יום חמישי, 2 בדצמבר 2010

הפי חנוכה!

אתמול בצהריים, אמא שלי הזמינה אותי ללאנץ' בקפה- קפה. באופן כללי אני לא מתה על הרשת הזו, באותה מידה שבה אני סולדת מבתי קפה חלביים נוספים בסגנון, שנתפסים בעיניי כיותר מדי "פרווה" ולא מספיק טעימים. בביקור הזה דווקא נהניתי, וזאת למרות שהמנות העיקריות שהזמנו: פסטה ברוטב שמנת ופטריות עבורי ומוקפץ עבור אמא שלי, היו לא טעימות בכלל. המנה של אמא שלי היתה ספוגה בשמן ואילו הרוטב של הפסטה שלי היה מיימי מדי.

עם זאת, האווירה במקום היתה מאוד נעימה. התיישבנו ליד בריכת דגים קטנה בחוץ, מזג האוויר היה אידיאלי לאכילה מחוץ לבית הקפה והמקום לא היה הומה אדם או עמוס מדי, מה שיצר תנאים נהדרים לאכילה ברוגע ובנינוחות. המנות הראשונות שהזמנו היו מעולות: גלילת החציל שלי היתה קריספית וטעימה ואפילו רוטב הפסטו, שאותו אני לא מחבבת בד"כ, הוסיף לטעמה ולא הרס כלל. בסך הכל מדובר בתמורה נאה למנה עסקית בעלות של 39 שקלים בלבד, אם כי כאמור יש מקום לשיפור בכל הנוגע למנות העיקריות.




בסיום הארוחה, המשכנו להסתובב במתחם החנויות באזור. התחנה הראשונה היתה פול אנד בר, שבה מצאתי שורט חום דמוי עור, בדיוק כמו שרציתי כבר תקופה ארוכה. למרבה הצער, השורט היחידי שהיה במידה שלי היה פגום, ולא היה שורט נוסף בנמצא. זו לא הביקורת הראשונה שאני שומעת לגבי פול אנד בר באשר לאיכות התפירה ואיכות הפריטים שם, ולכן נאלצתי לוותר על השורט למרות מחירו הנוח (200 ש"ח) מחשש שיתפרק כשנגיע יחד הביתה.

המשכנו לחנויות נעליים כדי לבחון זוגות פוטנציאליים עבור אמא שלי לחתונה. אני מתכוונת להתחתן עם זוג הנעליים האהובות שלי של סלבטורה פראגמו ואוותר על רכישת זוג חדש, אבל אמא שלי ואחותי זקוקות לנעליים חדשות. כרגע היצע הנעליים האביביות הוא דל במיוחד וחנויות כמו ניין ווסט, סטיב מאדן ודיסקו רוסו מציעות אותו סגנון של מגפוני שריכה בסגנון צבאי, כל אחת והתמחור שלה. באסוס, אגב, יש מגפונים דומים להפליא ב-250 ש"ח (בהשוואה ל-850 ש"ח שמבקשות ניין ווסט ודיסקו רוסו).




כאן אתם רואים אותי מדושנת מעונג עם חבילה של סופגניות רולדין ביד. כשעברנו ליד המקום נזכרנו שהיום חג החנוכה מתחיל וסיפרתי לאמא שלי על הסופגניות הנהדרות והמתומחרות להפליא שמציעה הרשת לרגל החג. בדיוק אתמול בערב גם עלתה הפרסומת של רולדין לאוויר, שבה מציעים לראשונה סופגניות עם פופקורן ומרשמלו. אני מוכרחה לציין שהסופגניות הספציפיות האלה נראות הרבה פחות טוב במציאות, ולדעתי הן סתם גימיק. בינתיים הספקתי לטעום את סופגניית הפיסטוקים ואני יכולה להעיד שהיא אכן מופלאה כפי שהיא נראית.


אני לובשת: גופיה- רוס אובטה, סריג- יוסף, מכנס- תמנון, חגורה- זארה, תיק- וינטג' בלומינגדיילס, נעליים- פראדה, שרשרת- מגנוליה.

חג שמח!

5 תגובות:

  1. תתחדשי! חג שמח
    כל כך מבאס ליפול על ארוחת צהריים בינונית ומטה...

    השבמחק
  2. חבל שלא היה טעים, אבל נראה שהיה לך יום מפנק למרות הכל!

    השבמחק
  3. קפה קפה זה מאכזב תמיד... קפה גרוע ואוכל עייף.
    אהבתי את מה שלבשת, במיוחד השילוב בין זול ועממי (תמנון) למתוחכם (יוסף)

    השבמחק
  4. אלמוג- תודה, גם לך! (למרות הנסיבות). מבאס, אבל לא נורא, היה אחלה יום למרות הכל.
    שרונה- כן, אמנם בד"כ אני מרגישה מאוכזבת מארוחות לא מוצלחות, אבל הפעם זה לא הפריע לי יותר מדי, הכל מסביב היה נחמד.
    Modniza- Thanks! Cool nickname!
    מרג'ורי- כל בתי הקפה בסגנון שואפים לבינוניות בד"כ, אם כי אכלתי היום ארוחת בוקר מצויינת בקפה הילל.
    לפעמים דווקא הפריטים העממיים והזולים הם אלה שמצליחים לשרת אותך שנים ולעולם לא לאכזב :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top