יום שלישי, 20 בדצמבר 2011

Who's that girl?

מי שקרא את כתבת מסיבת ההחלפות בסלונה בוודאי שם לב שאני נראית שונה לאחרונה. בדומה לכל ההחלטות המשמעותיות יותר שעשיתי אי פעם, כך גם ההחלטה להסתפר, על אף שבעיניי היא לא ממש נתפסת כעניין גדול, הייתה רגעית וספונטנית.

♫ ★♪ who's that girl ♫ ★♪

אני לא מאמינה שאטרח לתחזק את התספורת לטווח ארוך, בסופו של דבר אני מעדיפה שיער ארוך יותר (למעט המקרים שבהם מתחשק לי שינוי), אבל הצבע מלווה אותי נאמנה כבר למעלה משנה ובו אני בהחלט מתכוונת לדבוק. יש משהו בגוון הזה שמצליח להוסיף אור למבנה הפנים ואילו התסרוקת מצליחה לעגל אותן קצת, כך שמבחינתי מדובר כרגע בשילוב מוצלח.



כל הפריטים כבר הופיעו בבלוג בוריאציה כזו או אחרת, למעט הקרדיגן בעל ההדפס האצטקי- חלומה של כל קורבן אופנה כמוני, ומקורו הוא באופן מפתיע מרנואר- רשת שהיא לא בדיוק הפייבוריטית שלי בנסיבות אחרות. אלה בדיוק מסוג הדברים שמוכיחים לי שתמיד כדאי לתת צ'אנס נוסף.


אני לובשת: שמלה- YOOP, קרדיגן- רנואר, חגורה- זארה, מגפיים- בי יוניק, תיק- אלדו

אז כבר נאמר לי שאני נראית כמו נינט בתמונות האחרונות, אלא שבעוד זו מתחזקת לאחרונה מוהוק (אם אני לא טועה, קשה כבר לעקוב), הפריזורה שלי נראית כמו נינט בגרסת 2007-2008. תמיד אמרתי שהחדשות מגיעות לאשדוד בדיליי.

חג שמח!

4 תגובות:

  1. את יפהפיה אמיתית, התספורת מעולה, נינט יכולה לקפוץ והצילום האחרון - מעולה!

    השבמחק
  2. עכשיו כשכתבת על נינט, אני גם חושבת שיש איזה דמיון! מצחיק...
    אני אוהבת את הגוונים של האווטפיט והסוודר מרנואר באמת ממש מוצלח!

    שרונה
    Photo.Fashion.Passion

    השבמחק
  3. התספורת מאוד מחמיאה לך. באמת, לוק מאוד מוצלח :)

    השבמחק
  4. מדהים כמה שהסתפורת מחמיאה לך!
    והתוספת של השפתון בהחלט לוקחת את זה עוד רמה למעלה.

    אוהבת את שילוב הצבעים הזה , במיוחד עם העלים שבחרו להתלבש כמוך:)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top