יום שלישי, 6 בדצמבר 2011

אולסטארס

אל דאגה, הפוסט הקרוב לא יעסוק בנעלי אולסטאר, אלא בנבחרת המייקאפים שלי. למה מדובר בנבחרת? כי המייקאפ הוא ככל הנראה המוצר הנרדף ביותר בעולם האיפור, כזה שנשים שואפות להשיג בו התאמה מושלמת ולעתים לא מצליחות לעולם. העובדה הזו גורמת לנו לקנות בקבוקוני מייקאפ שונים ומשונים, בתקווה שנמצא את האחד המושלם.

האם מצאתי את האחד? אגלה לכן בסוף הפוסט, אבל עוד לפני כן חשוב לי לציין שאני בעלת עור רגיל, שלא נוטה לבעיות מיוחדות, בעונת הקיץ אזורי ה-T שלי נוטים לשמנוניות וגם הנקבוביות שלי לא ביישניות בכלל. על אף שמדובר בעור רגיל, כפי שניתן לראות מדובר גם בעור בהיר במיוחד, מה שאומר שהוא מבליט כל פגם או חסרון קטן המופיע בו, החל מנמשים (שאותם אני לומדת לחבב) ועד לפיגמנטציה וכהויות מתחת לעיניים (שאותן אני לא אוהב לעולם).

לכן, מה שאני דורשת מהמייקאפ שלי בראש ובראשונה הוא שיתאים לי באופן מושלם בגוון, דבר שכמעט ואינו קורה. בנוסף, אני מחפשת כיסוי בינוני בלבד ועם גימור 'חי'. העור שלי לא עדין באופן מיוחד אבל חשוב לי להימנע ממייקאפים סיליקוניים מאוד, אחרת תחזור על עצמה סאגת האקנה שחטפתי כשעשיתי שימוש במייקאפ פודרה של גארלן. עם רשימת הדרישות הזו יצאתי למשימה:


1. Revlon Colorstay Combination/ oily skin 110 Ivory- אני לא חובבת גדולה של מייקאפים בעלי גימור מאט, שכן הם לא נתפסים בעיניי כיפים במיוחד, אבל דווקא עם הגימור של המייקאפ הזה אני חיה בשלום. על אף שלא מדובר במייקאפ שאני שולפת לעתים תכופות מדי, אין ספק שהוא סוס עבודה רציני, ובהתאם לכך הוא זוכה לטייח את העור שלי בימים שבהם אני לא דומה לסקרלט ג'והנסון באופן טבעי (בלשון המעטה).

2. Bourjois Heathy mix foundation 51 vanilla- מדובר במוצר שזכה לאינספור שבחים ונרכש עוד לפני שנחת בארץ, מה שאומר שיש לי את גרסת המייקאפ הרגילה ולא את הסרום שניתן למצוא במדפים. התלבטתי האם לרכוש גם את הסרום, ומה שבסופו של דבר פתר לי את הדילמה היה פוסט השוואות, שעסק בנושא הזה בדיוק ובמסקנותיו ניתנה העדפה למייקאפ הרגיל, מינוס הריח הפירותי.

האם המוצר מצדיק את ההייפ? אפשר בהחלט לומר שכן, שהרי במחיר שבו הוא נרכש (כמה פאונדים בודדים), אפשר היה להזמין גם אותו וגם את אחיו הסרום ולא להרגיש שהכיסים מתרוקנים. הגוון שלו בהחלט בהיר מספיק אבל גם צהבהב מדי, וזוהי נקודה לרעתו. הגימור שלו יפה, אך לא באופן יוצא מן הכלל, ואת נושא העמידות טרם יצא לי לבחון לעומק.

3. Giorgio Armani Luminous silk foundation 2- רציתי לנסות מייקאפים של ג'ורג'יו ארמני מזה תקופה ארוכה, עוד הרבה לפני שהתוודעתי לעובדה המצערת שגם הם חוטאים בניסויים בבעלי חיים. כמובן שהיום לא הייתי מתפתה להזמין את המייקאפ המדובר, אבל בשעתו חשבתי שלא יהיה מזיק לרכוש את גרסת הטסטר, שעלתה משמעותית פחות מהמייקאפ הרגיל.

