יום שבת, 1 בינואר 2011

Time to say goodbye

השנתיים שקדמו לשנת 2010 היו בהחלט לא פשוטות מבחינתי. הרבה טלטלות וסערות נאלצתי לעבור בתקופה הזו, ולכן בירכתי על כך שהשנה האחרונה הייתה רחמנית יותר מבין השאר. למעשה, זו הייתה השנה המשמעותית ביותר בחיים שלי, כי הרי איך עוד אפשר להגדיר שנה שבה את הופכת לעצמאית ומתארסת לאדם היקר לך מכל?


השנה הזו סימנה את תחילתו של הפרק החדש בחיים שלי, ואני מקווה שיש בכוחה להעיד על טיבן של השנים הבאות. הפרק הבא בחיי, כך החלטתי, לא יהיה מלווה בתיעוד בבלוג. הבלוג הזה, התחביב הקטן שהתחלתי לעסוק בו מאמצע השנה הקודמת, העניק לי הזדמנויות נפלאות, ועל כן אני לא מתחרטת אפילו לרגע שפיתחתי לעצמי את הפרסונה האינטרנטית הזו, שהפכה להיות חלק משמעותי ממני ככל שהזמן חלף.

בחודשים האחרונים הגעתי להבנה שאין לי עוד צורך בבלוג ככלי תיעודי, אלא אני רוצה לחוות את החיים במלואם, מבלי שאצטרך תמיד לשאת עליי מצלמה או לתעד בכתב את מה שקורה סביבי. האמת היא, שמלווה להחלטה הלא פשוטה הזו, תחושה משחררת של הקלה. האם אתגעגע? סביר להניח. הרי קשה להתנתק מהרגלים טובים ומוכרים. כך או כך, אני שלמה עם בחירתי, ומודה לכל מי שליווה אותי עם חיוך לאורך המסע הארוך והמורכב הזה בשנתיים האחרונות.

לא ידעתי מתי ואיך לכתוב את הפוסט האחרון, אבל הרגשתי חובה מוסרית לפרסם אותו לטובת כל מי שאי פעם כתב לי שהוא מרגיש מעורב בחיים שלי, מבלי להיות נוכח בהם בפועל, והחלטתי שהשנה החדשה היא מועד נפלא כדי לסכם ולחתום את התקופה הזו ולהמשיך הלאה.

אני מאחלת לכולכם שנה מופלאה, מלאת סיפוק והצלחות. מה אני מאחלת לעצמי? שנה משמעותית בדיוק כמו זו שקדמה לה, ושכל הטוב הזה שקיים ונוכח בחיים שלי כרגע, לא יגמר לעולם.

אוהבת,
לובה.

30 comments:

  1. לובה היקרה,את בהחלט תיהי חסרה לי-ואני בטוחה שלעוד רבים אחרים. אני מבינה מאיפה ההחלטה הזו באה,ורציתי שתדעי שאני תומכת בך בכל מצב :)
    שתיהיה לך שנה מוצלחת ומאושרת,מלאה באהבה בריאות ורק טוב!
    ולמקרה שתחזרי...מחכים לך פה בזרועות פתוחות תמיד :)

    השבמחק
  2. אוי :(
    יהיה לי קשה בלי הבלוג שלך יותר .
    הבלוג היחידי שאני באמת עוקבת אחריו.
    (אחרי שעברתי איתך את התקופה מאז שהצטלמת בסלון .. והגעת ללוק שלך היום).

    אבל אם הגעת להחלטה הזו כנראה שזה מה שצריך לקרות .

    שתהיה לך שנה מדהימה , מלאה בהתחלות חדשות והגשמת יעדים.

    בהצלחה בהמשך .. ובחיים החדשים כזוג נשוי (קרוב!)

    אוהבת המון .
    אתגעגע אני בטוחה..

    השבמחק
  3. כמה חבל...:-(
    אבל איכשהו, יש לי תחושה שהגברת השמנה עדיין לא שרה...;-*
    אוהבת אותך בכל אשר תבחרי!
    יעל

    השבמחק
  4. בהצלחה בדרך החדשה :-)

    השבמחק
  5. יקירתי, היה מדהים.
    חבל, אבל תעשי רק מה שטוב ונכון לך.
    וכמובן שאם לא תעמדי בפרידה מאיתנו, אז נסלח לך אם תעלי מדי כמה זמן פוסט :-)
    בהצלחה בשלב החדש בחיים,
    נשיקות.

