יום שני, 12 בדצמבר 2011

Tarte-Licious

את חברת טארט הכרתי כשהתחיל הבאז ברשת סביב סמקי ה-12 שעות לפני כשנה. כל בלוגי הביוטי היללו את הפיגמנט ואת יופיים של הסמקים הללו והבלוגריות החלו לאסוף בנחישות את כל הגוונים  (שמונה במספר) שראו אור בסדרה.


במקביל התחלתי להיחשף למוצרים נוספים של החברה, הודות לבאז נוסף שהרעיד את הבלוגספירה, כשטארט החליטו לשחרר קולקציה במהדורה מוגבלת כהומאז' ל-True blood. מאחר והימים שבהם נהגתי להתלהב מגימיקים כאלה כבר מאחוריי (והרי אני בכלל לא חובבת ערפדים), החלטתי להתמקד בליין הקבוע והמשובח, והזמנתי בתור ניסיון שני סמקים.


הסומק הראשון שהזמנתי היה Natural beauty וכשמו כן הוא- אדמדם וטבעי למדי. הוא קיים גם בגרסת ה-Cheek stain שאותה טרם ניסיתי, ואני לא מצליחה לחשוב על סמקים שדומים לו באוסף הלא מצומצם שלי, שזה כבר יתרון.


אני אוהבת את האריזה של המוצר, שמזכירה לי קצת מקרונים צבעוניים, את התבליט של החברה המוטבע על גביה ואת העובדה שהיא משקפת את הגוון שמתחבא בפנים. גם העובדה שמתחבאת באריזה מראה לא מפריעה לי, בעיניי זה הרבה יותר שימושי מאשר כל אותן מברשות דרעק שבדרך כלל מצרפים כמתנה והן תמיד מוצאות את מקומן בפח.


הבא בתור היה הסומק Dollface שאותו הזמנתי בגרסת המיני. מדובר בסומק ורדרד, שנראה גם הוא טבעי מאוד. הוא מזכיר לי את הסומק Dandelion של בנפיט שרכשתי בסמוך לו, אבל מאחר ואני מאוד אוהבת סמקים כאלה, לא ממש מפריע לי שיש כמה שהם דומים באוסף.


סדרת הסמקים הזו נקראת Tarte amazonian clay blush 12 hour blush, שזה שם מפוצץ למדי עבור סומק בסך הכל, ומסוג השמות שתמיד גורמים לי לחשוב ששום דבר לא עומד מאחוריהם. הפעם הופתעתי לטובה, כי חוץ מהפיגמנט המרשים וגוונים המחמיאים, הסמקים האלה נמרחים כמו חמאה, קל מאוד להניח אותם ולקבל מראה טבעי, מבלי לעבד אותם יותר מדי לתוך העור.

מימין לשמאל: הפלטה, Natural beauty ו-Dollface


לא יצא לי לבחון את ההבטחה של טארט בנוגע לנושא העמידות (אם כי טמפטליה קבעה שהם לא עומדים במילה), אבל הסומק היה מונח עליי במשך כ-8 שעות מבלי שדהה אפילו קצת, ומבחינתי זה הישג מספיק מרשים.  הסמקים האלה קצת מזכירים לי בעמידותם את הסמקים הקרמיים, רק בגרסא ידידותית למשתמשת, לטובת כל מי שנרתעת מהפורמולה.

באור יום

המוצר הבא שהזמנתי היו הצלליות. הזמנתי את הרביעייה ואת שני הסמקים מאיביי והיא ספציפית עלתה לי ממש מעט (כ-70 ש"ח), וגם ממנה הופתעתי לטובה. אריזת העץ הייתה חידוש מבחינתי כי זה לא משהו שאני רגילה לו ממאק לדוגמא. הגוונים הם פרקטיים ויומיומיים ומכילים שילוב נכון של גוונים שימריים וגווני מאט. גם הפעם מדובר במוצר מאוד פיגמנטי, מהסוג שאין צורך להתאמץ כדי להשיג איתו תוצאות כבר בשכבה הראשונה.

עם פלאש

המוצר האחרון ברשימה הוא הברונזר Hotel Heiress שאותו דווקא קיבלתי במתנה ממוכר אדיר במיוחד שממנו הזמנתי סומק של נארס. היו לי יחסי אהבה- שנאה עם הברונזר הזה, כי פרט לכך שהאריזה שלו מהממת (שגרמה לנתן לתהות האם מדובר בשוקולד), הייתי משוכנעת שהגוון כהה מדי עבורי, ובאמת מדובר בגוון כהה יותר מהברונזרים הרגילים שלי. עם הזמן גיליתי שאם מטשטשים אותו היטב הוא לא נוראי אלא אפילו נסבל. לא בטוחה שזה מוצר שהייתי קונה בעצמי, אבל אם הוא כבר כאן- מה טוב.





אז עכשיו נשאלת השאלה מי אלה טארט? אז ככה- מדובר בחברת איפור שהוקמה בידי מורין קלי בשנת 1999, מתוך דירת חדר אחד לטענתה. היא מצהירה על עצמה כביוטי ג'אנקית כבדה, וסיפרה שתמיד חשה תסכול לנוכח העובדה שכל מוצרי האיפור שלה הכילו רכיבים לא בריאים וסינתטיים.

אז בעצם חוץ מאריזות מעוצבות, אנחנו מקבלים כאן לפי דבריה של מורין מוצרים שמכילים ויטמינים, מינרליים ופירות. בנוסף, טארט נמנעים מלעשות שימוש בפראבנים וחומרי בישום. חברת טארט לא מבצעת ניסויים בבעלי חיים, כך שלאור כל ההתפתחויות בתחום הזה בחודשים האחרונים, אין ספק שמרענן להיתקל בחברה שמקדמת אג'נדות שלא נוגעות להן לכיס.