היתרון המשמעותי של המייקאפ הזה הוא שהגוון שלו מתאים לי לעור כמעט בדיוק, תכונה שנדיר למצוא במייקאפים (ובייחוד בליינים שמייבאים ארצה) שבהם אני מתנסה. מעבר לכך התרשמתי שהכיסוי שלו בינוני והגימור שלו סאטני, אך בסופו של דבר מה שקנה אותי היה כאמור נושא התאמת הצבעים.

4. Estee lauder double wear light intensity 1- אתחיל ואומר שאני משתייכת לשונאות הדאבל ווייר הרגיל. רכשתי את המייקאפ הזה באחד הפארמים לפני למעלה משנה, ורק כשראיתי בתקריב את הפנים שלי ואת שכבת השפכטל שנוצרה כתוצאה מהנחת המייקאפ, הבנתי עד כמה אין סיכוי שהוא נשאר במגירת האיפור שלי ולכן הוא הועבר הלאה לאחר כבוד.

הדאבל ווייר לייט הוא סיפור אחר לגמרי: יש לי שלוש דוגמיות שלו, בגודל 10 מ"ל כל אחת, והוא ללא ספק קליל משמעותית מהטיח של הליין הרגיל. עם זאת, אני לא יכולה להתמסר לו באופן מלא, שכן גוון מס' 1 קצת כהה מדי עבורי ובהחלט היה מתאים לי יותר ה-0.5 שמוצע למכירה בסטרוברי.


5+6. Dior Extreme fit ו- Dior Nude: את שני המייקאפים הבאים החלטתי לאגד תחת אותה סקירה, כי מעבר לעובדה שהם שייכים לאותו מותג ובעלי אותו גוון בדיוק (010), אני מרגישה שוות נפש לגבי שניהם. בשני המקרים מדובר במייקאפים לא רעים בסך הכל, אפילו די טובים, שזכו לביקורות נהדרות.

אני נותרתי באדישותי כי המייקאפים כהים עבורי בחצי גוון בערך, וזה כבר עניין מהותי מבחינתי. מבחינת התכונות הם מזכירים את שאר המייקאפים שקיימים ברשותי, כלומר כיסוי בינוני, גימור סאטני ועמידות לא רעה. לא בטוחה שארכוש אותם בשנית אבל אין ספק שזה פתרון מעולה עבור מי שמוצאת את הגוון שלה במבחר של דיור.

7. Chanel teint natural Fawn- הפעם מדובר באחד המייקאפים החביבים עליי, כי גם הוא, בדומה לזה של ארמאני, מתאים לי בדיוק מבחינת הגוונים. באופן כללי שני המייקאפים מזכירים לי מאוד זה את זה, רק ששאנל מנצחים הפעם בסיבוב כי הם לא מבצעים ניסויים בבעלי חיים. מצד שני, גוון ה-0.5 הוא נדיר למדי ומצאתי אותו ממש במקרה, כך שלא יודעת אם אצליח ללכוד אותו בשנית לכשיגמר הבקבוקון הנוכחי.

8. Chanel Vitalumiere Aqua BR10- ללא ספק המייקאפ האהוב עליי. מצחיק לחשוב שאחרי שני שימושים לא הבנתי על מה המהומה סביבו כי הוא התקבל עליי בצורה מאוד מיימית ועם כיסוי כמעט לא קיים. רק לאחר שקראתי ביקורות הבנתי שבגלל שהוא מיימי כל כך, חשוב לנער אותו כדקה לפני השימוש על מנת שיצא סמיך יותר על העור. מה אומר לכן? הוא בהחלט שווה את הטרחה: מעבר לכך שמדובר בממתק של שאנל עם ריח מבושם ומשגע, הרי שמדובר גם מוצר שנותן עבודה ולכן לא פלא שהוא זוכה לתואר 'הכי הכי' שלי.

