יום שישי, 9 בדצמבר 2011

Comfy chic

את השילוב הבא לבשתי באחת הפעמים האחרונות שבהן ביקרתי בתל אביב, ומבחינתי הוא אידיאלי עבור ימים שדני רופ מתאר בהתלהבות רבה כימי שמש שקרנית, דהיינו לא קרירים מדי אך גם לא חמימים מספיק כדי לוותר על הג'קט.

אני לובשת: ג'קט- דפנה לוינסון, סריג- טאג וומן, מכנס- Replay, מגפיים- נעלי בי-יוניק, תיק- H&O

את הלוק הזה, בוריאציות שונות אך בפלטת גוונים קבועה המורכבת מגווני החאקי, האפור, החום והשחור, אני שולפת מהארון בכל פעם שאני רוצה שיהיה לי נוח- דרישה קריטית בימים שבהם אני נדרשת לכתת את רגליי לכיוון תל אביב, בייחוד בשעות הערב.


צילום: טל מאור

כדי להוסיף טאץ' מעניין יותר למראה, בחרתי במגפיים של בי- יוניק, שהם מבחינתי הזוג האולטימטיבי שלי לחורף, ושרשרת בלינג מאסיבית של אסוס שבדרך כלל לא זוכה לחשיפה מרובה, והפעם שמחה לראות קצת עולם (ולשם שינוי לא רק באשדוד!)



אז אם כבר שמרתי על טון סולידי יחסית בבגדים, ברור לכן שבמחלקות האחרות אני מרגישה צורך עז להתפרע, נכון? ולראייה, קחו כדוגמא את הלק שלי, שהוא למעשה שילוב בין שני לקים מנוגדים לחלוטין- Dior Smoky Plum שניתן לי כמתנת יום הולדת ו-Milani Gems שהוא דיופ של לק יקר יותר אך מטורלל לא פחות- Deborah Lippmann Happy Birthday



שבוע מוצלח!

9 תגובות:

  1. אוהבת מאוד.
    הצבע של הסריג אהוב עליי מאוד
    והשרשרת ממש מיוחדת

    השבמחק
  2. הלוק מהמם, ממש התחברתי.
    וכמובן - השילוב של שני הלקים, דיופ או לא, יצא מדליק.

    השבמחק
  3. השרשרת הזאת ממש יפה, הזכרת לי שיש לי משהו בסגנון מלפני המוווווון שנים (משהו שפעם אחי הגדול קנה לי מחו"ל כשהייתי בת 6-7 בערך), אני חייבת למצוא אותה, היא נורא מגניבה.

    השבמחק
  4. נחמד נחמד נחמד והמגפיים משגעים.

    השבמחק
  5. ניראה לי זאת הפעם הראשונה שאני רואה אותך עם מכנסיים!!

    השבמחק
  6. זה קורה פעם בליקוי ירח D:

    השבמחק
  7. הלוק הורס! הסריג ממש יפה :) כמו כן , נרשמה התלהבות רבתי מהשרשרת והלק !

    ומישהי הזכירה פה שזו אולי פעם ראשונה שרואים אותך עם מכנסיים [מה שנכון] - נראית מ.עולה.

    השבמחק
  8. מהממת! כל מילה נוספת מיותרת...
    יפה לך מכנסיים ;)

    השבמחק
  9. לייק! הגוונים הבהירים מחמיאים לך מאוד.
    בכלל, זה לוק שאני מאוד מתחברת אליו: מכנסיים שחורות צמודות+ מגפיים חומות+ סריג נחמד וארוך+ שרשרת ארוכה (יש לי כזאת בדיוק מפוראוור21!)+ לק מעניין (המילאני בוויש ליסט כבר זמן מה)= הדיפולט שלי בחורף... :)
    חג שמח!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top