    השבמחק
  6. וואו זה ממש הפתיע אותי, כאילו נחת משום מקום, וזה מרגיש קצת עצוב כאילו נעלם לך חבר :(
    לובה היקרה, נהניתי מאוד מהבלוג שלך, את אדם מקסים, אני מאחלת לך כל טוב, המון בהצלחה בהמשך הדרך ואושר רב, ואני מוסרת את האיחולים הללו גם לכל משפחתך שכיכבה בבלוג, שיהיה לכם רק טוב ושחייכם יתמלאו באושר וברכה
    להתראות
    :)

    השבמחק
  7. עצוב...
    אבל אני מבינה את הבחירה. בהצלחה. את מהבלוגריות המקסימות ביותר!

    השבמחק
  8. וואו...
    הבלוג שלך זה אחד הבלוגים הראשונים שהתמכרתי אליהם, כשהייתי רחוקה ובודדה פה- תמיד חיכית לי במחשב עם פוסט חדש, עזרת לי להעביר עוד קצת את הזמן, להרגיש שיש אתי חברה שמשתפת אותי בקורותיה.
    יהיה לי מאוד עצוב בלי לקרוא את הבלוג שלך, שכן הוא כל כך שונה מכל הבלוגים האחרים... לא רק צילמת את התלבושות היפות שלך, אלא הכנסת אותנו לחיים שלך.
    אני לחלוטין מבינה את הצורך להתנתק, להתנקות ולהמשיך הלאה (מי כמוני יודעת שתיעוד אובססיבי הוא מאוד תובעני!) ואני מחזקת אותך ומאחלת לך המון הצלחה ואושר!
    ואם בכל זאת תסכימי לעדכן אותנו קצת מדי פעם, רק שנדע ככה שהכל בסדר, אני אשמח!
    ים של נשיקות ממעבר לים!
    שלומית

    השבמחק
  9. אני כל כך אתגעגע לבלוג הזה ואלייך...
    זהו הבלוג הראשון שהתחלתי לעקוב אחריו :)
    אז אני מאחלת לך אושר והצלחה בהמשך חייך!

    השבמחק
  10. אוי :-(
    אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך ואתגעגע לעדכונים פה.
    מצד שני, אני מבינה אותך. אמנם אני בלוגרית כבר 10 שנים, אבל היו לי הפסקות לאורך הדרך (אחת מהן אף היתה לאחר שהתחתנתי) ואני מבינה את הצורך להתרחק קצת מהתיעוד והאונליין. אני רק מקווה שתחזרי!
    אני מתנחמת בעובדה שאנחנו חברות בפייסבוק.
    שתהיה לך שנה מעולה, המון הצלחה, בריאות ואושר.

    השבמחק
  11. איזה באסה... הבלוג שלך זה הבלוג היחיד שעקבתי אחריו... וממש נהנתי מהשנינות והתחכום בכתיבה שלך.. למרות שאני לא חסידת אופנה בכלל, נהנתי לראות איך את משלבת בין כתיבה על נושא כמו אופנה לאהבה העצומה שלך לבעלי חיים..
    עלי והצליחי.. ואולי בכל זאת תשקלי לעשות בלוג אחרון לחתונה.. כולנו פה במתח (:

