יום שלישי, 30 בנובמבר 2010

The great brown blue

לקים דוכרומטיים הפכו להיות עניין פופולרי בעולם הביוטי בעונות האחרונות, אבל בעולם האיפור גוונים מהסוג הזה הם עניין שבשגרה. אני לא יודעת למה נפלתי דווקא בקסמו של הצבע המסויים הזה, חום עם תת גוון כחול, אבל יש בו משהו מאוד עשיר ומהפנט, משהו שגורם לי לרצות לא להפסיק להתבונן בו לעולם.

אני אוהבת לקים מיוחדים. כל הלקים ההולוגרפיים והדוכרומטיים מדברים אליי מאוד, וזאת למרות שברוב המקרים מדובר בגימיקים שלא מצליחים לספק את הסחורה. כזו אני, לקלקנית מחפשת ריגושים, שכבר לא יודעת להסתפק בלק פסטלי נחמד או בלק כהה מרגש. יחד עם זאת, אני לא אוהבת לקים עם שימרים, מה שבהחלט לא חל על קולקציית הלקים של אורלי ועל הגוון Cosmic galaxy girl בפרט, שהרי מדובר בגוון חום כהה עם שימר כחול-סגול מהסוג שאני כל כך אוהבת.

אז נכון, הלק הזה יקר יותר ביחס ללקים אחרים של אורלי (ברשת הוא עלה לי 40 ש"ח), וגם העמידות שלו מפוקפקת- תכונה שאני מאוד לא אוהבת בלקים, אבל הגוון הזה הוא ללא ספק אחד המרשימים שיצא לי להיתקל בהם בעונה הנוכחית, והוא אכן דומה לשמיים כהים בלילה חלומי במיוחד.




כצפוי, במאק נמצאה צללית בגוון Brown blue והיא אחת הצלליות המוצלחות ביותר של החברה לדעתי (והתחרות קשה). הצללית עצמה נדירה יחסית ואינה שייכת יותר לקו הצלליות הקבוע של מאק, אבל אפשר להשיג אותה כעת בסט הגליטרים מקולקציית החגים של החברה, Tartan tale, בסט שנקרא smoky thrillseekers.

ניסיתי לשכנע את עצמי שאין לי צורך בסט כולו, על אף שכל הצלליות שם מוצלחות להפליא, וחיפשתי את הצללית הזו ספציפית. כיאה לצלליות נדירות, צללית אחת בגוון החום-כחול הנפלא באיביי הזה עולה כמעט כמו הסט כולו, ולכן בסופו של דבר החלטתי להיות חסכונית (עד כמה שאפשר להיות חסכוניים כשקונים עוד סט איפור) ולרכוש את כל החמישייה.

ImageShack, share photos of mac pigment bluebrown, mac pompous blue, pompous blue eye shadow, share pictures of mac pigment bluebrown, mac pompous blue, pompous blue eye shadow, share video of mac pigment bluebrown, mac pompous blue, pompous blue eye shadow, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting.


טרם יצא לי להתנסות בסט, אבל יש לי תחושה שאני אצליח להוציא ממנו תוצאות מרשימות, כי הרי הגוון החום-כחול הזה נראה נפלא על עיניים בהירות, ועל עיניים ירוקות בפרט. יש לי עוד שני סטים של פיגמנטים מקולקציית החגים הקודמת של מאק, והם לא מאכזבים אותי אף פעם.

אחר כך במקרה גם גליתי שיש צללית דומה לזו גם במודקלות':

Eyedust in Dragon Scales

(מכאן)

הצללית עולה אמנם רק 12$, אבל היא גם נראית הרבה יותר זולה לטעמי. אם תוסיפו לעלותה של הצללית את עלות דמי המשלוח (קרוב ל-30$ אם אינני טועה) תגלו שהצללית של מאק היא לא רק הפתרון האיכותי יותר, אלא אפילו נוח יותר גם מבחינת המחיר.

אז שיהיה לכולנו יום חום-כחול מוצלח?

4 תגובות:

  1. אני אוהבת את הלק הזה, יופי של צבע, פחות אהבתי את הגימור הלא ממש חלק שלו.

    בנוגע למאק, התכוונת לצללית או לפיגמנט? האיפור בתמונות ששמת מדהים ואיזה עיניים יש לה, אם כי הגוון פחות ירוק ממה שנראה שם.

    השבמחק
  2. הצללית של מאק, כצפוי, יםהפיה, אבל אני לא ממש יכולה לומר שאני רואה שם אפקט דוכרומי. בצללית האחרונה, לעומת זאת - ממש רואים אותו! אני חושבת שזו הפעם הראשונה שאני רואה דוכרומטיות כל כך מובחנת בצללית (לא שזה בהכרח מדבר אלי ברמה של לקנות אחת כזאת, אבל זה בהחלט משהו משהו שלא ראיתי קודם).

    השבמחק
  3. Danra- העמידות שלו נוראית, הוא מתחיל להתקלף בקצוות הציפורן ולרדת גם בבסיס וזה מציק.
    התכוונתי לפיגמנט, הוא יפיפה, האפקט שלו פחות מודגש בתמונה אבל מי יכול להתעלם מהעיניים האלה? :)
    Vanity girl- כאן זה בולט יותר:http://4.bp.blogspot.com/_nvSEJUI12-s/Suicu1Syn0I/AAAAAAAACcg/bpkNHdLb8-Y/s320/pigment_swatches+005.jpg

    בצללית של מודקלות' האפקט בולט יותר, אבל אני מעדיפה את זו של מאק דווקא כי היא מעודנת יותר ופחות המונית.

    השבמחק
  4. תוכלי לפרט על המבצע של אסוס לרגל הכריסמס? וכיצד מקבלים את ההטבה?? מעולם לא קניתי באסוס עדיין אז אשמח אם תוכלי להסביר לי על ההרשמה והאם משלמים דרך פייפאל וכל מה שקשור בעניין התשלום...

    אני חייבת לציין שבשיטוטי בארכיון וגם כיום, את מיחצנת את אסוס מצוין ולדעתי הם צריכים לתת לך אחוזים!!:))

    תודה וחג שמח ומלא בדברים טעימים נוטפי שמן!!:))

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top