יום שני, 22 בנובמבר 2010

פייבוריטים

החודש, כשהחלטתי לחדש מלאי של כמה מוצרי קוסמטיקה אהובים, בחרתי להתנסות בכמה חדשים, חלקם על בסיס סקרנות אישית וחלקם על סמך המלצות שליקטתי ברשת. הנה כמה מהמוצרים שאהבתי במיוחד:

Benefit- That gal: ביקורת מצוינת על הפריימר הזה תוכלו לקרוא כאן, והיא זו שגרמה לי לרכוש את המוצר הזה מלכתחילה. לא הכרתי את חברת בנפיט באופן אישי, ולכן כשקראתי את הפוסט הזה החלטתי להזמין את ערכת ההיכרות המיניאטורית במחיר מיניאטורי אף הוא של 9.90$ בלבד.

באופן כללי הערכה הזו מומלצת עבור מי שטרם התנסתה במוצרי החברה, אם כי ה-High beam מעט מיותר אך לא מזיק. רציתי להתייחס נקודתית לפריימר, שמאז מיהרתי והזמנתי אותו בגודל מלא , כי הוא ללא ספק הפריימר הטוב ביותר שיצא לי להתנסות בו.

אני לא רוצה לחזור על מה שכבר נכתב בפוסט, ולכן רק אוסיף ואומר שבעבר יצא לי להתנסות בפריימרים של מאק, סאמשבוקס (המהולל) ולוריאל, ולא התלהבתי מאף אחד מהם. במקרה הטוב הם היו נעימים על העור וההנחה של המייק אפ היתה קלה יותר, ובמקרה הרע בזבזתי כסף לחינם ולא קיבלתי שום אפקט רצוי מהמוצר.

לפריימר של בנפיט יש פיגמנט ורדרד שבמריחה ראשונה נראה מעט מבהיל וגרם לי לחשוב שגם התוצאה שתתקבל תהיה ורודה על יתר המידה. ברגע שטשטשתי את נוכחות החומר, התוצאה שהתקבלה היתה כל כך יפה שיכולתי בקלות לוותר על מריחת בסיס ולהסתפק בגימור של פודרה שקופה.

הפריימר נותן כיסוי מספק ומעניק לעור מראה זוהר ואפקט של עור פורצלן. למען גילוי הנאות אציין שאין לי מושג האם הפריימר יתאים גם לכהות עור או האם הוא יספק כיסוי אופטימלי גם עבור מי שיש לה עור בעייתי , אבל בתור מי שיש לה עור טוב בסה"כ עם כמה פגמים מינוריים (אך בהחלט לא עור פורצלן) הוא בהחלט נתן אפקט יפיפה.

גם העמידות של המייקאפ מעל הפריימר היתה מרשימה. בדרך כלל כשאני בוחנת את העור במראה אחרי כמה שעות מחוץ לבית, אני שמה לב שהוא לא נראה רענן כבעבר ונוטה לזוז ממקומו. הודות לפריימר אני יכולה להעיד שהמייקאפ שלי נשאר מקובע במקומו גם שש שעות לאחר ההנחה מבלי לזוז כלל (גם במזג אוויר חם ובלחות הגבוהה).

אתמול התבקשתי להתאפר תוך חמש דקות ולכן המוצר הראשון שהשתמשתי בו היה הפריימר של בנפיט. לאחר מכן הנחתי שכבה דקה של הפודרה של מאק, יחד עם מעט סומק ומסקרה, והתוצאה שהתקבלה היתה טבעית וזוהרת, מאוד מומלצת עבור מי שאין לה זמן להתאפר בבוקר ורוצה בכל זאת להיראות טוב.

המון המון תודה על ההמלצה הנהדרת.



(מכאן)




(מכאן)

Too faced- galaxy glam: כבר כתבתי על חברת Too faced והפעם הגיע תורי להתנסות במוצרי החברה. מעבר לכך שהצללית הזו שייכת לסדרת צלליות מדהימות ביופיין, מסתבר שהיא גם פונקציונלית מאוד והיופי שלה לא מסתכם רק בעיצוב האריזה.

