יום שלישי, 27 בדצמבר 2011

Medusa is 2 years (g)old!

ביום חמישי האחרון ביקרתי במסיבת יום ההולדת של מדוזה. כבר תקופה ארוכה תכננתי לבקר אותן בסטודיו החדש עם הרצפה המשובצת, אבל מעולם לא הזדמן לי, והפעם החלטתי לא להתעצל אלא לקפוץ אל הבנות בסיום הפרנזטציה של גארלן.



את מדוזה הכרתי לפני כשנתיים, כשמיראל ערכה פוסט היכרות עם המותג, שהיה אז ממש בחיתוליו. את הבנות עצמן, גילי ועדי, לא הכרתי באופן אישי ולא פגשתי באותו שלב, ואפילו את התיקים עצמם רכשתי באמצעות התקשרות עמן בפייסבוק ובאטסי.



בתור חובבת קלאצ'ים, שהיו בזמנו עיקר פרנסתן של הבנות, היה נחמד להיתקל בתיקי יד מעוצבים כמו של מדוזה, שלא הזכירו לי שום דבר דומה שראיתי בארץ ובחו"ל. גם טווח המחירים היה נגיש מבחינתי, וזו היתה הזדמנות נהדרת להתחדש בתוצרת ישראלית מבלי למשכן את הבית.

את הבנות אגב, הכרתי לראשונה רק ביולי 2010, כשביקרתי לראשונה במתחם התחנה לצורך כתבה. גיליתי בנות מקסימות ונעימות, חייכניות ותמיד שמחות להסביר ולקשקש. ההיכרות עמן רק חיזקה בי את תחושת החיבה כלפי התיקים שהן מעצבות.

עם הזמן הבנות הרחיבו את הרפרטואר שלהן והוציאו לאור גם תיקים שמיועדים ליום יום, והרי בואו נודה באמת- קלאצ'ים הם פריט נפלא אבל לא בדיוק פרקטי עבור כולנו. על אף שאני נשארת נאמנה לליין הקלאסי של הבנות (ועצם העובדה שמצאתי את עצמי מגדירה את הליין בתור קלאסי, אומרת משהו), נחמד שבשנתיים של פעילותן הן מצליחות להמציא את עצמן מחדש.


אפרופו שינויים, לקראת יום הולדתן השני, הוציאו במדוזה ליין תכשיטים, העשויים לראשונה משילובי מתכת, בצבעי הכסף והזהב. מעבר לכך שמטרת הביקור הייתה להתרשם מהסטודיו, רציתי מאוד לבחון את התכשיטים החדשים מקרוב.

הליין הזה, שהוא לא זול ברובו (השרשראות מטפסות לרף ה-700 ש"ח), מורכב מפריטי וואן פיס שיוצרו במיוחד לרגל אירוע. הקולקציה כללה שרשרת כסופה, שמופיעה גם בתמונה, ובה התאהבתי עד מעל הראש, אבל היא הייתה קצת מעבר לתקציב שלי ולכן השארתי אותה בינתיים בודדה בסטודיו.

טווח המחירים בסטודיו: 200-840 ש"ח

למה אני מספרת את כל זה? קודם כל, לצורך גילוי הנאות אציין שאין לי שום עניין מיוחד לפרסם את מדוזה מעבר לפרגון. אני מוצאת לנכון לפרגן להן דווקא בתקופה הזו, שבה מעצבים מוערכים ובוטיקים נחשבים נסגרים, ולעומתם ישנם לא מעט מתווכים שמוכרים סחורה תוצרת סין תוך כדי גביית עמלות בסך מאות אחוזים, ודווקא מצליחים לא רע. יש תחושה כללית של חוסר צדק באוויר (לא רק בהקשר הזה כמובן, אבל גם), ולכן חשוב לי לתמוך בתוצרת מקורית ובמיוחד במעצבות ישראליות שאני מעריכה ומכבדת.


אני מכירה בנות שמאוד מתלהבות מהמותג ויש לי כמה חברות שגם התחדשו בקלאצ'ים דומים לשלי, ומצד שני אני מכירה גם בנות שלא מצליחות להתחבר לעיצובים, אבל מה שבטוח- אי אפשר להתעלם מהתיקים של מדוזה, ואני מקווה שזה מה שיבטיח להן אריכות חיים בתחום כל כך הפכפך.

צילום: יח"צ

ואם כבר באקססוריז עסקינן, הרגשתי שזו מחובתי המוסרית לעדכן אתכם שהסייל באסוס עדיין בעיצומו, רוצו ומהרו (כדאי באמת למהר, הסחורה נחטפת שם במהירות בלתי נתפסת). ליקטתי כמה פריטים, דווקא ממחלקת האקססוריז של האתר, שהייתי שמחה לאמץ אליי בחום.


בכיוון השעון, מהפינה העליונה:

  • נעליים של אסוס, 35 ליש"ט (קיימות גם בשחור), מכאן
  • שרשרת פרספקס, 20 ליש"ט, מכאן
  • שרשרת של טלולה טו, 15 ליש"ט, מכאן
  • משקפי שמש עם מסגרת עגולה, 12 ליש"ט, מכאן
  • שעון ניטים (נשאר רק בשחור), 25 ליש"ט, מכאן
  • צמיד של אשיאנה, 15 ליש"ט, מכאן
  • עגילים גיאומטריים, 8 ליש"ט, מכאן
  • שרשרת חבל, 7.5 ליש"ט, מכאן
  • גרביוני שיבולת שועל (בתיאבון), 6 ליש"ט, מכאן

6 תגובות:

  1. מה המחירים של התיקים שלהם פחות או יותר ?

    השבמחק
  2. הוספתי את טווחי המחירים, בעיקרון המחירים הכי גבוהים מתייחסים לתיקים הגדולים בחנות, התיקים הקטנים יותר, כמו הקלאץ' שלי, עולים פחות

    השבמחק
  3. אני מצטרפת לצורך לפרגן למעצבים מקומיים בימים אלו, במיוחד אם מדובר בשתי פנינות כמו עדי וגילי [אני משוחדת, כי אני אוהבת אותן מאוד ☺].

    מעניין לעניין, באותו עניין - היה לי מאוד כיף לפגוש אותך, אחרי תקופה ארוכה שלא נפגשנו ולקשקש. מתנצלת אם עיכבתי אתכן והמשכתי ללרלר גם אחרי שאמרתן שאתן זזות...כזו אני, כשנחמד לי.

    השבמחק
  4. למרות שהביקור במדוזה עלה לנו בנזקים בלתי הפיכים בכפות הרגלים, בכל זאת היה כיף! ניהנתי להכיר סטודיו ישראלי מקורי ולהתרשם מהתיקים שלהן, היו שם כמה ממש לטעמי.
    ומיראל - לקשקש ולרכל באריכות זה הכי כיף! היה נחמד להיפגש :-)

    השבמחק
  5. חלילה, היה ממש כיף, ואם כבר להתעכב, אז מהסיבות הנכונות

    השבמחק
  6. שמחתי לפגוש את שתיכן, היה ממש כיף :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top