יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

Homework- Vol.1

הלימודים הביאו עמם לא רק כיף וחדווה אלא גם את הדילמה הקשה- מה לובשים לכבודם? מי שמנהלת חיים סטודניטאליים כבר תקופה בוודאי רואה את זה בתור משהו טריוויאלי, אבל בתור מישהי שמורגלת לעבוד מהבית- לא היה לי מושג מה קוד הלבוש המקובל ללימודים.

הבנתי די מהר שלא אוכל להמשיך לרוץ בתל אביב על עקבים ובחצאיות, כשהליכה ארוכה לפניי והטמפרטורות צונחות בקביעות, ולכן היה לי חשוב למצוא פתרון ביניים, כזה שיאפשר לי להיות מי שאני ובמקביל יגרום לי להרגיש נוח.

תמיד יש את הימים האלה שבהם אין לי חשק להשקיע, ואז אני זורקת על עצמי משהו באופן מילולי ולא רק בתור הקלישאה הזו שאנחנו תמיד משתמשות בה. בימים שבהם מתחשק לי ליצור משהו שהוא טיפה יותר מתוחכם מהקזו'אל הרגיל, אני פועלת בהתאם לנוסחה הבאה:


פלאטס+ תיק אוברסייז+ אקססורי מעניין= הופעה מושלמת ללימודים.

1. הפלאטס הן של אופיס, הן הוזמנו מהוריאציה הבריטית של איביי והן שימשו אותי נאמנה אפילו בירח הדבש. למרות שהן לא בדיוק נעלי הליכה בהגדרתן, הן נוחות להפליא ומשתלבות כמעט עם הכל. במשך שנים אהבתי את הרעיון של נעלי בובה אבל סלדתי מהאופן שבו הן נראו עליי, ורק עכשיו אחרי תרפיה ארוכה הבנתי שכפות הרגליים שלי לא באמת נראות כמו קציצות קטנות, ומאז אני חיה עם הפלאטס בשלום.

2. תיק האוברסייז הוא של אלדו. אפילו שבתמונה זה לא נראה כך, הוא גדול דיו כדי להכיל את כל תכולת הבית וכנראה שגם אותי (טרם ניסיתי). מכיוון שאני נוהגת לארוז את כל הבית איתי ללימודים, למרות שאני נוסעת בכל פעם רק לכמה שעות, הוא מאוד שימושי לי.

3. השרשרת היא של Hobbs, הוזמנה מאותו מקום (אם כי לא מאותו מוכר) כמו הפלאטס, והתברגה מהר מאוד לרשימת התכשיטים החביבים עליי. בדרך כלל אני לא נוהגת ללבוש יותר מדי פריטים חייתיים במקביל, אך מאחר והטאץ' החייתי בשרשרת הוא מרומז והנעליים נמצאות הרחק למטה, אני מוצאת שזה דווקא עובר עם ציון סביר+

וזו התוצאה המלאה:



חצאית הסריג היא למעשה שמלה נהדרת של YOOP שמצאתי באחד הבקרים הקרירים בשוק. מעליה לבשתי קרדיגן אלמוני, שאת הגוון שלו הוספתי כבר בעונת המעבר לפלטת הגוונים האהובה שלי. סביר להניח שתראו את השילוב הזה של אפור- חרדל/ צהוב- חום מככב בבלוג לא פעם, לפחות עד שימאס.

מעל כל העסק הזה זרקתי מעיל ישן נושן של תמנון שלא זכה להיכנס לפריים ווואללה, הייתי מוכנה ללימודים.
חוץ מזה, אפשר כבר לראות את ניצני הסופ"ש באופק, ואיתם גם האושר הבא-


אז שיהיה יום מוצלח!

10 תגובות:

  1. קציצה קטנה דוקא נשמע נחמד!