הסיבה שאני מעדיפה אותו על פני השאר היא כי מדובר במייקאפ בעל הכיסוי היפיפה ביותר שנתקלתי בו: כיסוי חי, טבעי וזוהר, מהסוג שלא ראיתי בשום מייקאפ אחר. הכיסוי כאן בינוני והתרשמתי שהגוון ממש מתאים לי, כך שמדובר במוצר מנצח שאשמח לרכוש שוב ושוב.

9. Chanel Pro lumiere 10 Nude- מייקאפ נוסף שבולט בגימור שלו הוא הפרו לומייר, שלדאבוני לא מצטלם עליי טוב כפי שהוא עובר במציאות, אך הוא ללא ספק יפיפה. החסרון העיקרי בו הוא שהמייקאפ כהה לי בחצי גוון, אך מעבר לכך, אני מאוד אוהבת אותו. האם אקנה אותו שוב? לא, כי לצערי שאנל החליטו להפסיק את ייצור הפרו לומייר לטובת המוצר החדש- Perfection lumiere. לאחר שקראתי ביקורת של בהירת עור כמוני, שסיפרה כי המייקאפ החדש שלה מתחמצן כעבור מספר דקות והופך להיות כהה יותר אפילו ביחס לפרו לומייר, הבנתי שמערכת היחסים שלנו תיאלץ להיקטע עוד בטרם התחילה.


שני המוצרים הבאים הם אינם מייקאפים, אבל מדובר מבחינתי בתוספת לא הכרחית אך מפנקת לרוטינת הנחת האיפור:

10. Le blanc de chanel- את המוצר הזה הכרתי לאחר שנטע סקלי, מאפרת על והמאפרת שלי ביום החתונה, פינקה אותי בשכבה ממנו לפני הנחת האיפור. התרשמתי מאפקט הפנינה שלו ומהאופן שהוא מחליק את העור ומכין אותו לקראת האיפור. הוא עשוי להזכיר בתכונותיו את הסטרוב של מאק, אבל לדעתי הוא עולה עליו בביצועיו באופן משמעותי.

לאחר איפור הניסיון שלי עם נטע, איתרתי את הפריימר הזה בקושי רב ממוכר פרטי באיביי, מה שגרם לי להשתמש בו בקדושה כמעט, אך ורק באירועים מיוחדים. מאז הפריימר הופיע גם בסטרוברי, כך שכיום מדובר במוצר נפוץ למדי, גם אם מחירו לא זול כל כך.

רק לפני כחודש נתקלתי אקראית בביקורת שסקרה את המוצר, וגיליתי שהמוצר הזה משמש גם לצורך הלבנת מייקאפים כהים מדי. מאוד התלהבתי מהידיעה הזו כי מייקאפים לבנים הם מצרך נדיר, הקיים ככל הידוע לי רק אצל Illamasqua היקרים (והבלתי מושגים בארץ) ובמאק פרו. התקמצנתי לקנות מוצר שישמש אותי אך ורק לצורך הלבנת המייקאפ במחיר מלא, ולכן שמחתי כשגיליתי שיש לי ממש מתחת לאף מוצר רב תכליתי. לה בלנק אכן עושה עבודה נפלאה, וגורם גם לפרו לומייר וגם למייקאפים של דיור להתאים את עצמם באופן מפליא לגוון העור שלי.

11. Jemma kidd Mannequin skin 01 canvas- המוצר השני הוא מוצר ההארות שלי, שאותו אני מערבבת ביחד עם המייקאפ להענקת מראה זוהר וגימור חי יותר. את מוצריה של Jemma kidd לא ניתן להשיג בארץ, ולכן את המוצר הספציפי הזה הזמנתי מאיביי. קראתי ביקורות נהדרות גם על המייקאפ Light as air של החברה, אבל טרם יצא לי להתנסות בו. כשאני רוצה מראה עור זוהר, אני מניחה את הסטרוב כבסיס ומעליו את המייקאפ הנבחר בשילוב עם המוצר הזה והתוצאות שמתקבלות הן ממש לטעמי.

