יום ראשון, 8 בינואר 2012

ילדה טובה אשדוד (?)

אין הרבה מה לומר לגבי המראה הזה ולכן הפעם לא אכביר במילים, רק אציין שאני אוהבת את מחלקת האקססוריז של אסוס בכל לבי ו(בייחוד בתקופת הסיילים), שהרי בזכותה התאפשר לי להתחדש בעניבה מהודרת ומטאלית כמו זו בשישה פאונד בלבד.



החצאית היא של פוראבר21, ועל אף שברור לי שהיא לא תאריך ימים (פוראבר21 וטול זה שילוב בעייתי לכל הדיעות), היא מספקת כרגע את היצר שלי בחצאיות בלרינה, ובבוא העת תחליף אותה חצאית איכותית בהרבה שהוזמנה לאחרונה באסוס וטרם נחתה בארוני, גם היא תוצר של אותו סייל נהדר ומקולל.


הנעליים הן של סטיב מאדן, נרכשו לפני כמה זמן בשוק האשדודי וסווגו באופן מיידי כ'פנינת היום' הודות לתג המחיר השערורייתי שלהן שעמד על 20 ש"ח בלבד, והן כמו חדשות. למצוא באותו שוק ידוע לשמצה נעליים שיתאימו לכפות רגליי הזערוריות הוא שוס בפני עצמו, עוד מבלי להתייחס למותג המיוחס.



עדיין לא החלטתי האם זה סתם שילוב שהצליח או אמירה אופנתית של ממש, שהגיעה אליי הישר מימי 'הקטנטנות' והמדים של בית היתומים. יהי זכרה של בלן ברוך.


אני לובשת: חולצה- גאפ, עניבה- אסוס, ג'קט- רנואר, חצאית- פוראבר21, תיק- וינטג', גרביונים- איביי, נעליים- סטיב מאדן

האיפור לעומת זאת, היה מאוד לא אופייני לי, ולכן אליו אתייחס גם אתייחס: הוא מבוסס על צללית Deep truth של מאק, שלא מככבת אצלי בדרך כלל ברשימת השימושים, או יותר נכון לא מופיעה בה בכלל. לא מעריצה גדולה של צלליות כחולות אנוכי, ולצורך העניין גם של כל צבע בוהק אחר. בצלליות אני בדרך כלל נאמנה לצלליות טאופיות, כשמדי פעם אני מתפרעת עם צללית ירוקה או סגולה, כך שהפעם מדובר בצעד חריג, אבל לטעמי נוצר כאן מראה לא דרמטי או צבעוני מדי, מה שאפשר לי מאוד לחבב אותו.

כדי לאזן את כל הכחול הזה בחרתי לצורך הטשטוש ב-Style snob האהובה עליי, גם היא של מאק, בצללית Sabbath של אורבן דיקיי לצורך תיחום ובמסקרה Opulash בגוון כחול Themyscira, גם היא של מאק (מסקרה מעולה, אגב), מתוך קולקציית וונדר וומן השנואה.


ולסיום, קצת נחת מהמשפחה-


13 תגובות:

  1. את יפיפיה והחצאית מאוד מחמיאה לך!

    השבמחק
  2. האאוטפיט הזה מושלם. נקודה!

    האיפור הזה מאוד מחמיא לך(אני צריכה לקבל ממך קורס) והמסקרה של וונדר וומן באמת מופלאה, רציתי לקנות בשחור אבל לא נשאר.

    השבמחק
  3. בלן! אותה את מזכירה לי! יו...
    אם כי בלן נראתה כמו צועניה, את ממש לא. את הג'קט אהבתי יותר מהכל

    השבמחק
  4. נוסטלגיה- קטנטנות:)
    המראה הכללי מזכיר לי אשת עסקים עם סטייל משובח.
    הנעליים מדהימות- מציאה שיכולה לשמח יום קודר במיוחד!
    והתיק... אוי התיק!!!

    השבמחק
  5. אני סאקרית של חולצות מכופתרות וג'קטים קלאסיים וכשהם מגיעים בשילוב עם חצאית שכזאת וקישוט העניבה הזה, זה הופך להיות אאוטפיט מושלם. ביג לייק!

    השבמחק
  6. יפהפיה. כל כך הרבה נחת את מביאה לי!

    מוזר אבל, כשהחזקת את החצאית בפוראברבלה היא נראתה לי קצרצרה בהרבה.

    השבמחק
  7. Taywork- תודה רבה!
    מיכל- תודה
    Peacha- נחמד להיזכר בקטנטנות ככה סתם, לא? :)
    Dush- אסוס, אסוס, יציאות טובות יש להם לפעמים
    שרונה- החצאית התארכה תוך לילה כדי להתאים למידותיי הצנועות!

    השבמחק
  8. את לבושה מקסים אבל אני מסתייגת קצת מהאיפור. יש בו משהו נוקשה מדי לטעמי.

    השבמחק
  9. את ניראת מקסים והעניבה הזאת מדהימה ושיקית.
    אם ממש רוצים לקרוא לזה ילדה, הייתי מוותרת על הבלייזר ובמקומו לובשת סוודר דק אופר ומינימליסטי. לבלייזרים יש נטיה לבגר קצת. אבל אין ספק שהלוק הזה יפה מאוד!

    השבמחק
  10. מרג'ורי- תודה
    ספי- עזבי, אבל אז אני איראה ילדה, ונתן יחשב לפדופיל, רק דברים רעים יכולים לצאת מזה D:

    השבמחק
  11. ה-outfit יפיפה וקלאסי, כהרגלך :). ממש אהבתי את החצאית! לאחרונה קניתי לי אחת דומה מ-H&M רק באפור ומשיפון, אני שומרת אותה לימי הקיץ כי היא מאוד קלילה ואוורירית.
    אסוס מעולים, תמיד יש להם מציאות יפות במחירים מצחיקים!
    לגבי האיפור, גם אני לרוב נצמדת לגוונים טבעיים כמו טאופ, בז' וחום כי זה מרגיש לי יותר טבעי ויותר לביש ליומיום.

    השבמחק
  12. מקסימה ומעוררת השראה. רק תהיתי לעצמי , את נראיית לי מאוד גבוהה ופתאום נזכרתי שאמרת שיש לך כפות רגליים זערוריות. אז רק אם את מוכנה לאמר...מה באמת גובהך??

    השבמחק
  13. אלכס- אני גם סאקרית של אסוס, לחלוטין יש שם מציאות.
    אנונימית- בוודאי! הגובה שלי ממוצע עד כדי כאב- 1.63 בלבד, צר לי לאכזב :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top