יום שישי, 26 בנובמבר 2010

ללא כותרת?

אין לי כח להשקיע בלבוש לאחרונה, וזו האמת. תמיד קישרתי את חוסר הרצון להתלבש עם דכאון, אבל לאחרונה יש לי מצב רוח מעולה, ובנוסף גם יש לי חשק ורצון להשקיע בכל מה שמסביב, כלומר באיפור, באבזור ובאקססוריז איכותיים, רק לא בבגדים. כמובן שחוסר ההשראה הכללית עומדת ביחס הפוך לכמות הבגדים החורפיים החדשים שהצטברו לי בארון, אבל בינתיים נחמד לי ככה, עם שמלות הקיץ האהובות שלי שלא זכיתי ללבוש הרבה בקיץ ואני לובשת אותן כעת, ועם פלטת הצבעים הניטראלית והבטוחה שאליה אני בורחת בכל פעם שאני מתבקשת להיפרד מהשמלות ולשלב פריטים בעצמי.










מצחיק, אבל התכנון המקורי היה למכור את השמלה הזו, לאחר שלא נגעתי בה כבר כמעט שנה וחצי, וכעת אני לא זוכרת מדוע. אמנם היא לא מהאיכותיות שנתקלתי בהן, אבל היא חומה, פשוטה ופרקטית מאוד, ונדמה לי שזה אחד הקריטריונים החשובים שבהם אני דוגלת בתהליכי המיון בארון.

זה גורם לי לתהות האם יש לי בארון עוד כמה פנינים נסתרות מהסוג הזה, שקיבלו גזר דין לא מוצדק למרות שיכלו לשמש אותי עוד כמה עונות. אין ספק שזה עורר בי את הצורך לסדר שוב את הארון, במיוחד בתקופה שבה אני מעדיפה לנצל את המלתחה הקיימת ולהימנע מרכישת בגדים חדשים (לא תקף בקניית נעליים או תיקים, כמובן).

אני לובשת: שמלה- רנואר, ג'קט (ששימש אותי ברגעים הקרירים הבודדים שהרגשתי במהלך היום)- זארה, נעליים- וינטג' ג'יבנשי, תיק- פורלה, מטפחת- וינטג', חגורה- זארה, שרשרת- בוטיק אליז.

סופ"ש מקסים!

10 תגובות:

  1. היי
    אני חושבת שיהיה לך ממש יפה קארה קצר קצר. פחות אהבתי את האוטפיט הוא עמוס מדי. שבת שלום.

    השבמחק
  2. אלמוג- תודה וסופ"ש נעים!
    אנונימי- לא הייתי במוד המתאים, בלי הג'קט זה עדיף לדעתי. החתונה מתקרבת, אסור להסתפר שוב :)

    השבמחק
  3. דווקא מאוד לא עמוס בעיני-
    רציתי בהתחלה לכתוב שפחות זה לפעמים יותר, עובדה שבאה לידי ביטוי בלוק הזה, אבל חששתי לצאת בנאלית..
    השמלה מאוד מצאה חן בעיני, היא יושבת בדיוק-בדיוק על המותן. את הנעליים פחות אהבתי, אני מאוד לא אוהבת נעליים עם רצועות על הקרסול. זה חותך את הרגל בצורה כלכך גסה ומקצרת..

    השבמחק
  4. אני חושבת שפחות זה כמעט תמיד יותר ואני מאוד אוהבת אותך בשלה הזאת,אלגנטית פשוטה ושיק!!!
    אגב השרשרת ממש יפה!

    השבמחק
  5. את חייבת להסתפר, דווקא בשביל החתונה, יש לך פנים מתאימות ויפות בשביל קארה קצר, לכי על זה.
    מזל טוב!
    עמוס או לא, פחות או יותר, כנראה שזה ישאר תמיד עניין של טעם.

    השבמחק
  6. אכן הנעליים לא מחמיאות - גם אם הן וינטאג' ג'יבנשי..
    משהו בהן גורם לקרסול להראות.. עבה..

    השבמחק
  7. אנונימי- לא רואה את עצמי מתחתנת עם קארה קצר. בסופו של דבר, זה הכל עניין של טעם, לא? :)
    מרג'ורי- תודה! בד"כ יש לי בעיה עם מגפונים קצרים מאותה סיבה שציינת, אבל אני ממש בסדר עם נעלי רצועות, אפילו מעדיפה אותן על פני נעלי סירה רגילות כי הן תופסות את הרגל טוב יותר וזה נוח.
    Nat- נסכים שאנחנו לא מסכימות? מדובר בזוג שאני ממש אוהבת.

    השבמחק
  8. ממש הופתעתי לקרוא שהשמלה תוצרת רנואר, לא אופייני להם ליצור שמלה בגזרה כה קלאסית!
    אני מאוד אוהבת את הלוק הזה שלך, וגם השרשרת מאוד לטעמי.

    שרונה

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top