יום שישי, 20 בינואר 2012

סיכום שבועי 20.01

הפוסט הזה אמור להיכתב בסגנון 'מיומנה של חובבת אופנה', אבל בפועל הוא יראה יותר כמו 'מיומנה של פעילה', מה שמסביר את ההיעדרות שלי מכאן בימים האחרונים. אני אפילו לא יודעת אם להגדיר את השבוע האחרון כחיובי או שלילי, הוא פשוט היה כל כך עמוס אירועים, שלא נותרה לי דקה לנשום. או לכתוב.

אז למה הוא היה עמוס כל כך?


נתחיל מצ'ונג. את צ'ונג מצאתי ביום ראשון, רק כמה ימים אחרי שמסרתי בחזרה את ג'ון דו הקודם, בעת שטיילתי בחוץ עם הכלבים הנוספים שלי. קראתי לו צ'ונג כי התגובה הראשונית שלו הייתה להתחבא מאחורי הרגליים שלי  בכל פעם שהוא נתקל במשהו שהפחיד אותו (ברוב המקרים זו הייתה פרי).


כמובן שהוא התגבר על הפחד שלו מפרי די מהר, ואז התגלה שמדובר בברנש לא תמים בכלל. למרות הכל, השם 'צ'ונג' דבק בו.


בין לבין גם היה צריך להתלבש, בעיקר ללימודים. הלק, אגב, הוא Let's dance מתוך קולקציית האביב החדשה של צ'יינה גלייז. במבט ראשון הקולקציה הייתה נראית לי צפויה ואפילו סתמית, אבל ככל שראיתי יותר ויותר סווטצ'ים שלה ברשת, היא התחבבה עליי יותר, עד שלבסוף נכנעתי והזמנתי כמה גוונים. זה הראשון, וכבר אפשר להכריז שזו אהבה.

ואיך אפשר סיכום שבועי בלי צימוק? אם הייתי יכולה לסכם במקומו את השבוע, כנראה שהייתי מספרת שהוא דווקא התחיל נחמד, עם כל מיני פינוקים מהגברת עם הקארה, אבל אז הוא הידרדר כשהוא מצא את עצמו מטושטש ונטול אשכים. אז כן, צימוק שלנו עבר סירוס, מה שהופך אותו רשמית לפנוי לאהבה ולמאמצים חדשים.


מזל שאפשר להתנחם במזג האוויר הקר והנהדר שהיה לנו השבוע


וחדשות כלביות טובות לשם שינוי: חברה מהלימודים אימצה את הגור הזה, שנמצא נטוש וקפוא בחדר מדרגות באשדוד בתחילת השבוע. כשפנו אליי כדי שאוכל לסייע עם מסירתו, שלחתי את התמונה של הגור לאותה בחורה בתור לונג שוט, כי לא חשבתי שיצא מזה משהו, והנה- היא התאהבה בו מיד, וכעבור יומיים כבר נסענו לשם, הגור אומץ והשמחה הייתה גדולה. שמו בישראל- צ'רמר, מתאים לו, לא?


ביום חמישי לקחתי את נתן ואת חולצת הסנאים שלי לארוחת ערב ב'בלזק', של נתי שפריר. זה היה הביקור הראשון שלנו במסעדה, שלקחה חלק בפסטיבל 'שף תאכל'. במסגרת הפסטיבל אפשר ליהנות מארוחה שלמה בת שלוש מנות ב-79 ש"ח לאדם, ואנחנו נהנינו ועוד איך.


את השבוע קינחתי במכירת הוינטג' של 'הכלבים שבצל' שנערכה בכיכר מילאנו בת"א. מעבר לכך שזו הייתה הזדמנות נפלאה להיפטר מעודפי הבגדים שאין לי בהם צורך, חידשתי את מלאי החטיפים והצעצועים של הכלבים לחודשים הקרובים (אני כנראה מגזימה), וכל זה במחירי עלות לרגל סגירת החנות שאירחה אותנו.

כמו שאפשר לראות, ביום הזה פגשתי את שרי, האומנה (והאהבה) הראשונה שלי למי שלא זוכר. היא נראית יפה ואנרגטית מתמיד, יחד עם המשפחה המהממת שלה. הביקור הזה באווירת הכיף של יום שישי והפגישה עם האהובים שלי בהחלט עשו לי טוב בסיומו של השבוע.

מכאן

ועכשיו? לנשום עמוק, לאגור כוחות ולהתכונן לקראת השבוע החדש.

3 תגובות:

  1. נשמע שהיה לך שבוע מוצלח במיוחד :)
    חבל שלא ידעתי על המכירה שהייתה לכלבים שבצל, יש לי פה סטוקים של בגדים מיותרים.

    אהבתי ממש את התמונות של צ'ונג עם פרי :))

    השבמחק
  2. חייה של פעילה לא נגמרים לעולם... אה? :-P

    שרי מדהימה. וגם צ'רמר! פלא שהיא התאהבה בו?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top