יום שישי, 13 בינואר 2012

רגעים קטנים חולפים מהר

כבר אמרתי שאני סאקרית של פוסטים מסכמים, נכון? בין אם מדובר בעוד סיכום שנתי טרחני כמו אלו שכיכבו החודש בכל בלוג בינלאומי שמכבד את עצמו, ובין אם מדובר בפוסט סיכום שבועי מקסים שגורם לי להמתין לו כל שבוע, או פוסט זוגיות מרגש שמסכם את התקופה שהייתה- תנו לי עוד, תנו לי כמה שיותר.

בכלל, אני טיפוס של סיכומים, זה מתבטא בכל מיני צורות בחיים שלי, אז החלטתי שאתן לזה ביטוי גם כאן, בייחוד בסיומו של שבוע עמוס ומעניין כל כך, אשר נחתם עם סופ"ש חורפי, מהסוג שחיכיתי לו מזה תקופה ארוכה. אז הנה הסיכום השבועי שלי, שמיועד לכל חובבי הז'אנר (אני יודעת שאתם שם!)


השבוע התחיל ברגל ימין. למעשה, הוא התחיל באופן כל כך חיובי, שהחלטתי להתחפש לביצה בטרנס, עם הסקיני הצהוב מטי.אן.טי שנראה למרחקים. צהובה ומרוצה מעצמי יצאתי לדרך, והגעתי לפינאלה של הקורס הראשון בלימודים, ולעוגה החזרזירית הזו, שהוקמה על גבי מסדר של וופלים טעימים.


הוא גם המשיך לא רע למדי, למשל כשחזרתי מהדואר עם כל מיני הפתעות נחמדות, כמו מטפחת הסוסים המפורסמת מאסוס, הפלטה האפויה של Wet n' wild ולק הגליטר של קולור קלאב מקולקציית החגים החדשה, שכבר מעטר את ציפורניי בכבוד.

אז חוץ מהמתנות שלי לעצמי, קיבלתי גם קרם ידיים מוקטן של ל'אוקיסטן להתנסות, כחלק ממהדורה מוגבלת שיוצאת בימים אלו ממש, עם אריזות אפריקאיות משגעות. רציתי קרם ידיים שיהיה קומפקטי דיו כדי שיתאים לאחסון בתיק האיפור, והנה, בדיוק בתזמון מושלם קיבלתי את הצ'ופר הזו מיחסי הציבור של המותג.



אמצע השבוע קיבל תפנית לא נעימה כשנתקלתי בפייסבוק בלינק לדיון באחד הפורומים, שעסק בכלב עזוב. מתברר שאחד מפעילי הפורום, אשדודי צעיר בעל כוונות טובות, הפיץ תמונה של טרייר מקסים שמסרב לעזוב את שטח הבניין שלו מזה כשבוע.

הילד האכיל והשקה את הכלב האומלל אבל כמובן שלא היו לו את האמצעים הנדרשים כדי לקחת אותו לוטרינר. כבר באותו ערב גייסתי משלחת חילוץ ונסענו למקום הימצאו של הכלב ואספתי אותו אליי. היצור המדובלל זכה מיד לכינוי 'ג'ון דו', שכן לא היה ברור למי הוא שייך, ומדוע המתין בציפיה רבה כל כך מתחת לאותו בניין.





ביום רביעי העניינים כבר ממש התחילו להידרדר, בעקבות מזג האוויר הסוער ששיגע את המדינה. למזג האוויר עצמו התכוננתי היטב, ולראייה- התלבשתי כאילו אני נוסעת למינימום סיביר, אבל איש לא היה יכול להכין אותי לפקקים, למונית ולאיחור האופנתי שדפקתי לשיעור, באופן מאוד לא אופייני לי.

כמה שעות קודם לכן גיליתי שג'ון דו המדובלל חש ברע, כששמתי לב שהשתן שלו יוצא עם דם. אני ונתן מיד ניחשנו שמדובר בדלקת בדרכי השתן (הרי הניסיון כבר הפך אותנו לסוג של וטרינרים חובבים), ובכל זאת, דאגתי מאוד לקטנצ'יק.