אהבתי את הצללית הזו כי אפשר להשיג איתה מראה עיניים מעושנות בלא מאמץ ובלי טכניקות מיוחדות. למרות שהצללית עשירה בפיגמנטים, היא לא כבדה או מלכלכת כמו צלליות אחרות אלא להיפך, היא מאוד רכה ונוחה לשימוש ולהנחה על העפעף. קל מאוד לטשטש אותה, ולכן כבר בהתנסות הראשונה איתה, מבלי להכיר את חברת Too faced, הצלחתי להשיג את המראה שרציתי תוך כמה דקות בלבד.

הצללית מאוד מתאימה למי שרוצה להשיג מראה עיניים דרמטיות בערב, אבל לדעתי היא לא תראה כבדה מדי גם ביום יום, בהנחה שיודעים איך להשתמש בה במינון נכון. היא דומה מאוד לצללית Night clubbing של Nars אבל משמעותית זולה יותר, קניתי אותה באיביי בעלות של כ-60 שקלים והיא היתה שווה את ההשקעה.


(מכאן)

Photobucket

Too faced (משמאל) מול נארס (מימין)

קולקציית החורף של Essie- אחרי הפוגה מסוימת מלקים חדשים, החלטתי לחזור לעניינים והופתעתי לגלות שאני לא מתחברת למרבית קולקציות החורף של החברות המובילות. הגוונים שכן אהבתי, המעושנים למיניהם על גבול השחור, חזרו על עצמם בוריאציות דומות בין חברה לחברה ואת כל שאר הגוונים פשוט לא אהבתי, בלשון המעטה
(הקולקצייה של צ'יינה גלייז נוראית בעיניי).

את הקולקציה של Essie אהבתי כמעט בשלמותה. אני הבעלים הגאים של ארבעה גוונים נפלאים מתוך הקולקציה וישנו גוון נוסף, המרינו קול, שעושה את דרכו אליי ברגעים אלה ממש. עד עכשיו התנסיתי בשלושה גוונים: Sew psyched, In stitches ו- Smokin' hot אותו אני לובשת כעת.

הרבה כבר נאמר על הקולקציה הזו ולכן אין טעם שאחזור על אותם דברים שוב, רק אוסיף שאני סאקרית של המברשות של Essie ואני מעדיפה אותן על פני המברשות של OPI למשל, ולכן הקולקציה הזו הסבה לי עונג מיוחד. מעבר לכך, המריחה של שלושת הלקים שניסיתי עד כה היתה מושלמת: הנחת שכבה אחת או שתיים לכל המקרה מביאה לתוצאה אחידה וגם עמידה בחלק המקרים (החאקי החזיק עליי כמה ימים, הלק שאני לובשת כעת פחות עמיד למשל).
סווטשים של כל הלקים מהקולקציה תוכלו למצוא כאן

וזהו בינתיים, אני גם ככה מרגישה כמו ילד בחנות ממתקים עם כל ההיכרויות החדשות האלה.

16 תגובות:

  1. את אומרת שהפריימר הזה חוסך את הצורך בקונסילר?

    השבמחק
  2. אתמול הנחתי את הפריימר ולא השתמשתי בקונסילר, וזאת למרות שיש לי כהויות מתחת לעיניים, והתוצאה היתה מוצלחת לדעתי.

    השבמחק
  3. הממממ! אני חושקת בברונזר שלהם כבר זמן מה, אולי אני אזמין לי מאסוס עם המשלוח חינם שלהם.

    יש לי כמה מסקרות שלהם ועוד סטים שקניתי בלונדון וטרם פתחתי (קמצנית). מוצלחים ביותר.

    השבמחק
  4. ערכת הטו גו הזו פשוט מעולה נכון? ממש הזדמנות להתנסות במוצרים בלי להוציא הרבה כסף ואז אפשר להחליט מה להזמין במוגדל.
    גם אני לא אוהבת פריימרים סיליקוניים. בגלל זה המוצר הזה כייפי כי הוא לחותי ולא סיליקוני. גם מאיר וגם לא מעיק על העור. זה פשוט משהו אחר לגמרי.

