יום חמישי, 11 בנובמבר 2010

Meet too faced

לא מספיק שאנחנו נאלצים להתמודד עם היטל המסים החדש על הזמנות מהאינטרנט ולא די שמאק לא מוציאים בכל יום שני וחמישי קולקציות חדשות שממוטטות אותי נפשית, אז הנה, עכשיו אני צריכה להתמודד עם גילויה המסעיר של חברת Too faced שמצליחה להרטיט אותי בזכות מוצריה המעוצבים והמתקתקים.







(מכאן ומכאן)
הירידה כאן לפרטים מופלאה בעיניי. מעבר לבחירת הצבעים הפנטסטית ולחיבור הנהדר עם הדמויות הקסומות (הם לקחו כנראה כמה שיעורים ממאק), הכל כאן גם מעוצב לפרטים, כל קיט נראה כמו סיפור אגדה ואפילו הברונזר המנומר המקסים בפני עצמו מגיע עם מגרה קטנטונת בתוך האריזה.

חוץ מהנדסת אנוש מרהיבה, התרשמתי שיש כאן כמה מוצרים שכדאי לשים לב אליהם ואין וריאציות זהות להם בחברות אחרות. קודם כל, קראתי ביקורות מוצלחות אודות הברונזר המנומר. אפשר לקנות אותו בגרסת מיני, בגרסא מנומרת או כחלק מקיט שהוא קצת פחות פרקטי לטעמי.

מעבר לכך, אהבתי מאוד את סדרת צלליות Galaxy glam. מדובר בצלליות אפויות שנראות כמו שבוודאי כבר ניחשתם- הגלקסיה. אם נצליח להתעלם לרגע מהעובדה שהן מהפנטות ביופיין, נגלה שחלק מהגוונים אמנם סתמיים למדי אבל מתלבט לטובה גוון ה-Deep space אשר גוון מקביל לו אפשר למצוא גם בנארס.
גם הברונזר גלוס סיקרן אותי, אם כי קראתי ביקורות פחות אוהדות אודותיו שטענו שאפשר לוותר על המוצר.

ב-Too faced, בדומה למאק ולכל חברת איפור אחרת שמכבדת את עצמה, יש דגש מיוחד על הברקות והצללות. חוץ מהברונזר המנומר תוכלו למצוא מבחר מאוד מרשים של ברונזרים בגוונים נוספים, ושימרים המיועדים לפנים או לכל הגוף באריזת חתלתול מתוקה להחליא.

אני מוכרה להודות שטרם יצא לי להתנסות במוצרי החברה, אבל כבר הזמנתי כמה פריטים שמצאו חן בעיניי לפני שיתחיל הברדק עם המסים. את המוצרים ניתן להשיג ב-Sephora וגם באיביי. העלויות לא זולות (פחות או יותר בסטנדרט של מאק) אבל נראה שיש תמורה נאה למחיר.

בתיאבון וסופ"ש נעים!

8 תגובות:

  1. נראה מעורר תיאבון.. מזכיר קצת את בנפיט, אבל בעיצוב יותר מיכל-נגריני

    השבמחק
  2. יש דמיון לבנפיט, גם להם יש יחסית מוצרים לא שגרתיים אבל העיצוב המיכל ניגרני ייחודי רק לקולקציה הזו, יש מבחר :)

    השבמחק
  3. האמת הקו ממש גירלי גירל, אני רואה איך נפלת שדודה, אבל אני מעדיפה את המוצרים שלי איכותיים ונקיים מכל הטאצים "העיצוביים" הטיפשיים האלו של דיסני והאגדות. מה הקשר בין זה לאיפור טוב? חוץ מערימת קיטשים סטריוטיפים שמצליחים מסתבר לעשות את עבודתם נאמנה.
    סופש נעים.

    השבמחק
  4. מיס קאופמן- בכיף :)
    אנונימי- אני סאקרית של אריזות, מודה, אבל יאמר להגנת החברה שיש להם כמה מוצרים שקיבלו ביקורות נהדרות. אדע יותר כשאבדוק את המוצרים בעצמי, בכל אופן, לא הייתי כותבת עליהם רק בגלל הגימיק.

    השבמחק
  5. יאממי יאממי יאממי! אני אוהבת איפור!
    שרונה

    השבמחק
  6. היי! נורא הלחצת!!! מה פשר המסים החדשים????

    השבמחק
  7. המוצרים האלה באמת מושכים המון תשומת לב בספורה. בשנה שעברה כשהייתי בניו יורק עמדתי הרבה זמן ליד הסטנד שלהם, אבל היה לי קשה להחליט ולקנות משהו. הכל היה ניראה קיצוני מדי.

    לאנונימית - זה שחברות מייצרות איפור באריזות מעוצבות באופן מיוחד נובע מהיצע מאוד נרחב והצורך למשוך תשומת לב בחנויות הפארם והאיפור. אני לגמרי מבינה אותם וזה שזה קיטשי וגירלי לא אומר שהמוצרים גרועים, כנ"ל גם לגבי מוצרים של בנפיט.
    לובה, תודה על הסקירה :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top