יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

קז'ואל משודרג

מה שאתם רואים כאן לפניכם הם המדים שלי בעונה האחרונה, רק שבימים סגריריים כמו אלה, אני בדרך כלל ממירה את הווסט בג'קט או במעיל ואת נעלי הפפיון במגפיים שלא יאכזבו אותי גם כשנדלג יחדיו מעל שלוליות הענק שמצטברות מתחת לבית.



מבחינתי זה קולע להגדרה של קזו'אל משודרג: נוח ולא מתאמץ מצד אחד, אך מצד שני גם מכיל פרטים מספיק מעניינים, כדי שלא אצטרך לנמנם בכל פעם שאראה את ההשתקפות שלי במראה. מה שהתקבל כאן הוא מראה שלביש כמעט לכל מקום, בייחוד עם קוד לבוש כמו שלנו- עבודה, לימודים ואפילו בילוי, בכל פעם עם שינויים קטנים בהתאם לסיטואציה.



הנעליים הן של M&S, והן נחטפו בסייל מפתה במיוחד במהלך חופשת ירח הדבש שלנו בפראג. על הנסיעה ועל חוויית השופינג הצ'כי אני מתכננת לכתוב פוסט נפרד, רק אוסיף ואומר שזו הפעם הראשונה שהזדמן לי לחנוך את הזוג הזה, והופעתי לגלות שהוא משתלב נהדר גם עם ג'ינס, על אף הקוקטיות, הפפיונים והעקבונים הקטנים שלו.



למרות שבשנים האחרונות מופנית לא מעט ביקורת לכיוונן של הרשתות הישראליות, שמקפידות להעלות את רמת המחירים ובמקביל להוריד את רמת איכות הפריטים, ועל אף שביקורת דומה לא נחסכת גם מהמעצבים הישראליים, אני משתדלת שלא להכליל את כולם באותה קטגוריה, אלא להשאיר מקום בארון (וגם בלב) לתוצרת ישראלית.



הג'ינס והסריג שאני לובשת הם של קסטרו, שניהם לא חדשים אמנם, שהרי כבר תקופה ארוכה אני נמנעת מביקורים ברשת, אבל זו הוכחה לכך שפעם הם היו אחלה, בייחוד בכל הקשור לבייסיק, וזו לא סתם אגדה אורבנית. אני שמה לב שכל הפריטים שיש לי מקסטרו נרכשו לפני תקופה ארוכה אמנם, אבל הם מצליחים להחזיק מעמד כמו גדולים שנים על גבי שנים. ספק רב אם זה היה קורה עם פריטים שנרכשים היום (לאו דווקא אצלם).


למעצבים הישראליים אני פונה בכל פעם שמתחשק לי בייסיק איכותי, מהסוג הרגיל לכאורה, אבל כזה שתמיד יש לו טוויסט שהופך אותו לשימושי ויפה יותר. שמלות מפונפנות הן נפלאות באותה מידה, ומי כמוני אוהבת אותן, אבל אני שמה לב שהפריטים שנשלפים הכי הרבה מהארון שלי הם בדיוק אלו, הבייסיקים, שאפשר לשלב אותם בכל מיני הופעות, סטנדרטיות יותר ופחות.

אני לובשת: ג'ינס וסריג- קסטרו, נעליים- M&S, תיק- Marc by Marc Jacobs, משקפי שמש- איביי, סריג- רונן חן, צעיף- פוראבר21

ולאותו עניין של בייסיק משודרג, הווסט הוא של רונן חן- האב הרוחני של הסמארט קזו'אל הישראלי. כמובן שמתוקף היותי חובבת חגורות מותן וגזרות שנצמדות באזור, בחרתי להוסיף גם הפעם את החגורה האלמותית שלי מזארה, אבל בלוגריות אחרות שקיבלו את הווסט להתנסות, בחרו דווקא ללבוש אותו בצורה נינוחה יותר, במצב פתוח או סגור באמצעות הוו היחידי שלו, וגם זה יפה בעיניי (את הפוסטים הנוספים תוכלו לקרוא כאן וכאן)


בימים כמו אלה, התלבושת המועדפת עליי היא אמנם הפיג'מה, אבל מאחר ולסדר היום יש תוכניות אחרות עבורי ויש שיעור חדש שעומד על הפרק, ברור לי מה אשלוף היום מהארון בתור ברירת מחדל (כן, מעיל צמר מקסטרו, אני מתכוונת אלייך!)


