יום שלישי, 9 בנובמבר 2010

יום הולדת שמח אחות!

אחותי חוגגת היום יום הולדת 13, וזו הזדמנות נפלאה לאחל לה המון מזל טוב, הנאה מחיי החברה, אושר, בריאות והצלחה בלימודים.




ניצלנו את הביקור המשפחתי ברבנות בצהריים (על כך בהמשך) כדי לחזור יחד הביתה ולהפתיע את טלי עם זר פרחים ובלונים עם שובה מהלימודים.


וזו כבר מתנת יום ההולדת שלנו לסבתא שלי, שתחגוג בעוד כמה ימים יום הולדת 70. סבתא שלי ידועה כמישהי שקשה יחסית לקלוע לטעמה, אבל לאור העובדה שהיא אוהבת את כל מה שאני לובשת ועונדת, הרשיתי לעצמי לבחור תליון עם שרשרת שקלעו לטעם שלי, מתוך התקווה שגם היא תאהב את הבחירה- וכך היה. מרגיש נחמד להעניק תכשיט כזה לאישה שראויה לו ולהרבה יותר מכך.


וזה פרדי בתמונת 'לא נגענו'. הוא הרכיב על עצמו בטעות את הצעצוע הזה ונראה כמו מלצרית קוקטיילים בקופקבנה, או כמו חמור קטן, אחד מהשניים.


את החגיגות נמשיך ביום שבת.

5 תגובות:

  1. מזל טוב לאחותך ולסבתך! כמה שמחות.. (:
    ועכשיו אני מזמזמת את קופקבנה של ברי מנילו והכל בגלל התמונה הזאת ומה שרשמת עליה.

    השבמחק
  2. גם לנתן השיר הזה נתקע בראש באשמתי.
    אם זה פשע לאהוב שיר של ברי מנילו אז כלאו אותי לנצח!!

    השבמחק
  3. מעולה! שבוע שעבר זמזמתי את השיר הזה בלי סוף! עכשיו תודות לך אני שוב מזמזמת אותו... בן זוגי היקר הולך להרוג אותי!

    דרך אגב, זה יכול להיות אחלה שיר לרשימת השירים שלכם לחתונה... ;)

    השבמחק
  4. מזל טוב לטלי=] עד 120!

    הכלבה שלי נוהגת גם לעשות אותו דבר
    ובהחלט השיר נשאר בראש..

    השבמחק
  5. מזל טוב וסימן טוב וסימן טוב ומזל טוב!

    ותראו את פרדי, מצחיקון שכמותו.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top