12. המוצר האחרון ברשימה הוא זה שלא יצא לי לצלם היות ויש לי אותו רק בדוגמית ולא בגודל מלא. מדובר ב-Matchmaster של מאק בגוון 1. עד עכשיו ניהלתי בעיקר יחסי שנאה עם מייקאפים של מאק, שכן גם כשכבר מצאתי גימור שאהבתי (פייס אנד בודי), אפילו הגוונים הבהירים ביותר התגלו ככהים מדי עבורי.

ההבטחה הגדולה של המייקאפ הזה הייתה בליין גוונים נרחב וביכולת התאמה מושלמת לעור. לשם שינוי ההבטחה התגשמה, היות וזה המייקאפ שמתאים לי בצורה המושלמת ביותר ביחס למבחר שעומד לרשותי (וכפי שניתן לראות, הוא מכובד למדי).

בדיוק כשעמדתי לקנות את המוצר בגודל מלא, התפרצה סאגת אסתי לאודר והניסויים בבע"ח, ולכן החלטתי שעד שיתבהר הנושא אני לא תורמת בשום אופן לכיסו של הקונצרן, גם אם המשמעות היא פרידה זמנית מחברת האיפור האהובה עליי.

למזלי הרב, שרית בנוז המדהימה ממאק באשדוד ציידה אותי בדוגמית שתספיק לי לתקופה ארוכה. בכל פעם שאני רוצה לשלוף מייקאפ שיגרום לי להיראות טוב בלי הרבה השקעה וטרחה, אני מיד שולחת את היד לדוגמית ומקווה שהיא לא תיגמר לעולם.

מהו המייקאפ האולטימטיבי שלכן?

האולסטארס האמיתיים של הבית

22 תגובות:

  1. יש לך אוסף מכובד שאפילו לא יבייש את קריסטין או אותי ;)
    אני גם לאחרונה צילמתי את אוסף מייקאפים שלי וזה היה נורא ארוך.
    דווקא אצלי בחורף פייס אנד בודי מככב בגדול. בקיץ אני בלי כלום או עם דאבל וור לייט.
    מסכימה לגמרי לגבי אקווה לייט. כנראה שאצטרך לקנות אותו גם בגוון בהיר יותר ממה שיש לי עכשיו :(
    בויש ליסט שלי נמצאים עוד המון כי איך מכורה יכולה להסתפק רק במעט?

    השבמחק
  2. משיגנע! כמה? לי יש כרגע את הסרום של בורז'ואה, שהוא נחמד (הריח מה זה סתם.. לא הבנתי את ההתלהבות סביבו). לפניו היה לי אחד של מאק (סטודיו פיקס אולי? בקבוק זכוכית של 30 מ"ל עם SPF 15). כשהמאפרת בחנות הדגימה לי אותו התלהבתי קשות. זה היה כמו דוגמית מהעור שלי שהוסרה ונכנסה לבקבוקון. בבית, בתאורה פחות POSH, הוא נראה קצת קמחי וצהבהב מדי. בהיסטורית המייקאפים הלא עשירה שלי אני זוכרת התלהבות אמיתית רק ממוצר אחד - משהו בגימור פודרה של מייבלין שאהבתי נורא וכבר הפסיקו לייצר. מצד שני, ייתכן שכל כך התלהבתי ממנו כי לפניו ניסיתי רק פורמולות מזוויעות של ג'ייד וקרליין שדחפו לי מוכרות עם חיבה למראה הדראג.

    השבמחק
  3. מרינה- דברי איתי כשהפייס אנד בודי יצא בגוון N0 :)
    מרג'ורי- הרבה, הרבה, זו מחלה. מצד שני- נעליים יש לי הרבה יותר. זה מזכיר לי את הימים העליזים בצבא שבהם קניתי מייקאפ מחריד במיוחד של סופטאץ'. הוא לא רק היה כהה מדי עבורי בשני גוונים לפחות, הוא היה פשוט כתום!