את מוצרי החברה לא ניתן להשיג כרגע בארץ אבל מי שמזדמן לה לבקר בספורה יכולה לרכוש שם או לחילופין מאיביי כמו שאני הזמנתי. על אף שהרומן שלי עם טארט רק התחיל, אין ספק שהוא רחוק מלהסתיים, וכבר סימנתי לעצמי כמה מוצרים נוספים שאשמח לצרף למגירת האיפור:


התמונות נלקחו מכאן, מכאן, מכאן, מכאן ומכאן


בכיוון השעון, מלמעלה:
  • צלליות קרמיות שמאוד מזכירות לי את הפיינט פוטס של מאק, בגוונים מעולים. סווצ'ים לכמה מהגוונים אפשר למצוא כאן וכאן.
  • סמקים נוספים מהסדרה. בנוסף לשמינייה המקורית נוספו מאז עוד שני גוונים חדשים, אבל הם פחות הלהיבו אותי. אלה ששמתי עליהם את העין הם Blissful ו-blushing bride. את כל הסווצ'ים של הסדרה אפשר למצוא כאן.
  • Lip stains שנראים לי כמו מתמודדים ראויים לליפ באטרס החדשים של רבלון, רק אולי קצת פחות אטומים. סווצ'ים של הסדרה אפשר למצוא כאן.
  • Cheek stain בגוון Tipsy, גוון אפרסקי ונעים שבטח כיף להניח בקיץ. סווצ'ים אפשר למצוא כאן.
  •  


      אחרי שצפיתי בסרטון, שבו נעשה שימוש גם במייקאפ, קונסילר ופודרה של טארט שלא הכרתי, גיליתי למרבה ההפתעה שהם חזקים גם בתחום מוצרי הבסיס. ממליצה לקרוא ביקורות נרחבות יותר של המוצרים כאן, כאן, כאן וכאן

      יצא לכן להתנסות במוצרי החברה? אשמח לקבל המלצות לפייבוריטים.

      13 תגובות:

      1. את יודעת מה הדבר הראשון שקפץ לי? שנטורל ביוטי מזכירים לי את סמקים SALSA ROSE ו-FRANKLY SCARLET. כמובן שבסווטצ' הם נראים יותר פיגמנטיים אבל בהנחה עדינה לדעתי יהיה אותו אפקט.
        http://karlasugar.net/2010/01/mac-blush-springsheen-peachykeen-fleur-power-salsarose-frankly-scarlet/
        בכל מקרה היתרון ב-TARTE זה שהם חברה שעושה מוצרים ללא חומרים משמרים וגם הנושא של בע"ח. לא זולים אבל בהחלט מותג שהייתי שמחה לנסות כבר מזמן!

        השבמחק
      2. יש לי את סלסה רוז והגוון באמת דומה, אבל אין ספק שהגרסא של מאק דורשת הרבה יותר עבודה וכאן את יכולה פשוט להניח וללכת

        השבמחק
      3. לי יש סומק מ- Tarte את הגוון Amused ואני מאוד מרוצה ממנו גם מבחינת הגוון וגם מבחינת העמידות.
        מוצרים אחרים שלהם לא ניסיתי.
        הליפ סטיינס שבתמונה נראים מעניינים.

        השבמחק
      4. כמה שיותר המלצות על חברות ידידותיות לחיות יותר טוב!

        השבמחק
      5. ההשקעה משתלמת - יצאו סוואטצ'ים טובים! רק פעם הבאה תלבשי סוודר או תדליקי חימום ;-)
        טארט הם חברה שאני ממזמן רוצה לנסות, איכשהו עד עכשיו הם אף פעם לא קפצו לראש הרשימה של "TO BUY" (רשימה ארוכה יש לציין...). אבל מרוב שאני חמה על הסמקים האלה כבר הרבה זמן בהחלט יש מצב לרכישה בקרוב...

        השבמחק
      6. אני מודה שאני לא מכירה את המותג (חור בהשכלה?) בכל מקרה, האריזות פשוט מקסימות!

        השבמחק
      7. וואו גוונים מהממים! קראתי עליהם כ"כ הרבה . הזמנת אותם מהרשת ?

        השבמחק
      8. עשיתי לעצמי חשק עם הפוסט ועכשיו אני מנסה לבדוק מוצרים חדשים- מופרעת אמיתית.
        הבולשת- הכל מאיביי, סמקים בגודל מלא עולים לא מעט (משהו בין מאק לנארס) אבל רביעיות הצלליות עולות ממש כלום, וכך הסמקים המוקטנים. יש שם גם אייליינר ג'ל שאני יודעת שאת מאוד אוהבת, שווה לבדוק.

        השבמחק
      9. נטולי פראבנים? באמת מעניין. ובלי קשר, אולי תעשי איזה כפתורון לדפדוף בהיסטוריה של הבלוג? ראיתי שכל הפוסטים הישנים עברו לכאן, אבל נורא קשה להגיע אליהם.

        השבמחק
      10. מרג'ורי- Your wish is my command
        בוצע!

        השבמחק
      11. המוצרים שלה בוויש ליסט שלי כבר עידנים ואני לא מגיעה אליהם.
        גם הברונזר הזה....... :)

        חייבת לנסות אותם!

        השבמחק

      Template Design By Baby in Heels
      Back to Top