יום שישי, 2 בדצמבר 2011

דף חדש

האם התגעגעתי? קשה לי לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי. הרי מדי פעם התגנב לו הצורך המצחיק הזה לתעד בגדים יפים שלבשתי, צורך שקיבל מענה באמצעות תמונות שהעליתי לחבריי בפייסבוק, כנראה במטרה להשלים את החסר.

כמובן שגם התחשק לי לפעמים לכתוב טקסטים שהם שלי ורק שלי, מבלי שיעברו עריכה ומבלי שיהיו מיועדים למטרה אחרת, אלא לשימושי האישי בלבד. יחד עם זאת, בסך הכל הרגשתי שלמה עם ההחלטה שלי- חשבתי שכך הדברים היו צריכים להיעשות והגיע הזמן שאמשיך הלאה.

אז כנראה שלא.

תל אביב. פגישת לימודים ראשונה. המטלה הראשונה על הפרק: לפתוח בלוג ולתחזק אותו באופן קבוע לאורך כל שנת הלימודים. אני מוכנה להישבע שכבר בשלב הזה העיניים שלי התחילו לנצנץ ואינספור מחשבות עברו לי בראש לגבי עיצובו החדש של הבלוג ושמו המחודש.

בשלב שבו המרצה הדגיש שהבלוג צריך להיות ממוקד, כלומר רצוי שיעסוק בתחום מוגדר כמו אופנה או אוכל, והוסיף כי הוא גם צריך להתפרסם תחת שמו המלא של מחבר הבלוג ולהתעדכן לעתים תכופות- בשלב הזה כבר חשבתי שעובדים עליי ותהיתי מתי ישלפו את המצלמות. המטלה שלי היא לנהל (שוב) בלוג אופנה? סיריאסלי?

אט אט המחשבות הכלליות והמפוזרות הפכו לממוקדות יותר, והבנתי שאני חוזרת לזה ובגדול. התלבטתי האם להמשיך מאותה נקודה שבה נפרדתי מכם או להתחיל דף חדש לגמרי, ולבסוף החלטתי שדף ישן- חדש הוא שיתאים לי, ולקוראים הותיקים (במידה ויחליטו להמשיך איתי הלאה) יותר מכל.

איפה הייתי ומה עשיתי?

אז כפי שאתם בוודאי יודעים, לפני מספר חודשים התחתנתי. מאחר והאירוע המשמח נקשר בחוויה טראומטית שהתרחשה מיד בסיומו, טרם הגעתי לשלב שבו אני מרגישה בנוח לחלוק חוויות מהיום מבלי להיעצב. לכן, החלטתי להשאיר אתכם עם טעימה מסרט החתונה שלי, הממחישה בצורה מדוייקת למדי את אווירת האירוע.



ואז הגיעה פרי

פרי לפני ואחרי

שלושה ימים בלבד לאחר שפרדי נהרג, מצאתי את עצמי נוסעת לעמותה בצומת מסובים ומאמצת את פרי, לאחר שבמקרה נתקלתי בתמונה של העיניים העצובות שלה מאחורי הסורגים, בפייסבוק. אני ופרי הפכנו לסיפור אהבה ממבט ראשון, והיא הכלבה הראשונה שאי פעם בחרתי בעצמי, מבלי שהגיעה אליי מתוך נסיבות הגורל. אני רואה את פרי כמצילה שלי בדיוק באותה מידה שבה אני הצלתי אותה מחיי הכלבייה.

בין לבין, עברו אצלנו שושה, פולי, טושי ופפאיה. את כולן, פרט לאחרונה, אספתי ישירות מרחובות אשדוד, כל אחת בנסיבותיה שלה. כולן מצאו בית חם ואני משתדלת לשמור על קשר עם המשפחות הנפלאות שאימצו אותן עד היום.

בכיוון השעון, מהעליונה ביותר: פולי, פפאיה, טושי ושושה

היום, הרכב הנבחרת שלנו כולל את מונה, ותיקת הבית, פרי, הכוכבת החדשה וצימוק- הזכר הראשון שנכנס לבית מאז פרדי, לאחר שהזדמנו בדרכי רק נקבות. צימוק הוא מעין הגרסא הבלונדינית של פרדי, ולכן כל פעם שאני מתבלבלת בשמות שלהם נצבט לי הלב. גם צימוק נאסף מרחובות אשדוד וגם הוא, כמו השאר, יהיה מועמד לאימוץ ממש בקרוב.

New kids on the block

אז הנה אנחנו

את השינויים החיצוניים שעבר הבלוג לא קשה לזהות, ועם זאת, חשוב לי שלא להגדיר מראש את התוכן שלו או לתייג אותו בהכרח כבלוג אופנה/ בלוג טיפוח/ בלוג אישי, אלא להניח לו ולי להיות מי שאנחנו. אז למרות שבמובנים רבים התחלתי מחדש, אפשר גם לומר שהמשכתי מאותה נקודה, ולכן אשמח אם תצטרפו אליי גם הפעם.

לובה.

2 comments:

  1. ברוך שובך! כמה טוב "לראותך" שוב.

    התמונה של פרי "לפני" פשוט שוברת את הלב, ולעומת זאת - התמונה האחרונה פשוט ממיסה ♥

    שיהיה בהצלחה

    השבמחק
  2. הממ.. אני רואה שהתגובה שכתבתי כאן לא נקלטה.. (היתה לי הרגשה שזה לא עבד.. P.: ) בכל מקרה, פשוט כתבתי-
    ייייייייייייייייייייייייייייייששששששששששששששש!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top