יום שישי, 16 בדצמבר 2011

Leopard smoke

פוסט לבוש נוסף ללימודים, גם הוא נוח, אפילו יותר מהקודם. מעולם לא הגדרתי את עצמי כטיפוס של סריגים, ומגולפים באופן ספציפי אפילו קצת סלדתי. מספיק לקרוא את התרגום באנגלית- Turtle neck- כדי להבין שמדובר בפריט לבוש שמלכתחילה לא אמור להחמיא במיוחד.



מי שיש לה חזה גדול,  מתרחקת מגולפים כמו מאש, ובדרך כלל בצדק, אבל אני החלטתי לתת להם צ'אנס נוסף, על אף שהם תופסים בחוצפה רבה את תפקידם של צעיפיי האהובים. הפעם בחרתי סריג בצבע ירוק- זית, מסוג הגוונים שאני מאוד מחבבת לאחרונה ואין לי מספיק מהם במלתחה.

סריג- Shopping, שורט- זארה, מגפיים- בי יוניק, שרשרת- Hobbs, תיק- פורלה

פריט נוסף שנוי במחלוקת, בעיניי לפחות, הוא השורט הזה שעמו אני מנהלת יחסי אהבה- שנאה כבר למעלה משנה. מצד אחד, יש בו משהו קולי, ואני אוהבת את הגזרה הניחוחה שלו, את הדוגמא המשובצת ואת השילוב שלו עם החגורה הדקיקה.

למרות זאת, בתור מישהי שרגילה ללבוש בגדים נשיים בדרך כלל, משהו במכנס הזה מרגיש לי טיפה גברי ולכן בדרך כלל לא מדובר באופציה הראשונה שאני שולפת מהארון. הפעם משהו כנראה בכל זאת עבד לי, גם עם הגולף וגם עם השורט, אחרת קשה להסביר איך הצלחתי לשלב אותם ביחד ואפילו להיות מרוצה מהתוצאה.


את המגפיים ואת השרשרת ראיתם כבר. כשאמרתי שהם הפריטים האולטימטיביים שלי החורף, באמת התכוונתי לכך. האקססורי האחרון ברשימה, התיק, הוא ללא ספק אחד התיקים המרשימים ביותר שיש לי באוסף, והוא כנראה גם הגדול שבהם, מה שגורם לי לאהוב אותו אפילו יותר.

פלטת הגוונים שלבשתי עוררה בי חשק להשתעשע עם גוונים חורפיים גם באיפור העיניים, על אף שבפועל בחרתי בצבעים אחרים לגמרי. לפני שהתחיל הבלאגן עם מאק עוד הספקתי להזמין את רביעיית צלליות Parlor smoke, הרביעייה השניה שלי ממאק אי פעם. סקירה של הרביעייה אפרסם בהמשך אבל את התוצאות אתם רואים ממש כאן לפניכם.


החלטתי לעשות משהו לא אופייני לי ולתחום את העין עם אייליינר כחול, גם הוא של מאק, מקולקציית החתולים בשם Signature blue. על אף שאני לא רגילה לכך, אני דווקא אוהבת את זריקת הצבע הכחולה הזו שמרעננת את המראה.

למרות שאפשר היה לעצור בשלב הזה, גם את העיניים החלטתי להדגיש באמצעות מסקרת סמפצ'ס של אסתי לאודר בגוון גארנט, שהוא מעין חום- סגול נחמד מאוד. על אף שהריסים שלי כהים מאוד, היא מצליחה בכל זאת לצבוע אותם בגוון קצת אחר ומתאימה לימים שבהם אני והמסקרה השחורה לא שומרות על יחסי חברות.

למרות שלכאורה יש כאן ערבובייה של הרבה צבעים, לא הרגשתי שהתוצאה הייתה מוגזמת אלא אפילו חיבבתי אותה. בפעם הבאה רשמתי לעצמי לנסות את הרביעייה בשילובים קצת שונים, למשל מהבהיר לכהה, כדי לשחק איתה עוד קצת.

סופ"ש נעים!

10 תגובות:

  1. לבגדים הפעם פחות התחברתי. מכנס עם מגפיים וגרביונים פשוט לא סגנון שלי. אבל לעומת זאת איפור עיניים יצא לך מהמם, כולל איילנר שלא היה צפוי אבל רק מחמיא פה.

    השבמחק
  2. יותר אהבתי את מה שלבשת אתמול. אני באמת לא אוהבת צווארוני גולף, זה מזכיר לי מסיבות כתה בשנות ה90 (אז סריגי גולף נחשבו לפריט האופנתי האולטימטיבי).

    השבמחק
  3. לא תשברו את רוחי, אני אוהבת את הגולף שלי :)

    השבמחק
  4. טוב אז אני חדשה כאן ואין לי מושג מה לבשת אתמול שיותר אהבו.. אבל למרות שהלוק הכללי לא היה עובד עליי מטעמי גזרה שונה (: דווקא מאוד אהבתי את הלוק שהתקבל עליך, מאוד לונדוני בעיני..(:
    התיק מיוחד מאוד ואני מאוד אוהבת שילובים של הדפסי חיות. השרשרת פשוט מטריפה.. היכן אפשר להשיגה?
    תודה

    השבמחק
  5. היי לין! ברוכה הבאה, מקווה שזו לא הפעם האחרונה :)
    השרשרת היא של הובס, ובעיקרון לא ניתן להשיגה בארץ, אני הזמנתי אותה במקרה מבחורה שהשרשרת הייתה שלה והחליטה למכור אותה
    מציעה לך לנסות להריץ חיפוש ב-Ebay.co.uk של שרשראות מהמותג Hobbs, יש להם אקססוריז ממש מוצלחים.

    השבמחק
  6. בהחלט לא האחרונה.. (: בינתיים כבר קוראת קצת מהארכיון ונהנית מכל רגע...
    תודה.. אני אבדוק!

    השבמחק
  7. אני שמחה :) עשיתי סיבוב בשבילך ולא נתקלתי במשהו מעניין, אבל זה עניין של מזל ולכן שווה לעקוב מדי פעם

    השבמחק
  8. אני דווקא מאוד אהבתי את המכנס, מחמיא מאוד לדעתי, גם האיפור יפה (-:

    השבמחק
  9. ממש אהבתי! גם את הבגדים וגם את האיפור :)
    האייליינר מהמם...

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top