יום שלישי, 26 באפריל 2011

Here comes the bride

♫ ★♪ Somewhere over the rainbow (שיר עליה לחופה)
♫ ★♪ Got my mind set on you (שיר שבירת כוס)
♫ ★♪ By your side (ריקוד ראשון)
♫ ★♪ נחמד (שיר סיום)



אי אפשר בלי קרדיטים:
איפור- נטע סקלי
שיער- קובי מרקורי
צלם- אוריאל מלסטר לסטודיו אימושן
דיג'יי- טל מור
אירוח- אחוזת מרגו

שמלת כלה ראשונה- איביי
שמלת כלה שנייה- מתנה מחברתי המדהימה

ובנימה אישית יותר אני רוצה להודות לשתי המלוות שלי, אלה וצחית, שתמכו בי וליוו אותי לא רק ברגעים המאושרים ביותר, אלא גם בהתמוטטות שהגיעה מיד לאחר מכן, ולשתי חברותיי צליל וריטה, שידעו מה קרה הרבה לפני שגיליתי בעצמי, ובכל זאת מצאו כוחות להגיע לחתונה ולשמוח בשמחתי.

לובה.

20 comments:

  1. נראית מקסימה ומהממת וביחד אתם זוג מדהים. שיהיו לכם חיים יפים ביחד כזוג נשוי ואוהב.
    מיכל

    השבמחק
  2. לובה, את נראית מהממת!
    אהבתי מאוד גם את זה שהלכת על איפור צבעוני ולק זהב ולא על לבן-לבן-לבן. יצא יפיפה ומלא חיים.
    המון מזל טוב, שנים ארוכות של אושר!

    סנדי

    השבמחק
  3. בדרך כלל אני לא מתלהבת מעסקי כלות אבל את גם יפהפיה, גם קלאסית ומשובחת וגם טוב הלב שלך שובר את הציניות הקפואה שזורמת בד"כ בעורקיי בכל הנוגע לחתונות. ושמלת הטול - עשתה לי צמרמורת , באמא'שלי, כמה יפה!

    השבמחק
  4. המון המון מזל טוב! המון אושר ושמחה!

    השבמחק
  5. הרבה מזל טוב!!!! תמונות מהממות! אבל אם משהן היה שם ככה פרסומת שלו על התמונות שלי הייתי מורידה לו את הראש....

    רנה

    השבמחק
  6. יקירתי, תמונות מקסימות ושתי שמלות נהדרות שהולמות אותך.
    המון מזל טוב לך ולחתן שהצליח לו!

    השבמחק
  7. אתם נראים מדהים, השמלה מאי ביי עושה חשק להתחתן מחדש, את נראית בה כמו כוכבת הוליוודית על השטיח האדום! בשמלה השנייה את גם נראית כמו בלרינה מ״איזה סרט״ שלא מעט בטח כבר ציינו את הדמיון. מאחלת לכם המון אהבה הדדית וחברות אמיתית! מקווה שבכל זאת יגיע היום ונשמע ממך... נורא חסר לקרוא את הפוסטים שלך! תודה על כל הטיפים וההכוונות.

    השבמחק
  8. התמונות גרמו לי לחייך, הן פשוט מקרינות אושר ושמחה!
    אני מקווה שהצלחת להנות מהיום הזה למרות המקרה העצוב ושתזכרי אותו דווקא בזכות האירועים המשמחים ולא השליליים. נגע לליבי שכתבת אצלי ואני מאוד מעריכה אותך על כך.

    נראת כמו כוכבת אמיתית והסטיילינג הוינטג'י במידה הולם במיוחד על רקע אחוזת מרגו(מקום מקסים) והרצפות המצויירות שלה.

    מאחלת לכם הרבה הנאות, קטנות וגדולות :)

    השבמחק
  9. לובה, היית כלה יפייפיה,
    החל מהאיפור ועד השמלה השניה. בחירה מוצלחת מאוד!

    שיהיה לכם המון מזל טוב! מחכה לתמונות מברית/בריתה :)

    השבמחק
  10. החתן והכלה- איזה ילדים יפים! כולם החמיאו לכלה, אך החתן מקסים לא פחות. בהצלחה לזוג שיש ביניהם הרמוניה מדהימה ומוסיפים כל כך הרבה אחד לשני.

    השבמחק
  11. השמלות יפיפיות ואת נראית נפלא. המון מזל טוב וגוגל ת'לפים אושר :-)

    השבמחק
  12. הי לובה חיכיתי לפוסט הזה ושמחה שחלקת את התמונות - את נראית מקסים- נסיכה מודרנית:)
    מאחלת לכם חיים מאושרים ביחד.
    לילך

    השבמחק
  13. וואו נראה שרזית גם!
    השמלות מחמיאות מאוד,
    האיפור משגע...
    אבל יותר מכל
    את פשוט כלה מהממת!!
    שיהיה לכם המון מזל טוב
    ותחסרי לי מאוד!!
    המשך חיים זוגיים מקסימים
    ובהצלחה :)

    השבמחק
  14. נראה שהייתה חתונה מקסימה! שיהיה מזל טוב וחיים מאושרים!

    השבמחק
  15. מדהים איך משתנה הפרספקטיבה של התבוננות בתמונות החתונה שלך לפני ואחרי שיודעים מה קרה לפרדי באותו הזמן. ובמעבר חד - מאחלת לשניכם שמעכשיו יהיה לכם רק מזל טוב והמון אושר ביחד כזוג וכמשפחה.

    השבמחק
  16. שלום לך! מזל טוב על החתונה וצר לי על הכלב. אבל באתי לשאול שאלה, מהיכן הלק הזהוב הנפלא שלך?

    השבמחק
  17. היי:)
    את מדהימה ושום מילה נוספת לא צריך.

    השמלה של אחותך טלי היא מH&M נכון?:)
    סתם רציתי לשאול;)

    אתם זוג מושלם, בהצלחה בכל בהמשך<3

    השבמחק
  18. יצאת כלה יפייפיה ומהממת, אחת היפות שראיתי בחיי. האיפור והשמלות מקסימים ואכן הפוסטים שלך חסרים.
    מקווה שרק תשמחי מעכשיו הלאה ושיהיו לכם חיים מאושרים.

    השבמחק
  19. מצטערת על התגובה המאוחרת, אבל אני ממש רוצה להודות לכולכם על התגובות המקסימות.

    למי ששאלה: הלק הוא '2030' של צ'יינה גלייז, מקולקצייה של שנת 2009, ללא ספק הגוון האהוב עליי בכל העולם.

    השמלה של אחותי אכן נרכשה בהייץ' אנד אם, ולמעשה, זו הייתה הקנייה הראשונה שלנו ומאוד שמחתי מהבחירה שלה (אני אישית לא אוהבת לראות בחורות צעירות כל כך לבושות בשמלות נשף).

    ספי- תודה יקירתי, האמת היא שדי חיכיתי לתגובה שלך. שמחה שאהבת.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top