יום שני, 19 בדצמבר 2011

Grey love

זה הזמן להודות באמת: קוראים לי לובה ואני אוהבת אפור. בגדים אפורים, אקססוריז בצבע אפור, חיים אפורים (), תנו לי מזה כמה שיותר. נכון שמבחינה אופנתית לא מדובר בצבע אמיץ או שוקק חיים במיוחד, אבל זה בדיוק מה שהופך אותו לורסטילי כל כך ומתאים לכל אירוע. 

את האפור לא נוכל להעמיס או ליצור באמצעותו מראה מוגזם גם אם נתאמץ, והוא מסוג הגוונים שלעולם לא נהיה שבעים ממנו, הודות להיותו קלאסי ונצחי. מבחינתי הוא מעין גרסא מתקדמת יותר של השחור, שממנו אני בדרך כלל נמנעת, וממלא את אותה משבצת ברירת מחדל בדיוק, רק שהוא גם יודע להסעיר ולרגש תוך כדי.

כן, זו אני, האפור מרגש אותי, וזו בדיוק הסיבה שבגללה החלטתי להרכיב רשימת קניות/ משאלות המורכבת מדיקטטורה אפורה בלבד:

עם כיוון השעון, מהעליון ביותר:

  • בויפרינד בלייזר, 55 ליש"ט, מכאן
  • גרביוני ברך, 12 ליש"ט, מכאן
  • חצאית מקסי, 50 ליש"ט, מכאן
  • מגפונים (שאני עד עכשיו מתחרטת שלא חטפתי), 28 ליש"ט, מכאן
  • תיק מטאלי, 15 ליש"ט, מכאן
  • שמלת מעטפת, 25 ליש"ט, מכאן
  • קרדיגן, 52 ליש"ט, מכאן
את האפור שלי אני דורשת לקבל לא רק במחלקת הביגוד, ההנעלה והאקססוריז, אלא גם באיפור. אני מאוד אוהבת צלליות אפורות, ואני מוצאת שהן מחמיאות לעיניים ירוקות וקל מאוד לעבוד איתן. גם כאן האפשרויות הן למעשה כמעט בלתי מוגבלות, שכן הצלליות האפורות יכולות להופיע במבחר גוונים ומרקמים, והודות לניטראליות שלהן אפשר לשלב אותן עם כל גוון אחר- בוהק וניטראלי כאחד.

מאחר ואני חובבת גוונים ניטראליים יותר, לרוב אני משלבת את הצללית האפורה המונחת על גלגל העין עם צללית בגוון חום בהיר, טואופ או סגלגל בימים שבהם אני ממש מתפרעת. רציתי לבחור את הצללית האפורה האולטימטיבית שלי, כשלפתע נזכרתי שאני בעליה הגאים של פלטת צלליות אפורות מבית Rock & Republic.


 
בחרתי בפלטה הזו למרות שבתור שירות לציבור אין בה כמעט שום ערך- מדובר בפלטה נדירה ויקרה מאוד, שכמותה ניתן להשיג רק באיביי ובאמאזון במחירים מופקעים (75$ לפלטה? באמת?). באופן כללי ידוע לי מעט מאוד על Rock & Republic: מבחינתי זה תמיד היה מותג איפור לא נגיש, בעיקר בגלל בעיית הזמינות והמחירים היקרים.

למרות זאת, את הפלטה הזו רכשתי מבלוגרית איפור שערכה מכירת חיסול, לאחר שהתנסתה בה פעם אחת ואפסנה אותה לעד, במחיר צנוע של 25$. אז למרות שהפלטה הזו לא נגישה, בחרתי בה כי היא ייחודית בעיניי ומדגימה את יופיין של הצלליות האפורות שאני כל כך אוהבת



נתחיל בעיצוב: הדבר הראשון שקראתי אי פעם לגבי הפלטה הזו, הוא לגבי המשקל המאסיבי שלה. חשבתי שהבלוגריות שסיקרו את המוצר קצת מגזימות בתיאורים שלהן, אבל רק כשקיבלתי אותה הבנתי עד כמה היא באמת כבדה. היא יכולה להחליף בקלות את הגז המדמיע בתיק בתור גורם מרתיע, ואני משוכנעת שאפשר להכות באמצעותה חשודים עד זוב דם.


מעבר לכך, ואם תשתדלו לשכוח לרגע את התיאור האחרון, מדובר בפלטה אלגנטית מאוד בצבע שחור  עם תבליט מהסוג שאני מאוד אוהבת. בתוך האריזה אפשר לגלות מראה, שהיא קצת מיותרת לדעתי לנוכח גודלה של הפלטה, וכמות נדיבה מהממוצע של שלוש הצלליות: Chain link, Nailed ו- Tempting (לא לבלבל עם צללית בעלת שם זהה ממאק).