    השבמחק
  4. ואגב, במאק יש תאורה מהממת, ממש לא מדד למציאות.

    השבמחק
  5. אוסף מכובד ביותר יש לך. מאוד אהבתי את הסקירה שלך. עשית לי חשק ל Chanel Vitalumiere Aqua האם ניתן להשיגו בארץ? יופי של בלוג יש לך :)

    השבמחק
  6. אני יודעת שיש אותו בדיוטי פרי שלנו כי שם מרינה קנתה אותו, את שלי הזמנתי לפני חודשים מסטרוברי. לדעתי לארץ הוא לא הגיע עדיין אבל אני אשתדל מאוד לברר לך.

    השבמחק
  7. גם שלי היה כתום, וגם הוא נקנה בתקופת הצבא (מעולם לא היו לי פצעונים בתיכון אבל השירות נתן בי את אותותיו. מזל שנגמר). אולי דיילות ה"יופי" חושבות שכתום מתאים לירוק-זית.

    השבמחק
  8. אבל אני לבשתי חאקי! (גאוות חיל הים)

    השבמחק
  9. תודה לובה :) המשך יום נפלא

    השבמחק
  10. מה שכן, חוץ מהעניין של הגוון, הייתי ממליצה לבעלות עור רגיש להיזהר מהמייקאפ של שאנל כי חוץ מהעובדה שהוא מבושם, אני רואה שהוא גם מכיל רכיבים שעלולים לגרום לפצעונים. ממליצה לקרוא על כך ביקורת מפורטת:
    http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=137009/Vitalumiere_Aqua/Chanel/Liquid

    השבמחק
  11. לובה, תודה נכנסתי לאתר וקראתי מס' ביקורות, מסתבר שיש בנות שהוא מחצ'קן אותן....לי יש עור מעורב עם נטיה לשומניות אז יכול להיות שהוא לא יתאים...הכי טוב לנסות בדוגמית אבל לעתים קשה להשיג...

    השבמחק
  12. זה גם מה שמונע ממני לנסות מייקאפים של גארלן שעושים לי חשק. לא רק שהיה לי ניסיון רע עם המייקאפ-פודרה שלהם, אז מופיעות כמה ביקורות שאומרות שגם המייקאפים הנוזליים גרמו למס' בנות להתפרצות אקנה נוראית. המייקאפ של שאנל לא עשה לי שום גירויים אז כנראה שאני רגישה לרכיבים שנמצאים ספציפית במייקאפים של גארלן. בוז!

    השבמחק
  13. וואו אוסף מכובד יש לך כאן!!! היית מאמינה שלי יש כרגע מייקאפ אחד ויחיד, אחרי שסיימתי לאחרונה שניים אחרים?
    משום מה מייקאפ ופודרה אלה המוצרים היחידים שכשאני מוצאת משהו שמתאים לי, לא יפתה אותי לקנות אחרים.
    מסכימה לגבי המייקאפ של בורז'ואה שהם קצת צהובים מידי, אותה תופעה עם המייקאפ סרום שיש לי שלהם. אני מערבבת אותו קצת עם הפריימר הוורדרד של דיור שלי וזה מאזן אותו.

    השבמחק
  14. משנוכחתי אתמול שהפוסט ארוך ופרטני, שמרתי אותו להיום כשאתפנה לשבת ולקרוא בנחת.

    בתור "מומחית" לאיפור וטיפוח בין חברותי, אני תמיד טוענת: מצאת מייקאפ שהולם לך בגוון, תדבקי בו. כפי שכתבת זו התכונה הכי קשה למצוא מייק אפ גוון מדוייק לעור. בשנים האחרונות אני נאלצת להתחשב בתכונה יותר חשובה: כיסוי. יש לי פיגמנטציה שנמצאת פה בשביל להישאר, מה שצימצם מאוד את קשת המייקאפים שהולמים לי.