היתרון היחידי ביום הזה? הנוף, ותל אביב שהפכה לאפורה ומלנכולית מתמיד.





יום חמישי הפתיע אותי לטובה, אולי בסימן הסופ"ש המתקרב. נסעתי עם מירי המקסימה, חמושה בצימוק ובג'ון דו למרפאה הוטרינרית 'הקליניקה' בת"א, ואין לי מספיק מילים (וכידוע, זה מאורע נדיר) כדי לתאר עד כמה הצוות של המקום מקצועי, אדיב ונחמד.

התברר שג'ון דו הוא בעצם צ'ון צ'ון, שרדף אחרי כלבה מיוחמת ונשאר להמתין לה מתחת לחלונה ימים כלילות (ממש רומיאו ויוליה, הגרסא המשופמת). שמחתי לגלות שהמשפחה שלו מאוד דאגה לו, ואפילו החליטה על דעת עצמה לסרס את צ'ון צ'ון ברגע שישוב הביתה בשלום.

התברר שהוא אכן סובל מדלקת בדרכי השתן כמו שחשבנו, אבל כמובן שאחרי החזרה לביתו החם ועם טיפול מסור, הוא ישוב לפלרטט עם כלבות מצודדות צ'יק צ'ק. על אף שהוא העביר אצלנו בסך הכל שני לילות, אני מוכרחה להודות שאני אפילו טיפה מתגעגעת אליו.




והנה, הגענו ליום שישי. כמו כל עם ישראל, גם היום שלנו התחיל בסימן של חורף, חורף אמיתי. השילוב בין החורף לבין הסופ"ש הוא נהדר, ולדעתי יש דווקא משהו ממש כיפי בשקט ובביתיות הכביכול כפויה הזו, שמאפשרת למצוא עיסוקים כיפיים בפנים וליהנות מהרגעים הקטנים.


שיק אסקימוסי

אז נשאלת השאלה- מה בעצם עושים סופ"ש שלם במזג אוויר כזה?



אפשר ואף מומלץ לגשת לסופר השכונתי ולאסוף בשקית כמה מצרכים טעימים לשבת


יין, מישהו? אחלה בילוי לערב שישי


ואם כבר יש כל כך הרבה זמן פנוי על הידיים, לא יזיק גם לבשל משהו, לא?


זו הזדמנות נהדרת להשלים פערים בעבודה


או סתם לגלוש באתרים אהובים (ותודה רבה לטל שהכירה לי את האתר המופלא הזה)


בסופ"ש כידוע, הקלוריות לא נספרות, כך שזו הזדמנות נהדרת להתענג על כל מה שהשתדלנו להימנע ממנו במהלך השבוע


זו גם הזדמנות נהדרת לסיים סוף סוף את הספר, ההוא שהתחלנו לפני כמה חודשים ולא סיימנו. ג'יימס פריי, יש לי חשבון פתוח איתך.


ומה לגבי יום טיפוח מפנק ויסודי, מהסוג שאין לנו זמן עבורו אחרי יום עבודה? מימין לשמאל: שמן מרוקאי לשיער, קרם ידיים חמאת שיאה של ל'אוקסיטן, H2O של Bioredrma, קרם גוף בניחוח White flowers (האהוב עליי!) של בודי שופ ומסכת Out of trouble של Origins.



חברותיי חובבות האיפור בוודאי מנצלות את הזמן הפנוי ונטול המקיאז' לצורך ארגון שידת האיפור (העולה על גדותיה) או לצורך הריטואל השנוא אך ההכרחי של חפיפת המברשות. אני עושה שימוש במי הפנים של מאק, אגב, שעושים עבודה מעולה.



ומה מוסר ההשכל, חברים וחברות? מה שהכי חשוב זה להעביר את הסופ"ש הזה עם מי שאוהבים, כי הוא יסתיים לפני שתספיקו למצמץ

מקור

וכמובן שאפשר בכלל לא לצאת מהפוך!

