יום רביעי, 8 בדצמבר 2010

יום משונה

קמתי לבוקר רגיל של עבודה, ובוודאי שלא ציפיתי שאתחיל איתו עם התעלפות ביזארית במיוחד. תהיתי עד כמה פרודוקטיבי יכול להיות יום שמתחיל בטונים צורמים כאלה, ואחרי שגיליתי שהראייה שלי עדיין מטושטשת בעקבות החוויה, הגעתי למסקנה שלא כל כך.

הצד החיובי הוא שכבר מצאתי למוקי בית. חבר משותף קישר ביני לבין אישה שאיבדה לאחרונה את הכלב שלה וכעת היא מחפשת כלב חדש. היא כבר ביקרה אצלנו ואהבה מאוד את מוקי. מוקי יהיה זמין לאימוץ בעוד כשבועיים, אחרי שיעבור חיסונים וסירוס מסובסד, וזאת על מנת שהמאמצת לא תצטרך לממן את עלות סל האימוץ במחיר מלא. גם הפעם מדובר בבשורה חמוצה-מתוקה מבחינתי, כי הרי מי שמכיר אותי יודע שאני נקשרת ליצורים הקטנטנים האלה מהרגע הראשון והפרידה מהם תמיד קורעת לב. הכל לטובה.

לאחר הפוגה ארוכה ומתבקשת משבועות האופנה, אוסקר דה לה רנטה החליט לספק לנו נושא לשיחה עם קולקציית פרה- סתיו מוצלחת ומאוד טיפוסית. הרבה מהדגמים לא לבישים בעליל, כיאה לדגמיו של אוסקר, והפרוות שהופיעו על המסלול היו מאוד מיותרות לטעמי, בייחוד בתקופה שבה מנסים להעלות מודעות לנושא הזה. יאמר לזכותו שהדגמים המוצלחים בקולקצייה הצליחו להעביר תחושה של זוהר הוליוודי ישן, רק חבל כאמור, שזה בא על חשבון אג'נדה כל כך חשובה.

לשיפוטכם.

Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.


Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.


Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.

Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.

Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.


Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.


Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.

האאוטפיט הזה הוא קצת יותר מדי בלינג-בלינג לטעמי, אבל כעקרון אני מאוד מתחברת ללוק הזה של הסוודר הכבד עם הסריגה המאסיבית מעל מכנסיים רחבים או מעל חצאית 7/8 למשל. מאוד מרושל לכאורה, ועם זאת גם מאוד מדויק.

Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.

מומלץ להתעלם מהמעיל הגרוטסקי.

Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.


Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.


Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.


Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.


Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.


Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.


Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.


Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.


Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.


Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.


Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.

אליל גם בגזרות המכנסיים, ולא רק בחצאיות.

Model walks the runway at the Oscar de la Renta Pre-Fall 2011 Collection at 583 Park Avenue on December 6, 2010 in New York City.

(כל התמונות מכאן)

המשך יום שפוי לכולנו!

7 תגובות:

  1. זה מאוד משמח שהסיפור עם הכלבלב הסתדר. אני חושבת שהלילה חלמתי על הכלב הזה בחלום די הזוי שבמהלכו כל הבית שלי התמלא בכלבים ובעלי חיים ככה סתם.
    לגבי הקולקציה - אני מאוד אהבתי. מאוד גלאם ולא יומיומי, אבל השמלה הירוקה חסרת השרוולים פשוט מהממת.
    תרגישי טוב :)

    השבמחק
  2. מצחיק, את חולמת על כלבים ואני גרה בגן חיות קטן :)
    וכן, אני מאוד אוהבת גלאם, אם כי כמה מהשמלות בקולקציה היו מופרכות מדי (לא אלה שצירפתי לפוסט).

    השבמחק
  3. מה שהטריד אותי בקולקציה הזאת הוא שהיא מרגישה כאילו עוד מעצב מנסה לעלות על הגל של מד מן, ומאוסקר דה לה רנטה הייתי מצפה להרבה יותר מזה. אמנם אפשר לראות גם גלישה לשנות ה-70 (מה שלדעתי בכלל פוגם בקונסיסטנטיות של הקולקציה), אבל זה פשוט מרגיש כמו שמשהו שכבר ראיתי בעבר- בין אם בקולקציות ישנות של שאנל, ובין אם בכל עיתון אופנה זול בשלוש השנים האחרונות.
    לגבי העילפון- מישהי לוקחת את ההתרגשות לפני החתונה קשה מדי? :) כוס שוקו ומנוחה יעשו את העבודה יופי. תרגישי טוב!

    השבמחק
  4. דניאל- זה ממוחזר להפליא, אבל בגלל שלא ציפיתי למשהו אחר ובגלל שמדובר בסגנון שאני אוהבת, זה פחות הפריע לי הפעם.

    ההתעלפות היא לא מהתרגשות, הלוואי ואי פעם היה לי סיפור התעלפות לא ביזארי. הבוקר שלי התחיל כשסגרתי את הפלדלת על האצבע, כנראה מיהרתי לצאת עם הכלבים ולא שמתי לב. כמובן שכאב לי מאוד, אבל הזזתי את האצבע ולכן לא ייחסתי לזה חשיבות מיוחדת ויצאתי עם הכלבים לטיול כפי שתכננתי. אחרי כמה מטרים התחלתי להרגיש רע וידעתי שאני עומדת להתעלף. הצלחתי להגיע הביתה (לא ברור לי איך) כי פחדתי שאתעלף ברחוב, וברגע שבו סגרתי את הדלת התעלפתי על הרצפה בעודי עדיין אוחזת ברצועות של הכלבים.
    שמעת אי פעם סיפור משונה כל כך?

    השבמחק
  5. היי לובה..אני לא יודעת אם את זוכרת אותי.. בכל מקרה אני קוראת פה המון וגם קניתי ממך כמה דברים :)
    בכל אופן,
    אני יודעת שיש לך כח רב והשפעה
    רציתי לדעת אם תוכלי לעזור לי עם שירות לקוחות מזוויע שחוויתי עם הרשת "יופ"
    http://www.atzuma.co.il/yoop
    אני רוצה להגיע לכמה שיותר חתימות ושאנשים יחרימו את החנות הזו!
    אם יש לך הצעות..
    תודה רבה,
    המון בהצלחה עם הכלב:)
    נטע.

    השבמחק
  6. מוד אהבתי את הבגדים, השילובים והטקסטורות.
    רוצה לצרף המלצה לבלוג:
    http://whatiwore.tumblr.com/

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top