זו ציפור? זה מטוס? לא! זו האחיינית המעופפת!


גם לכן יש מדי חורף?


גילוי נאות: הסריג והצעיף התקבלו כמתנה מרונן חן ופוראבר21.

12 תגובות:

  1. יפהפיה, ונדמה לי שאלה המשקפים שמיראל רוצה לקבל ליומולדת..

    אבל במחיר של להשמע כמו אמא שלי, לא קר לך בלי גרביים?

    השבמחק
  2. אבל היא רוצה את אלה של פראדה, לא של פרעדה, אז לא היה לי נעים להציע לה את הגרסא הסינית.

    לא היה לי קר אבל היו לי שפשופים מהנעליים, רציתי מאוד גרביים. איפה את כשצריך אותך?

    השבמחק
  3. הכל יפה עלייך :)

    אהבתי את הנעליים, אע"פ שיש מצב שבמציאות הקישוט עליהם היה לי טו מאץ. יש לי קטע עם שחור לבן לאחרונה.

    האחיינית שלך מתוקה!

    השבמחק
  4. ביג לייק על הנעליים- מדהימות.
    ההופעה חורפית וכייפית, אבל הפריט הכי יפה הוא האחיינית!
    אוהבת את הצבעים והשילוב!

    השבמחק
  5. דווקא אחלה חיקוי של פראדה!!
    אפשר לינק לפרעדה? ;-)

    נ.ב. את פשוט יפייפיה, כל פוסט יותר ויותר. איזה כיף שחזרת!

    השבמחק
  6. קורין- תודה מותק!
    הן טיפה טו מאץ' גם בעיניי, בגלל זה השילוב עם הג'ינס עבד מבחינתי מצויין, עם חצאיות זה פשוט לא מסתדר לי
    Peacha- הופעה חורפית וכייפית מבחינתי היא רק הפיג'מה!
    מאיה- די, תמשיכי :)
    ברור שאפשר, רציתי לצרף לפוסט אבל שכחתי,
    אז הנה-
    http://www.ebay.com/itm/Exclusive-Modeling-Minimal-Baroque-Unique-Funky-Black-Green-Plastic-Sunglasses-/320782563180?pt=US_Sunglasses&hash=item4ab021776c

    השבמחק
  7. בדיוק הלוק שאני הייתי לובשת ליום יום!

    השבמחק
  8. אווטפיט מקסים, הסריג מאוד יפה ומאוד שימושי בעייני, אפשר להרכיב איתו המון אווטפיטים גם לבוקר וגם לערב. אני אוהבת שתחמת את הכל עם חגורה.

    השבמחק
  9. טוב שיש את מיראל להוביל אותי לבלוג החדש. תתחדשי ובהצלחה בלימודים!
    :)

    השבמחק
  10. הלוק מאוד לטעמי ולרוב אני לבושה בסגנון הזה. לאחרונה גם התמכרתי סופית לצעיפים ולמטפחות.
    תתחדשי על המשקפיים! אני עדיין לא מחליפה את ה-CHLOE השחורות שלי (כמו הקודמות שלך) בשום דבר אחר

    השבמחק
  11. אוי משעשע הפרדה והפרעדה :) הן נראות פרדה לגמרי, לפחות בתמונות.

    השבמחק
  12. תודה בנות!
    אלכס- הייתי נאמנה לקלואה תקופה ארוכה, אבל אחרי שהכלבים חזרזירים שלי לעסו לי את הפראגמו, החלטתי לפצות את עצמי בשני זוגות חדשים, אחד של מיו מיו ואחד מאיביי בשביל ההרגשה הטובה.
    מיראל- לא יצא לי לבחון את הפרדה מקרוב, אבל גם הפרעדה לא רעות בכלל :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top