יום שבת, 13 בנובמבר 2010

סווטש לתחילת השבוע

מזמן לא כתבתי על לקים והאמת היא שגם לא יצא לי להתעסק איתם הרבה לאחרונה. בזמן האחרון סבלתי מחוסר סבלנות גורפת לכל מה שנוגע למריחת וייבוש הלקים ולכן מצאתי את עצמי חוזרת שוב ושוב לקומץ בקבוקונים שהמריחה שלהם ידועה כמושלמת כדי להימנע מתיקונים ומריחות מחדש.

גם מרכישת לקים חדשים נמנעתי והייתי אדישה לחלוטין לכל הלקים החדשים שיצאו לאחרונה עד שלפני כמה ימים נשברתי והזמנתי כמה בודדים שהתחברתי אליהם. אז הנה, חזרתי להיות לקלקנית וזה הזמן לדבר על לקים חדשים:


הלק שנבחר היה Gossip Column של קולור קלאב, לק שהיה יכול לשרת אותי נאמנה גם בתקופה האפאטית שלי הודות למריחה המושלמת שלו. גם בגרסתו המבריקה הוא יפיפה והגוון המתקבל הוא כחול פטרול עמוק וסתווי. לא הייתי ממהרת להגדיר אותו כסתווי אלא שהנסיון הראשון שלי איתו, אי שם בשיא הקיץ, עורר בי תחושת מיאוס וגועל עד ששקלתי למסור את הבקבוקון הלאה. עכשיו לעומת זאת, אני לא מפסיקה להביט בציפורניים שלי מדושנת מעונג. כנראה אלו הן השפעותיהן של חילופי העונות על הלקלקנית הממוצעת (כרונולוגית בכל אופן).

סביר להניח שהייתי משאירה את הלק כפי שהוא, בגרסתו המבריקה אילולא הייתי נזכרת שמעולם לא יצא לי להשתמש בלק Matte about you של Essie שקיבלתי באחת ההחלפות האחרונות שלי באתר ההחלפות. אני אוהבת ציפורניים במרקם של מאט, רק לעולם לא עליי, ועד כה כל נסיונותיי לרכוש לקים בגימור מאט הסתיימו בכך שאמא שלי או אחת מחברותיי זכו מההפקר.

לעולם לא הייתי מעלה בדעתי לרכוש את לק המאט של Essie ולכן כשיצא לי לקבל אותו במסגרת החלפה, החלטתי להעניק למאט צ'אנס נוסף. את גרסת ה-Gossip column במאט אני אוהבת עד מאוד. יש משהו בעומק של הצבע שמאפשר לו להיראות נהדר גם בוריאציה המבריקה וגם בוריאציית המאט וכנראה הופכת לייחודי במינו, לפחות בעיניי. אני מתכוונת לעשות את נסיונות המאט גם עם גוונים אחרים אך קשה לי להאמין שהתוצאה תשתווה לזו שקיבלתי מהשילוב הנוכחי.

השאלה שלי כרגע, לקלקניות יקרות, היא כיצד נמשיך להזמין לקים לאור היטל המיסים החדש?
עם או בלי לקים מאיביי, שיהיה לכולנו שבוע נפלא.

5 תגובות:

  1. אוהבת מאוד את הלק הזה. אף פעם לא ניסיתי אותו בגימור מאט אבל מאוד מוצא חן בעיני עלייך.
    לגבי החוק החדש - נותר רק לקוות שהוא לא באמת יצא לפועל. בינתיים יש לו הרבה מתנגדים, ויש סיכוי טוב שחברת דואר ישראל לא תעמוד בזה.

    השבמחק
  2. הלק הזה מהמם. אהבתי עם הטופ מאט. יצא מוצלח מאוד.
    בנוגע לחבילות, החוק החדש אינו כולל חבילות של עד 50 דולר כך שזו מהומה על לא מאומה. נוכל להמשיך להזמין כרגיל.

    השבמחק
  3. היי
    את יכולה לעדכן אותי לגבי ההיטלים החדשים? אשמח עד למאוד. ממש תודה, המשך שבוע נפלא.
    לגבי הלק, אני לא מתה על הגוון הוא יותר מדי דומיננטי, ובכלל עם לקים צריך להזהר, זה לא בריא לציפורניים ולפעמים המראה "הנקי" (שקוף) הוא יותר מאשר פחות.

    השבמחק
  4. Vanity girl- מומלץ בחום
    Danra- כן, הבנתי שהעניין הזה קצת יצא מפרופורציה, מקווה שזו אכן מהומה על כלום.
    אנונימית- עניין של טעם אני מניחה, לקים שקפקפים דווקא משעממים אותי רוב הזמן ואין לי בעיה עם גוונים דומיננטיים. באשר למכס- הרוחות באינטרנט געשו לאחר שמתברר כי הוחלט להטיל מס בסך עשרה דולרים על כל חבילה שנשלחת מחו"ל, גם על חבילה ששוויה פחות מ-50 דולרים. באשר לחבילות מעל 50 דולרים, שנבדקו לעתים ולעתים לא, החוק החדש אומר שהן יעברו בדיקה דקדקנית שאמורה לייקר את העלויות וכנראה גם לעכב את זמני המשלוח. עכשיו מתברר שעניין המכס על החבילות הקטנות לא אקטואלי, אבל אני מניחה שנגלה בדיוק מה משמעות החוק בתחילת השנה הבאה, מקווה שזה יתברר כרעש על כלום.

    השבמחק
  5. הצבע יפה ומחמיא לך!
    תנסי את הטופ הזה על לקים עם מיקרו שימר או גימור פנינה, יוצא מאוד יפה, במיוחד בצבעים כהים (סוג של גימור קטיפתי כזה).
    טוב שיש רעש סביב המס הזה, ככה הסיכוי שזה יתממש פוחת לדעתי. אני מאוד מקווה שזה לא יצא לפועל כי לא בא לי ותר על לקים בפארמים ולא בא לי להוציא 60 ש"ח על לק!?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top