    השבמחק
  12. לובה, לובה.
    את הבלוג הראשון שלי פתחתי לפני כמה שנים, ומאז נוספו עוד כמה, שהכתיבה בהם הפכה לעיסוק, פרנסה והנאה.
    בין לבין, איכשהו צריך לקחת הפסקות קפה, וקריאה בבלוג שלך היתה הפסקת הקפה הנעימה ביותר של היום.
    את הפוסט הלפני אחרון שכתבת, על הביקור בבירת הנגב, פגשתי יותר מדי פעמים. זה מפני שכל פעם שנכנסתי לראות האם הבלוג התעדכן, פגש אותי הפוסט הזה, עם השמלה האדומה, והבנתי שלובה היקרה כנראה נעלמה, ומי יודע, אולי החליטה להשתקע בבאר שבע, שם ליד הפרסומת של קנזו:)
    זה לא היה הבגדים, למרות שהיו מוצלחים, ולא הכלבים למרות האהבה הגדולה. אלא הקלילות, הכיף, היופי והאור שבכתיבה שלך.
    ההחלטה שלך לסיים את הבלוג מאוד מובנת לי. כל הכבוד על האומץ, לא הייתי מצפה ממך לפחות.
    ברכות לך ולנתן המקסים!
    מגיע לך כל הטוב שאת מאחלת לעצמך, עלי והצליחי.

    השבמחק
  13. בחורה עם קלאסה- יודעת לפרוש בשיא :)
    היה טוב וטובה שהיה, בהצלחה בהמשך!

    השבמחק
  14. אני אתגעגע מאוד. אולי בכל זאת תכתבי לנו מדי פעם בפעם?

    יהיה מאוד קשה בלעדייך

    השבמחק
  15. ממש ציפיתי לראות תמונה שלך מיום החתונה...
    מקווה שעשית את ההחלטה הכי נכונה בשבילך!
    מאחלתך לך את כל הטוב שבעולם.

    השבמחק
  16. לובה, ממש תפסת אותי בהפתעה.
    הגעתי לבלוג שלך בהתחלה בגלל העניין שלי באופנה, אבל האמת היא שנקשרתי אליו סופית בזכות הכתיבה שלך והאהבה שלך לבעלי חיים.
    בימים הראשונים אני גם בטח אהיה בהכחשה ואמשיך לפקוד את הבלוג מידי יום, כדי לבדוק אם אולי התחרטת...
    אני מאחלת לך כל טוב בהמשך הדרך - הן בחיי הנישואין והן במישור המקצועי.
    תודה על מה שחלקת!

    השבמחק
  17. המשכתי לעקוב אחרי הבלוג שלך גם כשהפסקתי לכתוב בבלוג שלי וכמעט ולא הגבתי כאן. אני מנצלת את ההזדמנות הזו להודות לך שוב על התמיכה שהפגנת כלפיי בזמנו ומאחלת לך המון הצלחה בפרק החדש שאת עומדת לפתוח בחייך. אשמח אם תעלי בכל זאת תמונה שלך מיום החתונה עם שמלת הכלה שבה בחרת. אני בטוחה שתיראי נהדר.

    השבמחק
  18. את מפתיעה, גברת!
    אמנם לא הייתי מהקוראות הנאמנות, אבל הצצתי מידי פעם.
    שיהיה לך בהצלחה בכל אשר תפני, תהני מחיים ללא עדשה צמודה!
    מקווה שתעשי קופות במכירת הפריטים הביתיים ;)

    השבמחק
  19. וואו, קצת בדיליי, אבל מאז הלימודים זה מה שקורה לי.. בכל מקרה, כמה חבל, אבל אם את מרגישה ככה, תעשי מה שהכי טוב ונכון לך. המון הצלחה בכל מה שתעשי ורק אושר! נתגעגע! :)

    השבמחק
  20. לובה!
    חייבת לציין שנהניתי לקרוא אותך בכל רגע, או סתם להציץ בתמונות של הכלבים המדהימים שלך, וגיליתי בן אדם אינטילגנטי שנעים לשוחח איתו.

    הבלוג שלך יהיה חסר... אבל אני מסכימה עם ההחלטה, וזו בהחלט החלטה נבונה לקראת השנה החדשה. שיהיה בהצלחה עם ההכנות לחתונה, והרבה מזל טוב! :)

    השבמחק
  21. ממש היה לי עצוב והרגשתי קצת צביטה בלב לקרוא את הפוסט פרידה.
    עקבתי אחרי הבלוג שלך באדיקות לאורך כל התקופה, די מההתחלה שלו. ולמרות שאנחנו לא מכירות הרגשתי סוג של קירבה אלייך והזדהתי עם הסיפורים והתחושות שהעברת פה בבלוג.
    את תהיי חסרה לי
    מאחלת לך המון הצלחה!