    קולרסטיי- נשאיר לסוף התגובה.

    בורז'ואה לא נגיש בכל מקום אך הדיילת המקצועית מאוד להתרשמותי של הפארם, ציינה בפני שלכיסוי מלא אצטרך לפנות למותג אחר, חבל.

    ארמני- בעת היותי בני יורק יצא המייקאפ של ארמני ובעת שרכשתי מייקאפ של שיסיידו (קומפקט אלא מה) קיבלתי מהדיילת בבלומינגדיילס דוגמית להתנסות. אמנם אני בהירה (01 בלנקום, 180-200 ברבלון) אך הצבע היה בהיר מידי עבורי ובזה הסתכם הרומן.

    דבל וור - הוא כה מהולל ומשובח ע"י רבות בבלוגיה וכלכך רציתי, כי ראיתי את נפלאותיו על רבות מחברותי/ בסווצ'ים של בלוגריות. עלי הוא מבליט פלומה (ובקושי יש כזו) ומבליט נקבוביות (הן לא ממש פעורות) - מוזר ובכל זאת, לאכזבתי.

    דיור הוא מותג האיפור הכי אהוב עלי במיוחד צלליות ושפתונים. לא מעט שנים השתמשתי במייקאפ קומפקט שלהם (עצלנית, זו אני) עד שיום בהיר קמה גישה חדשה בעולם המייקאפ- טבעי, נושם, עור שני. זנחתי את דיור באין ברירה.

    שאנל הוא מותג מדהים, ויטלומייר שלהם (קומפקט) ליוה אותי שנים לא מעטות. כל נסיעה לחו"לשלי או של חברים, הייתה כרוכה ברכישת 2-3 יחידות מילוי. (לדעתי מי שקונה בדיוטי פרי - צריך לבלות את זמנו בדוכן שאנל, בארץ אין הנחות ובדיוטי הוא שווה למותגים האחרים, ביננו עדיף לבוא עם רשימה מוכנה ורק לאסוף)

    ** שמחתי לגלות שיש בדבלוור לייט גם גוון 0.5, היורשת בהירה עוד יותר ממני וזה ישמח אותה לדעת שיש גוון בהיר יותר מ 01 אותו רכשה ושהוא נגיש בסטרוברי.

    אשר לשרשרת הנבחרים שלי: בשל דרישת הסף של כיסוי מלא לפני כל דבר אחר:
    קולורסטיי של רבלון - עושה את העבודה בשלמות. מכסה, מטייח מבלי להיראות שפכטלי קל למריחה ונעים לעור. עמידות לא יותר מ 8-9 שעות ודורש פודרה. למרות זאת בקייץ היה עלי לזנוח אותו, היו ימים שהרגשתי אותו מזיע.

    אסתי לאודר - רה נוטריב, יקר אבל נהדר ליציאות ולערב.

    כזאת אנוכי, עונה לפי הסדר ובפרוטרוט אם זה היה סיכום להגיש למורה בביה"ס כבר הייתי מקבלת 0 על פירוט יתר LOL

    השבמחק
  15. משנוכחתי אתמול שהפוסט ארוך ופרטני, שמרתי אותו להיום כשאתפנה לשבת ולקרוא בנחת.

    בתור "מומחית" לאיפור וטיפוח בין חברותי, אני תמיד טוענת: מצאת מייקאפ שהולם לך בגוון, תדבקי בו. כפי שכתבת זו התכונה הכי קשה למצוא מייק אפ גוון מדוייק לעור. בשנים האחרונות אני נאלצת להתחשב בתכונה יותר חשובה: כיסוי. יש לי פיגמנטציה שנמצאת פה בשביל להישאר, מה שצימצם מאוד את קשת המייקאפים שהולמים לי.

    קולרסטיי- נשאיר לסוף התגובה.

