יום שני, 5 בדצמבר 2011

גולגלות וסוסים


מה שאתן רואות לפניכן בפוסט היא שמלת הסקייטר- תופעה חובקת עולם שהופיעה בוריאציה כזו או אחרת בכל בלוג אופנה שמכבד את עצמו. זה לא מה שיגרום לי לסלוד מהשמלה, שכן מאז שמזג האוויר התחיל להתקרר-הצלחתי לשלב אותה בלא פחות מארבע תלבושות שונות (הוריאציה הראשונה נלבשה בירח הדבש, ועל כך פרטים בהמשך).


את השמלה הזו הזמנתי מאסוס, ולמרות שהיו דומות לה גם בזארה וגם בטופשופ, אני מעדיפה את הגרסא שלי, משתי סיבות: היא זולה וארוכה יותר, תכונות שבאופן מיידי הופכות אותה להרבה יותר פרקטית ואטרקטיבית בעיניי. אני מקווה שבעונת הסיילים הקרובה אצליח לשים את ידי גם על הוריאציה שלה בניוד, או בכל גוון אחר לצורך העניין.


וזה לא שהדרך שעברתי עם יקיריי באסוס הייתה נקייה ממהמורות, הו לא: השמלה התקבלה במצב רחוק ממושלם, עם רוכסן תקול ועודף בד משונה למדי באזור החזה והגב. רק לאחר שהשמלה עברה תהליך זריז של ניפ טאק, היא ללא ספק הפכה לבחירת המחדל שלי בכל פעם שהתחשק לי לשלוף צבע מהארון.


ועוד איזה צבע: אדום לא מתנצל ולא ביישני. בדרך כלל מיתנתי את כל האדימות הזו באמצעות פריט מנצח נוסף שיש לי במלתחה- ג'קט בצבע בז', אבל הפעם, אולי לרגל החזרה לעולם הבלוגים, החלטתי לשלוף את התותחים הכבדים מהארון ולשלב את האדום עם עוד קצת אדום. מסתבר שזו פריבלגיה שלא שמורה למטאדורים בלבד.



האדום הנוסף בחבורה הוא צעיף של מקווין, הצעיף בעל הפרינט המאוס ביותר בעולם שאני ממשיכה לאהוב ולשמור לו אמונים. את הצעיף הזה חטפתי בביד מוצלח באיביי, יחד עם הנעליים המחודדות. באותו נושא, בוודאי שמעתן שחוקי המכס התגמשו קצת לטובתנו, מה שאומר שהרבה יותר קל להשתתף במכרזים על פריטים נהדרים כמו אלה, מבלי לחשוש לשלם מיסים נוספים (אם כי נושא המע"מ טרם הוסדר). מה שכן, את הפריטים המדוברים חטפתי במחיר שלא היה מאלץ אותי לשלם מכס גם במתכונת הקודמת.

שמלה- אסוס, צעיף- מקווין, ג'קט- רנואר, תיק- וינטג', גרביונים- משביר, חגורה- גולף, נעליים- D&G

ולסיום החלטתי להיות אמיצה ולשלב קלוזאפ של איפור העיניים שלי (או איפור העין שלי, אם לדייק). אם בגלגולו הקודם של הבלוג הגדרתי את עצמי כחובבת איפור המתחזקת אוסף נחמד ומשיכה עזה מדי לאודמים בוהקים, הרי שמאז האהבה הזו רק הקצינה והפכתי, מבלי לשים לב, לג'אנקית איפור לכל דבר, עם אוסף שבוודאי לא היה מבייש גם את הבלוגריות הגדולות בתחום.

אז האיפור שלפניכן מורכב מצללית בשם Brash שמהווה חלק מרביעייה במהדורה מוגבלת בשם Spiced chocolate, והיא הצללית הראשונה שרכשתי ממאק אי פעם, אי שם ב-2008. לצללית הוספתי את הגוון Bronze, גם הוא של מאק, עם Minx של סמאשבוקס להארות. תחמתי את כל הסיפור עם Black dog של אורבן דיקיי, לאחר שראיתי את אלכס הסימטרית להפליא משתמשת בטכניקה דומה. תוסיפו לזה את הויוה גלאם סינדי של מאק, השפתון האדום המושלם ליום יום, וקיבלתן איפור פנים שאני מאוד מחבבת ומרבה לאמץ לאחרונה.

