יום שלישי, 30 בנובמבר 2010

מה עוד צריך בחיים?

כשאמא של נתן חיפשה שמלה לחתונה שתהיה פשוטה וקלאסית, מיד חשבתי על אסוס. לא ידעתי איך היא תרגיש בנוגע להזמנת שמלה מחו"ל מבלי שתהיה לה אפשרות למדוד אותה לפני כן, אבל כשהיא נענתה בחיוב ואפילו התלהבה מהרעיון, יצאתי לדרכי במצוד אחר השמלה המושלמת.

לפני שהזמנו את השמלה המיועדת, אמא של נתן מדדה את השמלה הקורלית שלי שהזמנתי מהאתר לפני כחצי שנה, וההתאמה כצפוי הייתה מושלמת. השמלה שנבחרה היא שמלת מקסי פשוטה עם שרוולי קימונו בגוון כחול רויאל, ואסוס שידוע כאתר שמסרב לאכזב, סיפק את הסחורה גם הפעם וההתאמה הייתה מושלמת (חכו שתראו אותה, היא פשוט נראית חתיכה בשמלה הזו!).

אחרי שהזמנו את השמלה התברר שאסוס יצאו במבצע של משלוחים בינלאומיים חינם ושל 20% הנחה על כל פריטי הרשת לרגל הכריסמס. קשה לומר שהרגשתי החמצה לנוכח הפספוס, כי שמלה יפה כל כך לאירוע ב-250 ש"ח לעולם לא היינו מוצאות בארץ, וזה לא שלא ניסינו.

אני מאוד אוהבת גם את קו השמלות היומיומיות של אסוס, שתמיד מתגלות כהפתעה גדולה במציאות. אם אתן זקוקות לשמלה לאירוע, או סתם שמלה פשוטה ליומיום- זה הזמן! אני כאמור מזמינה מידה מעט גדולה יותר מהמידה הרגילה שלי, כלומר UK 8, ואף פעם לא מתאכזבת. שננו את טבלת המידות כך שתוכלו להזמין את המידה המתאימה לכן ותתחדשו.

השמלות היומיומיות של אסוס, יעלו אחרי הנחה באזור ה-170-180 ש"ח, ואילו השמלות החגיגיות יותר יעלו 250-300 ש"ח. לטעמי את העיצובים שמופיעים כאן לא תוכלו למצוא ברשתות אחרות, בוודאי שלא במחיר הזה. אז לאנווין והייץ' אנד אם? תזכירו לי מי אתם?










17 תגובות:

  1. החיליפה ורוד עתיק מיוחדת להפליא וגם השלישית עם צווארות התחרה סגנון ויקטוריטני וינטאג'יי כזה מהמם בעיקר בכלל הצווארון

    השבמחק
  2. גם לדעתי. אני חושבת שמי שתופיע לאירוע לבושה בשמלה כזו תזכה למבול של מחמאות, זה מסוג הדברים שלא רואים כל יום.

    השבמחק
  3. ממה שרשום במידות של האתר, UK8 זו מידה של 81X63X88 - כלומר משמעותית פחות אפילו מ 90X60X90.

    את כתבת שאת קונה UK8 וזו מידה מעל מה שאת לובשת..?

    פשוט אני מנסה לבחור לי מידה לשמלה ומהטבלה יוצא לי שאני UK16. ההיקפים שלי הם 98X80X100, כך שאת בהחלט יותר רזה ממני, אבל האם זה יתכן שההבדל במידות כל כך גדול?

    השבמחק
  4. ל-UK8 את יכולה להוסיף בכיף עוד 5 ס"מ לכל היקף. אני וחמותי שונות במידות- יש לה מותן רחבה יותר וחזה גדול יותר, ובכל זאת, השמלה שלה התאימה לשתינו (וכך היה גם עם השמלה שלי). לדעתי ל-UK8 יש מותן של כ-68 ס"מ וחזה של כ-86-88 ס"מ, תלוי כמובן בשמלה ובחומר ממנה היא עשויה. השמלה שהיא הזמינה היא ללא רוכסן ועשויה מבד רך ולכן לא היה לי ספק שהיא תתאים לה. תוסיפי עוד כמה ס"מ למידות שמצויינות לך, ותשתדלי לבחור גזרות שלא דורשות התאמה לפי הס"מ (למשל שמלות עם עיטורים במותן או מחוכים).

