמים בעור, ולכן אני לא יכולה להעיד האם הטיפול אפקטיבי במובן הזה או לא.

הטיפול גם אמור למצק את העור ולהפחית את סימני הגיל, וגם בהקשר הזה לא אוכל להעיד, מנפלאות גיל 24. מבחינתי מטרת הטיפול הייתה בעיקר הוספת לחות לעור היבש שלי ופינוק גדול. אני חושבת שאני בתור קהל יעד גבולית מאוד, ולכן אם אתן לא סובלות מבעיות מיוחדות או מעור בוגר אלא רק צריכות טיפול לחות, סביר להניח שתוכלו למצוא חלופות זולות יותר.

ועכשיו לחלק הכואב- טיפול האוקסי סטאר עולה 1490 ש"ח. מאחר ואני בחנתי את תועלות הטיפול בעיקר בתור טיפול יופי ולחות, אני חושבת שבנסיבות רגילות, אילו הטיפול לא היה ניתן לי כהתנסות, הייתי מוכנה לשלם עבורו כשליש מהמחיר שמבקשים.

אילו הייתי סובלת מפיגמנטציה שהייתה מפריעה, לי סביר להניח שהייתי מוכנה להוציא סכום גבוה יותר עבור הטיפול, אבל בהחלט לא את הסכום המלא שדורשים. ברור לי שהטיפול יקר בגלל שעושים בו שימוש ברכיבים שמוגדרים כנדירים ויוקרתיים  ושמדובר בפטנט של רונית רפאל, אבל מאחר והרכיבים האלה פחות רלוונטיים בשלב זה של חיי, אין לי סיבה להוציא סכומים כאלה על טיפולי יופי.

למי כן הייתי ממליצה את הטיפול? לנשים מעל גיל 35, שזה הגיל שבו העור מתחיל לאבד מכמות החמצן שבו, יש להן את היכולת הכלכלית ואת הרצון לפנק את עצמן בטיפול שהוא באמת נעים וכייפי. לגבי הפיגמנטציה- זה תלוי מאוד בעוצמתה ולכן הייתי ממליצה להתייעץ עם בנות הסניף ובמקביל לבחון שיטות נוספות לטיפול בבעיה.

אני יודעת שיש את ה-Even better של קליניק שמסייע להעלים כתמי פיגמנטציה, ולפי מה שכתבו הבנות בבלוגספירה הוא אמור לעבוד לא רע. מה שכן, היתרון הגדול בטיפול הזה הוא שאין לו תופעות לוואי והוא לא פולשני, כך שגם אם ניסיתן להעלים כתמים וזה לא עבד- לפחות לא גרמתן לעצמכן לנזק כמו שעלול לקרות בטיפולים אחרים.



בשורה התחתונה- התרשמתי מאוד לטובה מהסניף החדש באשדוד. הטיפול שקיבלתי היה ברמה גבוהה למרות שכרגע לדעתי אני לא קהל היעד שלו. עם השנים, כשאצטרך להתאים את הטיפולים לעור בהתאם לגיל שלי, סביר להניח שאקח את רונית רפאל בתור אופציה, אבל כרגע זה עוד רחוק ממני.

כמה פרטים טכניים לגבי הסניף-
הסניף נמצא במגדלי K tower  רח' שדרות ירושלים 18 / פינת רח' הרצל קומה 6, אשדוד
מס' טלפון  להזמנות-08-6210991

תגובה 1:

  1. איזה כיף שזה קל"ב!
    נשמע אחלה דרך לקחת הפוגה של שעה מהחיים והשגרה,
    ואני בעד עוד דברים לאיזור הדרום מת"א.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top