17 תגובות:

  1. האומץ משתלם :-) האיפור מאד יפה! מצדיעה לך על הפיכתך לג'אנקית איפור, יישר כוח ותמשיכי בדרך זו!

    השבמחק
  2. את נראית נפלא, האדום מדליק אותך!

    מענין, בדיוק תהיתי בימים האחרונים עם שמלה אדומה זה הדבר הכי נדוש בעולם, או שעדין יש לזה אפקט והופ - באת לי והוכחת שאכן כן.

    השבמחק
  3. לובה זה מקסים! אדום הולם אותך!

    אביטל

    השבמחק
  4. לובה, הכתיבה שלך מקסימה וזורמת, הטעם שלך מעלף, והאיפור מדהים. מחכה לקרוא את הפוסט הבא :)

    השבמחק
  5. את נראית מהממת , אני מתה על הגולגלות [נהייתי ג'אנקי שלהם כשקניתי 2 צעיפים כאלו שאני מאוהבת בהם] .

    מקווין או לא , מאוס או לא - זה עדיין מדליק . האדום הולם אותך מאוד.

    השבמחק
  6. מהממת לגמרי, כולל איפור, לבוש וציפורניים (שם?)

    השבמחק
  7. די, כיף לקבל מחמאות על האיפור, נורא דאגתי! וגם כיף לקבל תגובה ממי שלומדים איתי :)
    הלק הוא China glaze- Goin' my way
    חום אגוז מהמם מקולקציית הוינטג' ויקסן

    השבמחק
  8. לוק מהמם. יש לי שמלה מאוד דומה שבדיוק לבשתי לאודישן לתפקיד של מנחה בתוכנית ילדים. הסטיילינג כמובן היה שונה לחלוטין :-) האקססוריז הפילו אותי מהכסא, האיפור המעושן מטאלי לוהט וסקסי. וחגורת הסוסים. אוי החגורה הורסת. מגולף? באמת?? לרגע חשבתי שחטפתי זעזוע מוח והזיתי שקראתי את זה

    השבמחק
  9. כמה כיף שחזרת:) את נראית נהדר. איזה מוזר רכשתי חגורה זהה מטוונטי פור סבן

    השבמחק
  10. פטיט שרי- לגולף יש מציאות לפעמים, יחד עם החגורה קניתי גם שמלה מנומרת ממש מוצלחת
    אורטליקה- באמת? אני מניחה שעל שתיהן מתנוססת בגאווה תווית המייד אין צ'יינה :) נו שויין

    השבמחק
  11. Beautiful!
    Oriahn
    http://oriahn.blogspot.com/

    השבמחק
  12. איזה יופי שחזרת לבלגג! חסרת לי מאוד. את נראית נפלא!

    השבמחק
  13. התגעגעתי, באמת טוב שחזרת. אז מה את לומדת שמצריך פתיחת בלוג? תקשורת, פסיכולוגיה, או משהו בלתי צפוי לחלוטין?

    השבמחק
  14. Culture shock- Thanks! visit me again!
    וניטי- תודה! אני שמחה שחזרתי
    מרג'ורי- לימודי תעודה של עיתונאות

    השבמחק
  15. וואו, חזרת!
    מאוד יפה לך אדום והאיפור הנוצץ.

    השבמחק
  16. איזה כייף לראות אותך!
    נקודה.

    השבמחק
  17. לובה את מהממת!!
    חוץ מזה אני מאוד אוהבת את סגנון הלבוש שלך.
    האיפור נראה מעולה. לאחרונה גם אני קניתי את BRONZE של מאק ומאז אני לא מפסיקה שלהתמש בה. (תודה על האזכור :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top