    בכל מקרה, את ממש לא נראית כמו כל סוג של קציצה, אבל אני מתקשה להאמין שנפלת בחרדל. אני מקווה שאצליח להחזיק את עצמי רחוק מהטרנד הזה העונה, זה יראה מחריד עליי. אני מודה שעליך זה נראה יפה, אבל הכל יפה עליך. את יכולה ללבוש שק תפוחי אדמה ולהראות שיקית.

    השבמחק
  2. הרגת אותי עם הפלאטס! אני מנהלת את אותה מלחמה עם פלאטס... אני בטוחה שהרגלים שלי נראות כמו רגלי ליצן ארוכות כאלה.... למרות שפלאטס באופן כללי הן לא פחות מחמודות.... נכון? :-P

    השבמחק
  3. שרונה- לא אני, רק הרגליים! יש לי כפות רגליים שהן כנראה חלומו הרטוב של כל פדופיל. העקבים עוד גורמים להן להיראות הגיוניות אבל עם פלאטס הן תמיד נראות לי דומות לקציצות של סבתא.
    קיטי- לגמרי, זה דבר ממש יפה. רוצה להצטרף אליי לתרפיה?

    השבמחק
  4. אוי החרדל הזה מהמם ! השרשרת ממש מדליקה :) בקיצור , לוק הורס.
    מה שכן , את נראית נורא רעננה ללימודים , אני בתקופת הלימודים עשיתי טובה שאני נושמת :-D

    השבמחק
  5. לימודי ערב בייבי, יש לי את הפריבלגיה להגיע ללימודים מקולחת ושבעה, הישר מהבית.

    השבמחק
  6. השרשרת הזו מהממת!
    אני כבר מזמן עברתי לפלאטס, גם לעבודה, כי יש לי הליכה עד למשרד וזה לא הגיוני בעליל לדדות על עקבים (למרות שאני כ"כ אוהבת אותם...)

    השבמחק
  7. אני נגד פלאטס (!) גם נשאתי אי-אלו מניפסטים נלהבים בעניין. אני מוכנה לחרוג מחוק הברזל הזה רק אם מדובר בזוג בעל קצה מחודד או קטום (יענו, פיפ טואו. אבל שיהיה באמת מיוחד). עקבים זה באמת בלתי אפשרי כשצריך להסתובב במרחבי הקמפוס, אבל יש פתרונות ביניים - אני מחזיקה בכמה זוגות שעונים על ההגדרה ואתמול חיזקתי את הצי בהזמנת נעליים של 80%20 מאסוס (שמצטיינות בעקב נסתר ומראה די סניקרסי).

    אחרי כל זה - את נראית מצוין. אני מתה על חרדל, גם כטרנד וגם לפני שהיה טרנדי (וגם על נקניקיה עם כרוב כבוש). מהשמלה לא התלהבתי, משהו בסריגיות שלה נראה מרושל ומטשטש גזרה קצת, אבל החגורה ושילוב הצבעים "אוספים" את הכל ביחד. התוצאה הסופית ממש לטעמי.

    השבמחק
  8. השמלה היא מסוג הפריטים שצריך בארון פשוט כי לה לכשעצמה אין כל כך אישיות, ולכן קל לשנות את המראה שלה לפי הצורך, אז זה נהדר מבחינתי :)

    השבמחק
  9. קשים הם חיי הסטודנט
    ועוד יותר קשה לגוון כל יום כאשר קמים ב6:)
    אבל יצא לך שילוב מנצח.
    הנעליים מקסימות!

    השבמחק
  10. אויש את מהממת כרגיל.
    כשאני הייתי סטודנטית היו צריכים להגיד תודה שלא באתי עם פיג'מה, למדתי ככ קרוב לבית שהייתי יכולה לקום ב-8 ולהיות ב-8 וחצי כבר בכתה עם הקפה מהקפיטריה...
    ומאיפה בשם אלוהים הרעיון שכפות הרגליים שלך ניראות כמו קציצות?!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top