יום שישי, 24 בדצמבר 2010

ביקור בבירת הנגב

כך הגיבה מונה כששמעה שאני נוסעת עד באר שבע לרגל אירוע משפחתי:




ההבעה שלה קצת מזכירה לי את הברנש הבא, שכולכם בוודאי כבר מכירים-




החודש הצטרפה תוספת חדשה למשפחה המורחבת שלנו (בת דודתה של אמי ילדה בן בכור) וזה היה המאורע שלשמו התכנסנו כולנו בבירת הנגב. האירוע היה כל מה שניתן לצפות מברית מילה בצהרי יום שישי: הרבה אוכל, נשיקות וחיבוקים והלאה לאוטובוס האחרון לאשדוד. האמת היא שכל הקונספט של חגיגת לידת הילד באולם קצת תמוה מבחינתי, משום שאם היו שואלים אותי כיצד אם טריה תרצה לנצל את שעות המנוחה היחידות שלה בתקופה המטורפת הזו, סביר להניח שהייתי מנחשת שהיא תעדיף סיאסטה ארוכה ורצופה, אבל כנראה שזו רק אני.

בכל אופן, זה מה שלבשנו לאירוע:


מאחוריי, הפזנטורית של קנזו, גם היא בלוק אדום ודומה להחשיד. נדמה לי שהיא היתה שם לפניי, אבל אין סיבה להתקטנן.


היום היה אחד הימים האלה שחם עם ג'קט אבל קריר מדי בלעדיו (בייחוד באוטובוסים ובאולמות ממוזגים) אז בלית ברירה נאלצתי לסחוב אותו איתי מחמת הספק.




אני לובשת: שמלה- אסוס, נעליים- ג'יבנשי, תיק- וינטג', ג'קט- זארה, שרשרת- J Crew
עכשיו מאמא-



ולסיום, התמונה שהכי מרגשת אותי בימים האחרונים-


סופ"ש מקסים!

6 תגובות:

  1. You look wonderful - your dress, necklace and boots!

    השבמחק
  2. מדוע אינך מוציאה רישיון כבר?
    אוטובוס לאירוע זה לא סקסי!

    השבמחק
  3. יאא איך את ואמא שלך דומות!
    וחוץ מזה שהנעליים האלה הן ממש יצירת אומנות.
    כהרגלך את מהממת, ואדום מאוד מתאים לך :)

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  4. Sonidlo- Thanks!
    אנונימי- יש שיגידו שאירוע בב"ש זה לא סקסי במיוחד מלכתחילה :)
    שרונה- תודה מותק! הנעליים האלה מדהימות, לא פרקטיות בעליל, אבל כיף לבהות בהן :)

    השבמחק
  5. את נראית מדהים, אין על הלוק שלך!
    התמונה האחרונה הכי יפה :)

    השבמחק
  6. המון מזל טוב! את נראית מדהים, ממש מעוררת השראה.
    רציתי לשאול אותך, בתור מומחית לרכישות און -ליין, האם בטוח לקנות באתרים שמתמחים בחיקויי תיקים? אני חושקת מאוד בתיק שידי אינה משגת ושוקלת לרכוש חיקוי, יש לך המלצות או ידע לחלוק עימי בנושא.
    תודה רבה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top