הצלליות הללו מפוצצות בפיגמנט ונמרחות כמו חמאה. אני מאוד אוהבת את השילוב שלהן, וניכר שמי שעיצב את הפלטה הקדיש מחשבה לאופן שבו הן ישתלבו ביחד. הבעיה בהרבה פלטות שאני מכירה היא שלא תמיד אפשר לשלב את כל הגוונים יחדיו, ואילו כאן- הצלליות ממש נועדו אחת לשניה.

הפלטה הזו יוצאת דופן לא רק מבחינת האיכות (והמשקל) אלא גם מבחינת הגוונים: מדובר בגוונים מאוד מורכבים בעיניי, כאשר הכהה ביותר אפילו מקבלת אפקט דו כרומי בשמש, הודות לחלקיקים ירקרקים- כחולים שאפשר למצוא בה. גם שתי הצלליות האחרות לא נופלות ממנה ביופיין, הבהירה ביותר היא טואופית עם שימר כסוף- ורדרד, והיא נהדרת להארות, וגם הסגולה היא אחת הסגולות היפות שנתקלתי בהן, למרות שלכאורה אין בה שום מאפיין ייחודי כמו לשתי האחרות.




הפלטה הזו מיוחדת בעיניי גם כי היא מדורגת נכון מבחינת הגוונים, מה שאומר שאפשר לשחק איתה בכל מיני דרכים. עד עכשיו עבדתי איתה מהכהה ועד הבהיר, כי באופן כללי זו טכניקת ההנחה האהובה עליי, אבל אני משערת שהיא תעבוד טוב לא פחות גם אם עובדים איתה להיפך, מהבהיר עד הכהה.

מי שהפלטה הזו עשתה לה חשק להתנסות בצלליות של Rock & Republic, יכולה לאתר כמה באיביי, במחיר ממוצע של צללית במאק למשל.  זה היה מראה האיפור שיצרתי עם הפלטה לפני מספר שבועות:



ואם כבר אפור, אז אי אפשר להתייחס לסטייה השניה שלי- לקים אפורים






גם כאן אפשר למצוא לקים מגוונים מאוד, החל מהלקים הקרמיים האהובים עליי, כמו Dove של זויה למשל, עד ללקים מטאליים, כמו ה-Graphite  של שאנל, לקים במראה Foil כמו Silver chrome של CND, לקים הולוגרפיים כמו ה-Fairy dust של צ'יינה גלייז ולבסוף גם לקים שימריים (עם נטיה לכחול) כמו ה-Pixie dust של אורלי.


זו התוספת החדשה לאוסף האפורים- כסופים שלי: Tinsel town של צ'יינה גלייז, מקולקציית החגים של 2011. 
וחוץ מזה, יש כמה דברים אפורים נוספים שאני אוהבת:

מכאן
אז איך אתן אוהבות את האפור שלכן?

5 תגובות:

  1. המממ לא אוהבת כ"כ ללבוש אפור, אבל מאד אוהבת איפור אפור וזה כל פעם מפתיע אותי מחדש כמה זה מחמיא לעיניים חומות.
    את הפלטה הייתי מאמצת בשמחה, אם כי לא במחיר המקורי שלה...

    השבמחק
  2. כשהייתי נערה לא אהבתי בכלל אפור. האהבה שלי לצבע הזה התגברה רק בשנתיים האחרונות, אחרי שקניתי טוניקה אפורה ומוצלחת בזארה. מאז מילאתי את הארון בעוד כמה וכמה פריטים אפורים (לא מספיק), ואני חושב שהוא צבע בייסיקי לא פחות שימושי משחור ולבן.

    השבמחק
  3. מתה על אפור! סמל הקולנס. לא מתאמץ להיות מגניב כמו שחור, לא בוהק וילדותי כמו שאר הצבעים. נונשלנטי וזהו.

    בזמן האחרון שמתי לב שגוני הנייבי תופסים מקום של כבוד לצידו בארוני. אפילו חשבתי להקדיש לזה פוסט. נראה.

    השבמחק
  4. אמאל'ה, מה זה הלקים המושלמים האלו??
    מתה עליהם, במיוחד לחורף.
    ה-Tinsel town מאוד מיוחד, תהני ממנו!

    השבמחק
  5. אני מאוד אוהבת אפור. בעיני הוא קלאסי וורסטילי, לגמרי "שחור" משודרג.
    חייבת להודות שאני חובבת לקים אפורים רק שנה, והאוסף שלך בהחלט מכובד ועושה חשק להתחדש בעוד כמה לקים אפורים.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top