    בורז'ואה לא נגיש בכל מקום אך הדיילת המקצועית מאוד להתרשמותי של הפארם, ציינה בפני שלכיסוי מלא אצטרך לפנות למותג אחר, חבל.

    ארמני- בעת היותי בני יורק יצא המייקאפ של ארמני ובעת שרכשתי מייקאפ של שיסיידו (קומפקט אלא מה) קיבלתי מהדיילת בבלומינגדיילס דוגמית להתנסות. אמנם אני בהירה (01 בלנקום, 180-200 ברבלון) אך הצבע היה בהיר מידי עבורי ובזה הסתכם הרומן.

    דבל וור - הוא כה מהולל ומשובח ע"י רבות בבלוגיה וכלכך רציתי, כי ראיתי את נפלאותיו על רבות מחברותי/ בסווצ'ים של בלוגריות. עלי הוא מבליט פלומה (ובקושי יש כזו) ומבליט נקבוביות (הן לא ממש פעורות) - מוזר ובכל זאת, לאכזבתי.

    דיור הוא מותג האיפור הכי אהוב עלי במיוחד צלליות ושפתונים. לא מעט שנים השתמשתי במייקאפ קומפקט שלהם (עצלנית, זו אני) עד שיום בהיר קמה גישה חדשה בעולם המייקאפ- טבעי, נושם, עור שני. זנחתי את דיור באין ברירה.

    שאנל הוא מותג מדהים, ויטלומייר שלהם (קומפקט) ליוה אותי שנים לא מעטות. כל נסיעה לחו"לשלי או של חברים, הייתה כרוכה ברכישת 2-3 יחידות מילוי. (לדעתי מי שקונה בדיוטי פרי - צריך לבלות את זמנו בדוכן שאנל, בארץ אין הנחות ובדיוטי הוא שווה למותגים האחרים, ביננו עדיף לבוא עם רשימה מוכנה ורק לאסוף)

    ** שמחתי לגלות שיש בדבלוור לייט גם גוון 0.5, היורשת בהירה עוד יותר ממני וזה ישמח אותה לדעת שיש גוון בהיר יותר מ 01 אותו רכשה ושהוא נגיש בסטרוברי.

    אשר לשרשרת הנבחרים שלי: בשל דרישת הסף של כיסוי מלא לפני כל דבר אחר:
    קולורסטיי של רבלון - עושה את העבודה בשלמות. מכסה, מטייח מבלי להיראות שפכטלי קל למריחה ונעים לעור. עמידות לא יותר מ 8-9 שעות ודורש פודרה. למרות זאת בקייץ היה עלי לזנוח אותו, היו ימים שהרגשתי אותו מזיע.

    אסתי לאודר - רה נוטריב, יקר אבל נהדר ליציאות ולערב.

    כזאת אנוכי, עונה לפי הסדר ובפרוטרוט אם זה היה סיכום להגיש למורה בביה"ס כבר הייתי מקבלת 0 על פירוט יתר LOL

    השבמחק
  16. שקר החן- אני ממש לא חושבת שתשעה מייקאפים הם הכרח, אז לדבוק במה שעושה לך טוב נשמע לי ממש אחלה. עד לפני שנה בערך הייתה לי רק פודרה אחת- Studio fix ולא עשיתי שימוש בשום מייקאפים נוזליים.

    כשהחלטתי לעבור לשימוש במייקאפים, אפשר לומר שהתחלתי מאפס אז היה מדובר בתהליך ארוך של ניסוי וטעייה.

    אפרת- הקולורסטיי מעולה, אני לא חושבת שהחמאתי לו מספיק בפוסט הזה, הוא אמנם לא האולטימטיבי שלי, אבל הוא בהחלט אחד הטובים בשוק. אני סקרנית גם לנסות את הפוטורדי.

    אני משערת שהיחידים שאעשה להם refill בעתיד הם המאץ' מאסטר (אם זה יתאפשר), הדאבל ווייר לייט בגוון 0.5, קולורסטיי וכמובן הפייבוריט שלי של שאנל.

