יום רביעי, 22 בדצמבר 2010

המירוץ לחתונה- פרק ו': נמצאה חליפה מושלמת

שלשום נקלעתי במקרה לעזריאלי לאחר שנקבעה לי פגישת עבודה במקום. קודם כל, אציין שהשוק היחידי שחטפתי מהשוקינג סייל בקניון היה מכמות האנשים העצומה שמשוטטת בו, ומערימת הזבל שהם הסכימו לנבור בה כדי לחפש מבצעים, אבל הרי לא לשם כך התכנסנו כאן. החלטתי לנצל את הפגישה כדי להיפגש עם נתן ולהתחיל בחיפושים אחר חליפה לחתונה. רציתי לבקר בחנויות שאין באשדוד, כלומר הייץ' אנד אם ופולגת, כדי להוריד אותן מהפרק. חזרתי עם מסקנות חד משמעיות:

הייץ' אנד אם- לצורך גילוי הנאות אציין שאני לא מעריצה גדולה של הרשת, ושל הסניף הזה בעזריאלי בפרט. החליפות במחלקת הגברים נמכרו בתפזורת, וגילינו שבין החלק העליון לחלק התחתון של מרבית החליפות, אין שום התאמה בגוונים. אמנם מחירי הג'קטים היו זולים יחסית (בין 179 ש"ח עד 299 ש"ח) אך המבחר היה דל מאוד, והאיכות הייתה בהתאם.
לא תליתי הרבה תקוות בסניף הזה מלכתחילה, אבל רציתי להתחיל את החיפוש ברשתות המסחריות, ולו בשביל הסיכוי הקלוש ביותר ששם תימצא החליפה המושלמת. זה לא קרה.

פולגת- מהייץ' אנד אם המשכנו לפולגת, עם עצירת ביניים מיותרת להפליא בקסטרו מן. הג'קט האלגנטי היחידי שקיים בקסטרו היה סינטטי וזול למראה, ותוית המחיר הלא פרופורציונלית שהוצמדה לו (700 ש"ח) גרמה לי להתאכזב שוב מהרשת הזו, שממשיכה לאבד מהאטרקטיביות שלה בעיניי מעונה לעונה.

היה מרענן לברוח מהמולת הקניון לתוך פולגת, החנות הריקה היחידה בכל האזור כנראה, ומרענן עוד יותר להיתקל בהיצע חליפות שלא גרם לי להסמיק מבושה. החליפות ברשת הזו אמנם יקרות, אבל אנחנו בחרנו למדוד דווקא את אחת החליפות הזולות יותר, מדגם מיכאל, כי היא מצאה חן בעיניי שנינו יותר מכל השאר.

חשוב לי לציין מילה טובה לזכותם של המוכרים האדיבים בחנות, והשירות הפנטסטי שהם מעניקים. אחת המסקנות החשובות שלי מימי החיפוש היא שסוגיית השירות חשובה לפעמים לא פחות מאיכות החליפות, וכאן שירתו אותנו מא' עד ת', למרות שבסופו של דבר לא רכשנו שום דבר.

החליפה שנתן מדד אמנם נראתה עליו מעולה, אך היא דרשה לא מעט תיקונים, הן בקיצור השרוולים והן בקיצור אורכו של הג'קט עצמו (שהיה ארוך מדי ולכן גרם לנתן להיראות נמוך יותר). למרות שמיד הבחנו בפער המהותי בין החליפה הזו לבין שאר החליפות שנתן מדד עד לאותה נקודה, משהו בחליפה לא הסתדר לי והרגשתי שהיא לא צעירה או עדכנית מספיק לחתונה.

מנהל הסניף היה מוכן לבוא לקראתנו במחיר, והציע לנו את החליפה, כולל החולצה המכופתרת, בעלות של 1640 ש"ח עם תיקונים בחינם. התלבטנו ארוכות האם לחתום את החיפושים שלנו כבר אז ולרכוש את החליפה, אבל בסופו של דבר החלטנו לבדוק אופציות נוספות, וטוב שכך.

מה שכן, התרשמתי לטובה ממבחר החולצות המכופתרות האיכותיות שיש בחנות, אשר אינן דורשות גיהוץ. מדובר בתכונה שעשויה להתגלות כנכס ביום החתונה, אבל אני מאמינה שגם בלי קשר אליה, מדובר בסוג הפריטים שטוב שיש בארון ושכל אחד צריך.

האחים מאיר- החלק השני של החיפוש שלנו נערך כבר בקניון המקומי, ממש כאן באשדוד. נכנסתי לסניף של האחים מאיר עם מעט אינפורמציה (מה לי ולחליפות?) אבל עם ציפיות גבוהות מאוד, והתאכזבתי כמעט מיד. יש לי סף גירוי נמוך מאוד כשמדובר בשירות גרוע, אני בטוחה שכתבתי על כך לא פעם, ולכן ברגע שהמוכרת התחילה להחמיץ פנים בכל פעם שביקשנו חליפה אחרת, היה לי חשק עז לקום ולעזוב.