    השבמחק
  5. הפרימייר הזה נראה ממש יאמי! :)
    אני סקרנית לנסות. אין אותו בארץ, נכון?

    שרונה

    השבמחק
  6. Danra- כבר אמרתי לך תודה?
    שרונה- הוא מדהים! אין אותו בארץ, אבל כידוע לי יש אותו באסוס (ושם יש עכשיו משלוחה בחינם) ובאיביי כמובן. הוא לא עולה הרבה יחסית.

    השבמחק
  7. לא הייתי בארץ חודש במשך חודש (מה 12 באוקטובר) ועכשיו התעדכנתי בכל הרשומות מאז שנסעתי ועד היום
    אז קודם כל, מזח טוב על האירוסין!!!
    ואם יש כבר אולם, זה אומר שיש תאריך??
    תהני מכל רגע, אני מתה לראות את השמלה שתבחרי:-)

    ובקשר לשומה הנוכחית.. שוב את גורמת לכרטיס האשראי שלי להכנס ללחץ!

    השבמחק
  8. מזל טוב מזל טוב מזל טוב אלו חדשות נפלאות. אני חייבת להצטרף לדעה הרווחת שערכת הטו גו פשוט מדהימה!! ממליצה בחום לכולן

    השבמחק
  9. מאיפה הזמנת את הערכה המוקטנת של בנפיט? חיפשתי אותה גם באסוס וגם באתר שלהם ואין אותה בנמצא...
    ההמלצות שלך נשמעות נהדרות, כבר הרבה זמן שאני שוקלת אם להזמין את הקורליסטה ואחרי שקראתי את הביקורת שלך נפל הפור :)

    השבמחק
  10. תודה רבה :)
    הזמנתי מאיביי, המבחר שם של מוצרי בנפיט לא רע. אם את לא מעוניינת להזמין את כל הערכה, את יכולה להזמין את בקבוקון המיני של הפריימר בנפרד, הוא יעלה בסביבות ה-20 שקלים.

    השבמחק
  11. את יכולה בבקשה לכתוב לי את שם המוכר/חנות שקנית בה באיביי? אני לא כל כך מתמצאת בלהזמין מהאיביי ומשום מה כל המוכרים שמצאתי נראים לי מפוקפקים :)
    תודה!

    השבמחק
  12. בשמחה! זה המוכר-http://shop.ebay.com/snoopcoco714/m.html?_fcid=100&_jgr=1&_localstpos=&_ssn=snoopcoco714&_stpos=&gbr=1

    כרגע אין לו את הערכה הזו, אבל יש לו מוצרים אחרים של בנפיט. הוא מומלץ בחום: הערכה נשלחה עם מספר מעקב, הגיעה אליי תוך שבוע וחצי ועם מתנה שווה במיוחד: עפרון ההבהרות של בנפיט. המוצר שנשלח הוא כביכול "פגום", כי הוא לא היה מחודד כמו שצריך, אבל המוכר כתב לי שהוא עובד כמו שצריך והוא חדש, וזה חסך לי משהו כמו 60 שקלים, שזה אחלה.

    השבמחק
  13. תודה רבה!!
    המוכרת הזאת פשוט מקסימה- שלחתי לה הודעה לראות אם עוד יש לה את הערכה (ואכן יש :) ) ולשאול אותה על עוד כמה מוצרים, והיא הייתה באמת נהדרת..
    מומלץ בחום!!!

    השבמחק
  14. שמחה שהסתדר לך, זו חנות נפלאה, בטח גם את תקבלי מתנה נחמדה כמו שאני קיבלתי.

    השבמחק
  15. אני יכולה רק לקוות ;)

    השבמחק
  16. תודה רבה על ההמלצות, גם אני אוהבת את הלקים של אסי, ובעקבות ההמלצות אלך לבחור לי מספר גוונים חדשים.

    תודה רבה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top