    בעיקרון כל המייקאפים שכתבתי עליהם הם טובים, אפילו מעולים, אבל חוץ מהארבעה שציינתי אני מרגישה שאף אחד מהם לא הכרחי עבורי.

    מה שכן, אני לא מאלה שקונות המון ומשתמשות רק במוצרים קבועים, אלא אני נהנית לגוון ולגלות כל פעם מוצרים חדשים במגירה.

    השבמחק
  17. מציעה לך לנסות גם את ה HD של מופה, נראה לי שהגוון הבהיר שלו יוכל להתאים לך (או לפחות יהיה קרוב) ואני חושבת שתאהבי את הגימור.
    ואם ידך משגת את פאריס ברלין- יש להם מייק אפ פורצלני ורדרד מעולה לערבובים כדי להבהיר מייקאפים כהים או צהובים מדי.
    :.)

    השבמחק
  18. אני מאוד רוצה לנסות את ה-HD ואת זה של נארס, יש להם גוון בשם סיבריה שאמור להיות בהיר מאוד. אני אחכה שאסיים כמה מהמייקאפים שיש לי כאן ומשם כבר נתקדם הלאה. תודה על ההמלצות :)

    השבמחק
  19. אוסף מכובד ביותר!
    אני מאוד רוצה לנסות עכשיו את המייקאפים של שאנל. יש לי שניים ברשימה שבא לי. אחד יצא מהמגוון, ואני מנסה למצוא אותו בגוון שלי (טיינט אינוסנט) והשני - פרו לומייר.

    דווקא ממה שקראתי על האקווה נראה לי שהוא פחות יתאים לי.

    לא תארתי לעצמי שיש כזו בעיה למצוא גוונים בהירים של מייקאפים.
    אני נתקלת בבעיה מסויימת בגוונים הבינוניים בעיקר בגלל שבחברות הקוסמטיקה משייכים גוונים כהים לכתמתמות או ורדרדות.

    מהפעמים שהספקתי לפגוש אותך - יש לך עור נהדר והאיפור שלך מושלם.

    השבמחק
  20. פוסט נהדר, אני בחיפוש מתמיד אחר מייק אפ מושלם, אני בהחלט אשמע לעצתך ואתנסה באחד מהם!

    השבמחק
  21. קורין- לאקווה יש תכונות מאוד ספציפיות כך שלדעתי אפשר או לאהוב אותו או ממש לשנוא אותו, בהתאם לכך גם הביקורות די מעורבות.

    אני משערת שמי שכהה ממני בגוון או חצי גוון תמצא מבחר הרבה יותר זמין ביחס אליי, אבל עצם העובדה שמאק הוציאו עכשיו מייקאפ שבהיר מכל ליין שהיה להם אי פעם, זה כבר מראה לי שיש ניסיון להעניק מענה גם לנו, השקופות.

    OceanWind- איזה כיף, שמחה שהפוסט היה מועיל :)

    השבמחק
  22. איזה אוסף!
    לי אין כרגע מייק אפ שאני יכולה להגיד שהוא מושלם ואמשיך לקנות אותו שוב ושוב.
    יש לי כרגע 6 ואני משתמשת בכולם. ביניהם גם DWL של אסתי לאודר, שאני ביחסי אהבה-שנאה איתו, כי לפעמים הוא נראה לי כבד מידי, בהיר מידי (אני 01), דביק מידי ולפעמים הוא יושב עלי טוב.
    יש לי 4 מייק אפים של בורז'ואה (שונים) ואת Healthy Mix אני הכי אוהבת.
    Teint Miracle של לנקום
    מכבב אצלי כרגע, למרות שטיפונת צהוב מידי עבורי והעמידות בינונית.
    ניסיתי דוגמית של Matchmaster גם, לקחתי את 1.5 ויש לי הרגשה שהייתי צריכה לקחת את 1.0. הוא היה מעולה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top