    השבמחק
  22. לובה,

    את בחורה מקסימה ואמיתית, ובעיניי ההחלטה שלך היא ערובה לחיים בריאים יותר (אם כי אין ספק שנתגעגע).
    אני מצטרפת לקריאות לפרסם לפחות תמונה אחת קטנה שלך מיום החתונה, ובכך לספק את צמאוננו בפעם האחרונה והחביבה.

    שתהיה חתונה נפלאה ומאושרת ובהצלחה בכל.

    השבמחק
  23. לובה יקרה ,

    נתת הרבה ערך מוסף ואצילות נפש לעיסוק הטריוויאלי והאפילו מעט נרקיסיסטי :)) שיש בכתיבת בלוג שחוגג את .. עצמך :)

    הערצתי מרחוק את הלב הרחב והכנות שלך ,
    ואת האהבה האינסופית והיפהיפיה שלך לכלבים ולבעלי חיים ..
    כתבת בצורה כנה וערכית , וזה כל כך יוצא דופן בנופי הבלוגספירה בתחומי האופנה .
    הלכת והתעדנת והתבגרת והשתכללת מול העיניים שלנו , וכמו שרואים , את אהובה ומיוחדת ואצילית .

    מאחלת לך אהבה כמו זו שאת מעניקה :)
    הרבה יופי ורגעי שמחה ,
    ומזל טוב כמובן , ותודה על ההשראה להיות אנשים טובים יותר ו..לבושים היטב :))

    השבמחק
  24. בנות יקרות שלי!
    כל כך ריגשתן אותי! בדיוק כפי שלא הסכמתי לעזוב בלי לפרסם פוסט פרידה, כך גם לא אאכזב אתכן ואעלה תמונה מיום החתונה, מבטיחה.

    תודה רבה רבה לכולכן!

    השבמחק
  25. אוי לובה, למרות שאני מבינה ומכבדת את החלטתך, עצוב לי לקרוא שאת פורשת, אומנם לא הייתי מעורבת בבלוג ברמת התגובות אבל עקבתי אחר הבלוג באדיקות, התרגשתי מאירוסייך, כאבתי וכעסתי איתך סביב עבודתך הקודמת ונהניתי לראותך באלפיטים שונים ולשאוב השראות למתחתי האישית. תודה לך, שיהיה לך הצלחה בכל, ומזל טוב לרגל חתונתך.

    השבמחק
  26. את נפלאה ונהדרת. אין לי ספק שהסטייל שלך תמיד ילך איתך לכל מקום, עם או בלי מצלמה. ובלי קשר, אני סקרנית לראות את החתונה הנהדרת שהולכת להיות לך, ואותך ככלה יפיפיה.

    בהצלחה בהמשך הדרך,
    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  27. וואו, טוב שאני נזכרת. איזה דיליי מטורף אבל זה בגלל שהראש שלי לא היה במקום בחודש האחרון.
    הייתי עוקבת אחרי הבלוג וממש הופעתי מההחלטה, לא ציפיתי שזה מה שאני יקרא בפסקה הבאה, סוג של ספר מתח...
    החלטה מאוד אמיצה ובתור מישהי שמתנגדת לפייסבוק היא נבונה ומובנת בהחלט.
    אני עדיין חולמת להגיע לשוק באשדוד...
    כמו שכמה כתבו פה, את באמת בחורה אצילית והלבוש מעיד על כך.

    נהניתי מאוד ואני כבר מתגעגעת.

    הרבה בהצלחה בדרך החדשה שאת נכנסת אליה. רק בריאות ושמחה.

    ענבל.

    השבמחק
  28. I loved your blog but I really understand you. I wish you much happiness in your life! Sona

    השבמחק
  29. נתקלתי בבלוג הזה לא מזמן ומאוד שמחתי. בלוג איכותי.
    חבל מאוד שהוא לא יתעדכן יותר. (את מוזמנת בכל זאת לכתוב איזה פוסט או שניים. :))

    השבמחק
  30. נשמח לראות תמונות מהחתונה ולשמוע כמה חוויות...כפי שהובטח (:

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top