יום רביעי, 11 בינואר 2012

וו לג'ייסון וו!

רק לא מזמן כתבתי על שיתופי הפעולה בין רשת טרגט לבין מעצבי העל ועל כך שאני מעדיפה אותם על פני שיתופי הפעולה של H&M לדוגמא, וכבר הלילה פורסמו התמונות הרשמיות משיתוף הפעולה החדש של הרשת, עם המעצב העולה ג'ייסון וו, שעשו לי נעים בכל הגוף.

אז נכון, ג'ייסון וו הוא לא בדיוק אנדרדוג, אחרי הכל, אם מישל אובמה בחרה בו בתור אחד המעצבים החביבים עליה, סימן שמצבו לא רע כל כך. ובכל זאת, הוא נחשב לכוכב עולה, ובנוסף הוא גם צעיר מאוד (רק השנה יהפוך לבן 30), כך שמבחינתי מדובר בבחירה שונה ומעניינת, בייחוד אם משווים אותה לבחירה במפלצות האופנה מארני ולאנווין, שלא לדבר על ורסצ'ה.

אני חושבת שזו הפעם הראשונה בשיתופי פעולה כאלה, שאהבתי כל דגם ודגם, לפחות על פי אותן תמונות ראשונות. יש כאן שילוב בריא מאוד בין פריטים ליום יום לבין פריטים משודרגים יותר, שגם הם משמעותית יותר פרקטיים בהשוואה לשמלות הקוקטייל של אלבר אלבז לדוגמא.

הקולקציה נקייה, בלי יותר מדי טרנדים, שטויות או קשקושים, ולכן היא ככל הנראה תתאים הפעם למכנה הרחב ביותר, בין השאר גם בזכות העובדה שהמחירים עממיים מאוד (כפי שתראו בהמשך). אם שיתוף הפעולה עם מיסוני היה החביב עליי בשנה החולפת, יש לי תחושה שג'ייסון וו עומד לזכות בכתר החדש.

אגב, מאוד אהבתי את העובדה שהפעם במסגרת שיתוף הפעולה ימכרו גם תיקים וצעיפים, ואני כבר לחלוטין מפנטזת על תיקי הקלאץ' ועל מטפחת החתולים, שתתאים באופן מושלם למטפחת הסוסים החדשה שקיבלתי אתמול מאסוס.

Top: $32.99
Skirt: $29.99

Dress: $39.99
Bag: $24.99

Trench coat: $54.99

Blouse: $34.99
Skirt: $29.99
Clutch: $29.99

Sweater: $39.99
Dress: $39.99

Blouse: $34.99
Skirt: $29.99
Bag: $39.99

Sweater: $39.99
Blouse: $26.99
Skirt: $29.99

Dress: $34.99
Tote: $39.99

Dress: $39.99

Dress: $59.99

Tote: $39.99

Tote: $49.99

Bag: $49.99

Bag: $39.99

Bag: $24.99


תמונות נוספות+ מחירים תוכלו למצוא כאן
קרדיט לתמונות: טרגט

ועכשיו כמה פרטים טכניים: הקולקציה תנחת בחנויות וברשת החל מהחמישי בפברואר. לארץ היא לא תגיע מאחר ואין כאן סניפים של טרגט, אבל מי שיכולה להשיג את הקולקציה בארה"ב- כיף לה. אני אנסה להשיג פריטים באיביי, אני מניחה שגם אם הם יהיו טיפה יקרים יותר מהמחירים הנקובים, זה לא יהיה נורא כל כך.

מכאן

ובינתיים? אפשר רק לפנטז שגם אצלנו יום אחד אפשר יהיה לקנות ברשת, כל רשת שהיא, אפילו לא במסגרת שיתוף פעולה מפונפן כזה או אחר, תיק בקצת יותר ממאה ש"ח או שמלה ב-130 ש"ח במחירה המלא.

11 תגובות:

  1. וואו, מהמם! אהבתי כמעט כל פריט ופריט! שזה הישג די גדול מבחינתי.

    יש לך מושג מהו טווח המחירים של כל הפריטים שימכרו בחנויות טרגט? (כדי שיהיה לי למה להשוות כשאני אחפש אותם באיביי)

    השבמחק
  2. קולקציה מהממת לחלוטין, לבישה ונגישה. שזה 3 דברים שאי אפשר להגיד על רוב שת"פ האחרונים עם H&M לדוגמה..

    השבמחק
  3. ברור, הוספתי מחירים בכיתוב של כל תמונה, בעיקרון יש עוד כמה דגמים שלא נכנסו לפוסט, אבל גם הם מוצלחים, ואם תיכנסי ללינק בסוף העמוד, תוכלי לראות את הקולקציה ואת המחירים בשלמותה

    השבמחק
  4. אני ר-ו-צ-ה = ד-ו-ר-ש-ת! את התיק עם החתול השחור!!!!!!

    השבמחק
  5. איזה כיף לי!!!
    אני חיה בארה"ב!
    :)
    לובה, אני כ"כ שמחה שהבלוג שלך חזר!
    אם יש משהו שאת באמת רוצה מהקלוקציה, אני יכולה לשלוח לך ותחזירי לי דרך פייפל

    השבמחק
  6. תודה על השיתוף, בהחלט קולקציה לבישה, נקיה ושיקית! מטפחת חתולים מגניבה ביותר, גם אני רוצה!!!

    השבמחק
  7. קיטי- אני איתך, למי שולחים את החשבונית?
    ליטל- המון המון תודה! באמת! אני רוצה לראות מה יהיו המחירים באיביי, ואיך זה יהיה בהשוואה לרכישת הפריט בארה"ב+ עלויות השילוח, בכל מקרה המון תודה על ההצעה
    Oceanwind- אני בעד עצומה 'גם אני רוצה פריט חתולים'

    השבמחק
  8. אני כ"כ אוהבת את השת"פים של טארגט. הרבה יותר משל רשתות אחרות.
    אהבתי את הקולקציה והמחירים מעולים! ונא להלשין כשאת מוצאת באיבייי :)

    השבמחק
  9. באמת קולקציה יפה, מה שאני הכי אוהבת בקולקציות השת"פ של טארגט זה שהפריטים בד"כ לא ניתנים לזיהוי כ"קולקציה X", בניגוד לקולקציות שהיו עד עכשיו בטופשופ או בה&מ. בהצלחה בחיפושים!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top