יום רביעי, 10 בנובמבר 2010

המירוץ לחתונה- פרק ד': מעז יצא מתוק?

אחרי שסאגת מציאת האולם הסתיימה, התפניתי לחיפוש אחר יתר הספקים. אמנם החלק הדחוף והמורכב ביותר היה כבר מאחורינו אבל היה גם חשוב לי לסגור כמה שיותר מראש עם צלם ועם דיג'יי מתאים כדי לדעת שהשילוש הקדוש (?) בכל חתונה, דהיינו האוכל, המוסיקה והצילומים כבר נמצאים אצלי בכיס.

לא צללתי יותר מדי לעולם החתונות בכל מה שנוגע לפורומים, אני מודה, אלא העדפתי במקום זאת להסתמך על המלצות מחברים וממכרים. הבחירה באולם היתה הקשה ביותר כי היו הרבה פקטורים שהיה חשוב לקחת בחשבון ואילו הבחירה בצלם ובדיג'יי, חשובה ככל שתהיה, תמיד עשתה רושם של בחירה הרבה יותר פשוטה.

קיבלתי פנייה מצלם ששלח לי הודעה בפייסבוק. מעולם לא חשבתי שאסגור עם צלם על סמך קבלת הודעה בפייסבוק, ומצד שני, הרשת החברתית הוכיחה את עצמה לא פעם, אפילו בכל מה שנוגע לתכנון החתונה הזו, ולכן החלטתי לתת לזה סיכוי ולהיפגש איתו. הצלם הגיע לפגישה ראשונה לפני כשבועיים אצלנו בבית, ובמעמד הזה נכחנו אני ואמא שלי והתרשמנו לחיוב מתיק העבודות שלו.
המחירים של הצלם אמנם גבוהים מעט מהממוצע אבל התחברתי לסגנון הצילום, לעיצוב האלבומים ולאישיות הסימפטית והנעימה שלו, שהוא בהחלט סומן כאופציה ריאלית.

ככלל, אני לא מאמינה בחיפוש אופציות נוספות אחרי שמוצאים אופציה מוצלחת. גישת ה"אולי יש משהו טוב יותר בחוץ" אמנם פרקטית לחלקנו אבל אני מוצאת שהמבחר מיותר, ולפעמים גם מבלבל, ולכן כשאני מוצאת משהו שטוב לי איתו, אני מעדיפה להיאחז בו במקום להמשיך לחפש ולהסתחרר.

על הדיג'יי קיבלתי המלצה מאותו צלם, ביקרתי בעמוד הפייסבוק שלו וקראתי הרבה מאוד המלצות אוהדות אודותיו. גם הפעם קבענו פגישה ראשונה אצלנו בבית, הפעם בנוכחותו של נתן, ואחרי שהתרשמנו שיש לנו שפה משותפת ואהבנו את תיק העבודות שלו, סגרנו במקום (עם הצלם סגרנו בפגישה השניה, שהתקיימה אתמול).

אני חושבת שזה יתרון גדול להעסיק ספקים שמכירים ונהנים לעבוד אחד עם השני, כמו במקרה הזה של הצלם והדיג'יי או מאפר עם מעצב שיער לדוגמא, והכימיה הטובה ביניהם בהחלט עשויה לתרום לרמה של האירוע. גם כשאסגור עם המאפרת ומעצב השיער, אני מתכוונת לנקוט באותה גישה בדיוק.

מבחינת צילומים ומוסיקה, היה לנו כיוון ברור. אמנם לא צללתי לתוך עולם הפורומים (למעט בדיקת רשימות של שירים מומלצים) אבל בשבועות האחרונים עיינתי בכל אלבום חתונה שיצא לי להיתקל בו בפייסבוק. תופתעו עד כמה תמונות מהסוג הזה הן אינפורמטיביות ועד כמה קל לגבש כיוון אחרי שנתקלים בתיעוד מעניין כל כך של חתונות.

את שיר הסלואו ושיר הכניסה לחופה בחרתי כמעט מיד אבל בעקבות השינוי באולם, החלטנו לשנות כיוון ובחרנו שני שירים אחרים בזכות הברקות גאוניות שהעלה נתן באחד הערבים. אני לא סגורה על שיר שבירת הכוס ב-100% אבל יש לי שתי אופציות ברורות ונטייה בולטת לאחת מהן.

ברגע שנכנסים לחיפושים האלה מגובשים, בין אם באמצעות פורומים, המלצות או משיטוטים באלבומי תמונות, קל הרבה יותר להתמצא ולסגור עסקאות, ואני מקווה שעשינו בחירות מוצלחות וששאר התהליך יהיה חלק גם הוא.
להפתעתי הרבה, אפילו תהליך הוכחת היהדות ברבנות, שהייתי מאוד חרדה ממנו, התגלה כפשוט וחלק. אמנם לא קיבלתי עדיין תשובה רשמית אבל הפגישה עם החוקר היתה כל כך נעימה וקצרצרה, שהעניין מבחינתי חתום.

בפרק הבא- מציאת השמלה- פרק שהתגלה כמסובך יותר ממה שחשבתי.

4 תגובות:

  1. נשמע כמו שלב מאתגר מאוד (:
    מאחלת לך למצוא את כל מה שאת מחפשת ושהכל יקלע בדיוק לטעמך!
    לא יכולה לחכות לפוסט על השמלה.. הדבר שהכי מסקרן אותי האמת:)

    סתם מתוך סקרנות ואם זה לא סודי, מה הפרש הגילאים בינך לבין נתן?

    השבמחק
  2. שנתיים. באפריל אני אהיה בת 23 והוא יהיה בן 25 :)

    השבמחק
  3. תתחדשי על כל הסגירות.
    שמלת כלה הייתה אצלי אחד הדברים הקלים (יחסית).
    אולם האכזבה הייתה מרה בסופו של דבר, מהשירות שניתן לי.

    הצצת בתמונות החתונה שלי? (בבלוג)
    אם יש משהו שאני יכולה לעזור לך בו, או להמליץ, אני יותר מאשמח!

    שרונה

    השבמחק
  4. עקבתי אחרי כולן, הן היו מקסימות!
    אני משערת שיהיו לי שאלות כבר יותר לקראת התאריך של האירוע כי את הדברים הגדולים כבר סגרנו, ואז לא אהסס לפנות אלייך, תודה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top