לסיום, אשאיר אתכם עם סרטון השראה, שנתקלתי בו אתמול בפייסבוק, ואהבתי את תחושת ה"כל העולם כולו גשר צר מאוד" שהוא משדר-


MOVE from Rick Mereki on Vimeo.

18 תגובות:

  1. נהנתי מכל שניה של קריאה..

    אחד הפוסטים המחממים את הלב שקראתי לאחרונה :-)

    תודה ושיהיה לכם סופ"ש חמים, נעים ואוהב במיוחד ♥

    השבמחק
  2. פוסט פשוט מ-ע-ו-ל-ה!!!! אהבתי ונהניתי מכל רגע. הכל מצולם מדהים :)

    השבמחק
  3. מעיין- תודה! סופ"ש נעים גם לך, נצלי כל רגע!
    הבולשת- פוו, אז לא ביישתי אותך אם כך? אני ממש שמחה :)

    השבמחק
  4. פוסט מקסים !!!
    גם אני אוהבת לצלם נעליים כמו שבטח שמת לב, וגם פתחתי אלבום של תמונות כאלו באינסטגרם שנקרא:
    I LOST MY CHOO
    :-)
    התמונה שלך ושל צימוק מרגשת מאוד !

    השבמחק
  5. איזה פוסט יפה. התאהבתי בחמודונת שקופצת על המיטה :-)

    השבמחק
  6. לובה זה מקסים! את מצליחה להעביר בתמונות אווירה קסומה וזה פשוט מרגש... מאד נהנתי!

    השבמחק
  7. איזה פוסט כייפי :)
    שבוע טוב!

    השבמחק
  8. פוסט סיכומי מעולה!
    אני גאה לבשר שמתוך הנאות הסופ"ש ציינת פה חלקנו את עניין היין, האוכל הפוך והספר (כאשר היציאה מהפוך נוצלה אך ורק למטרות יין ואוכל...). היה כיף!

    השבמחק
  9. כרגיל אוהבת מאוד את התמונות שלך! הסופש אכן נגמר, כרגיל, מהר מדי...
    שונאת ימים קרים וגשומים כאלו.
    עם זאת גאה לומר שגם אני חפפתי את כל המברשות שלי!

    השבמחק
  10. באמת פוסט יפה!
    מאד ריגשת אותי כשאספת את "ג'ון דו" - אין הרבה צדיקים כמוך! יישר כח!!!

    השבמחק
  11. פוסט מקסים וג'ון דו כל כך חמדמד שזה משהו. כל הכבוד על היכולת הנפשית לאמץ לרגע כלבים עד שהם מוצאים את הבית הבא. לא פשוט...

    השבמחק
  12. התמונות תל-אביב בחורף מדהימות. ממש בלייד-ראנר. מצלמה משוכללת או תוצאה של אפליקציית היפסטרים?

    השבמחק
  13. תודה רבה בנות!
    מרג'ורי- שילוב של מצלמת דרעק (של סמסונג גלקסי), עם פילטר אפרפר והגשם, שעשה את רוב העבודה במקומי :)

    השבמחק
  14. מקסים!
    אני אוהבת בעיקר לקרוא את הסיכומים של אחרות ולא לכתוב כאלה בעצמי, לכן תמשיכי!
    לסדרה של white flowers של בודי שופ יש ריח משגע!
    אני שונאת לחפוף מברשות וביומיום משתמשת במנקה מברשות של מאק. אבל מגיע הזמן שאין מנוס ואין על סופ"ש למטרה הזאת.
    הכלבים שלך כל כך מתוקים!

    השבמחק
  15. פוסט מעולה!
    כל הכבוד לך על ג'ון דו! הכלבים שלך, גם הם, מתוקים במיוחד :)

    שיהיה שבוע נפלא!

    השבמחק
  16. רק עכשיו התפניתי להציץ בפוסט הכיפי הזה!
    שמחה שהתמכרת לעולם הפינטרסט, לאב יו ❤

    השבמחק
  17. בהחלט נראה כמו שבוע עמוס כל-טוב!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top