    השבמחק
  5. את יכולה לציין את כתובת האתר שלהם?

    תודה :)

    השבמחק
  6. איזה יופי.. עד מתי המבצע באסוס? חשבתי שהוא נגמר בשני וכל הסופש חרשתי על האתר בהיסטריה (ולא מצאתי שום דבר שאהבתי באמת)

    השבמחק
  7. איזה יופי.. עד מתי המבצע באסוס? חשבתי שהוא נגמר בשני וכל הסופש חרשתי על האתר בהיסטריה (ולא מצאתי שום דבר שאהבתי באמת)

    השבמחק
  8. אין לי שמץ למען האמת, אולי גם עד כריסמס?

    השבמחק
  9. השמלות נראות נהדרות!
    עוד לא התנסתי בקניה אונליין, אבל סביר להניח שגם זה יגיע בזכותך וכמה פשוט שאת עושה את זה...

    השבמחק
  10. היי! קודם כל- שוב מזל טוב על החתונה, ולא פחות חשוב- על המקום שבחרת והשמלה המהממת ;) אני בד"א קוראת ולא מגיבה אבל רציתי לשאול:
    1. האם המשלוחים של אסוס מגיעים עד הבית או לא?
    2. ציינת שבשמלות את 8 (למרות שאת 6 בד"כ, נכון? :)). איזו מידה את לוקחת בקרדיגנים, מעילים וכו'...?
    ד"א, בזכותך התוודאתי לאתר וקניתי השבוע 2 קרדיגנים מהממים במחיר מצחיק של 60 שקלים כ"א במקום 60 דולר! תודה :)

    השבמחק
  11. נגה- הן מקסימות בעיניי, שלחתי לך מייל :)
    אנונימית- את מוזמנת להגיב תמיד! לשאלותייך:
    1. החבילה לא מגיעה עד הבית אלא לסניף הדואר הקרוב לביתך, את מקבלת הודעה ומתבקשת להגיע לסניף הדואר כדי לאסוף את החבילה.
    2. עד כה גם את הקרדיגנים והמעילים שלי משם הזמנתי במידה 8, למרות שמדובר בהרגל ובקלות הייתי יכולה להזמין גם 6, זה פחות קריטי..

    השבמחק
  12. לדעתי החליפת עור לגמרי נותנת טוויסט לשמלות האלגנטיות שאנו רגילים לראות על האמהות של החתן והכלה, השאלה היא אם זה מתאים למעמד ולא הולך רחוק מדי...?! שהיא לא תראה עם החליפה הזו עוד אורחת שהתלבשה יפה, אלא שיהיה ברור שמדובר באמא של החתן.

    לדעתי השמלה הכחולה יפיפייה בפשטות שלה ובאלגנטיות ולגמרי עושה את העבודה, בחירה מוצלחת ביותר! מרשים שאתן באותה מידה!

    השבמחק
  13. שירה- השמלה של אמא של נתן לא מופיעה בפוסט, היא רוצה לשמור אותה כהפתעה :)
    וכן, חליפת עור כנראה תהיה צעד אחד רחוק מדי עבור אם הכלה, אבל הצעתי אותה בתור סתם שמלה לאירוע..לאו דווקא של האמא או של המשפחה..

    השבמחק
  14. ושאלה חשובה אם בענייני אסוס עסקינן...:)

    אם אני בערך במידה של הדוגמנית, מה המידה שאני צריכה להזמין משם מנסיונך העתיר?

    השבמחק
  15. 8, ואם את לא בטוחה, אז 10. אם את מידה 34 אירופאית הזמיני 8 ואם את מידה 36 אירופאית הזמיני 10

    השבמחק
  16. אני מתה על האתר הזה!
    איזה כיף שיש מבצעים לקראת הכריסמס...
    אבל מה את עושה אם ההזמנה שלך עוברת את החמישים דולר? את מזמינה למרות האפשרות שיעצרו אותה במכס ויקחו עליה עוד מיסים?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top