לטובת כל הנוכחים במקום (כלומר נתן ואמא שלי), הצלחתי להתאפק כמה דקות, אבל כשנתן מדד בפעם המי יודע כמה חליפה זולה שישבה עליו נורא, החלטתי שיש גבול לכל תעלול וקיפלתי את הפמליה ליעד הבא. בפעם האחרונה שבדקתי, לנתן היה מבנה גוף גברי טיפוסי, כלומר מותניים צרות וחלק גוף עליון רחב יותר. למרות זאת, לא הצלחנו למצוא חליפה אחת שישבה עליו בצורה נורמלית, ולא הייתה גדולה בצורה מגוחכת או צרה מדי. כל המידות בחנות היו לא פרופוציונליות, ונדמה היה שיש פער לא הגיוני בין כל מידה ומידה.

אמנם המחירים בחנות הזו זולים באופן משמעותי מפולגת או מכל חנות אירועים אחרת (חליפה ממוצעת עולה שם כ-650 ש"ח) אבל התמורה והשירות היו בהתאם. אני מוכרחה להודות שלא ברור לי למה התמחור הזול יחסית תמיד מלווה בשירות כל כך נוראי אבל כנראה שזה נועד ללמד אותנו שבכל הנוגע לבחירת חליפה אין קיצורי דרך, ולפעמים עדיף לבחור את הטוב ביותר.

מילאנו- אז נכון, חנות ששמה 'מילאנו' בקניון לב אשדוד, נשמעת כמו הדבר הפרובנציונלי ביותר בעולם, וכנראה שהיא אכן כזו, אבל למרבה ההפתעה- הישועה באה דווקא משם. הבעלים של החנות מייבא מותגים מאיטליה, ולכן לא מדובר בחנות ייעודית לאירועים אלא חנות שיש בה גם הרבה בייסיק איכותי ליום יום.

את הנחת שלי קיבלתי כבר במדידה הראשונה, כשנתן לבש חליפה בגוון אפור-כהה עם חולצה בגוון סגלגל ועניבת פסים בגווני הסגול והאפור. את החליפה אהבתי מהרגע הראשון שבו ראיתי אותה: היא נראתה איכותית, קלאסית ומעודכנת במידה הנכונה. כשנתן מדד אותה אהבתי אותה אפילו יותר כי גיליתי שהיא גם תפורה למידותיו ממש, ודרשה רק מכפלת קטנה כדי להיראות מושלמת.

אני מודה שהתרגשתי כשנתן יצא מתא המדידות: כך בדיוק דמיינתי אותו ביום החתונה, והאמת היא שאני לא מפסיקה לדמיין אותו לבוש בחליפה הזו אפילו עכשיו. לחליפה הוצמד תג מחיר של 1499 ש"ח, אשר כלל במתנה גם את החולצה המכופתרת וגם את העניבה. בסופו של דבר, בעבור 1800 ש"ח, קיבלנו גם חגורה ונעלי עור שחורות. לטעמי זו הייתה עסקה מוצלחת, וקיבלנו בעבורה תמורה הוגנת ושירות נפלא.

מבחינת ההכנות, אפשר לומר שאנחנו מסודרים ויכולים לנוח עד חודש מרץ, אז יתחיל הלחץ האמיתי. אני שמחה שהתקופה הזו עברה בכיף ובלי סטרס מיותר (למעט המשברון בשלב חיפוש האולמות), ואני מקווה שתמיד אוכל להיזכר בתקופה הזו כתקופה נעימה וכיפית.

בעניין אחר: אני לא מרבה לחלוק מידע על הגרלות ביוטי, מהסיבה הפשוטה שיש הרבה מהן ברשת בכל רגע נתון, אבל הבוקר נתקלתי בהגרלה שווה במיוחד:



כדי להשתתף בהגרלה, צריך להשאיר תגובה עם כתובת מייל עדכנית, אבל יש גם הרבה דרכים להגדיל את סיכויי הזכיה, בדיוק כפי שעשיתי עכשיו כשכתבתי עליה ופרסמתי תמונה שלה בסייד בר שלי (אל חשש, ניתן להגדיל את סיכויי הזכייה גם אם אין לכן בלוג).

בהצלחה לכולן (וגם לי)!

3 תגובות:

  1. היי לובה :)) תתחדשו על החליפה! כל הכבוד שהתחלת הכנות בזמן הנכון לי היו רק שלושה שבועות חחח

    השבמחק
  2. אז הלכתם על החולצה הסגולה בסוף?
    אפור וסגול זה שילוב מצויין. בדיוק הייתי לא מזמן בחתונה והחתן נראה מצויין בצבעים האלה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top